DISKUZE K ČLÁNKU McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Allan McNish, legenda závodu 24 hodin Le Mans, hodnotí současnou situaci ve Ferrari ve vztahu k očekáváním z konce roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McNish: Alonso je pro Ferrari novým Schumacherem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.09.2014 01:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Ryba... ...vždycky smrdí od hlavy, Marmorini byl obětován, ve skutečnosti měl být odejit Montezemolo a to již o pár let dříve. FA dokazuje své mistrovství tím, že dokáže s průměrným vozem zajíždět takovéto výsledky. Problém Ferrari je dlouhodobě schovaný v horních patrech vedení týmu.

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      jestli se nepletu, tak Montezemolo byl ve vedeni i v dobe, kdy Schumi drtil konkurenci rozdilem dvou trid. Stejne tak automobilka pod jeho vedenim dosahla historicky nejvetsich zisku atd. Takze hodit vsechny chyby na nej asi nebude realny stav veci. 13

      + 25 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Posuzuj v širším kontextu - strůjcem poslední éry úspěchů bylo osazentvo Todt, Brown, Byrne, Schumacher, teď Montezemolo nebyl schopen přivézt nikoho jiného podobného. Ten tým teď prostě nefunguje tak, jako za éry výše jmenovaných a to je vizitka Montezemola.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          ja to prave v sirsim kontextu narozdil od mnohych posuzuju. On nebyl jenom sef zavodniho tymu, ale celeho Ferarri. A co se obchodni stranky tyce, tak si Ferrarri nikdy nevedlo tak dobre, jako v poslednich letech. Dokonce zacinaji zamerne omezovat vyrobu, aby se jich neprodalo moc a neklesla tak vyjimecnost teto znacky.
          V minulosti melo Ferrarri daleko delsi pust, nez jaky maji ted a ani nebojovali kazdy druhy rok o titul do posledniho zavodu, jako se to delo v dobe "krize". Lidi jako je Schumi, Byrne atd. je na trhu nedostatek a nevim, proc by melo mit Ferrarri predkupni prava na kazdeho vyjimecneho cloveka. Konkurence nespi a taky ma kupu penez. A holt ne kazdy si z Ferka sedna na zadek.
          Ze ho po takove dobe stahli a zkusi to s novou krvi naprosto chapu. Ale hazet na nej vse co nakonec nedopadlo je hloupe cernobile videni sveta, ktere ani na prvni pohled nepripomina skutecnou realitu 03

          + 8 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          stejne tak srovnavat soucasnou podobu s tou kdy Schumi a Ferka dominovali je docela mimo misu. Ty statisice km, ktere Schumi natestoval za sezonu delala sakra hodne a nebylo to pouze o vyjimecnych lidech, ale hodne o tech zdrojich, ktere ostatni jednoduse nemeli.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Přesně. Za vlády Monteho Ferrari čtyřnásobně zvýšilo produkci vozů až nakonec Monte musel loni sáhnout k opatření, že se omezila výroba, aby z Ferrari nebyla tuctovka, kterou si koupí každý a aby majitelům starších vozů neklesala jejich cena zbytečně rychle. Která automobilka si tohle může dovolit. Ostatně. Ferrari je z koncernu FIAT jediná značka, která je ve zisku. Jenže to, že Ferko vydělává, na obrazovce neuvidíte, ale neúspěch závodního týmu bije do očí. Takže se z Monteho udělal obětní beránek. Jsem moc zvědavý, jak si nový šéf Ferrari povede. Osobně si myslím, že fabrika půjde do kopru, a na závodní dráze se to nezlepší.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Toho, co píšeš na konci, se také obávám. Myslím si, že právě omezení výroby a dlouhodobý tlak Monteho na exkluzivitu značky, nikoliv výsledky týmu F1, jsou hlavním důvodem, proč byl odejit. Není tajemstvím, že Mattiaci má na Ferrari opačný pohled - čím víc se prodá, tím líp (pro koncern) - ale nejsem ani trochu přesvědčený, že by to bylo pro značku z dlouhodobého pohledu dobře. 05

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Ono to omezení výroby bylo dobré i pro cenu nových vozů. U jiných značek to je tak, že ojetin jsou plné autobazary, ceny padají a tím padají i ceny nových aut. Monte to šikovně schoval za rčení, že myslí na klienty Ferrari. ale v prvé řadě tím zajistil neklesající ceny nových aut. Ostatně, ani ti bohatí by nebyli ochotni vysolit balík peněz za výjimečné auto, jehož cena třeba za tři roky spadne na polovinu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • dannak

                193.245.34.XXX
                Cau,
                zaprve naprosto souhlas s Duncan66 vyse. Druhak, s Mattiacim bych byl opatrny, vzhledem k tomu, na jake pozici pusobil, logicky musel prodavat co nejvic ;) Tzn. ze jeho pohled prodat co nejvic a Monteho udrzet exkluzivitu znacky vlastne nejsou v zadnem rozporu, je to jen pohled z jine perspektivy na realitu zvysovani, nebo aspon udrzeni zisku.
                Mattiaci ale ted veli zavodnimu tymu, uz neni sefem prodavacu, tzn. jeho perspektiva muze byt opet troche jina, poplatne nove roli.
                Spis bych se bal toho, jak s Ferrari nalozi bud novy president, nebo jestli tato role ve Ferrari ksonci a bude jen sef koncernu. Odtud spis citim urcite riziko a tlak smerem k masovce a tedy potencialni znehodnoceni znacky.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama