DISKUZE K ČLÁNKU Bianchiho stav je stále kritický, ale stabilizovaný
Jules Bianchi po vážné nehodě během Velké ceny Japonska zůstává v kritickém, avšak stabilizovaném stavu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bianchiho stav je stále kritický, ale stabilizovaný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001565
08:43 09.10.2014 83.208.182.XXXMyslím si že v době Bianciho nehody tam neměla co dělat ta zelená vlajka,měl mávat žlutou už dávno.Je mi líto toho co se stalo. -
Severin
16:32 08.10.2014 109.230.52.XXXJiny pohled na celou situaci Čtu již několik dní co se kolem toho píše. Dovolím si přidat svůj soukromý postřeh. Projet zákrutu v F1 je dáno díky přítlaku, jenž je tvořen mechanickou a aerodynamickou složkou. Ta aerodynamická je závislou od rychlosti monopostu. Pokud tedy Bianchi v daném úseku zpomalil - dvojité žluté vlajky - ztratil část z aerodynamického přítlaku a díky tomu chytnul aquaplaning. Ono jsou to dva protichodné parametry, jeden že jsou vlajky a zpomalím, druhý, jdu nějakou rychlostí abych tu zákrutu projel. Sečteno a podtrženo, chyba nemusí být ani na straně pilota, ani na straně maršálů a vedení závodu, součet vyšel pro Bianchiho jako to nejhorší co se mohlo stát. Vidím to jako souhru nešťastných okolností, za kterými stojí zkáza mladého a nadějného pilota. Trofám si tvrdit, že v jisté konfiguraci i mistra světa.-
Spoiler
21:53 08.10.2014 94.112.191.XXXMyslim, ze si na spravny stope. Kdysi v TopGearu Hamond ridil nejaky monopost f1 (tusim starsi Renault) a prave rikal, ze se s tim neda jet pomalu, ze se nezahrejou pneumatiky, nefunguje aero a vyleti. Jenze kdyz pojede rychleji, aby fungovalo aero...tak porad nema zahraty pneu...a vyleti :/ -
Witt
17:31 08.10.2014 86.49.23.XXXZajímavý názor, díky za něj. Já jsem u toho videa z havárie pořád přemýšlel, že tam jen tak rovně přifičel (ne jak se psalo, že dostal smyk, prostě jako by jel rovně) a tohle by mohlo být vysvětlení celé situace. Taktéž souhlasím s tím, že nejde ukázat na jednoho člověka a říct, že zrovna on je za to vinen.
PS: Asi v polovině čtení tvého příspěvku mě napadlo, jestli náhodou nesměřuješ k tomu, že Marussia tu aerodynamiku na autě nemá zrovna špičkovou, což mohlo taky hrát svou roli ...
-
-
Kapora
10:08 08.10.2014 80.87.214.XXXJe mladý,... ...a má šancu sa z toho dostať, ale so závodením bude mať na čas pauzu a do F1 sa už ťažko vráti, lebo stavy sa stále dopĺňajú mladými a nádejnými pretekármi. Ja byť na jeho mieste žalujem F1 o odškodné za úraz a neúčasť v F1 za roky liečenia a rehabilitácie a tiež bolestné, lebo neboli jasne dodržané bezpečnostné predpisy, nakoľko najprv má vyjsť na trať Safety Car a až potom žeriav a tu to bolo úplne naopak, na čo upozornil aj J. Villeneu.-
Witt
17:34 08.10.2014 86.49.23.XXXTakže ty bys u soudu proti F1 argumentoval tím, že auta se nesmí z tratě odklízet dříve, než vyjede Safety car a to je legitimní názor, protože ho řekl Villneuve, který poslední léta existuje povětšinou jen jako ***? Wow ... to by chudák Jules dopadl.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
Kapor
15:32 10.10.2014 194.160.178.XXXTáraš ... ...lebo za šera jazdec nevidí z ťažkého uhla zo svojho monopostu, že cez trať, kde vyletel Sutil, tečie potok, lebo trať je zle oddrenážovaná, ale komisár, ktorý mal túto čast trate na starosti to mal Whitingovi hlásiť a ten mal vykonať okamžite opatrenia, lebo ani on to nemusí z tej snímanej diaľky vidieť podrobne ako jazdci. Je to ale jednoznačne chyba FIA a nielen havária Bianchiho, ale aj havária Sutila, lebo Sutil videl na vlastné oči o čo v podstate išlo. Cez trať tiekla voda a to v hojnom množstve, ktoré pripomínalo potok, teda traťový komisár mal ohlásiť Whitingovi, čo sa na trati deje. Ak tak neurobil, mali by ho potrestať.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
Tritol
09:24 08.10.2014 77.75.74.XXXNašel jsem kratší a pro mne srozumitelnější popis:
[odkaz na stránku]
bohužel sekce Prognóza není moc optimistická
-
-
-
-
uzivatel000397
20:32 07.10.2014 90.178.29.XXXViděl jsem to video i četl co znamená ta diagnoza. Je to příšerné, strašná rána i následky. I ta smůla, kdyby ten jeřáb popojel o padesát centimetru méně, nemusely být následky tak fatální. Nerad sýčkuji, jako závodník je konec, zda přežije otázkou a také v jakém stavu. Osobně se domnívám, že primární příčinou byla přemotivovanost, podpořená i tím, že získal, za svým způsobem podobné situace, první body a opravdu zazářil. Pro mne tedy i v testech svou rychlosti ve Ferrari. Dost pozorně jej sleduji již dost dlouho a vnitřně jsem si byl jist, že má zamířeno do Top teamu. I tak nějak vnitřně jsem si přál při stávajících rozšádách aby jej posadili vedle Vettela do Ferrari místo Kimiho. Jsem tedy dost smutný. Navíc jeden můj dobrý známý, skoro přítel, leží v Plzni na přístrojích a zatím jen mrká a prognózy také nejasné, každou chvíli na něj myslím.... -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek