DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul: Lotus už mezi silné týmy nepatří
Cyril Abiteboul nepociťuje přechod Lotusu na motory Mercedes jako ztrátu pro Renault Sport F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Abiteboul: Lotus už mezi silné týmy nepatří
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000046
08:39 14.10.2014 194.228.216.XXXNiekoho??
Všetkých! F1 vždy priťahovala rôzne indivíduá, ale to čo predviedlo trio hochštaplerov Lopez, Fernandez, Bahar sa len tak nevidí.-
Jens
08:51 14.10.2014 109.81.245.XXXF1 přitahovala, protože naslibovala hory doly. Resp. velké snížení nákladů. Proto přišly Team Lotus (Caterham), Virgin (Marussia) a HRT - to byl důvod, proč na rozdíl od Lopeze a Bahara přišel i Fernandes. Nechápu, jak ho můžeš dávat na stejnou úroveň. To tam můžeš rovnou zařadit i Montezemola-
uzivatel000046
09:05 14.10.2014 194.228.216.XXXPrečo by som Fernandeza nedávala na rovnakú úroveň s Lopezom a Baharom? Vykrádač hrobov ako vykrádač hrobov. Neplatič ako neplatič.
Čo s tým má zníženie nákladov? Absolútne nič. To nech si riešia s Maxom .
Článok je o "továrenskom" Renaulte. O jeho prechode cez ikonickú značku až ku konkurencii. O strate zákazníka ( podľa všetkého rovno dvoch )
Trojicu menovaných hochštaplerov nemožno nijako deliť. Sú ukrytí za každou vetou.-
Jens
09:14 14.10.2014 109.81.245.XXXProtože to Fernandes myslel upřímně a dával do toho své peníze. Na rozdíl od Bahara, který utrácel miliony daňových poplatníků. A dobře víš, proč Fernandes musel měnit název týmu a jak moc mu Bahar zkomplikoval život. Fernandes dostal licenci po dohodě s rodinou, tak jaký vykrádač hrobů?
A jak s tím souvisí snížení nákladů? Mosley slíbil, že zavede omezení rozpočtů a že náklady se budou pohybovat na určité úrovni. Proto přišli - Fernandes, nikoliv Bahar, ten měl prachů od Protonu, kolik si smyslel - i na nesmyslné soudní bitvy. Dnes jste mě zklamal, pane senátore!-
fero
21:46 14.10.2014 95.102.120.XXXfernandes nemal ziadnu dohodu s rodinou chapmana
on mal najprv dohodu s protonom a ked to proton zrusil tak si zaobstaral prava od cloveka co odkupil prava na znacku team lotus
fernandes nemohol mat od mosleyho ziadny slub na rozpoctovy strop lebo ked to fernandes podpisoval tak uz bolo davno dohodnute ze ziadny strop nebude. nechce sa mi teraz hladat ci to uz bolo aj oficialne zrusene ale uz v tej dobe bolo jasne ze fia sa so strajkujucimi timami dohodla ze ten strop nebude -
uzivatel000046
09:29 14.10.2014 194.228.216.XXXAk by to myslel úprimne, tak by štartoval pod svojim menom. Alebo by si nejaké "vlastné" vymyslel.
Jedna vec je kúpiť tím aj s menom a pokračovať ( alebo premenovať ) Také sú vlastne všetky tímy na rošte, okrem Williamsu a s privretími očami aj Sauberu.
Druhá vec je kúpiť si pochybné práva od ešte pochybnejšieho vlastníka.
Vyhovárať sa na prachom zapadnuté Maxove sľuby? Prečo? Nijako to s vecou nesúvisí.
Len tak mimochodom, nechce sa mi to priveľmi hľadať. Fernandes do F1 vstupoval až vtedy, keď bolo viac menej jasné, že Max svoju ideu nepresadí. Jeho projekt nebol v pôvodnom výbere. Len za niekoho "zaskakoval".
S vecou to priamo nesúvisí. Len tím, že Renault pravdepodobne nepríde o jedného neplatiaceho zákazníka, ale rovno o dvoch. Aby sme sa teda vrátili k téme. A ak naštvú Didiho, tak o všetkých. Nuž, majú čo chceli.-
erdedy
09:36 14.10.2014 195.80.165.XXXDidiho uz len tak nestratia. Ten zrejme zainvestoval do RSF1 nejaky nekrestansky balik a to sa v RB nenosi - len tak vyhodit peniaze von oknom.
S tymi "kupami" nazvov alebo teda "práv" na názov ale nejaky zasadny problem osobne nemam, ked prejde cela vec "normalne", nie ako v pripade Bahara...-
uzivatel000046
10:32 14.10.2014 194.228.216.XXXRB podľa všetkého investoval do hybridu, nie do samotného ICE, či ako sa motoru najnovšie nadáva. Ak by odišiel, tak by si svoje technológie jednoducho preniesol. Nič by nebolo vyhodené oknom.
Ak to prejde "normálne". Čo to znamená normálne?
Prečo vyčleňujete práve Bahara? Jeden hochštapler kúpil práva od neho, druhý o Hunta. Nech bolo ako bolo, súd uznal za "platnejšie" práve tie Baharove.
Bahara vyhodili, Fernandez zdupkal a zanechal dlhy kam sa človek pozrie. Lopez na tom nie je o nič lepšie, len ho nemá kto vyhodiť. Na oplátku, od neho zdupkal kto mohol.
Ako, nič proti zadĺženiu. časy sú zlé. Vždy boli. Williamsu hrozí bankrot každý druhý rok.
Len je trochu rozdiel, že Williams ( Sauber.... ) robia dlhy pod vlastným menom a nepotrebujú sa maskovať cudzím perím.-
erdedy
11:49 14.10.2014 195.80.165.XXXBahar je jedna jesitna egocentricka agresivna figurka, ktora nerobi nic ine, len okazalo ukazuje "svaly***" na kazdu stranu.
Ak sa dobre pamätám, ten "vták" sa nezacal den bez utocenia/ohovarania (vsade na vsetky strany) na "Fernandezov Lotus".
Toto normalny clovek nerobi. A vlastne - ved sa s nim +/- nakoniec celkom slusne "dohodli"(financne), tak naco bola ta maskarada...(?) aby si Dany mohol lestit bambus sam nad sebou... (nic ine)
*** - v tomto pripade "nie svoje" ale "danovych poplatnikov" (ten by "zapadol" do nasej politiky)
Este posl. vec - problem Renaultu (ani som nic ine necakal, ziadny "zazrak" sa v samotnom "ICE" uz dnes neda nejak ocakavat... teda ak nepocitam Kaporov "pseudo-motor"... sorry nic v zlom Kapor...), je zjavne "len" v zvladnuti hybridnej technologie (ci vhodnom SW zladeni). Ale samozrejme sa to "vsade" podava ako "celok", takze v konecnom dosledku je "cely motor nahouby" = Renault je nahouby.
Ale to som odbocil... Podstatne je, ze sice si mozu odniest technologie na ktorych pracovali, ale postavit s niekym (alebo sami) motor novy (myslim spojenie s "ICE") nebude tak jednoduche (ani lacne). Resp. poznatky vyuzit urcite mozu, ale ci sa to oplati... niesom si isty...
-
-
-
-
-
erdedy
09:32 14.10.2014 195.80.165.XXXno... tusim len Vas sefe...
Bahar ale bol riadny zm**, o to sa nebudem priet...
Lopez samozrejme neni nejaky narodny "hrdina", ale team ako-tak udrzal (dokonca minuly rok bol +/- skvely) aj za cenu vsetkych "predpovedanych katastrof" a to je prinajmensom "trochu" zvlastne.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
Pepan
08:06 14.10.2014 89.24.157.XXXAbiteboul mlží. Samozřejmě že ho ztráta klienta mrzí. když měl Lotus problémy s platební morálkou, pořád to byl přísun peněz do renolťácké kasy a peníze na další vývoj se budou muset rozúčtovat mezi méně zákazníků Takže buď budou mít od nového roku klienti Renaultu dražší motory a nebo bude mít Renault menší příjmy. -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek