DISKUZE K ČLÁNKU Alonso si uvědomuje hrozbu ze strany McLarenu

Fernando Alonso přiznává, že Ferrari bude muset zvýšit svoji snahu během dvou posledních závodů sezony, aby se vyhnulo souboji s McLarenem o čtvrtou příčku v Poháru konstrukterů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso si uvědomuje hrozbu ze strany McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 06.11.2014 18:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 05.11.2014 13:39
Hodně lidí tady není schopno překousnout, že… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 05.11.2014 06:40
Alonso má pravdu Do konce sezóny jsou sice pouze… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 04.11.2014 22:29
Alonso No, ono by mu to mohlo byt i jedno, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bolo by to ešte horšie,... ...ak by to Sergio v Austine nepohnojil a nevyrobil garanbol, na ktorý doplatil aj jeho tímový kolega a situácia mohla byť ešte smutnejšiapre Ferrari, ktoré by nedosiahlo ani na tie body, čo má. 11 Neviem kde sa Sergio tak náhlil, keď videl, že je pred ním Kimi a ten je na podobné srandičky vždy pripravený. 11 Veď nie je nič jednoduhšie, ako to v zátačke pridusiť a čakať čo urobí premotivovaný jazdec za ním, buď uhne, alebo to napáli rovno do jeho zadnej časti. Stalo sa oboje, lebo vpravo bol Sutil, ktorého auto si to odnieslo úplne zbytočne. 02 Hold predbiehať má jazdec v zóne DRS, ak má pohonnú jednotku od Meredesu, Sergio ! 19

    + 6 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Alonso má pravdu Do konce sezóny jsou sice pouze dva závody, ale v tom posledním se dávají dvojnásobné body. Pak by stačilo, alby McLaren zabojoval, Ferka dopadly tak jako v Japonsku a Mattiaci by si mohl balit kufry.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    90.180.29.XXX
    Alonso No, ono by mu to mohlo byt i jedno, ale prece jen by chtel mit trochu lepsi auto na ty posledni 2 zavody. Ferrko totiz na to jiz dost dlabe a soustredi se jen na 2016. No, to Alikovi (nejspise) je uplne k nicemu. jinak, ano, mc by to mohl dokazat, ale ted v USA predvedl horsi vykon nez jsem ocekaval, nemyslim si ze jim to klapne. Tech bodu je dost a mame tam lepsi tymy.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      90.180.29.XXX
      pardon, melo byt 2015 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Alonsovi to jedno není. Aspoň teda jeho egu. Tohle by nerozdýchal. Mimochodem, nevím jestli se to zdá jenom mi, ale mám ten pocti, že co týmu šéfuje Mattiaci, forma aut jde do kopru.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Honza

        213.220.204.XXX
        Vývoj letošního auta je dávno minulostí, proto ten pokles. V Brazílii má jet Raikkonen snad přímo v závodě s nějakou experimentální specifikací auta s ohledem na příští rok, čili kufry byly dávno zabaleny. V Austinu Kimi jezdil jeden trénink se zadním zavěšením pro r. 2015 a zbylé dostával různé modifikace zadního křídla, měření atd. Závodní simulace a nastavení auta je u něj už rovna nula, takže na závod zřejmě dostává setup od Alonsa, který mu vůbec nesedí. Alonsovi už novinky pro příští rok tým nedává 03

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          90.181.58.XXX
          Hodně lidí tady není schopno překousnout, že Kimi dostává na řiť od Alonsa, tak vymýšlí různé spekulace, které to mají zdůvodní jinak než je skutečnost a to, že Kimi na něj reálně nemá.
          Každý si myslel, že Filipe po pružině ztratil talent a schopnosti, ale důvodem byl hlavně Alonso. Z toho důvodu nemůže být překvapením, když Kimi dostává na řiť, když Felipe s Kimim byli ve Ferrari poměrně vyrovnaní jezdci.
          Protože Alonsovi stačil v minulosti jen Hamilton, tak se dá soudit, že spolu s Rosbergem jsou tito tři úplně na jiné úrovni než Kimi a Felipe. Bottas je o trochu lepší než Felipe, ale dost málo o tolik, aby patřil k této trojce. Možná ještě Ricciardo je jiný level, když tak zašlapal čtyřnásobného šampiona.
          Osobně vidím rozložení jezdeckých kvalit následovně:
          1. Ham, Alo, Ric, Ros
          2. Bot, Vet, Hul
          3. Rai, But, Mas,Mag, Per, Kvj,Ver, Gro
          4. Sut, Gut, Mal

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.45.155.XXX
            A co Button?Ten byl jedinej kdo ho jako týmového kolegu porazil.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.29.32.XXX
            tak jednoduse se to vubec neda brat.

            treba takovy Button, kdyz jezdil s Hamiltonem, tak ty jejich vysledky byly hodne podobne. Osobne jsem si myslel puvodne neco podobneho jako ty, ale staci se podivat na vysledky, kdyz jezdili spolu a ve vetsine normalnich zavodu ti dva dojizdeli v podstate se stejnymi rozdily jako letos hosi z Mercedesu. A presto davas Jensna o 2 kategorie nize. Jenson mel slabsi kvaldy a to se samozrejme muselo odrazet i na zavode.
            A podobne je to i s dalsimi piloty. Kazdemu sedi vice jine auto, jiny styl. Nekdo, koho mas ve trojce by treba v sezonach dominance RB dokazali v RB pravidelne porazet Seba a letos by dostali stejny vyprask jako Ric.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              86.49.14.XXX
              Samozřejmě je to subjektivní hodnocení. Button měl určitě lepší období, kdy bych ho do dvojky dal, ale letos není o moc lepší než Magnussen. Vettel je taky letos zralý na trojku ale když vezmu v úvahu nejen čtyři tituly, ale že dokázal z Toro Rosso vyhrát závod bez pomoci odpadlíků tak talent určitě má. Kimi taky jezdil aspoň na dvojku, ale letos je to katastrofa.
              Hulky šel letos taky trochu dolů.

              Kdybych měl hodnotit pro zajímavost Schumiho v jeho poslední sezóně tak by taky dvojku dostal, když vezmu v úvahu, že v kvaldách byl snad i lepší než Nico a v závodech byl vyrovnaný, ale většinou v druhé části sezóny, kde už Mercedes hodně ztrácel na nejlepší a nesbírali tolik bodů jako v úvodu, kdy měl Schumi dost smůlu na techniku. Když vezmu v potaz, že je Nico nyní důstojným soupeřem Lewise a i když teď prohrává,v kvaldách ho většinou dává a v závodech ztrácí jen kousek, tak zase takový propadák to u Schumiho nebyl. Já si hned říkal, že ten Nico nebude žádný nazdárek, když poráží byť důchodce Schumiho.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • sklcar

          85.135.27.XXX
          No myslím že, toto už je moc spekulativní, spíš me udivilo v závodě to jak i pro oči laika, se Kimi v některých zatáčkách pral s autem( brutální nedotáčivost nebo co?), rozdíl byl vidět, odhaduji cca o15-20km nižší rychlost průjezdu než auto před ním i za ním(Kvjat, maldonado atd). V určitých fázích závodu je prostě to Ferrari( pro Kimiho )absolutně neřiditelné, toto je největší záhada balíku Ferrari-Kimi letos ve většině závodů, a opravdu nechápu jak to že to za těch 15 závodů nevyřešili. Jo Alonso je asi opravdu o něco lepší než Iceman, ale ne o tolik co říká časomíra.. a to jsem fanda Kimiho.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            86.49.14.XXX
            Promiň Kimi je prostě lajdák a to se odráží i na jeho výkonnosti. Určitě má víc talentu než ukazuje, ale jeho pomalost vychází z toho, že on potřebuje víc než kdo jiný, vyjma Vettela, auto na míru a pak je schopen držet krok se špičkou. U Lotusu předváděl lepší výkony, protože, co si budeme namlouvat, Grosjean není Alonso a v období největší degradace pneumatik, byl Lotus k gumám jasně nejšetrnější a Kimi toho uměl využít, když měl náladu. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama