DISKUZE K ČLÁNKU Číňané chtějí mít do dvou let v F1 svůj tým
Wei Di, šéf automobilového a motocyklového administrativního centra, prohlásil, že čínská skupina je ochotna koupit tým v F1. Dle něj bude mít Čína v dalším roce, maximálně dvou, svůj tým v F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Číňané chtějí mít do dvou let v F1 svůj tým
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
skejpa
10:31 22.10.2014 88.146.158.XXXAle to je přece dobře... Já jsem už dlouho přemýšlel nad tím, proč se do F1 ženou jen šejci apod. Přitom čínskej tým má obrovské možnosti v propagaci čínských firem a je dost možné, že když si najmou pár schopných lidí, s jejich finančními možnostmi by to klidně mohl být druhý red bull. A F1 by měla být celosvětová, zvýší se tím i prestiž F1 jako takové.
Někdo tu psal, jak čína vše kopíruje ale i nějaké kopírování je k něčemu dobré. Vemte si třeba v mobilech společnost Xiaomi nebo Lenovo. Xiaomi během pár let z nuly vytvořili společnost která je v TOP 5 na světě a jejich produkty rozhodně nejsou špatné. A Takovýchto firem, které čekají na možnost dobré prezentace po světě bude v Číně mraky a tenhle tým by jim v tom mohl hodně pomoci. Do toho v budoucnu i nějakej čínskej jezdec a image "číňan v čínském voze vítězí" nebo "čína je dobrá" apod. to je prostě marketingově terno.
A rozhodně lepší tým s penězi než Marussia nebo Caterham (a další), kteří skoro krachujou. -
-
Face
10:12 22.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
rock
13:51 22.10.2014 37.188.235.XXX"Značka, tradice, historie a podobné hodnoty už bohužel v dnešním světě přestávají mít význam"
V dnešním světě? Přemýšlím, co si asi tak museli říkat fanoušci v 60. letech, když během dvou let zmizely MV Augusty ze špičky ve všech třídách mimo pětistovek a byly nahrazeny Hondou a Suzuki-
Face
17:10 22.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
uzivatel000792
07:35 23.10.2014 88.212.36.XXXNezmysel.
Prichod novych timov nema nic spolocne so starymi tradiciami, historiou a podobnymi hodnotami.
To maju Cinania sediet doma, pretoze si vazia historiu a tradiciu F1? Hlupost.
Rovnako ani prichod Mahindry do MotoGP neporusil a ani neposkodil ziadnu znacku, historiu alebo tradiciu.
-
-
eR
09:58 22.10.2014 62.245.107.XXXŘekl bych, že kdyby po této sezóně koupily Caterham, tak by je to ani moc nestálo. Popravdě jsem si říkal už dřív kde je zakopaný pes, když v Číně je nespočet technologických firem, mají obrovské zisky a do F1 se nikdo nehrne, i přes to, že tam už léta jezdí Force India, což by pro nemálo číňanů mělo být něco jako hozená rukavice. -
Kubyk002
23:33 21.10.2014 78.102.112.XXXTakže do pár let máme... Takže do pár let máme v F1 očekávat tým MerGedes, či Red Buul, či dokonce Ferrori?
Dělám si sradu z čínského lidového zvyku okopíruj co můžeš i sousedovy trenky!!!
Každopádně peníze neznamenají úspěch, viď Ferrari, Mc Larene?-
-
Kubyk002
08:19 22.10.2014 78.102.112.XXXPeníze neznamenají úspěch... jinými slovy můžete mít peněz jako brambor, ale přesto můžete bojovat ve středu pole s Force Indii, která má proti Vám čtvrtinový rozpočet...
Tedy myslel jsem to tak, že i když můžete mít nejvyšší rozpočet tak to automaticky neznamená, že budete úspěšní... což MERCEDES A RED BULL JSOU, proto jsem je nezmiňoval... příště trochu více uvažovat a podepsat se :)
-
-
-
Kubyk002
08:22 22.10.2014 78.102.112.XXXTak určitě, ale podívej se na FI, která byla na začátku sezony a i uprostřed stále schopna bojovat v některých závodech s McLarenem a Ferrari...
Ale máš pravdu, pokud chceš PK a PJ tak musíš rozbít větší prasátko... viz Mercedes, který se první roky po svém návratu snažil postavit mistrovský tým s menším rozpočtem...-
rock
09:06 22.10.2014 37.188.235.XXXNo právě. Force India nebo dřív Sauber mohou tu a tam pozlobit, ale ve finále, z pohledu celé sezóny, s těmi velkými kluky zase a znova prohrajou.
Pokud to někdo nedělá tak blbě, jak Toyota, tak z jedné strany do toho nasypeš peníze a schopný lidi (koupený za ty peníze) a z druhé strany dřív nebo později vypadnou výsledky.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek