DISKUZE K ČLÁNKU Dennis: McLaren nedostává ty nejlepší motory, proto Mercedes nemůže porazit

McLaren podle Rona Dennise "nedostává od Mercedesu ty nejlepší motory," což se podle něj s Hondou změní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dennis: McLaren nedostává ty nejlepší motory, proto Mercedes nemůže porazit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 08.10.2014 08:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovalo 11 lidí) 07.10.2014 09:41
Celkem by me zajimalo jak vis, jakym zpusobem… »
» MeVo (Hlasovalo 8 lidí) 07.10.2014 10:38
jak jsi prosm tě poznal z článku že je Ron… »
» Kalty (Hlasovalo 6 lidí) 07.10.2014 08:42
Souhlas »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    . Prečo ich nereklamujú a zbytočne tárajú. Ostatní odberatelia sú spokojní.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Francek

    37.188.131.XXX
    Souhlasim s Dennisem.Mercedes má top , Willici maj super servis díky Wolfovi až potom Indiani a Mekáč. Hondě se to motor povede a příští rok bude McLaren na bedně.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RiLCO

    91.127.93.XXX
    to Toto Wolff Keď pred rokom McLaren ohlásil návrat Hondy, netrvalo dlho a Toto Wolff hneď upozornil, ako si motorové tajomstvo bude musieť strážiť pred špionážou zo strany McLarenu/Hondy.

    Tie motory môžu byť navlas rovnaké, ale McLaren má softvérový update asi tak z Jerezu. Presne tak, SOFTWARE. To, kôli čomu RedBull poslal na jar do Renaultu svojich inžinierov. Aj Lotus vtedy namietal, že oni nedostanú ten istý softvér čo RedBull, veď prečo aj, keď do toho investoval RedBull pre svoj prospech. Spomeňme aj na update výfukového systému Mercedes, v McLarene vraj o tom nevedeli, a tak im pod kapotou ostalo zbytočné prázdne miesto.

    Toto Wolff je:
    1. investor
    2. výkonný riaditeľ Mercedes F1 AMG
    3. vlastní akcie Williamsu
    4. vlastní manažérsky team, kt. sa mimochodom na starosti aj Valtteriho Bottasa

    Williams:
    1. odoberá pohonné jednotky Mercedes
    2. jazdí tam Valtteri Bottas,
    3. Toto má vo Williamse ešte aj manželku Suzie Wolfovú

    No a Williams je druhý najlepší team s motorom Mercedes.
    Vôbec sa nečudujem prečo by Williams nemal lepšiu špecifikáciu SW motora ako napr. McLaren.

    Je to predsa všetko biznis, nie?

    + 21 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ron má pravdu

    77.236.206.XXX
    V F1 to tak vždycky bylo, Ferrari dodávalo kdysi rok, dva staré specifikace motorů.....tohle je v zásadě o ničem a každej to ví.Tým který motory nakupuje, nemá oproti továrnímu moc šanci něco na tom upravit a i když něco možná lze, tak tovární tým se to logicky dozví.Protě pokud chce někdo být na špici, musí mít možnost dostat to nejlepší a nejen syrový motor.Je to logické.....

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Čo je to najlepší motor Ron ? Nechápem o čom hovorí, lebo sa jedná o pohonné jednotky 1,6 V6 + ERS, kde Medcedes dodáva HW a základný SW, ktorý je otvoreným systémom a McLaren si ho môže ľubovolne upraviť k svojmu obrazu, prihladnúc na jazdné vlastnosti auta a ostatného príslušenstvo a myslím, že to isté bude aj u Hondy. 11 18 Takže žiadna revolúcia sa konať nebude. 14 Len tvrdá práca. 11 Tak je to aj u iných tímov používajúcich pohonné jednotky Mercedes. 19

    + 8 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      213.226.236.XXX
      Celkem by me zajimalo jak vis, jakym zpusobem tymy prebiraji motory. Dale nevim jestli si to vubec uvedomujes, ale k software nemusi mit vubec pristup, nebo muze byt v neupravitelnem stavu. Pariklad mohou obdrzet pouze binarky ze kterych nezjistis prakticky nic (rychleji by si to napsal znova). Dale je klasika zprasit, nebo zaheshovat promenne a odstranit bile znaky. V takovem kodu se opravdu nejde vyznat.

      Nerikam, ze to tak je, ale poukazuji na to, ze ani predani software nemusi byt tak jednoduche, jak pises.

      + 11 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        k software týmy přístup mají, protože nejde jen o řízení motoru, ale zároveň převodovky a ostatních komponent. Denis opět LŽE. Pokud by tohle byla pravda, tak by jim ujel mercedes, ale proč jim ujíždí williams i force india? Ti mají naprosto stejné podmínky a na to dohlíží FIA. Pokud by to tak nebylo, tak by Denis byl první, kdo by řval jak potrefený prase.
        Jde zase jen o levárnu, protože mercedesu je jasný, že cokoliv bude mcl vědět o jejich motoru, ihned bude vědět i Honda a Denis se jenom snaží získat větší balík informací a zároveň uchlácholit Alonsa.

        + 11 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          195.49.189.XXX
          nejaké obmedzenie zo strany mercedesu voči mclarenu a ostatným zákazníckym tímom určite je. Predsa si nenechajú, aby ostatní boli na ich úrovni. Dobre, dlhé roky mercedes maximálne podporoval mclaren, ale nie je to tak od doby, keď mercedes prišiel s vlastným továrenským týmom. preto mclaren sa rozhodol pre zmenu, no a na základe tejto skutočnosti a následne mercedes ešte viac obmedzuje osobitne mclaren v porovnaní s williamsom a force india. 100%-ne.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nie je,.. ...dostanú všetko to, čo aj ostatný odberatelia HW a k základnému SW manuály. Ako si SW vyvíjajú je ich problém, preto je rozdiel aj medzi Red Bullom a Lotusom. Red Bull si to robí v spolupráci s Renaultom a u Lotusu Microsowt. 11

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              navíc je v pravidlech, že zákaznický tým nesmí dostat něco jiného než tovární, takže dost pochybuju, že co káže Denis je pravdou...

              + 6 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Ale jim ta Force India a Williams v Suzuce ujeli.. 18

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Toto je jediné pozitivum na těchto motorech ,že se vrátí Honda. Jinak bych to z fleku odpískal. Zvukový projev je strašný a na trati je to slabota. Jinak Dennis má samozřejmě pravdu říkám to celý rok, obzvláště u McLarenu to nemají jednoduché Boullier už v Rakousku hlásal ,že nedostali jako jediní odběratelé Mercedesu jedinou aktualizaci softwaru. A později Rob Smedley hlásal že Mercedes nedává vše stejné motory. Oni se zkrátka bojí , že pokud by vše nabídli stejnou techniku tak by je mohli ohrozit. Skvělý tah...trošku zbabělý ale efektivní...

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Wolf to ale říkal už v březnu, že Mercedes musí zamezit přenosu technologií k Hondě, takže se divím, že je Ron tak překvapenej. A ta věta se zdrojovým kódem, dva měsíce před koncem sezóny, to už je jen vtip. Ty data by skončili ještě ten den u Hondy. Stejně by postupoval jakýkoliv výrobce motoru, kdyby věděl že jeho zákazník bude v příští sezóně jezdit u konkurence. Vývoj je drahý a data k nezaplacení.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        kdyby jen u konkurence, oni se mají stát továrním týmem, kde zatím vývoj probíhá a z minulosti je známý, že japonci jsou mistři v kopírování a zdokonalení cizích nápadů a mcl je usvědčený mistr v krádeži dokumentace..

        + 5 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          mclaren ziadnu dokumentaciu neukradol :)

          + 13 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Eracer

          62.168.11.XXX
          Co prosím...? Že Japonci jsou mistři v kopírování technologií? Já asi špatně slyším...

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Klid - jsou to jen bláboly, vždyť ten člověk si neumí ani zvolit nick - že si kvůli tomu vůbec čistíš uši 04
            Samozřejmě, že McLaren nic neukradl, zřejmě jde o zapšklého Fernandistu Ferraristu srandistu.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        MeVo

        94.112.98.XXX
        jak jsi prosm tě poznal z článku že je Ron Denis překvapenej?Denis řekl jen to že se zákaznickým motorem není snadný se dostat na špici.Já mu rozumím co tím chtěl říct, prostě ta podpora a snaha to vyladit a sladit s autem není zdaleka taková jako když se Mercedes soustředil výhradně na ně. Denis se tomu určitě nediví ani není překvapený, čekal to a proto je na cestě za nima Honda.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    217.66.164.XXX
    Naprostá pravda Ron má pravdu.A ještě ty kvalitní motory nedostává ani Williams a Force India.
    Měli by si vzít příklad z Renaultu.Ten Redbullu dá to nejlepší co má tři vyhraný GP jsou doma + třetí jezdec bodování a hromada bodů v PK . 12 12 12 12 12

    Jinak u MCL pomůže asi jen studenej obklad na hlavu.Kdyby se podívali jak na vodě projíždí zatáčku Mercedes,Redbull a srovnali si to z jejich křápem,zjistí že asi nebude problém v motoru.I kdyby jim Honda nafoukala 1000koní s tímhle autem prd platný.

    + 11 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Arnouxi, teď trochu plácáš.. McLaren není letos kdovíjak podařené auto, ale Button byl po Mercedesech v Suzuce na mokré trati na začátku nejrychlejším vozem na trati. Pak tempo srovnaly Red Bully, v jistých fázích měly mírně navrch, ale kdo ví, jak by dopadly po jeho přezutí na mokré ke konci - nebýt safety caru. Zřejmě by se na pódium dostal.

      + 13 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama