DISKUZE K ČLÁNKU Horner upřesňuje ztrátu Renaultu na 75 koní

Boj o rozmrazení vývoje motorů se vyostřuje a šéf týmu Red Bull F1 Christian Horner poskytl rozsáhlý rozhovor pro italský motoristický magazín Autosprint, v němž posunuje odhad ztráty motoru Renault na v letošní sezóně dominantní pohonnou jednotku Mercedesu na 75 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner upřesňuje ztrátu Renaultu na 75 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 21.11.2014 00:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000046 (Hlasovalo 9 lidí) 20.11.2014 09:31
"Soupeřům se má dát šance" Zaujímavá… »
» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 20.11.2014 06:48
Fuuha, az 75? ;-) A ktore ma na mysli? Anglicke,… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 20.11.2014 08:52
No a je to tu! Teraz nam ide byt vsetkym celu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Arnoux

              217.66.164.XXX
              Alfrede určitě tvůj názor beru.Vítězí tvůj tým a zaslouženě o tom žádná diskuse.Letošní sezona byla super o tom taky žádná.

              Já jsem svůj příspěvek spíš pojal jako prognózu co by se mohlo stát do budoucna,pokud by v roce 2015 většina souhlasila se zmrazením.Pak to bude mít určitě důsledky.Zažil jsem rally 80 let-fantastickou skupinu "B",pak neuvěřitelnej začátek let devadesátých a koukni ted.....
              Rally může zachránit jen nová skupina 5 a příchod dalších pěti značek.Jinak není pomoci.

              Chápu zadostiučinění odpůrců Redbullu, který je ale i letos vynikající a Williams a MCl mu kouká po sezoně do zadku i když jste všichni po testech viděli Redbull v souboji s Caterhamem.

              Podle mně to není dobrá situace pro F1 a doufám,že se zvládne kompromis dobrý pro tenhle sport.Rozdíl je v tom,že když vítězil Redbull, omezovali ho pravidly jako tým co je vpředu,ted jsou ale omezovány týmy co mají ztrátu a to není štastné řešení i přesto,že si to samozřejmě odsouhlasili všichni.

              Ono to asi tak tragicky nedopadne.Motory budou přejmenovány na Nissan (Mecachrome,Ratier,Infiniti?) resp.Fiat (Lancia?) a udělají si co budou chtít už na 2015.Je to ale nutný?

              Jen na upřesnění Marelli nemůže změnit konstrukci MGUK a MGUH protože jsou homologované v celku a počet žetonů povolených pro změnu by padnul zhruba na jeden z nich.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                85.237.234.XXX
                Jak jsou letos týmy omezovány? Pravidla které dle tebe týmy omezují, platí i pro Mergl. Nikdo neměnil pneu v sezoně, nikdo nezlegalizoval zcela evidentně nelegální aerodynamický prvek atd.

                Co se týče Magneti Marelli a homologizace - stejně homologované jsou i motory a přesto lze měnit zhruba 50% libovolných dílů - tedy i MGUK a MGUH. Konstrukčně můžeš měnit vše jen nesmíš překročit limit rozměrů, hmotnosti, kapacit energie apod (otáčky, plníci tlak...).Jestli někdo není schopen vyrobit pohonnou jednotku které nepomůže ani 50% mezisezonní upgrade, tak snad nemá smysl ani uvolňovat vývoj v sezoně, protože i dle návrhu RBR a Ferrari se na rozsahu vývoje motoru nemá změnit nic, krom jeho rozložení i do probíhající sezoně. Prostě prostor na úpravu bude pořád stejný...jestli se ti zdá tobě malý, nebo mě velký je zcela irelevantní...zůstane stejný.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                To není pravda: MGU-K ani MGU-H netvoří 50 % pohonné jednotky, na další úpravy by ještě dost zbylo.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Arnoux

                  217.66.164.XXX
                  Tak to jsem žil v omylu.Možná, že jde o připojení těch součástí na motor nebo jejich dimenze,ale co jsem pochopil na cizích webech všude se píše,že s počtem vývojových žetonu pro příští sezonu se těch součástek zbavit nelze.

                  Necháme se překvapit.Ono stejně vždy všechno dopadne úplně jinak než si myslíme a letošní sezona i přes dominanci Mercedesu byla moc pěkná.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfred

                    78.41.168.XXX
                    Pro MGU-K lze "minout" 5 žetonů:

                    Complete. All internals including bearings, casing…2
                    Position, Transmission. 2
                    Power electronics. 1

                    To samé platí i pro MGU-H, tedy při obou jednotkách mohou týmy uplatnit 10 žetonů z 32 dostupných.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    Tady to máš i s origo tabulkami a body (žetony/tokeny): [odkaz na stránku]

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.130.XXX
            S Magneti Marelli rozhodně souhlasím a je dafakto veřejně známá věc, že zrovna tato firma může za problémy s celkovým výkonem ERS u Renaultu a Ferrari. Co se tvé predikce o směřování budoucnosti F1 týče... ta už má opravdu plno "trhlin" a spekulací. Já říkám, že ani Renault ani Red Bull ani Ferrari neodejde a dále říkám, že nevím, kde všichni berou tu jistotu, že Honda příjde a všem ukáže záda... proti Hondě rozhodně nic nemám a úspěch ji přeji, ale rok na dráze nikdy nenahradí rok v továrně nebo na brzdě... myslím, že to budou mít těžké...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Kdysi mě kámoš doporučil, abych si do své Hondy CRX koupil značkové "sportovní" svíčky a nové kabely od MM a že uvidím velký rozdíl. Je to neuvěřitelné ale měl pravdu, auto nehorázně zpomalilo a víc žralo :-)

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama