DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone bojuje o třetí auta: Raději třetí Ferrari
Boss Formule 1, Bernie Ecclestone se zcela jednoznačně vyjádřil pro to, aby týmy od roku 2015 nasadily i třetí vozy. Padne konečné rozhodnutí už příští měsíc?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone bojuje o třetí auta: Raději třetí Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
PC
14:06 19.09.2014 212.47.2.XXXMyslím, že celkově by se stav jen zhoršil. Dva týmy potřebují třeba po dvou zkušebních jezdcích, a když zůstane jen jeden tým, logicky ti dva přebývající dostanou padáka. Vozů celkem zůstane dejme tomu stejně, ale spousta personálu slabých stájí dostane taky padáka. To už půjde o stovky lidí.
Na F1 přichází "bída". Slabé týmy Bernie přitáhl, když chtěl vydírat stáje, že nemá problém s jejich odchodem z F1. Toto nebezpečí dávno padlo, Bernie už je nepotřebuje a tak můžou slabčáci táhnout. Podílníci chtějí své pravidelné příjmy a Bernie musí ukázat že je tam ještě stále platný a příjmy zajistí.
Ještě ze třetího pohledu - půjde o zatraktivnění F1, když teoreticky zůstanou jen silné stáje a tedy bude posunuta kvalita závodního pole nahoru, ale naopak si budou muset sponzoři a diváci zvyknout, že třeba Ferrari nebo McLaren(nebo kdokoliv jiný) najednou začnou dojíždět také až na úplně posledních místech? Prostě proto, že už nebude žádný slabý a pravidelně poslední tým.
Je vidět, že v F1 vládnou jen a pouze peníze a na zájem fanoušků se bere ohled jen, když to přinese nějakou škváru navíc.
Podle mě to bude se třemi vozy a bez slabších týmů pro F1 deset kroků zpět..............
-
-
Kapor
13:12 19.09.2014 194.160.178.XXXJa som vždy hovoril o tom,... ...že čo raz povedal Adam Parr a čo napísal, je všetko parvdivé a do bodky sa naplní. A že mal pravdu je toto dôkazom. Ide totiž o posilnenie tímov, ktoré sú v popredí ešte viac na tri vozidlá, čo nakoniec ako neakceptovateľné v rozhovore zdôvodnil aj Kimi, lebo to nie je vôbec povzbudivé a prinesie to do F1 ešte väčšiu nudu, lebo v rôznosti tímov je záujem fanúšikov a širokej verejnosti a ak by sa boli bývali miesto turbomotorov V6 používali R4, dnes sme mohli mať v F1 aj VW a BMV a možno aj iné z automobiliek. Touto skostnatelou stratégiou Bernie pochová na rok F1 tak, že už ju už nik nevzkriesi a pôjdu najprv spolu ku dnu a za chvíľu do hrobu. Možno ona ale vstane z popola, ako vták fénix, ale na čele bude rozhodne niekto múdrejší, ktorý bude hovieť v prvom rade závodnému športu a až potom zisku a nie naopak. -
Huhukoktejl
12:44 19.09.2014 193.228.234.XXXHmmm Ani bych se nedivil, kdyby tomu tak od příštího roku bylo. Vždycky jsem fandil slabším týmům, ale mají vůbec šanci na posun vpřed? V současné F1 asi ne, protože rozhoduje především objem zdrojů. Můžete mít ty nejlepší zaměstnance, ale stejně s týmy, kteří mají 10x takový rozpočet prohrajete. Každou chybnou cestu, kterou se bohatý tým vydá, může díky zdrojům zasa spravit. Nehledě na to, že nakonec by stejně přeplatil i ty zaměstnance... nemá to řešení, pokud nebude finanční strop, což je zase (snad) nereálné realizovat..
Tak co s tím? Slabší týmy jako Marussia nebo Caterham to nemohou dlouho vydržet, když nemají ani tu nejmenší šanci prorazit bez razantního navýšení zdrojů.
Možná by tři auta na tým byly řešením, ale je třeba si uvědomit, že tímto by zase vznikly nové slabé týmy. Dokázalo by Toro Rosso bodovat? Nebo Lotus? Když teoreticky prvních deset míst na roštu mohou zabrat čtyři týmy? Lotus, STR nebo FI se tak mohou dostat do pozice Marussie ...bude je to bavit? Jak dlouho? A co potom? Čtyři auta na startu za každý tým??-
-
vojtano
15:35 22.09.2014 80.188.35.XXXTo samozřejmě ano, jen jak to udělat, aby to nebylo moc "jánošícké"? Nevím kolik, ale asi nejvíc shrábne Bernie (měl teď nějaké výdaje, ale chudák to zatím asi není). Ten by mohl v zájmu "svého sportu" trochu slevit ze svých nároků. Na každý tým by pak zbyla nějaká fixní "režijní suma" za účast (všichni jsou důležití, protože musí být koho porážet) a ti nejlepší by pak podobně jako dnes obdrželi bonusy za pořadí a dosažené body, jen menší, resp. z celkově nižší sumy (sponzoring by jim beztak vynášel). Myslím, že pár set milionů ročně by se dalo na "podporu sportu" najít.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek