DISKUZE K ČLÁNKU Nejvyšší rychlost v Monze dosáhl Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/h
MONZA - MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Nejvyšší rychlost během Velké ceny Itálie dosáhl v 15:03:05 hod Daniel Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/hod. Mezi vítěznými Mercedesy byl rozdíl 27,6 km/hod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nejvyšší rychlost v Monze dosáhl Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/h
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
08:39 08.09.2014 80.87.214.XXXJe to dobre,... ...že Red Bull sa tu v Monze zviditeľnil najvyššou rýchlosťou a tak potvrdil, že je nádej, po uvolnení zmrazenia motora, aby tento tím sa vrátil tam, kde sme ho vídali predtým. Sprevodovanie bolo správne, len ešte ten výkon chýbal. -
zlo
21:27 07.09.2014 94.113.8.XXXRed Bull Red bul jel oproti ostatním stále s nízkým přítlakem. Skoro všichni měli větší zadní křídla než RB (snad jen Lotus), RB ale jako jediný ořezal i pření spoiler, jeli bez toho horního patra. Navíc si myslím, že téhle rychlosti dosáhl jednorázově, když si předtím nahromadil dost energie v ERS na celou rovinku. Navíc byl ve slipstreamu a měl DRS.
To ale nesnižuje ten posun turbomotorů. O 50kg těžší auta jsou o 21kmh rychlejší než ta loňská. O 95kg těžší auta jsou o pouhých 8kmh pomelejší než ty nejsilnější destiválce z roku 2005. (Pro hnidopichy poukazující na slipstream a DRS - rekordy dřív taky padaly ve slipstreamu a kvůli absenci DRS jezdily vozy s mnohem menším přítlakem). -
messerscmidt
20:30 07.09.2014 178.255.168.XXXvy se tady bavite o Mercedesu jako kdyby to byl buh vi jakej motor. Jen se podivejte na kers. to jako kdyz v hokeji prohrava jeden tym 1 0 tak misto 5ti hracu bude hrat 6 hracu 2minuty nez vyrovname(viz predjizdeni nemam na nej tak macknu a najednou mam predjedu a jedna sikana a jsem zas prumer) o cem, to je.-
Mike17
08:16 09.09.2014 147.229.7.XXXMožná ti nedošlo, že ERS můžou použít všichni ve stejné míře. Takže to není 6 hráčů proti pěti, ale maximálně na krátkou dobu 6 na 6. Kdo a kdy ho využije je na jezdcích a dobré na tom je to, že na rozdíl od motoru ho nepoužívají všichni na stejných místech.
-
-
messerschmidt
20:08 07.09.2014 178.255.168.XXXHosi a divky formule 1 byla kdysi o vyvoji nikdo z teto planety si nekoupi Marusii nebo Force India. Nebudem se bavit o tom ze udelaj libovou aerodynamiku typu dejte mi motor prevodovku 1.2 ctyrkvalt a ja to dostanu na uroven 12ti valce do roka. S tim 12ti valcem a s tou aerodynamikou by dali vic svym zakaznikum pro radost a bezpecnost z jizdy nez se snizit k tomu aby jezdilo 22 stejnejch vozu. -
-
-
Mike17
08:26 09.09.2014 147.229.7.XXXRB sám řekl, že šli s přítlakem do extrému. Což by celkem logicky vysvětlovalo tu rychlost na rovinkách. Ono se stačí podívat na celkovou rychlost, jak daleko byl Ricci od Mercedesů. A srovnej to s předchozími závody. Nebude to zrovna o tom, že v Monze rozhoduje motor?
Ono když i Renault přizná slabší výkon, tak asi nebude vyšší, než u Mercedesu.
-
-
-
anonym
12:32 08.09.2014 178.255.168.XXXJenom tím to určitě nebude. Vzhledem k nastavení na minimální odpor (= nízký přítlak) má v Monze DRS menší učinek než jinde. Určitě by nebyl předposlední, ale pořád by nejspíš zůstal v druhé půli startovního pole, což je rychlostně úplně jinde než třetí Lewis se stejným autem.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
19:57 07.09.2014 178.41.85.XXXAaale prosim Ta... toto neni ziadna "vyssia matika", aby sme videli, ze RedBull znacne navysil "vsetky" parametre pohonu - kde inde by sa to prejavilo ak nie v Monze?
Ci chces snad tvrdit, ze Medvedi ci dalsi jazdilil "schvalne" s velkym/väcsim pritlakom a preto ich RedBull prekonal?
Pytel/nepytel:
1. RedBull uz toho vela "osekat" nedokazal oproti SPA, uz tam jazdili s nizsim ako vsetci ostatny - aspon co sa tyka kridla. Uz bolo povedane, ze RedBullu musi generovat podlaha ine "cisla", ked dokazali byt velmi stabilny (a rychli) uz v SPA aj tam, kde mali svojim rozhodnutim "stracat".
2. RedBull zdaleka bol vzdy "nastaveny" na nizke maximalky. Teraz (pred nedavnom) sa to trochu zmenilo, ale nemysli, ze sa pustili do "niecoho takeho" ako u TorroRosso! (Max. rychlost ciste za cenu pritlaku - u TorroRosso to je uplne "inde")
3. Ked vravim "ako sa Helmut vyspi", myslim tym - tie jeho cisla o strate na vykone - tych 80k bolo tak vycucane z prsta... Ok nedavno to bolo 40-60k. Som zvedavy, kolko to bude po Monze...
Ale co sa tu vlastne vykecavam o prkotinach - Ty ich asi nesledujes... Ale nemam Ti to za zle, bol si asi az prilis ponoreny do kauzy s "neposlusnym teamovym kolegom".
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek