DISKUZE K ČLÁNKU Horner upřesňuje ztrátu Renaultu na 75 koní
Boj o rozmrazení vývoje motorů se vyostřuje a šéf týmu Red Bull F1 Christian Horner poskytl rozsáhlý rozhovor pro italský motoristický magazín Autosprint, v němž posunuje odhad ztráty motoru Renault na v letošní sezóně dominantní pohonnou jednotku Mercedesu na 75 koní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner upřesňuje ztrátu Renaultu na 75 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 6 lidí)
20.11.2014 08:52
No a je to tu! Teraz nam ide byt vsetkym celu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Arnoux
10:51 20.11.2014 217.66.164.XXXAlfrede určitě tvůj názor beru.Vítězí tvůj tým a zaslouženě o tom žádná diskuse.Letošní sezona byla super o tom taky žádná.
Já jsem svůj příspěvek spíš pojal jako prognózu co by se mohlo stát do budoucna,pokud by v roce 2015 většina souhlasila se zmrazením.Pak to bude mít určitě důsledky.Zažil jsem rally 80 let-fantastickou skupinu "B",pak neuvěřitelnej začátek let devadesátých a koukni ted.....
Rally může zachránit jen nová skupina 5 a příchod dalších pěti značek.Jinak není pomoci.
Chápu zadostiučinění odpůrců Redbullu, který je ale i letos vynikající a Williams a MCl mu kouká po sezoně do zadku i když jste všichni po testech viděli Redbull v souboji s Caterhamem.
Podle mně to není dobrá situace pro F1 a doufám,že se zvládne kompromis dobrý pro tenhle sport.Rozdíl je v tom,že když vítězil Redbull, omezovali ho pravidly jako tým co je vpředu,ted jsou ale omezovány týmy co mají ztrátu a to není štastné řešení i přesto,že si to samozřejmě odsouhlasili všichni.
Ono to asi tak tragicky nedopadne.Motory budou přejmenovány na Nissan (Mecachrome,Ratier,Infiniti?) resp.Fiat (Lancia?) a udělají si co budou chtít už na 2015.Je to ale nutný?
Jen na upřesnění Marelli nemůže změnit konstrukci MGUK a MGUH protože jsou homologované v celku a počet žetonů povolených pro změnu by padnul zhruba na jeden z nich.-
anonym
11:43 20.11.2014 85.237.234.XXXJak jsou letos týmy omezovány? Pravidla které dle tebe týmy omezují, platí i pro Mergl. Nikdo neměnil pneu v sezoně, nikdo nezlegalizoval zcela evidentně nelegální aerodynamický prvek atd.
Co se týče Magneti Marelli a homologizace - stejně homologované jsou i motory a přesto lze měnit zhruba 50% libovolných dílů - tedy i MGUK a MGUH. Konstrukčně můžeš měnit vše jen nesmíš překročit limit rozměrů, hmotnosti, kapacit energie apod (otáčky, plníci tlak...).Jestli někdo není schopen vyrobit pohonnou jednotku které nepomůže ani 50% mezisezonní upgrade, tak snad nemá smysl ani uvolňovat vývoj v sezoně, protože i dle návrhu RBR a Ferrari se na rozsahu vývoje motoru nemá změnit nic, krom jeho rozložení i do probíhající sezoně. Prostě prostor na úpravu bude pořád stejný...jestli se ti zdá tobě malý, nebo mě velký je zcela irelevantní...zůstane stejný. -
-
Arnoux
17:35 20.11.2014 217.66.164.XXXTak to jsem žil v omylu.Možná, že jde o připojení těch součástí na motor nebo jejich dimenze,ale co jsem pochopil na cizích webech všude se píše,že s počtem vývojových žetonu pro příští sezonu se těch součástek zbavit nelze.
Necháme se překvapit.Ono stejně vždy všechno dopadne úplně jinak než si myslíme a letošní sezona i přes dominanci Mercedesu byla moc pěkná.-
Jens
20:56 20.11.2014 78.157.160.XXXTady to máš i s origo tabulkami a body (žetony/tokeny): [odkaz na stránku]
-
-
-
-
Adi
11:40 20.11.2014 176.74.130.XXXS Magneti Marelli rozhodně souhlasím a je dafakto veřejně známá věc, že zrovna tato firma může za problémy s celkovým výkonem ERS u Renaultu a Ferrari. Co se tvé predikce o směřování budoucnosti F1 týče... ta už má opravdu plno "trhlin" a spekulací. Já říkám, že ani Renault ani Red Bull ani Ferrari neodejde a dále říkám, že nevím, kde všichni berou tu jistotu, že Honda příjde a všem ukáže záda... proti Hondě rozhodně nic nemám a úspěch ji přeji, ale rok na dráze nikdy nenahradí rok v továrně nebo na brzdě... myslím, že to budou mít těžké...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek