DISKUZE K ČLÁNKU Nejmladší a nejstarší: Přehled pilotů, kteří se zapsali do statistik F1

Kdo byl podle oficiálního serveru Formule 1 nejstarší a kdo nejmladší pilot, který vyhrál šampionát, závod, zajel nejrychlejší kolo, zabodoval nebo se umístil na pódiu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejmladší a nejstarší: Přehled pilotů, kteří se zapsali do statistik F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 30.10.2014 20:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» zipp (Hlasovali 5 lidé) 23.10.2014 12:07
na formuli byly někdy repráky? Jestli myslíš… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 25.10.2014 14:01
Hezké 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    77.242.90.XXX
    ? Utika to co? Ja mam z toho uplne strach. Vettel uz ma i vousy :)

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Spoiler

    94.112.191.XXX
    Super link Omluva za cizi link, ale je tam skvele prehled veku jezdcu a jejich uspechu 11

    [odkaz na stránku]

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.138.XXX
    rock Měl bych drobnou výhradu k tomu věku; ten pokles není nijak skokový, už dlouhé desítky let klesá kontinuelně (když jsem to namátkou procházel, tak okolo jednoho roku / dekádu posledních cca 40 let)

    A přidal bych povzdech k tomu bodování; v době Rodrigueze by se Alguersuari s Kvjatem do té statistiky nedostali vůbec.
    Vettel ano -a předpokládám, že by pořád vedl-, ale třeba ten zmiňovaný Rodriguez by byl jen cca 30 dní za ním.
    Anebo naopak, třeba Alonso si svoje první umístění v TOP10 vyjel na svoje 20. narozeniny (tedy dřív než Alguersuari) - akorát tehdy se 10. místo ještě nebodovalo.

    Asi by fakt bylo lepší přepočítat to na první umístění v TOP6 nebo TOP10 03

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, F1 sa nám veľmi zmenila,... ...lebo okrem veku, ktorý u jazdcov stále klesal aj vďaka akadémiám a rozmanitosti nižších sérií, zase stúpali náklady na autá a celú réžiu tímu v F1, ktoré sa vyšplhali do obrovských súm, takže v F1 si už nevrznú menšie tímy, ktoré by chceli vstúpiť do tohoto športu bez silných sponzorov a platiacich pilotov. Je to ako vidieť začarovaný kruh a východisko bude asi o niekoľko rokov, keď sa zásoby ropy natoľko vyčerpajú, že terajšiu F1 vystrieda Formula E a náklady budú v norme, lebo elektromototy a príslušenstvo bude omnoho lacnejšie, nakoľko už predtým budú zavedené v komerčných automobiloch a firmy dodávateľou si budú viac konkurovať a tlačiť cenu nadol, aby sa v tomto športe nielen presadili, ale hlavne zviditeľnili, kde bude široká paleta dodávateľov nielen agregátov, ale aj príslušenstva a konečne budú závodiť tí najlepší. 01

    + 16 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.221.XXX
      No o moc levnější to nebude, ty repráky nebudou levné...

      + 7 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        81.19.3.XXX
        na formuli byly někdy repráky? Jestli myslíš ten špunt v uchu, tak ten cenu auta moc nezvedá

        + 5 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.138.XXX
          Tipl bych že s lehkou ironií mínil dodatečné audio, která by nahradilo chybějící zvuk tak, aby se na to dalo koukat bez usnutí.

          btw
          to není myšlenka až tak úplně mimo. Přibývá hot hatchů, které to mají, aby dodaly řidiči zážitek z plnotučnějšího zvuku - a z jiného soudku: čas od času probleskne zprávička, že by dodatečný zvuk byl předepsaný u elektromobilů kvůli bezpečnosti.

          + 6 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          147.229.221.XXX
          Jak píše Rock, myšleno repro pro ty, kteří teď nadávají, že vůz musí jít slyšet...

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.221.XXX
      Taky se nabízí použití CNG, nemusí se přejít na elektromotory...

      + 5 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Bolo by to prínosom už dnes,... ...lebo oktanové číslo CNG je 130, len zrejme nádrž na celý závod by bol problém, lebo auto by bolo ešte ťažšie z dôvodu, že by to bola prakticky tlaková nádoba, preto aj nebezpečnejšie ako doteraz, ale záleží, ako by bol zase navrhnutý motor, aby využitie paliva bolo čo najlepšie, lebo spotreba CNG by bola ešte nižšia ako beznínu a motory by boli tým pádom zelenšie, lebo aj axhalátov by bolo menej. 01 Zrejme vývoj motora pre F1 by bol drahší ako u benzínu.02

        + 14 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ...

          178.23.219.XXX
          Vodíku je dost

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Najbečnejšia je elektrina,... ...a keď postavia zariadenie, ktoré napodobí to primitívne Teslovo, v ktorom použil vákuové trubice a ktoré bude omnoho modernejšie, na vyššej technickej úrovni využívajúc elektromagnetický potencial našej Zeme, ktoré poháňalo Fordku pred 150 rokmi, čo pre dnešných vedcov v oblasti elektrotechniky by nemal byť problém, tak by sme sa dočkali najlepšieho závodenia v dejinách, nízkych rozpočtov a nabité štartovné pole novými tímami, kde by mohli súťažiť tímy ktoré na to majú technické vybavenie, nie milióny v banke, aby ich pchali do kešene mŕtvole, ktorého volajú Bernie E. 02

            + 13 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.80.80.XXX
          O to tankování by byly právě závody zajímavější u CNG, neboť rychlost tankování, nepletu-li se, by měla být závislá na tlakovému rozdílu v nádrži a ve zdroji, čili čím plnější nádrž = tím pomaleji CNG teče, čímž by bylo hůře zjistitelné, kdy přesně přestat plnit "nádrž", aby následující sprint krásně vyšel... Z hlediska bezpečnosti by již dnes již neměl být nějaký závažný problém, tlakové nádoby vydrží hodně při použití onoho správného materiálu. O ceně se dle mě ještě nemá cenu bavit, CNG ještě není moc využíváno pro pohon automobilů, jelikož se pořád spíše vyplatí jezdit na ropné paliva, které budou dominovat ještě několik desetiletí a F1 je bude minimálně stejně dlouho používat, nestane-li se něco velmi nepředpokládaného...

          + 4 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.208.XXX
      A kolko tímov vlastne v F1 chceš? Mne by kludne stačilo aj 10 a vôbec ma nemrzí, že sa tam nevedia dostať iný.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Najlepšie by boli 3,... ...každý by mal po novom poľa Bernieho medailu ! 18 11

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama