DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg měl stejné nastavení jako Hamilton, nevyhovovala mu ale přetáčivost

Nico Rosberg přiznává, že měl na závod v Suzuce v podstatě stejné nastavení jako Lewis Hamilton. Na rozdíl od něj mu ale evidentně nevyhovuje větší přetáčivost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg měl stejné nastavení jako Hamilton, nevyhovovala mu ale přetáčivost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 07.10.2014 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 20 lidí) 06.10.2014 08:00
ten správný recept myslím že tohle je ten… »
» MeVo (Hlasovalo 14 lidí) 06.10.2014 08:31
Já bych si typnul, že kdo vyhraje v Abu Dhabi… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 12 lidí) 06.10.2014 08:36
souhlasím, rozhodující bude technika a ta nemá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • bosy

    37.221.254.XXX
    Jsem názoru, že za mokra se ukazuje kvalita jezdce a Nico se nikdy netajil tím, že od pátečních tréninků studuje telemetrii Hamiltona, tak se divím, že měl do mokra stejné nastavení.
    Doufám, že neselže technika a uvidíme ty nejzajímavěší souboje v posledních závodech, kdy ten co ztrácí bude muset začít více riskovat.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm... Nemá opisovat.13

    + 18 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zahradnik

      109.80.86.XXX
      Přesně! Každý ví, že Lewis má přetáčivost rád, nikdy se tím netajil. I Nico to musí vědět, proto nechápu, proč šel v nastavení vozu stejnou cestou pak na to celý závod nadával...

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Každý ví ?? Vždyť je to absolutní nesmysl... Tohle ví možná každý... Auto má být vyvážené, když je přetáčivé nebo nedotáčivé, tak je to problém... Lewis si s tím evidentně poradil lépe, to je celé...

        Jinak piloti mají běžně stejná nastavení se svým kolegou a většinou si to nastavení přenáší i na další okruhy... Není to jak v PC hře, kde si ladíš nastavení pro sebe a na okruh...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zahradnik

          109.80.86.XXX
          Dobře, tak oprava: Každý, kdo sleduje F1 ví, že Lewis má přetáčivost rád.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Nico nemá rád pretáčavosť,... ...a ľudia okolo neho, mali na to brať ohľad a urobiť včas drobné korekcie. 02 Snáď na budúce vo VC Ruska to bude lepšie. 01

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.84.36.XXX
      Jezdci si můžou své nastavení diktovat.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      217.196.216.XXX
      Nastavení vozu si určuje jezdec sám03

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        A čo ste tým výkrikom,... ...ktorý sa dá prirovnať prdu do stromovky chceli povedať ? 02 Že ste dementní ? 18 11

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          217.196.216.XXX
          byla to reakce na tvou větu "a ľudia okolo neho, mali na to brať ohľad a urobiť včas drobné korekcie", takže když chtěl Rosberg takové nastavení, tak mu ho asi měnit nebudou. Pokusili se o to během pitstopu a nepomohlo to.

          + 5 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            80.87.214.XXX
            No jasne,... ...predsa dobre vedia, ako to má Nico rád, tak mu to mali tak nastaviť vy jelimánci !06

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    ten správný recept myslím že tohle je ten správný recept - obětovat to nejlepší nastavení takovému, které ham ještě zvládne a rosberg který kopíruje jeho nastavení už nikoliv. ham je lepší jezdec jako může si dovolit jezdit na hrane, nico ne. to by mohlo rozhodnout v honbě za titulem...

    + 20 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.32.XXX
      Ahoj,

      ano takhle by to mohlo být, ale spíš rozhodne štěstí a spolehlivost vozů. Těch závodů už moc nezbývá a rozdíl je minimální. Pokud se nic mimořádného nestane mercedesy vždycky skončí 1-2 takže jedno odstoupení nebo hávárie může rozhodnout.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        MeVo

        94.112.98.XXX
        Já bych si typnul, že kdo vyhraje v Abu Dhabi tak vyhraje titul.Ty dvojtý body jsou fakt hodně a nelíbí se mě to.

        + 14 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ttt

          212.5.221.XXX
          Hehe, zaspekulujme si ak by Mercedesy zbierali stale 1-2:
          - ak z nasledujucich 3GP vyhra 2 ROS, tak zavod pred koncom bude rozdiel 3b v prospech Ham. Potom by v podstate bolo jedno ci sa udeluju 2nasobne body alebo nie.
          - ak Ham ziska z nasledujuich 3GP aspon 2 vitazstva tak je po titule, ROS nepomozu ani 2nasobne body (strata 17b).
          - na druhu stranu, keby nasledujuce 3GP vyhral ROS, tak ma naskok pred poslednou GP 11b, takze to by mal stale HAM sancu na titul.

          V podstate to ma HAM celkom dobre rozohrane. Momentalne asi celkom sedi Hillov vyrok, ze o titul sa moze HAM pripravit iba sam.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mobil1

            46.135.32.XXX
            Zapomínáš, že za vítězství v posledním závodě je 50 bodů. I kdyby všechno LH vyhrál a NR byl vždy druhý, ale LH nedojel v posledním závodě (měl by +31 náskok před posledním závodem) a pak by NR stačilo druhé místo (36 bodů) a byl by mistrem světa.

            Jak jsem psal výše doufám, že to nerozhodnou poruchy...

            Porucha nebo havárie v posledním závodě mohou být fatální, ty tvojité body jsou tudíž totální trotlovina...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ttt

              212.5.221.XXX
              Zapomínáš, že som písal "ak by Mercedesy zbierali stale 1-2" 03

              Pri DNF sa situácia dramaticky mení, najmä ak ide o posledný závod. O tom žádná.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mobil1

                46.135.32.XXX
                Jo tak, to jsem tě nepochopil správně. V tom případě máš samozřejmě pravdu.

                Nicméně pravděpodobnost nějakého technického problému ve 4 zbývajících závodech je s letošními monoposty dost velká.

                Bohužel...

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Lord Mystic

        Lord Mystic

        79.110.38.XXX
        souhlasím, rozhodující bude technika a ta nemá s jezdeckým uměním nic společného. přál bych si aby obě auto už neměla poruchu a to hlavně kvůli ham kterému fandím, ale byl bych rád, aby se říkalo že vyhrál titul ne proto že rosbergovi se rozbilo auto v posledním závodě, ale proto, že ho dokázal porazit v přímém souboji na trati a vydřít si tak ten titul. tak se těšme na velké finále...

        + 12 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama