DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Marussia a Caterham nebudou nikomu chybět

Bernie Ecclestone tvrdí, že Marussia a Caterham nebudou nikomu chybět, protože to nejsou špičkové týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Marussia a Caterham nebudou nikomu chybět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 17.11.2014 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 16 lidí) 14.11.2014 17:05
nechci být smazán proto Bernieho nenazvu pravým… »
» uzivatel001457 (Hlasovalo 10 lidí) 14.11.2014 19:39
Hnusí se mi čím dál víc a víc. Fakt ubohý názor… »
» Skull55 (Hlasovalo 8 lidí) 14.11.2014 14:05
Vážně? Nesouhlasím s tím, že tyto týmy nikomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      77.242.90.XXX
      o zadnym pistoriusovi jsem nikdy pred tim neskysel. az udelal svuj cin, tak rekli co to je za zavodnika z ligy paralimpiada- to opravdu nikoho nezajima. Vim, ze i u nas je par paralimpionikum, ktery furt neco obhajujou - jsou fakt uspesni a ja vubec nevim. Viz jiejich olympiada

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lotusolog

    59.90.146.XXX
    ten Bernie je ale kretén, takové nesmysly vypouští jen naši politikové. Je škoda každého týmu, který končí a mnohdy mají nejhezčí auta. Dodnes obdivuji krásu ATS DN7....

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jyrki

    46.33.112.XXX
    Ecclestone nebude nikomu chybět. Kdyby neměl skandál a hrozící soud v Německu, tak spousta lidí neví o koho jde. Je to jasný? :-D
    Je to starej senilní dědek a formuli1 škodí. A ani teď, když to má za pár, nepřestane být hamížný.

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Když týmům vedení F1 několikanásobně zdraží motory a podstatně změní pravidla, tak se nemůže divit, že i při dobrém hospodaření na to některé týmy nemají. Třeba by mohl "chudým" týmům něco přihodit, jenže to by si dcerušky nemohly kupovat nejdražší paláce a mladá milenka by ho také asi poslala do "šrotu".

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    Formula 1 Hm, zabúdate, že je to Formula1, takže dá sa povedať TOP motoristická súťaž (ak odmyslím niektoré drobnosti). Bernie to myslí dobre, možno sa zle vyjadril, a zle ho pochopili aj niektorí diskutujúci.
    Tieto tímy tu nepatria pre to, že im to nejde, ale pre to, že majú stále finančné problémy, chceli sa účastniť cirkusu F1, ale nemajú na to, ako ekonomicky, tak manažérsky a ani technicky.
    Tým môže byť slabý, ale len pre to, že sa mu nedarí a nie pre to, že neplatí svojich zamestnancov, svoje podlžnosti, čo v celku robí zlé meno celej F1 ... 03

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      Zapomínáš, že to byl před pár lety sám Bernie, kdo tahal do F1 nové a slabé týmy! Nasliboval jim hory doly a skutek utek. Tenkrát vytrhly Berniemu trn z paty a dneska můžou táhnout a Bernie si na ně ještě plivne....

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mne ano,... ...boli to veľmi sympatické tímy a je veľmi zlé, že kvôli zlej finančnej politike FOM, to musia v F1 ukončiť. Ako vidieť, tupci formátu Bernieho, sú bez chrbtovej kosti robia tomto automobilovému športu len ostudu a miesto toho, aby odstúpili a dali priestor ľudom ako Adam Parr, ktorí by to riadili nielen lepšie ale aj zmysluplnejšie.01

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olod131

    83.240.114.XXX
    Rozdělení financí Asi mě bude hodně z přítomných kamenovat, ale....Arrows, Super Aguri, Lola - kde teď jsou a kdo je zná teď? Týmů co to finančně nedali už bylo požehnaně, a teď najednou žačnou lidi šílet kvůli tomu, že to nedali další dva naráz? Rozdělení peněz by si určitě zasloužilo revizi, ale v něm podle mě tak moc zakopaný pes není - např. Sauber byl v minulých letech v PK o něco výše a stejně mu finance nestačily. Chápu, že Caterham a Marussia šli do F1 narozdíl od třeba od Super Aguri pod slibem snížení rozpočtů, každopádně já prostě pořád nevidím důvod, proč slevovat, když nad F1 už žádná rychlejší a prestižnější série není. Úspěch v nejvyšších patrech motorsportu dneska prostě něco stojí.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.231.XXX
      Arrows si jmenování v jedné větě s těmi ostatními zoufalci nezaslouží... narozdíl od nich zažili i pár velkých chvil.

      ...a ještě: už je to pět let a možná mne klame paměť, ale Caterham (tehdy Lotus) dostal umístěnku na rošt dodatečně, až po odstoupení BMW. Někdy v září 2009. Myšlenka na dvojí pravidla a rozpočtové stropy definitivně padla už někdy o prázdninách. Lotus tehdy vstupoval do F1 jako plnohodnotný tým, žádná oběť nedodržených slibů. Na to si teoreticky mohli stěžovat tak leda Manor, Campos a USF1

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Olod131

        83.240.114.XXX
        Je pravda, že Arrows si takovou společnost nezaslouží, ale bohuže podobně ostudně. Jinak Lotus byl myslím náhradník nebo něco takovýho - abych si přiznal, tak si to taky úplně přesně nepamatuju, ale byl přijat ve stejném řízení a za stejných podmínek jako Manor a Campos. (vzhledem k tomu, že o místo pak usiloval ještě StefanGP - nemělo být těch aut tehdá 26?)

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Tak proč odešlo BMW, Honda, Toyota a další "zvučné" značky, které na to měly a do svých týmů strkaly neskutečné peníze? Bez malých týmů by to byl seriál tří značek a nekoukal by na to už vůbec nikdo.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        To jsou manažerská rozhodnutí a v nich nemá smysl hledat logiku...

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Olod131

        83.240.114.XXX
        Jak psal kolega, manžerské rozhodnutí a zároveň neschopnost sehnat klíčové lidi a vytvořit vítězný tým. A k seriálu tří značek - a teď jich tam prosím pěkně vidíte kolik, když se jede F1 v televizi? Vepředu je Mercedes, pak další cca 3-4 značky bojující o body - a zbytek se tam mihne při světlých chvílích, poruchách nebo haváriích. Že jsou malé týmy potřeba např. pro výchovu mladých jezdců, to nepopírám, ale pokud mají špatnou finanční strukturu, tak tam stejně jezdí většinou platiči bez budoucnosti.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          Dřív tomu tak úplně nebylo, ale teď je to vážně smutné... Nějak funguje jen STR, ale "neúspěšní" tam stejně nemají kam přestoupit...

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • FoxPw

          213.192.37.XXX
          To je právě příčinou krize F1 a v podstatě všech sportů. Účastníkům (automobilkám) nejde o sport, ale o reklamu a prachy. Každý nemůže být první a tak po pár letech "nevítězství" a neskutečných nákladů odcházejí do jiného marketingového projektu. A pravé sportovní týmy odsunuly na chvost a v podstatě je donutily odejít.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            77.242.90.XXX
            pak je v krizi F1 od samyhio zacatku, protoze vzdy byla pro vyvolene- lidi co na to meli. Lauda je symek elitniho rakouskyho bankere, bez jehoz jmena by pujcku od raifky nedostal ani omylem a se splacenim by si taky nemusel delat hlavu. V pripade neuspechu by to fotr zatahnul a synek by sklopil hlavu a sel delat k tatkovi. Vsichni jezdci vzdy byli slechta, podnikatelska elita ze svych zemi. Ted je to jenom jeste vic, takze k tomu musi byt velky sponzor. Opakuju at je tam kdo je tam, vzdy je z pomeru, kde si rodina muze dovolit rocne utracet statisice dolaru za jejich deti. Vyjimky byly to jo, ale zase bohati lide jen ne tolik.- bohati treba na okresni pomery, coz staci na elitni motokary a smitec. I tak to vzdy by ale ranec

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            A v jakém sportu kdy nešlo o reklamu. Jestli se jakýkoliv sportovec už od dávných dob zůčastní nějaké soutěže, pak mu jde hlavně o to, aby všem ukázal jak je dobrý a ostatní ho obdivovali ne? To je princip reklamy. Nechápu, proč by to měly dělat automobilky nějak anonymně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              89.29.32.XXX
              no minimalne v davnejsi minulosti, rekneme zacatek 20. stoleti se spousta lidi predhanela casto jenom proto, ze chteli dokazat, ze jsou nejlepsi. Nemysleli v tu chvili na penize a slavu. Proste byli soutezivi a to hralo prim. Mezi sportovci je to casto porad to same. Jen nekterym jejich manazeri holt vysvetlili, ze kdyz jim chce nekdo platit nadpozemske sumy, proc by to meli odmitat, ze? 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Nesouhlasím. Lidi už minimálně od starověkých olympijských her v Řecku sportovali pro slávu a někdy i peníze. Kdyby netoužili po slávě, šli by si zaběhat sami do lesa a nelezli na stadiony. Ano, peníze teď hrají výrazně větší roli. A co s tím? No když se na sport nebude nikdo dívat, nebudou mít ty peníze. Když je to pro nás tak důležité, že se dívat chceme, proč jim tedy ty peníze vyčítáme? Proč by neměli vydělávat takové peníze, když je vydělávají jiní za menší úsilí? 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

GP BAKU: Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama