DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg není spokojený s tím, jak Mercedes vyřešil ignorování týmové režie Hamiltonem
Z vyjádření Nica Rosberga na čtvrteční tiskové konferenci v Belgii vyplývá, že není příliš spokojený s tím, jak Mercedes interně vyřešil situaci z Hungaroringu, kde jeho týmový kolega Lewis Hamilton odmítl uposlechnout pokyn z boxů a pustit je před sebe, protože jel jinou strategii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg není spokojený s tím, jak Mercedes vyřešil ignorování týmové režie Hamiltonem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
JOCHEN RINDT
11:58 22.08.2014 88.102.230.XXXBlbost. Jako námět na dedektivku dobrý,ale jinak tak to oni nehrajou. -
-
-
-
Mike17
11:16 22.08.2014 93.99.87.XXXJo měl tragickou strategii!!! Z posledního místa měl po prvním SC na Nica ztrátu asi 2s a celý závod dojel před ním. Hamba Mercedesu, Nico měl dojet poslední!!!
Koukám stejná logika, jako že Vettel měl v Silverstone fialový sektor v místech, kde ho předjel jiný jezdec že?-
Alfred
11:54 22.08.2014 85.237.227.XXXtak po druhých pitech měl Hamilton náskok 5 vteřin...a ano startoval z posledního místa na rozdíl od rádoby aspiranta na vítězství Rosberga, který startoval z PP... Nico neměl ztrácet čas za Vergnem, takhle byl v jasně výhodnější pozici pro týmový výsledek Hamiltona a výhodnější strategii dostal kdo? Rosberg...-
Mike17
12:10 22.08.2014 93.99.87.XXXTak zkusme trochu logiky:
Co bych dělal na místě Mercedesu ve 32.kole když zajel Nico do boxů, kdybych chtěl udržet Lewise za Nicem? No celkem jesně bych povolal Lewise hned v příštím kole!!! Proč? Protože se zdržel předjížděním Vergneho a musel by vyjet zcela jasně zase za Nicem. A tam by na 90% zůstal až do konce závodu! Protože za sucha bylo předjetí minimum a při stejně ojetých gumách snad žádné, natož u stejných vozů!!! Takže vaše myšlenka, že měl dostat stejnou strategii jako Nico, je naprosto stupidní (omlouvám se za ten výraz, ale je). Povolat ho o několik kol později a jet na stejný počet výměn by bylo stejně hloupé. Zůstal by stejný problém Nica předjet a o pár kol čerstvější gumy by byly kompenzovány ztrátou, kterou by musel Lewis dotahovat!
Takže máte nějakou inteligentní představu v kterých kolech by měl Lewis zajet do boxů, aby nedojel za Nicem? Sem s tím, jsem jedno oko.
Vaše kecy o protekci v Mercedesu jsou tak směšné, jako bych tvrdil, že komisaři v Maďarsku byli podplacení antiněmeckou lobby. Ten SC nemohl pro Hamiltona s Ricciardem vyjet ani o sekundy v lepší dobu. Aby se špička pole po výměně všech pilotů propadla do hloubi pole se fakt běžně nestává. Ale tak blbej nebudu, abych si myslel že to někdo dělá úmyslně.-
Alfred
12:32 22.08.2014 85.237.227.XXXMiku, Hamilton měl dle týmu jet na druhý pit o dvě kola dřív, ale Lewis řekl že na stávající měkké směsi může odjet ještě další rychlá kola - a taky je zajel, dokonce byly rchlejší jak ty Rosbergovy na nové sadě.
Nejde o timing zastávek, ten nepoškodil ani jednoho jezdce Mercedesu (první pit byl vynucen SC a druhý absolvovali oba na konci životnosti svých gum)...
Jde o to, že při druhém pitu dostal Rosberg měkkou sadu a Hamilton tvrdou - a při Hamiltonovi tým argumentoval tím, že nemělo smysl mu dávat měkkou, protože to prý nemělo smysl protože Alonso obul taky měkkou (WTF?).....jaký smysl to tedy mělo u Rosberga? Hm, jsem jedno ucho...-
Mike17
13:20 22.08.2014 93.99.87.XXXLewis byl po Nicově výměně rychlejší z jediného důvodu. Měl čistý vzdych, zatímco Nico předjížděl několik vozů co ho zdržovali. Jakmile byl také na čistém vzduchu, Lewise dojel na rozdíl 1s.
Vysvětlení strategií je velmi jednoduché. Nico měl na ty 2 sady o 7 kol víc. Jet na jednu sadu by bylo pomalejší, při takovém dlouhém stintu. Jet Nico o těch 7 kol míň, pochybuju že by mu taky nedali jednu sadu tvrdých, protože by měl o 7 kol míň dotáhnout ztrátu další zastávky. Asi se shodneme, že bez těch 7-mi kol by tu ztrátu ani náhodou nedojel (dotáhl je kolo před koncem, pro osvěžení paměti).
Jak sám píšeš, tu pozdější zastávku si vydupal sám Lewis (NE TÝM!!!). Každopádně kdyby u Lewise kopírovali tu Nicovu strategii (podle vás výhodnější), na 90% by dojel za Nicem. Předjet ho na stejných gumách evidentně nedokázal.-
-
-
-
-
-
Mike17
09:33 23.08.2014 93.99.87.XXXTo jsme tu řešili jinde a je otázka jestli by to nedopadlo hůř pro Lewise. Podle mne líp určitě ne. Na tom komické nic není. Komické bylo jen to, že ti přišlo tragikomický můj názor, že nechat jet Lewise na volném vzduchu (mezi 32. a 39. kolem) bylo správné.-
anonym
10:08 23.08.2014 85.237.234.XXXProc a z jakeho duvodu by to melo pro Lewise dopadnout hure? Nevidim jediny relevantni duvod....
Nikde jsem nepsal že nechat jet Lewise dele bylo nespravne, targikomicky je nazor že Hamilton by pri nasazeni mekci sady misto tvrde jezdil za Rosbergem....-
-
anonym
10:40 23.08.2014 85.237.234.XXXJa ti nevim, ale kdyz po druhem pitu vyjel PRED Rosbergem na tvrdych, tak opravdu nechapu proc by mel pri te same zastavce vyjet ZA Rosbergem na mekkych.
Vzdyt je to identicka situace jen s tim rozdilem, ze Hamilton by mel nekolikanasobne vyssi sanci na predjeti Alonsa a Rosbergovy sance na dotazeni Hamiltona by notne klesly a k zadnemu radiu by nedoslo i kdyby se hamiltonovi Alonsa predjet nepodarilo, protoze by oba jeli stejnou strategii (intermedium-soft-soft-soft).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek