DISKUZE K ČLÁNKU Jak došlo k rozvodu? Alonso sprostě vynadal Mattiacimu, ten nato v klidu angažoval Vettela

Co stálo za odchodem Fernanda Alonsa z Maranella? Španělský jezdec při jednání s novým šéfem Marcem Mattiacim přepočítal a svou snahu ovládat Ferrari přepískl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak došlo k rozvodu? Alonso sprostě vynadal Mattiacimu, ten nato v klidu angažoval Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 268, poslední 14.10.2014 17:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 29 lidí) 06.10.2014 16:24
Fernado palec nahoru. Pamatuji, jak Fernanda… »
» MeVo (Hlasovalo 29 lidí) 06.10.2014 09:12
Mattiaci si tímto udělal velký respekt a jistě… »
» -Tony- (Hlasovalo 28 lidí) 06.10.2014 09:19
Zámořský dealer nepředvedl nic, než jen to, co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • anonym

                89.233.183.XXX
                Alonso muze za to jake ma auto....takhle jsem se snad tady u zadneho prispevku nesmal...Ty si vybornej... Vettel teda taky muze za to ze si nenatestoval sve auto..to same Kimi nebo Massa..Riccardo je borec na to ze si natestoval svuj RB hned v testech pred sezonou a sedne mu dokonale a Ros s Hamem taky skvele "nasimulatorovili" svuj Mercedes..Kam se hrabou vsichni vyvojari..aerodynamici a motorari..Jinak Alonso skoro zadny rozpocet nevysava..ono plati ze ty nejvetsi hvezdy si vetsinou svuj plat zaplatí samy diky sponzorum , kteri s nima jdou do tymu..Takze jestli alo bere 30 mil.od Ferrari A santader da ferrari 25..tak je Alík celkem levnej na to jakou ma reputaci a co si o nem většina mysli....

                + 7 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.208.XXX
                Kdo je lenivý pracovat na simulátoru? Já už se v tom neorientuju. Nejdřív se v diskusích psalo, jak je Kimi k ničemu, že mimo trať nehne pro tým prstem a všechno je mu buřt, teď zase čtu, že to samé dělá Alonso, tak kdo tedy jezdí ve Ferrari na simulátoru?

                Už vím, nikdo! Celé roky to táhl Massa a když odešel, na simulátor jim sedá prach a proto mají letos takovou plečku! 03 18

                Ten Alonso musí být ale pekelně dobrý pilot, když s autem, které si vyvíjel Massa, najezdil víc než dvojnásobek jeho bodů. 03

                + 9 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Vždyť ti to píše výše, chce to asi silnější brýle: Alonso. Ale u anonymů je běžné, že neumí číst ani se podepsat. Proč asi, že? O nechuti Alonsa jezdit na simulátoru se již toho napsalo hodně, to je prostě fakt - nebaví to skoro žádného špičkového jezdce. A koukám, že F1 sleduješ asi od srpna a moc toho nevíš: u Ferrari na simulátoru nejvíce maká Pedro de la Rosa - téměř permanentně.

                  + 5 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    už se těším na příští rok Snažím se na ten článek dívat nezaujatě (i když jsem fanda ferdy), a věřím tomu, že ferda po těch letech a slibů opravdu je frustrován a rozhodně asi nechodí po fabrice s úsměvem a nehecuje při tom konstruktéry... Tohle ale vyznívá, že za neschopnost postavit vítězné auto může špatné chování ferdy? To už mě opravdu přijde přitažené za vlasy. Vettela už chtěl monte a asi se jim i povaha ferdy v tomhle šikla, protože kdy jindy ho mohli získat tak snadno jako když rb po letech nemá dominantní auto, odchází adrian a navíc prohrává s týmovým kolegou. Takže jsem moc zvědav na příští sezónu a škoda, že ta letošní nuda už není u posledního závodu. Ještě by mě zajímalo jak je to s tou smlouvou, protože buď tam je ta výstupní klauzule a ferda ji využil nebo tam není a ferda se může schválně kousnout a trvat na dodržení a ferrari by ho ve finále muselo ještě vyplatit? 04

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Přinejhorším ho zacvakaj jako testovacího pilota č.2
      Finance je netrápí.

      Ještě je taky varianta, že to je pěkná kachna a Alonsobude pokračovat tam kde je...

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Pokud má smlouvu jako závodní pilot, tak o nějakém testovacím pilotovi č. 2 nemůže být řeč. To je jako by tě chtěl zaměstnavatel z, já nevím, programátora za 40 přeřadit na uklízeče záchodů za 8. To zkrátka nejde, pokud bys na to dobrovolně nepřistoupil.

        Je otázkou, jestli má Ferrari ve smlouvě nějakou skulinu, skrz kterou může ukončit platnou smlouvu závodního pilota, aniž by ho muselo vyplatit. Výkonnostní klauzule (ze strany týmu, např. pokud jezdec nezíská nějaký poměr bodů v porovnání s týmovým kolegou apod.) by jim těžko pomohla, protože Alonso zajíždí Kimiho do země, výkonnostní klauzule na straně jezdce v tom nehraje žádnou roli a že jezdec vypěnil a řekl šéfovi mezi čtyřma očima nějakou nadávku... Možnost, že ho budou muset vyplatit, jako vyplatili v 2009 Kimiho, tu reálně existuje.

        Kachna by to být mohla, ale zatím vše nasvědčuje tomu, že není. Je to tvrzení jednoho člověka (byť poměrně důvěryhodného), který u toho nebyl a britská média vždycky Alonsovi ráda zatápěla, takže tam třeba mohou být dílčí nepřesnosti, ale pokud by to byla úplná kachna, nedovedu si představit, že by to nikdo ze zůčastněných nedementoval.

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.242.95.XXX
    mne na alonzovi vadi to, ze oni jsou povinni dat mu to nej na svete. Kazdy prece chape, ze o to same se pokouseji kazdy rok dalsi 2 az tri tymy. Proste ty top. Nakonec z toho v tom lepsim pripade je bitva dvou tymu.
    No k veci. Moznosti mel se mi zda aspon 2. Proste bojoval do posledni chvile. Kimimu to s podobnou pleckou se stesti vyslo. Mu ne. Zivot te musi mit rad, mu to stesti dopredu nejde, ale to taky neni chyba tymu. Aby bojoval rok co rok, tak to je utopie, kterou mel jen michael, ale to se uz opakovat nebude. Cca 4 roky dominance jsou strop a on jak jsem rekl mohl mastit 2x. To same se stalo masovi atd- taky jeho chyba, ze to nezvladl. Cili v tech deseti letech, kdyz se ohlednete, tak ferko bojovalo a nekdy i ziskalo titul v naproste vetsine.
    NENI V LISKYCH SILACH, aby konkurence chrapala. A to se nebavim o nude. Nikde nikdy mu nezaruci vitezny auto, protoze o to se snazi zhruba 4 tymy. Bych se nedivil, kdyby do dvou let ferko vyhralo. Jakoze jim nefandim, ted jim to prat trochu budu.
    Dennis, pokud ho na natlak svych nadrizenych bude muset vzit, tak to si v tomhle veku nezaslouzil. :) Na ITV s nim byl rozhovor, jehoz fragmenty pak novinari rozepsali na clanky a tam slo videt jak je z te moznosti nestastnej. Vi, ze Alonzo vyuzije prvni moznosti, kdy Ron nebude na koni, aby si vylepsil pozici. to proste moc dobre vi. A my zase vime, ze ron ted musi dokazat, ze udelal spravny kroky. Vzit Bouliera byl paradni tah mimochodem

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.233.183.XXX
      Posledni odstavec o Dennisovi si napsal celkem ok..Ale kecy predtim jsou mimo...Kimi totiz zadnou plecku nemel ,mel nejlepsi auto v poli spolu s kolegou a Hamem s Alonsem...Ferrari s Mcl byli v roce 2007 vyrovnana auta a mohl vyhrat kdokoli..(mozna i diky datum ktere mel Mcl o vozu Ferrari)..Kimi plecku nemel.Jinak Alonsovi nejsou povinni dat to nej na svete..to nikdy nerekl...Jen konkurence schopne auto..aby mohl bojovat s nejlepsima... A to nemel u Ferrari nikdy.Alonso to sam rekl ze by mu stacilo aspon celosezone konkurence schopne auto..ale kdyz ma auto s kterym se neda zajet ani v kvalde do prvnich dvou rad tak je to pruser..Jinak v poslednich deseti letech(nebo nevim jaka leta si myslel)ziskalo titul ferarri dvakrat v jedzich 2004 a 2007 a trikrat v konst. 2004 a 2007(Mcl disq.) a 2008..takze nechapu vetu ze Ferrari ziskalo titul v naproste vetsine.Jinak Massa je taky jiny priklad..to mel proste top auto..taky stejne urovne jako McL..tedy nejlepsi v sezone..Ferrari od roku 2009 nemelo nikdy nejlepsi auto nebo jen konkurenceschopne vuci nejlepsimu..

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        V tom nejlepším autě Massovi tuším rupla ojnice na prví pozici pár kol před koncem v Maďarsku.
        Prostě smolař....

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    88.103.87.XXX
    Fanoušci řeší vášnivě sympatie a antipatie ke konkrétním pilotům. Jenže F1 není o tom, zda je někdo nebo není křivák, ale zda je opravdu dobrý závodník. Alonso je mimořádný talent, skvělý stratég, po všech stránkách komplexní a to navzdory tomu, že je to kontroverzní osobnost nebo kontroverzi kolem sebe svým chováním vyvolává. Pořád to nemění nic na tom, že je to pravděpodobně nejlepší pilot poslední doby. V odpovědi na prostou otázku: "Kdo je nejlepší ve F1?" vždy figuruje jeho jméno, eventuálně v kombinaci se jménem nějakého jiného pilota. To je myslím nejvíc průkazné. Nesleduji F1 kvůli tomu, že v ní jezdí lidé s neposkvrněným, čistým charakterem, ale kvůli fascinujícímu prostředí, dimenzi rychlosti a urputnému soupeření. Jediné, co Alonsovi chybí jsou tituly, které by potvrdily jeho vyjimečnost. Fakt, že je nemá, za to může jedině a pouze Ferrari. Samozřejmě dva tituly za Renault, na ty jsem nezapomněl. Mají svoje pevné místo ve všech statistikách.

    + 17 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kojak

      109.81.245.XXX
      Vidíš to příliš jednoduše, ono to nikdy není chyba pouze jedné strany. Alonso je výjimečný jako každý člověk, ale své nejlepší má za sebou. Nejlepší v F1 není.

      + 16 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001402

        uzivatel001402

        88.103.87.XXX
        Já neočekávám, že se mnou bude každý souhlasit 03 Určitě však není pravda, že to vidím jednoduše. Každý člověk je individualita sama o sobě, avšak vyjimečný není každý.

        + 11 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Pokud za vším vidíš jen tým a Alonso je dokonalý, tak to je jednoduché, dětinské vidění - bez ohledu na to, jestli si to ty dokážeš připustit či nikoliv. Když je každý individualita, tedy má jedinečné vlastnosti a schopnosti, tak to znamený, že je výjimečný. Popíráš sám sebe. 04

          + 8 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001402

            uzivatel001402

            88.103.87.XXX
            Jensi, já sám sebe nepopírám. Vysvětlím blíže, sémantika je věda, která se zabývá významem slov. Slovo individualita znamená zjednodušeně zvláštnost, svéráznost, osobitost, nikoliv výjimečnost. Synonymum pro výjimečnost je vzácnost a mimořádnost a to je o něčem úplně jiném.

            To, co jsem měl na mysli, lze formulovat taky takto. Pilot F1 není tím lepším závodníkem, čím víc je mravnější, charakterově čistší apod. Tak to prostě není. I největší gauner, když má talent, může být špička ve svém oboru. Teď nemám na mysli Alonsa, ale napadá mě takový Mike Tyson. Fernando Alonso byl a je stále absolutní špička ve F1. I letos to svými výkony dokazuje a to se mi nechce pořád odkazovat na srovnání s Kimim. To jestli někdy podváděl nebo byl k podvádění naváděn je sice charakterová vada, ale nic to nemění na tom, že je to mimořádný pilot převyšující ostatní o třídu.

            Kdo je na tom stejně jako Alonso? Možná Vettel, mluví pro něho tituly, ale musí svou mimořádnou kvalitu dokázat ještě mimo Red Bull, aby přesvědčil pochybovače. Možná Hamilton, ten skutečně dozrál, ale pořád má na kontě jen jeden titul a kariéru před sebou, aby dokázal svou velikost. Ostatní včetně Nico Rosberga jsou o krok ještě vzadu.

            + 9 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RitchiTheGreat

              91.127.123.XXX
              Tak toto si musel opísať z nejakého fóra fanúšikov Alonsa. To, že Alonso získal 2 tituly ruka v ruke s podvodníkom Briatorem, ho ešte nepasuje za najlepšieho jazdca súčasnosti (už vôbec nie histórie). Odvtedy je jeho "talent pretekať" akosi v úzadí talentu ohovárania (udávania a pod.) vlastného týmu. Odvtedy nedokázal NIČ, pričom šance na to mal. Niekto to tu (či u konkurencii) napísal veľmi výstižne: "***". Vyhadzov z Ferrari si právom za svoje ničnerobenie zaslúžil a bol by som veľmi sklamaný, keby ho Dennis zobral naspäť do McL.
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • imartas

    109.81.245.XXX
    Super Díky za skvělý pohled do zákulisí, který se jinde neobjevil (konkurence se jen zmohla na chabou lež, že ve středu schůzka nebyla - přitom to více zdrojů potvrdilo). Jen tak dále. Nenechte se odradit slepými Alonsovci - Fernando má nejvíce fanoušků, a ti si pravdu o svém miláčkovi nechtějí nechat připustit. Palec hore za odvahu zveřejnit tento zajímavý článek! 01

    + 30 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Alonso Křivák Alonso si náramě rozuměl akorát tak s křivákrm Briatorem. Těm to spolu klapalo. Jestli nejsou u McLarenu úplě šílený, tak si tu veš do kožichu nenasaděj.

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • oriešok

    185.23.113.XXX
    úzkoprsý pohled? je to filcka, a to je ešte decentne vyjadrené

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    Matiacci je spicka vo svojem oboru prisiel do Ferrari za par mesiacov zanalyzoval situaciu a prisiel blesk z jasneho neba.
    kazdy kto prekazal k dosiahnutiu tiulu uz tam nie je a kto tam je potrebny zostal a kto chyba este pride.
    dosadili ho tam najvyssi sefovia aby urobil poriadok. je to genius !!!

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      s najvacsou pravdepodobnostou ponukol Vettelovi sedacku dopredu, s cim Vettel suhlasil. Potom predlozil Alosnovi podmienky za ktorych si ho bol ochotny ponechat. Alonso v iluzii ze je nenahraditelny ako pravy juzan vypenil a Matiacci si to len cele vychutnal a zavolal Vettelovi ze miesto je volne 03

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama