DISKUZE K ČLÁNKU Bianchiho stav je stále kritický, ale stabilizovaný

Jules Bianchi po vážné nehodě během Velké ceny Japonska zůstává v kritickém, avšak stabilizovaném stavu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bianchiho stav je stále kritický, ale stabilizovaný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 10.10.2014 15:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 17 lidí) 07.10.2014 17:18
............. Jak se již stalo tradicí, na netu… »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 07.10.2014 20:04
Co je "difuzní axonální poranění mozku"… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 6 lidí) 07.10.2014 20:32
Viděl jsem to video i četl co znamená ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001565

    uzivatel001565

    83.208.182.XXX
    Myslím si že v době Bianciho nehody tam neměla co dělat ta zelená vlajka,měl mávat žlutou už dávno.Je mi líto toho co se stalo.05

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Za nehodou se vždy mává zelenou, že je od dalšího úseku trať v pořádku. Zelené vlajky tam byly zcela v pořádku. Místo před nehodou se označuje žlutými, za ní zelenými - normálka.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Severin

    109.230.52.XXX
    Jiny pohled na celou situaci Čtu již několik dní co se kolem toho píše. Dovolím si přidat svůj soukromý postřeh. Projet zákrutu v F1 je dáno díky přítlaku, jenž je tvořen mechanickou a aerodynamickou složkou. Ta aerodynamická je závislou od rychlosti monopostu. Pokud tedy Bianchi v daném úseku zpomalil - dvojité žluté vlajky - ztratil část z aerodynamického přítlaku a díky tomu chytnul aquaplaning. Ono jsou to dva protichodné parametry, jeden že jsou vlajky a zpomalím, druhý, jdu nějakou rychlostí abych tu zákrutu projel. Sečteno a podtrženo, chyba nemusí být ani na straně pilota, ani na straně maršálů a vedení závodu, součet vyšel pro Bianchiho jako to nejhorší co se mohlo stát. Vidím to jako souhru nešťastných okolností, za kterými stojí zkáza mladého a nadějného pilota. Trofám si tvrdit, že v jisté konfiguraci i mistra světa.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Spoiler

      94.112.191.XXX
      Myslim, ze si na spravny stope. Kdysi v TopGearu Hamond ridil nejaky monopost f1 (tusim starsi Renault) a prave rikal, ze se s tim neda jet pomalu, ze se nezahrejou pneumatiky, nefunguje aero a vyleti. Jenze kdyz pojede rychleji, aby fungovalo aero...tak porad nema zahraty pneu...a vyleti :/

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Tohle si troufám tvrdit je vedle... Pravděpodobně jel pomaleji a proto neměl pneu v opt.teplotě... Nicméně pokud je rovně, tak bych si dovolil tvrdit, že přejel brzdný bod a pak na to prostě dupl...

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Witt

      86.49.23.XXX
      Zajímavý názor, díky za něj. Já jsem u toho videa z havárie pořád přemýšlel, že tam jen tak rovně přifičel (ne jak se psalo, že dostal smyk, prostě jako by jel rovně) a tohle by mohlo být vysvětlení celé situace. Taktéž souhlasím s tím, že nejde ukázat na jednoho člověka a říct, že zrovna on je za to vinen.

      PS: Asi v polovině čtení tvého příspěvku mě napadlo, jestli náhodou nesměřuješ k tomu, že Marussia tu aerodynamiku na autě nemá zrovna špičkovou, což mohlo taky hrát svou roli ...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapora

    80.87.214.XXX
    Je mladý,... ...a má šancu sa z toho dostať, ale so závodením bude mať na čas pauzu a do F1 sa už ťažko vráti, lebo stavy sa stále dopĺňajú mladými a nádejnými pretekármi. 09 Ja byť na jeho mieste žalujem F1 o odškodné za úraz a neúčasť v F1 za roky liečenia a rehabilitácie a tiež bolestné, lebo neboli jasne dodržané bezpečnostné predpisy, nakoľko najprv má vyjsť na trať Safety Car a až potom žeriav a tu to bolo úplne naopak, na čo upozornil aj J. Villeneu. 02

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Witt

      86.49.23.XXX
      Takže ty bys u soudu proti F1 argumentoval tím, že auta se nesmí z tratě odklízet dříve, než vyjede Safety car a to je legitimní názor, protože ho řekl Villneuve, který poslední léta existuje povětšinou jen jako ***? Wow ... to by chudák Jules dopadl.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      83.110.97.XXX
      no tak na to stačí jediný argument- máš pocit, že by bianchi přizpůsobil jízdu stavu trati a žlutým vlajkám?

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Táraš ... ...lebo za šera jazdec nevidí z ťažkého uhla zo svojho monopostu, že cez trať, kde vyletel Sutil, tečie potok, lebo trať je zle oddrenážovaná, ale komisár, ktorý mal túto čast trate na starosti to mal Whitingovi hlásiť a ten mal vykonať okamžite opatrenia, lebo ani on to nemusí z tej snímanej diaľky vidieť podrobne ako jazdci.02 Je to ale jednoznačne chyba FIA a nielen havária Bianchiho, ale aj havária Sutila, lebo Sutil videl na vlastné oči o čo v podstate išlo. Cez trať tiekla voda a to v hojnom množstve, ktoré pripomínalo potok, teda traťový komisár mal ohlásiť Whitingovi, čo sa na trati deje. Ak tak neurobil, mali by ho potrestať. 09
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    78.108.145.XXX
    Jediný okamžik a všechno je jinak Jen tak trochu to uklouzlo a z F1 byly neříditelné sáně. Stačilo jet o pár kilometrů za hodinu pomaleji a byl OK. Kéž by šlo zvrátit alespoň ty následky! Takový klučina...
    Držím mu palce!

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Co je "difuzní axonální poranění mozku" [odkaz na stránku]

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tritol

      77.75.74.XXX
      Našel jsem kratší a pro mne srozumitelnější popis:
      [odkaz na stránku]
      bohužel sekce Prognóza není moc optimistická 09

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.221.XXX
    Už se ví, kdo pojede místo Julese? Tipuji to na Rossiho, a pro příští rok tam asi zakotví Vergne

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JHvP

    83.208.165.XXX
    Je to zlý Tak jsem si našel, co je to to apoxální poranění a je to zlý. Pokud se vůbec probere, tak s velkou pravděpodobností bude mít trvalé poškození... 05

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Viděl jsem to video i četl co znamená ta diagnoza. Je to příšerné, strašná rána i následky. I ta smůla, kdyby ten jeřáb popojel o padesát centimetru méně, nemusely být následky tak fatální. Nerad sýčkuji, jako závodník je konec, zda přežije otázkou a také v jakém stavu. Osobně se domnívám, že primární příčinou byla přemotivovanost, podpořená i tím, že získal, za svým způsobem podobné situace, první body a opravdu zazářil. Pro mne tedy i v testech svou rychlosti ve Ferrari. Dost pozorně jej sleduji již dost dlouho a vnitřně jsem si byl jist, že má zamířeno do Top teamu. I tak nějak vnitřně jsem si přál při stávajících rozšádách aby jej posadili vedle Vettela do Ferrari místo Kimiho. Jsem tedy dost smutný. Navíc jeden můj dobrý známý, skoro přítel, leží v Plzni na přístrojích a zatím jen mrká a prognózy také nejasné, každou chvíli na něj myslím.... 05 05

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JHvP

        83.208.165.XXX
        Tak držím palce, aby aspoň Váš známý dopadl dobře..

        S těmi pár centimetry máte pravdu, na druhou stranu, popojet jeřáb naopak o kousek více, raději nedomýšlet....

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Durchy

          192.162.98.XXX
          Kdyby jeřab popjel více dozadu, tak to napálí do gumy a nemuselo by to dopadnout tak zle jak to dopadlo...

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama