DISKUZE K ČLÁNKU Panis o dalších vozidlech na okruhu: safety car nebo přerušit závod?

Bývalí jezdci F1 Olivier Panis, Patrick Tambay a Martin Brundle reagují na nehodu Julese Bianchiho

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Panis o dalších vozidlech na okruhu: safety car nebo přerušit závod?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 08.10.2014 10:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000026 (Hlasovalo 13 lidí) 06.10.2014 11:35
Skoro celé to odjeli na přechodných… »
» uzivatel000026 (Hlasovalo 11 lidí) 06.10.2014 11:12
Najednou všichni chytří... Proč si prostě… »
» TarAg (Hlasovalo 7 lidí) 06.10.2014 12:14
Traverza Proč nemaj ta odtahová vozidla mezi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    85.115.58.XXX
    Traverza Proč nemaj ta odtahová vozidla mezi kolama traverzu tak, aby se tam vůz F1 nemoh dostat? To je stejnej šlendrián jako když bourala Villotaová do zvedací plošiny, která byla ve výšce jejích očí...

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TarAg

      TarAg

      85.115.58.XXX
      Za co ty mínusy?
      To chcete vidět zbytečný mrtvoly? Každý může udělat chybu a traverza zabrání podobným hrůzným haváriím. Náraz do traverzy je sice horší než do bariéry z pneu, ale mnohem lepší než hlavou/helmou do podlahy traktoru.
      Proč myslíte, že podobný traverzy mají normální náklaďáky? Z úplně stejnýho důvodu. Je lepší, když osobák vezme traverzu, než když to zasune pod auto...

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000026

    uzivatel000026

    84.242.112.XXX
    Najednou všichni chytří... Proč si prostě nepřiznat, že závodění je nebezpečné a dělá se pro bezpečnost už víc než dost. Tohle byla strašná náhoda a vyvozovat z toho závěry a další opatření je nesmysl. Při žlutých vlajkách musí jet jezdec tak, aby byl za všech okolností schopen udržet auto na trati. Bianchi jel příliš rychle, na to je každé opatření krátké. Ericsson před ním jel ještě o trochu rychleji, jen měl víc štěstí.

    Z toho mi vyplývá, že jediná věc, kterou je potřeba udělat, je připomínat jezdcům, k čemu ty žluté vlajky jsou. Vzpomínám si, jak Heidfeld někdy kolem roku 2000 pod žlutými vlajkami urazil dveře medical-caru v Interlagosu. Za to ho měli vykopnout z F1. Bianchiho průšvih je možná ještě horší, protože ty vlajky tam byly už dlouho, musel o nich vědět. Když vyjel dak daleko a tak rychle, že vlítl do toho traktoru a pak ještě za něj, tak nejel tak, jak by pod žlutými vlajkami měl.

    Přestal bych panikařit a vymejšlet ptákoviny. Jediné, co je teď potřeba dělat, je modlit se za Bianchiho a za toho komisaře, co je možná taky zraněn.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • driver-ine

      90.178.118.XXX
      Někdy mě připadá, že čím víc chytrých hlav na jednom místě (FIA) tím méně toho vymyslí. Vždyť je přece dávno známo, že traktor pohybující se v blízkosti tratě může být pro piloty nebezpečný. Napadá mě třeba Nurburgring 2007, kde také málem došlo ke kolizi formule a jedoucího traktoru. Místo dalších omezení závodu , bych se spíše zaměřil na úpravu těchto vyprošťováku. Vždyť z fotky Bianchiho vozu je jasné , že trefit traktor nemusí být až tak katastrofální, pokuď se formule neslisuje pod něj.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.120.XXX
        treba sa zamerat len na spomalenie jazdcov pod zltymi vlajkami, to je jedine riesenie ktore neznamena velky zasah do priebehu pretekov
        sutilove auto uz ten traktor/zeriav odtahoval a doslova za par sekund by uz bolo to auto odtiahnute, takze cele to trvalo 2-3min. ale ak ked vyjde SC to je vzdy na minimalne 6-7kol a este to aj dost zamiesa poradim
        z casu na cas je to vytane spestrenie ale ak by sa to stavalo niekolko krat v kazdych pretokoch tak to by uz nebolo o najlepsich jazdcoch/autach ale o najstastnejsich

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TarAg

          TarAg

          85.115.58.XXX
          Proč jenom? Proč nepřispůsobit ty traktory, aby případná kolize nemusela být fatální? Skoro žádný náklady a jeden člověk nemusel mít na kahánku.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • fero

      95.102.120.XXX
      boli tam dokonca dvojite zlte takze je to len bianchiho chyba, ale kedze sa vazne zranil tak nikto nechce verejne na neho ukazovat ze si to zavinil sam
      ak by ale zostrelil nejakeho marsala a jemu sa nic nestalo tak by ho zniesli pod ciernu zem

      tomu sa hovori cisty POPULIZMUS

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • TarAg

        TarAg

        85.115.58.XXX
        Bianchi udělal chybu, vyletěl z trati, ale nemusel dopadnout tak blbě, kdyby lidi na patřičnejch místech mysleli.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Nikos

    213.195.215.XXX
    chapu Ja zas chapu proc nezpomalil ... protoze je to proste zavodeni no ... sance na SC tak rychle jeste objet kolo co kdyby nahodou vyjel aby byla co nejlepsi pozice. zajimavy napad byl ze kdzy jsou vyvesene dvojite zlute tak v miste vyveseni ( sektoru ) proste automaticky pri vjezdu by se omezil vykon a tim by to bylo ferove pro vsechny. A nebo proste at maji jeraby s delsim ramenem myslim ze i tohle neni problem.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ten závod sa vôbec za tých podmienok,... ...ako panovali v Suzuke vôbec nemal ísť a oni rozoberajú takú hlúposť o tom, či tam žeriav mal, ale nemal byť. 02 No samozrejme, že nemal, ak by totiž bol závod v sobotu, tak by tam vôbec nemusel byť, lebo podmienky boli ideálne. Inak žeriavy sú aj v Monte Catle, ale sú výškové a situované tak, aby boli mimo dosah monopostov, ktoré závodia a v žiadnom prípade s autami na trati nemôžu kolidovať.

    + 6 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      84.242.112.XXX
      Skoro celé to odjeli na přechodných pneumatikách, tak v čem byl problém? To bys chtěl jezdit jen na suchu a zcela zrušit mokré závody?

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Čím byl ten závod v Suzuce tak speciální, že se tam nemělo jet? Po restartu závodu pršelo jen velmi málo, na závodní dráze bylo jen velmi málo vody, což dokládá fakt, že všichni si hned po restartu přezuli na přechodné a dokonce jim pak radili, aby vyjížděli z ideální stopy a ochladili tak pneumatiky.

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Závod bol odložený,.. ...dvakrát prerušený, druhýkrát predčasne a jazdilo sa za šera, čo jasne dementoval Adrian Sutil učastník nehody a očitý svedok havárie J. Bianchiho, čo sa skončilo tragicky pre tohoto nádejného pretekára. Chcete ešte nejaký argument ? 02

        + 5 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000026

          uzivatel000026

          84.242.112.XXX
          Jenže on se nevysekal kvůli tomu, že by po tmě neviděl. Ani proto, že to na vodě klouzalo (to byla příčina Sutilovy nehody). Bianchi se vysekal proto, že nerespektoval žluté vlajky. Kdyby je respektoval, tak by nemohl letět ven ze silnice.

          + 4 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.221.XXX
    Minulý rok v Koreji zase hasiči na trati, už tehdy si z toho FIA měla vzít ponaučení, jenže proč když se nic nestalo, že?

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    spíš by měli jezdci při vyvěšení žluté vlajky více zpomalit a nejezdit na hraně. Za tuhle havárii si Bianchi může z 99% sám a nejspíš se ještě neodnaučil móresům z GP2 nebo nižších soutěží. Jinak na přítomnost cizího (pomalého) vozidla upozorňuje bílá vlajka - ovšem nevím, jestli byla včera použita.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      88.101.0.XXX
      přesně tak, právě jsem to chtěl napsat. Bílá vlajka upozorňuje na pomalu jedoucí vozidlo na trati. Používá se zejména v případě, kdy po trati jede sanitka nebo metací vůz odklízí trosky a závodní vozy jedou ve vláčku za SC - viz poslední závod v Korei. Odklízecí vůz (traktor) v únikové zóně se nijak zvlášť nesignalizuje - to je součástí signalizace dvojitými žlutými. Za tu nehodu může v podstatě senil BE. Nedbal na žádná doporučení k posunu startu na dřívější dobu. Nechal start na původní termín, a jak to dopadlo všichni víme.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama