DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone bojuje o třetí auta: Raději třetí Ferrari

Boss Formule 1, Bernie Ecclestone se zcela jednoznačně vyjádřil pro to, aby týmy od roku 2015 nasadily i třetí vozy. Padne konečné rozhodnutí už příští měsíc?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone bojuje o třetí auta: Raději třetí Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 22.09.2014 15:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MrWashek (Hlasovalo 6 lidí) 19.09.2014 16:07
Úplně něco jiného to prodle mě není. Určitě se… »
» MrWashek (Hlasovali 4 lidé) 19.09.2014 14:12
Už to tak částečně funguje Nemám spolehlivé info… »
» MrWashek (Hlasovali 4 lidé) 19.09.2014 16:17
Zkus se na to podívat z širší perspektivy a asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • unonym ze štatlu

    90.178.29.XXX
    Kdyby zakladatelé F1 měli podobné nápady jako ta současná parta, pravděpodobně by F1 ani nevznikla, protože svobodomyslnější předkové by na stávající hlouposti nepřistoupili.
    Jednou z nich je diktovat počty aut té které značky a také to, že tým musí mít přihlášené dva vozy. Stejně jako uzavřená sestava týmu na sezónu. Nevidím jediný rozumný důvod, proč by nemohly vznikat týmy jen s jedním vozem a pokud tento bude splňovat technické předpisy a jezdec bude mít Superlicenci, mohl by se přihlásit na závod a dostat třeba divokou kartu. A pokud by byl do F1 nával, dá se řešit kvalifikačními jízdami. V motorkách to v podstatě zatím tak je a je jim rozhodně ku prospěchu i když ovšem jejich tzv. královská třída MotoGP je svým způsoben také zprzněná a jezdí v nic motorky tří specifikací a tovární tům má předepsané 2 jezdce. Na stejným motorkách ovšem mohou jezdit další "satelitní týmy". Stejně ale většinou bývají zajímavější závody nižších v podstatě "katalogových" tříd. Jerdiné co jim chybí je pár megahvězd z MotoGP.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Tohle je hodně komický příspěvek... Takhle to v životě funguje, když něco rozjíždíš, tak nemáš nastavená pravidla a snažíš se hlavně uchytit... Postupem času když se začíná dařit, tak si přichází pravidla a celé se to profesionalizuje...

      F1 má nějaký řád a to je dobře, jinak by to byla fraška... Na začátku, kdy to oslovovalo jen nadšence, tak to bylo jedno... Ale teď když to oslovuje širokou veřejnost je nutné, aby to bylo přehledné, srozumitelné atd...

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • unonym ze štatlu - fandaF1

        90.178.29.XXX
        bohužel se mýlíš, stále to oslovuje nadšence, jsem stejný fanda jako tehdy, mohu tedy i porovnávat...

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Obraz dnešního světa Bohatí bohatnou, chudí chudnou. F1 pouze kopíruje to, co se ve světě projevuje stále více. Za pár let zase pár týmů odejde, protože se ocitnou na chvostu (logicky - vždycky někdo musí být poslední) a nakonec z celé F1 zbude Formula Ferrari...

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Chudí milardáři co si nedokázali spočítat investici do F1... Opravdu tragédie, obraz dnešního světa...20 20 02 02

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.203.220.XXX
    v 70 letech byla tato situace běžná...a to i se zákazníckými vozy...

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Harry

    Harry

    88.103.178.XXX
    Situace chudých týmů by se rapidně zlepšila zavedením zákaznických vozů. Stačilo by jen vyřešit, aby jim prodejce musel dodávat i aktualizace s co nejmenším zpožděním. Třeba dvou, nebo maximálně tří závodů.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    89.102.139.XXX
    Žádný sláva to není. Nelíbí se mi představa tří jezdců ve stejných kombinézách na stupních vítězů... Bernie nemá co povídat. Je to hlavně jeho politika, která způsobila, že byly slabší týmy do f1 nalákány a pak ponechány úplně na holičkách. A teď se jich ještě chce zbavit (evidentně).

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      No to není pravda... Problém je a nejen tady, že většina lidí tady v ČR vůbec neví kdo je BE a co vlastně dělá... Pak vypouštíte jen samé nesmysly na jeho adresu... Bernie žádné malé týmy nechtěl a pochopitelně je jen chyba malých týmů, že si to nedokážou spočítat...

      + 5 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Dlouhaaan

      178.255.168.XXX
      Přesně, vypadalo by to jak ve WTCC. Letos i loni byl nejrychlejší tým na pódiu skoro celou sezónu.. Ne, děkuji..

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Problém nespočívá v tom, že jsou 3 ale v tom, že jim nikdo není schopen konkurovat...

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Už to tak částečně funguje Nemám spolehlivé info od insiderů, ale myslím si, že Toro Rosso a Red Bull se dají považovat za jednu stáj se společným vývojem. Takže to jsou čtyři vozy z jednoho "týmu" :)

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Red Bull a Toro Rosso společný vývoj nemají, jde o odlišné stáje. Toro Rosso si například dělá vlastní skříň převodovky, má jiné zavěšení, úplně jinak řešené chlazení uvnitř atd.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      To je úplně něco jiného...

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MrWashek

        MrWashek

        89.24.200.XXX
        Úplně něco jiného to prodle mě není. Určitě se shodneme na tom, že se jedná o jednoho vlastníka. A pokud se nepletu, tak ještě několik let zpátky používaly oba týmy jedno šasi.

        Je to i logické, limonádníci jsou sice hodně bohatí, ale určitě v některých věcech spolupracují, protože jediný způsob, jak člověk/společnost může bohatnout je, že si davá pozor na každou korunu co utratí.

        Příklad, kdyby FIAT vstoupil s další stájí do F1 jako FIAT F1 a zároveň se Scuderia Ferrari, byl by to jeden nebo dva týmy?

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          Tohle je jen žvanění 03... Téma je o úplně něčem jiném a to jsou 3 auta pod jedním týmem... TR je B tým určený pro mladé / nezkušené jezdce...

          + 2 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • MrWashek

            MrWashek

            89.24.200.XXX
            Zkus se na to podívat z širší perspektivy a asi si i přečti to, na co si nejprve reagoval. Říkám jen, že to tak částečně funguje.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Z širší perspektivy je to prostě něco jiného... Mají jednoho majitele, ale jsou to 2 oddělené týmy...

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • AAA

    178.41.59.XXX
    V podstate to prináša veľa pozitív, ale jedno veľké negatívum. Pozerať sa ako Alonsovi nosia vodu dvaja piloti, to už by bolo moc silná káva.

    + 14 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nikos

      213.195.215.XXX
      tak at tu vodu nenosi a ukazou ze oni jsou taky dobri tak jak to udelal Rici

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama