DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Vergne je nejlepší pilot, který musí opustit Toro Rosso, aniž by postoupil k Red Bullu

Podle šéfa Toro Rosso je Jean-Eric Vergne nejlepším pilotem, který musí jeho stáj opustit, aniž by postoupil výše - k Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tost: Vergne je nejlepší pilot, který musí opustit Toro Rosso, aniž by postoupil k Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 29.08.2014 13:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 28.08.2014 09:08
Vergne - Ricciardo - Vettel Tohle srovnávání s… »
» Kalty (Hlasovalo 10 lidí) 28.08.2014 09:21
Vettela nemám rád ale s tímhle plně souhlasím. »
» Zix. (Hlasovalo 9 lidí) 28.08.2014 09:31
Vergne Taky si myslím, že není špatnej pilot a v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    109.81.147.XXX
    Další kolo nesmyslů o foukaným difuzoru... Pokud bude takhle Ricci pokračovat, tak je lepším prostě lepším pilotem a já jsem si jistý, že by Vettela porážel v kterémkoli období... Ty nesmyslné teorie s foukaným difuzorem jsou vážně trapné... Webber neválcoval Vettela nikdy, jen někdy hráli technické problémy v jeho prospěch a jindy v jeho neprospěch, to jediné ovlivňovalo to zda rozdíl mezi nimi bude malý nebo velký...

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Fando LH nemáš pravdu.Do doby než Renault dovedl k dokonalosti řízené foukání při průjezdu zatáčkou byl Mark minimálně stejně dobrý,spíše ale lepší z dvojice.
      Teprve pak byl Seb bezkonkurenčním pilotem s dokonalým autem.Proč tedy Mark ne?
      Proč se tak trápí Raikkonen,zapomněl jezdit? Určitě ne,jen potřebuje trochu jiný auto.
      Situace s foukaným difuzorem a Vettelem se před sezonou obávali i u Redbullu,tak na tom asi něco může být.

      Máš moc rychlý soudy a věci jsou trošku jinak než vypadají.

      No řekni-věřil bys tomu,že bude Ric s třema výhrama v sezoně o 35 bodů za Hamiltonem a před Monzou budete mít u mercedesu staženej zadek a klepat se strachy jestli ten titul přes dvojitý body nakonec uděláte? (myslím,že ne 03)
      Věřil bys tomu,že za Eau de Rouge bude Vettel ujíždět Mercedesu i Williamsu?


      V F1 je prostě možný úplně všechno.Věř tomu na 100%.


      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Nemám rychlý soudy, je to nesmysl tečka... Mark s Vettelem nedržel nikdy... Foukat začali už v roce 2010, v roce 2009 byl přesvědčivě horší... Vettel byl více či méně bezchybný v závislosti na tom jaký měl RB náskok před ostatními...

        Proč se trápí Raikkonen je dobrá otázka... Jenže to je úplně něco jiného Vettel se totiž netrápí... Je pomalejší o nějaké 0,2 sec než Ric a hodně doplácí na spolehlivost, to už ostatně od začátku testů... Předpokládám, že celý ten rozdíl je jen psychika. Nevěří autu, motoru.

        Ric x Mercedes sem netahej... O tom jsem vůbec nepřemýšlel... Mercedes je stále jasně nejlepší, že se srazí jsem čekal, že na to doplatil jen Lewis mě štve...

        V F1 je možný všechno, ale jen ignorant za tím hledá jednoduchý vysvětlení... Prostě na to proč Vettel ztrácí jednoduchá odpověď neexistuje... Změnili se komplet auta, je to teď v podstatě jiná série...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Tak je,... Jean-Erik má jedinú necnosť, pre Toro Rosso, že už nie je junior a tento tím, je tímom juniorským a je výborný jazdec, preto si osobne myslím, že tie tímy, ktoré chcú do F1 vstúpiť, dostahú hotového jazca, ktorý im bude robiť len radosť. Osobne by som bol rád, aby sa dostal do Haasovho tímu, ak na rok vstúpi do F1, lebo druhým jazdcom má byť američan a Jean-Erik má skúsenosti aj s motormi Ferrari a na rok aj táto pohonná jednotka bude niekde úplne inde, ako je to tohoto roku. 01

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    86.49.16.XXX
    Vergne Taky si myslím, že není špatnej pilot a v Red Bullu by nejezdil výrazně hůž než Ricciardo, na kterýho v Toro Rosso moc neztrácel a to měl méně zkušeností.
    Snad fleka někde ještě najde, ale asi to není moc pravděpodobný.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Fakt pech... Je to smutné, že v jeden moment se rozhoduje jestli nepostoupíte právě vy do top týmu (RBR) a o pul roku později ani nevíte, jestli budete mít příští sezónu flek ve F1. Toto je fakt pakárna dnešní "královny motorsportu" 02

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Taky mě to štve... Dřív by po něm sáhl tým středu pole...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kimi89

    212.80.67.XXX
    Vergne ~ Ricciardo > Vettel Souhlasím. Ve světle Danielových výsledků vypadá Vergne lépe. V roce 2012 porazil Daniela 16-10 na body, v roce 2013 s ním prohrál 20-13 ... Toto by naznačovalo, že oba jsou cca na podobné úrovni (a o třídu před Sebastianem - abych trochu popíchl jeho fandy 03 ). Ono je těžký se ukázat v týmu, který patří do horší části středu pole. Podle mě bychom ztratili velmi dobrého pilota, kdyby odešel z F1...

    + 14 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Vergne - Ricciardo - Vettel Tohle srovnávání s Vettelem není fér. Kdyby přišli do Red Bullu o rok dřív, je dost pravděpodobný, že by si s nima Vettel vytřel zádel. Jenže přišli teď a on přišel o foukanou prdel na RBR, která mu tak moc seděla... Dokonce bych si tipnul, že by mu byl vyrovnaným soupeřem letos i Webber protože ten měl radši auta bez foukání jako jsou teď. Jakmile RedBull vrátí dostatečný přítlak na zadek (a jak je známe, tak se jim to časem povede), tak se Vettel podle mě zvedne.
      Jasně, můžete oponovat, že se musí přizpůsobit ale ono to není tak jednoduché. Raikkonen by mohl vyprávět.

      Trochu jsem se rozepsal. Tohle neznamená, že bych Vergne odsoudil. On i Ricciardo jsou výborní piloti. Jenže to Vettel taky. Ke štěstí Ricciarda mu prostě letos sedí formule, Vettelovi ne a Vergne nedostal kvalitní formuli vůbec. Není to podle mě otázka umu ale prostě má někdo víc a někdo míň štěstí (ikdyž Vettel a 4 tituly... ta smolnější sezóna musela přijít :D ). 07

      + 17 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kalty

        Kalty

        165.72.200.XXX
        Vettela nemám rád ale s tímhle plně souhlasím.

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Red Bull má i letos nejvyšší přítlak ze všech. Co si představuješ pod pojmem "jakmile Red Bull vrátí dostatečný přítlak?"

        + 14 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          88.146.158.XXX
          Nevím jestli má největší ale rozhodně má menší než loni :-) Není to prostě foukanej difuzor a o tom to u Vettela je.

          + 5 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            To jo, ale to platí pro všechny. Aerodynamiku redukovali všem. A při další změně pravidel k jejímu navyšování docházet nebude.

            + 11 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • skejpa

              skejpa

              88.146.158.XXX
              Najdou jiné způsoby jak to dohnat. A ano, bylo to stejné pro všechny ale někomu to prostě víc sedlo. Někdo nemusí mít tak pevnej přítlak na prdeli jako Vettel..

              + 7 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Pokud by je našli, tak jim FIA hned utne tipec. Nemysli si, že ještě někdy v dohledné budoucnosti budou mít takový přítlak, jako s foukanými difuzory.

                + 9 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Souhlasím se Skejpou. Byly doby kdy mu dával na prdel i Mark. Jen co vylepšili přítlak, Seb šel dopředu. RB šel s přítlakem do kopru, zatímco Ricci zůstal skoro na stejném (nebrat doslova). Přidal bych k tomu ještě loňské gumy, které podle Webbera měly velký podíl na jeho zaostávání za Sebem. Letos otevřeně řekli, že budou konzervativní, ale jestli Pirelli směsi opět změkčí směrem k loňským "jednokolovkám"...
              Když vezmu všechny okolnosti (kvalifikace, poruchy, strategie), není ten rozdíl tak velký, jak se na první pohled zdá. Tipl bych si, že se to časem celkem srovná. Na druhou stranu tu zase budeme číst o protěžování Vettela a poškozování Ricciho, tak nevím jestli si to vůbec přát. 12

              + 6 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Já nerozporoval ani tak to, kdo komu dával na prdel, ale to, že se takový přítlak jako s výfukovými difuzory už do F1 jen tak brzdy (pokud vůbec někdy) nevrátí. Pokud doženou tu aerodynamickou ztrátu, FIA to zase nějak ořeže.

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Možná nevrátí takový, ale věřím, že se zvýší. Oni zase přijdou na nějakou blbost, jak přítlak vozů zvýšit. A možná to zase zakáží a možná jim to zase pár let potrvá. A dost možná, že mu sednou víc ty 18-ti palcové gumy. Třeba bude o půl sekundy horší než Ricci, nebo o půl sekundy lepší. Kdo ví, těch věcí se může stát tolik.... 03

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    FIA si podle mě zkrátka kvůli neustále vyšší bezpečnosti nedovolí, aby se zvyšovaly rychlosti v zatáčkách. Týmům věřím, že by to nějak obešly a že se jim to bude dařit zlepšovat. Sáhnou jim na aerodynamiku, mechanický grip (šířku gum), cokoliv vymyslí, to jim na konci sezóny zatrhnou. Pro větší požitek ze závodu a dramatické souboje ostatně nepotřebujeme, aby jezdili rychleji.

                    + 3 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Naprosto souhlasím. Jen jim vždycky trvalo nějakou dobu. Měli dvojité difuzory, zakázali je za rok. Začalo se do jednoduchých foukat. To vydrželo celkem dlouho (3 roky?). Vyvedly se výfuky jinam, zase se to obešlo a letos změnili pravidla zas. Je jen otázka času, kdy na něco přijdou a jak rychle se to zakáže. Do té doby z toho vždy bude někdo profitovat.
                      Třeba budou 18" gumy zase sedět líp a bude trvat zase nějaký rok, než něco změní (zakážou) aby ty auta neseděly moc dobře. 04

                      + 4 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama