DISKUZE K ČLÁNKU Kaltenbornová negarantuje účast Sauberu v sezoně 2015

Monisha Kaltenbornová tvrdí, že zajistit týmový rozpočet je náročnou výzvou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kaltenbornová negarantuje účast Sauberu v sezoně 2015

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 19.09.2014 23:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si naopak myslím,... ...že Alan Prost je veľký vizionár, ak už sa nasáčkoval do Formule E, ktorá je budúcnosť, lebo F1 si na rok zabije do truhly posledný klinec a to bude jej koniec aj tomu šašovi Berniemu, ktorý si to bude pred smrťou aspon môcť užiť možno rok, možno dva, alebo ani to nie. Skrátka novými pohonnými jednotkami, ktoré majú astrononickú cenu a nezmyslami zavádzanými neustále do predpisov, sa stane F1 úplné ignorovanou kategoriou závodov kde fanúšikovovia z nej, sa budú presúvať na mestské okruhy Formule E, kde zažijú väčšiu šou a nielen rôznorodosť, ale aj udržateľnosť závodenia v rámci rozumných investícií a stálosť množstva tímov, čím sa bude zákonite rozvíjať aj ich technická úroven do štádia o ktorom som tu už niekoľko krát písal a preto sa nebudem opakovať. Ved o tom svedčí účasť jazdcov z F1 a postupne budú prichádzať další, ak bude o FE záujem. A že tam nie sú žiadne padavky, ukazuje aj tento rok. 01

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.49.189.XXX
      čo sa týka Formuly E, je to všetko krásne a pekné, lenže aj ona je pod záštitou FIA.. žiaľ.
      čo sa týka Formuly 1, je strašne smutná dnešná situácia v nej, za čo môže najmä FIA a jej nezmyselné obmedzania.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.49.189.XXX
    3 autá úplne súhlasím s ecclestonem. v prípade troch áut by sa mohli zmeniť aj športové pravidlá. napr. tretie auto by keroval nejaký nováčik z vlastnej akadémie. Tiež si viem predstaviť aj také pravidlo, podľa ktorého hociktoré tretie auto v cieli by nezískal bod pre jazdca (či už pre jednotlivca alebo pre tým), alebo by získal len polovičný počet bodov.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Smysl má, že do poháru konstruktérů se budou počítat jen 2 auta, ale jezdcům všechny body. Docela si umím představit, že třetí auto bude hlavně brzdit konkurenci podle strategie 2 "hlavních" aut.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        No a to je taky nesmysl... Jednak nevím co by to řešilo a ta taktika by byla jen pro zlost...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      S tímhle nemůžu souhlasit... Je to pozitivní diskriminace a ta se v praxi ukazuje jako naprosto neúčinná... Ostatně něco takového vidíme u STR... Dají mladým šanci jezdit v F1, ale po nějaké době je vykopnou, místa v A týmu jsou omezená a jinde je nevezmou...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama