DISKUZE K ČLÁNKU Nejvyšší rychlost v Monze dosáhl Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/h

MONZA - MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Nejvyšší rychlost během Velké ceny Itálie dosáhl v 15:03:05 hod Daniel Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/hod. Mezi vítěznými Mercedesy byl rozdíl 27,6 km/hod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejvyšší rychlost v Monze dosáhl Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 09.09.2014 08:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 07.09.2014 17:01
Kdo ví, co pod tou kapotou měl.. 03 »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 07.09.2014 16:59
S Renaultom...??? :-))) ... kto by to bol… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 07.09.2014 17:09
11 Ale tento udaj/tu obrovsku zmenu v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je to dobre,... ...že Red Bull sa tu v Monze zviditeľnil najvyššou rýchlosťou a tak potvrdil, že je nádej, po uvolnení zmrazenia motora, aby tento tím sa vrátil tam, kde sme ho vídali predtým. 01 Sprevodovanie bolo správne, len ešte ten výkon chýbal. 11

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    Red Bull Red bul jel oproti ostatním stále s nízkým přítlakem. Skoro všichni měli větší zadní křídla než RB (snad jen Lotus), RB ale jako jediný ořezal i pření spoiler, jeli bez toho horního patra. Navíc si myslím, že téhle rychlosti dosáhl jednorázově, když si předtím nahromadil dost energie v ERS na celou rovinku. Navíc byl ve slipstreamu a měl DRS.
    To ale nesnižuje ten posun turbomotorů. O 50kg těžší auta jsou o 21kmh rychlejší než ta loňská. O 95kg těžší auta jsou o pouhých 8kmh pomelejší než ty nejsilnější destiválce z roku 2005. (Pro hnidopichy poukazující na slipstream a DRS - rekordy dřív taky padaly ve slipstreamu a kvůli absenci DRS jezdily vozy s mnohem menším přítlakem).

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • messerscmidt

    178.255.168.XXX
    vy se tady bavite o Mercedesu jako kdyby to byl buh vi jakej motor. Jen se podivejte na kers. to jako kdyz v hokeji prohrava jeden tym 1 0 tak misto 5ti hracu bude hrat 6 hracu 2minuty nez vyrovname(viz predjizdeni nemam na nej tak macknu a najednou mam predjedu a jedna sikana a jsem zas prumer) o cem, to je.02

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      147.229.7.XXX
      Možná ti nedošlo, že ERS můžou použít všichni ve stejné míře. Takže to není 6 hráčů proti pěti, ale maximálně na krátkou dobu 6 na 6. Kdo a kdy ho využije je na jezdcích a dobré na tom je to, že na rozdíl od motoru ho nepoužívají všichni na stejných místech. 03

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • messerschmidt

    178.255.168.XXX
    Hosi a divky formule 1 byla kdysi o vyvoji nikdo z teto planety si nekoupi Marusii nebo Force India. Nebudem se bavit o tom ze udelaj libovou aerodynamiku typu dejte mi motor prevodovku 1.2 ctyrkvalt a ja to dostanu na uroven 12ti valce do roka. S tim 12ti valcem a s tou aerodynamikou by dali vic svym zakaznikum pro radost a bezpecnost z jizdy nez se snizit k tomu aby jezdilo 22 stejnejch vozu.

    + 1 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      147.229.7.XXX
      22 stejných vozů? Přestaň se dívat na motokáry a koukni občas na F1. 12

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • xkill

    88.212.40.XXX
    Rosberg pekne ... Na maximalke, predposledny a pritom druhy, len o maximalke to asi nebude :-)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.85.XXX
      Ako nie? Ved "Medved-ready" fandovia tu cele roky vypisovali, ze "maximalky sem - najlepsi najvykonnejsi motor tam"...03
      Sice ich z toho potom parkrat RedBull "vyviedol", ale to sa tu zrovna neukazali...18

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        147.229.7.XXX
        RB sám řekl, že šli s přítlakem do extrému. Což by celkem logicky vysvětlovalo tu rychlost na rovinkách. Ono se stačí podívat na celkovou rychlost, jak daleko byl Ricci od Mercedesů. A srovnej to s předchozími závody. Nebude to zrovna o tom, že v Monze rozhoduje motor? 03
        Ono když i Renault přizná slabší výkon, tak asi nebude vyšší, než u Mercedesu. 04

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • FF

      86.49.102.XXX
      Ono to bude asi tím, že Rosberg za celý závod nepoužil DRS, díky kterému ostatní dosahovali takových maximálek.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Jenom tím to určitě nebude. Vzhledem k nastavení na minimální odpor (= nízký přítlak) má v Monze DRS menší učinek než jinde. Určitě by nebyl předposlední, ale pořád by nejspíš zůstal v druhé půli startovního pole, což je rychlostně úplně jinde než třetí Lewis se stejným autem.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.85.XXX
    S Renaultom...??? :-))) ... kto by to bol povedal ... 04 Urcite musel mat pod kapotou mercedes, ne? 12

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Kdo ví, co pod tou kapotou měl.. 03

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.85.XXX
        11

        Ale tento udaj/tu obrovsku zmenu v RedBulle si dnes "pre istotu" malo kto vsimne.04 Nevadi, hlavne, ze si to iste vsimnu u medvedov.03

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Red Bull dnes až pátý no.. takže je možné, že si toho moc nevšimnou. Něco ve stylu "Nebýt nejhoršího motoru, vyhráli bychom. Zaostáváme hlavně na rovinkách atd."

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Já bych to klidně povedal... Stačí to sledovat a mít trochu rozumu... Maximálka záleží na x dalších věcech a v závodě obzvlášť...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.85.XXX
        Presne tak... 04 Ale u RedBullu zavisi maximalka este od toho, "ako sa vyspi" Helmut...03 12 Som zvedavy ake cislo (strata) to bude po tomto zavode...03

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Záleží na převodech, přítlaku, pytli... RB byl rychlý i ve Spa, tedy minulém závodě... Ale zas tu, někdo na základě jednoduchých mouder, bude udiven, co se to jako stalo...

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.85.XXX
            Aaale prosim Ta...03 toto neni ziadna "vyssia matika", aby sme videli, ze RedBull znacne navysil "vsetky" parametre pohonu - kde inde by sa to prejavilo ak nie v Monze?
            Ci chces snad tvrdit, ze Medvedi ci dalsi jazdilil "schvalne" s velkym/väcsim pritlakom a preto ich RedBull prekonal?

            Pytel/nepytel:

            1. RedBull uz toho vela "osekat" nedokazal oproti SPA, uz tam jazdili s nizsim ako vsetci ostatny - aspon co sa tyka kridla. Uz bolo povedane, ze RedBullu musi generovat podlaha ine "cisla", ked dokazali byt velmi stabilny (a rychli) uz v SPA aj tam, kde mali svojim rozhodnutim "stracat".

            2. RedBull zdaleka bol vzdy "nastaveny" na nizke maximalky. Teraz (pred nedavnom) sa to trochu zmenilo, ale nemysli, ze sa pustili do "niecoho takeho" ako u TorroRosso! (Max. rychlost ciste za cenu pritlaku - u TorroRosso to je uplne "inde")

            3. Ked vravim "ako sa Helmut vyspi", myslim tym - tie jeho cisla o strate na vykone - tych 80k bolo tak vycucane z prsta...04 Ok nedavno to bolo 40-60k. Som zvedavy, kolko to bude po Monze...

            Ale co sa tu vlastne vykecavam o prkotinach - Ty ich asi nesledujes... Ale nemam Ti to za zle, bol si asi az prilis ponoreny do kauzy s "neposlusnym teamovym kolegom".03

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama