DISKUZE K ČLÁNKU Jordan: Proč všichni nováčci zkrachovali

Bývalý majitel týmu Jordan, Eddie Jordan, se zamyslel nad tím, proč postupně zkrachovaly všechny tři malé týmy, které do F1 v roce 2010 vstoupily společně - Marussia, Caterham a HRT.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jordan: Proč všichni nováčci zkrachovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 09.11.2014 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasovalo 21 lidí) 08.11.2014 06:54
Ale hlupost. To co povedal Jordan su fakty.… »
» Tomur (Hlasovalo 20 lidí) 08.11.2014 07:07
Jordan nikdy neplácá do větru a v článku není… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 08.11.2014 09:09
A můžu se zeptat, co z toho, co Jordan řekl,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • uzivatel000792

              uzivatel000792

              88.212.36.XXX
              Nechcem ta sklamat, ale opat len placas. Ani Caterham, ani Marussia a dokonca ani HRT nemali vestecke gule a pred 5 rokmi nevedeli, ze v roku 2014 sa zacnu pouzivat opat nove motory a ze z rozpoctovych stropov nic nebude a rovnako, ze nic nebude ani z dohody o setreni a ze FOTA sa nakoniec na male timy vykasle, vykasle sa aj na setrenie a onedlho sa aj rozpadne.

              A ze pri vstupe nemali vyriesene financovanie a sponzorov? Asi mali, ked prezili takmer 5 sezon. Bez toho by neprezili ani tu prvu sezonu.

              Tymto cela tvoja "argumentacia" pada.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                Nepadá nic... Možná neměli věštecké koule, ale není to za tak neobvyklé, že se motory v F1 mění... Jít do toho s tím, že 5 let budou v F1 stejné / zmražené motory, by bylo bláznovstvím... Že nebude nic ze stropů bylo jasné i těm nejhloupějším zvířatům... To by jim nesežrala ani ovce...

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  To s tím rozpočtovým stropem bych neřešil, ale třeba to, že Bernie přestal přispívat na dopravu a růst ceny motorů v řádu stovek procent, to předvídat nemohli.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    109.81.147.XXX
                    Růst ceny motorů přichází logicky se změnou... Když byly nezmražené 10ti válce tak stáli stejně... Je to daň za vývoj, ale vývoj je rovněž jedním z hlavních pilířů F1... Že přestal přispívat na dopravu je logické vyústění Concordské dohody řekl bych... Týmy chtěly více peněz z koláče, tak to nějak vyhandlovali...

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000792

                      uzivatel000792

                      88.212.36.XXX
                      Ale ta zmena nebola v roku 2009 v dohlade. A ano, V10 mozno stali rovnako, mozno nie, lenze ich vyvoj bol kontinualny a nezmrazeny. Zmrazenie sposobilo uspory financii (preto sa aj zavadzalo).

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000792

                  uzivatel000792

                  88.212.36.XXX
                  Tak to si uplne vedla. Pretoze tie rozpoctove stropy boli velmi blizko k zavedeniu, ich zavedenie riesili vsetky media a bola z toho podobna hysteria ako dvojite body. Je len tvoje zbozne zelanie, aby to v tej dobe bolo inak.
                  Vdaka tomu, ze to s rozpoctovymi stropmi vyzeralo velmi realne, sa do vyberoveho konania na 3 nove timy prihlasila pekna rada zaujemcov, z ktorej boli vybrane tieto tri organizacie. Dokonca to zaslo tak daleko, ze sa proti tomu vzburila vacsina stalych timov a zacali s pripravami vlastneho sampionatu. Ale kocky uz boli hodene...

                  ***

                  A to s tymi motormi je blbost. Vtedy nikto nevedel, ze pridu dnesne motory a nikto nevedel a nemusel ani predpokladat taku velku zmenu, rovnako aj novy system rekuperacie energie. Ze sa budu motory niekedy rozmrazovat sa vedelo, lenze rozmrazenie neimplikuje zmenu koncepcie motorov.

                  Nemas nic.04
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    109.81.147.XXX
                    Máš ve všem pravdu...

                    Byly děsně blízko, proto neprošli... 11
                    Byl to kontinuální vývoj sice to pomalu pokládalo soukromé týmy, sice ty motory stály stejně, ale byl to kontinuální vývoj => Zcela to mění situaci...
                    To s těmi motory je samozřejmě nesmysl... O hybridech v té době naprosto nikdy neslyšel... Z Kersu se absolutně nedal vyčíst trend, kterým se bude F1 ubírat... A už vůbec se nedala odhadnout cena nových motorů...
                    ***
                    Příspěvek byl redakčně upraven.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000792

                      uzivatel000792

                      88.212.36.XXX
                      Diskusia s tebou nema zmysel. Opat si ukazal, ze nemas paru o tom o com je rec. Len si dookola melies svoje rozpravky. Ignorujes fakty. 04 Nastuduj si situaciu v F1 okolo roku 2009 a potom sa vrat.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.199.XXX
                o planoch na novy motor sa vedelo uz pred ich prichodom ale ten motor mal byt lacnejsi ako V8 ale to boli plany este za maxa, ale ako tam nastupil maly francuz tak sice agenda turbo motorov ostala lebo renault sa zacal vyhrazat ze inak odide ale na to ze mali byt lacnejsie a mali sa vyuzivat aj v inych seriach tak na to sa zabudlo

                to ze motory su dnes tak drahe je do velkej miery chyba FIA kedze ona s tym prisla, ona to presadzovala a ona je zodpovedna za tvorbu pravidiel

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • pidro

      88.100.206.XXX
      To je právě ono:podnikání.Než to vzal do ruky Bernie tak to byl ještě alespoň částečně sport.Teď je to fabrika na peníze pro jednoho člověka.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.80.244.XXX
      Všetci majú rovnaké podmienky. Keď na to nemajú, môžu ísť napríklad vyšívať kapesníčky.

      + 1 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        88.80.244.XXX
        To som písal ja. Snáď by ste nechceli v F1 sociálnu sieť pre neúsošných.

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        12 neverim, ze aj za sucasnej situacie, kedy uz mame len 18 aut a o dalsie 4 mozme lahko prist je stale niekto schopny tvrdit takyto nezmysel.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.80.244.XXX
          F1 nie je pre každého. Radšej by som videl po 3 autá od úspešných, ako nejakých outsiderov, ktorí nevedia podnikať v F1.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        107.191.102.XXX
        jasne, rovne podminky maji vsichni a Ferrarri, ktere nema o sponzory nouzi dostane 110 milionu jen tak, protoze jsou Ferrarri, zatimco Suber, FI, Caterham, Marussia nic.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.80.244.XXX
          Snáď by si nechcel, aby babráci čo nič nedokážu dostali toľko čo Ferrari. Až budú tak dobrí ako Ferrari, tak dostanú.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama