DISKUZE K ČLÁNKU Sauber: Za naše trápení může Ferrari

Šéf traťových inženýrů Sauberu - Giampaolo Dall'Ara - ukazuje prstem na pohonnou jednotku Ferrari jako na hlavní příčinu problémů svého týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber: Za naše trápení může Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 21.08.2014 20:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 13 lidí) 21.08.2014 09:46
Já si myslím že rock to napsal naprosto přesně.… »
» skejpa (Hlasovalo 11 lidí) 21.08.2014 08:54
Kdyby byl motor co k čemu, tak má Ferrari… »
» Pikaso (Hlasovalo 10 lidí) 21.08.2014 14:58
v celku zbytečný rozruch To, že motor "F… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    v celku zbytečný rozruch To, že motor "F" stojí za prd víme všichni a nemusíme na to bejt inženýry. To, že to "D" řekl je dobře, protože lezdopr...... nemám rád a věci by se měli říkat tak jak jsou. To, že "S" je celkově slabší než "F" nebo možná spíš než "FA" je věc jiná. To vše mě moc nezajímá. Pro mě osobně jsou obrovským zklamání pravidla. To, že někdo zakáže pracovat na motoru během sezony je ubohost. Proč vlastně tu sezonu jezdí ??? Od samého začátku je jasné, kdo bude MS, tedy aspoň v týmech a pro mě osobně i v jednotlivcích a sezona je vlastně zbytečná. Mohli rozdat peníze podle prvního závodu a bylo to vyřešený. Nesmyslnost pravidel, která stále něco zakazují i přesto, že F1 má podle jejich slov být vrchol motor sportu a má vyvíjet moderní technologie, je to nejhorší na celé věci. Jak má někdo něco vyvíjet, když základ je špatný ??? Proč by to vlastně měl vyvíjet a investovat mraky peněz do něčeho co s touhle sezonou skončí ??? Jak to vlastně koresponduje se šetřením peněz v F1 ??? Kolik zbytečných miliard protekl na vývoj něčeho co stejně bude za 3 měsíce minulostí ??? Tohle a logika papalášů v F1 je to, co mě opravdu rozčiluje. Kdysi jsem hltal každý závod F1. Dnes je mi jedno jestli nějaký nevidím. Nic mě na tom neláká, protože vím, že situace se stejně nikdy nezmění. Nejpozději po prvních 3 závodech každý ví jak sezona dopadne a závodění a přejížděcích manévrů je v jiných kategoriích daleko víc. Nahonem mě napadá třeba WTCC, Trucky a mnoho dalších. Od dob zákazu vývoje auta je formule jedna v troskách a jestli to někoho baví tak tomu nerozumím. I v dobách "MS", kdy vládnul, mohl aspoň člověk čekat zda někdo přijde s něčím s čím je porazí. Mohl se rozčilovat, že "F" bylo povoleno vše a ostatním bylo vše zakazováno. Dnes ani to už nemá budoucnost a dokud nezmění pravidla tak se už nikdy nic nezmění. I FOTA už přišla na to, že koukat se stále na dva týmy na čele bez možnosti změny je sebezničující. Dnes mohou produkční týmy pracovat na motorkách stále, používají měkčí pneumatiky a užívají spoustu výhod, které dělají závodění alespoň částečně napínavé. Na čele jsou stále ty dva týmy, ale kvalifikace bejvaj pěkný a produkční týmy mohou vymýšlet a pracovat, je tu prostě aspoň ta šance a je na co čekat.
    No těm co se dostali až nakonec se omlouvám, že jsem se tak rozohnil a skoro tu spamuju.

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      vývoj možný je.. stačí se podívat na progres RBR.. na příští rok mohou být motory dost upraveny takže i když zásadní změny během sezony provést nemohou, mohou vyvíjet motor pro příští rok.. takže tvůj názor je trochu zcestný.. neomezený vývoj jak za dob MS.. no.. letošní MS je mnohem zajímavější.. Mercedes bojuje mezi sebou, Williams a RBR mu začínají dotahovat..

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Takový názor jsem od SAUBERU neboli inženýra od nich nečekal02 02
    Za tohle by měl ode mě okamžitě PADÁKA,protože FERRARI má na svém kontě 142 bodů a SAUBER nula.Kdyby měl SAUBER aspoň polovinu bodů co Ferrari tak neřeknu,ale tenhle názor nezodpovědný02 02

    + 9 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Já si ho naopak vážím: konečně otevřeně řekl to, co stejně většina už věděla. Palec hore! 01

      + 8 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        si ho vážiš za neschopnost v týmu20
        A jak to že FERRARI má 142 bodů,když jejich motor je k ničemu.
        Že by ALONSO letos tlačil na 1000procent12

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Jestli se náhodou na konkurenceschopnosti balíku nepodílí více věcí, než jen motor a jezdec? A nemá na to vliv i rozpočet, zázemí a zdroje? Hmm? 03

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            to co jsi tu napsal je stále věc týmu a neházet věci na FERRARI který má body přes 100 a Sauber nikoliv03

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          178.17.100.XXX
          No nevím jak to chápat. Jestli jako invektivu, tak to můžeme zjednodušit. To, že "S" je těžké a s motorem "F" se tedy trápí více víme. Pokud vynecháme fenomén "FA" je stav mezi "F" a "S" pouze 27 : 0, to zase není takový rozdíl, nebo jo ???

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            tvému příspěvku už nerozumím já03
            To že má Sauber těžké auto je jeho problém.
            A tým Ferrari taky jezdí z těžkým motorem bez výkonu a má přes 100bodů.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.220.242.XXX
    Pro začátek by bylo dobrý, kdyby týmy začaly uvádět skutečná čísla kolik toho za sezonu utratí.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, konrčne sa vzjadril k tomu človek,... ...čo tomu royumie a nenosí sukne ! 01

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    80.154.98.XXX
    a proto má Ferrari 142 bodů, a Sauber nulu?
    Motor Ferrari není nejrychlejší, ale svádět na něj letošní propadák Sauberu je alibismus.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      178.17.100.XXX
      Tak nevím jestli jsme četli ten stejný článek. Nikdo tam nic jenom na motor "F" nesvádí.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.91.13.XXX
    Pane Boze... Toto neustale sa opakujuce vytrubovanie (obvinovanie) o motoroch - Renault/u ci Ferrari (teraz pre zmenu)...

    Napada ma (znova) len jedno - setrenie v F1 je taka utopia, ze hadam realnejsi je navrat V8...03 A pravdu povediac, plne huby reci o "setreni nakladov", su len pindy pre ludi/media atd...
    Alebo inak - "my chceme setrit, ale nech vyrobca/dodavatel motorov (ci cohokolvek homologovabeho) najprv naleje do vyvoja noveho miliardu. Potom budeme setrit, ok?" 03

    Ked Jalinier (mozno aj dalsi) naznacil kolko asi MB investoval, kolko ludi pracuje/ako pracuje... atdatd..., vychadza mi, ze teraz ostatni asi budu "musiet" toto mnozstvo/naklady "nejak dobehnut".
    Vzdy sa to deje, minule sezony urcoval smer (nielen rozpoctom) RedBull/Renault, teraz Mercedes.

    Toto neobmedzene minanie sa uz nikdy nezastavi - teraz mali jedinencnu moznost nasadit nejake "stropy"*** a prepasli ju. Asi to neni zaujimave pre nikoho a vlastne to nikomu nevyhovuje, aj ked "naoko" budeme plakat o nakladoch...

    *** - jasne, ze system "ako ucinne kontrolovat naklady" nemaju, ale za tie roky, co sa o tom rozprava... mohli aspon nieco "zhruba" vykoumat, ze?

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.141.XXX
      Hmm, dřív nebo později obvykle platí, že výše rozpočtu je přímo úměrná dosaženým úspěchům. Nakonec to platilo i pro Hondu (za kterou slízl smetanu Brawn) a kdo ví, dost možná by to platilo i pro Toyotu (pokud se dá věřit zákulisním drbům o progresivním autě nachystaném na sezónu 2010).

      Souhlasím s tím, že nějaká forma rozpočtového stropu je jediná možnost, jak ušetřit - pokud teda opravdu ušetřit CHTĚJÍ. Jinak to bude pořád probíhat tak, jak to zmínil Mosley v tom rozhovoru: "zmrazili jsme jim motory, aby ušetřili a oni ty peníze nasypali do výfuků"

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud za tráprní Sauberu může Ferrari, pak nechápu následující:
    V půlce sezóny má Ferrari 142 bodů, Sauber 0 bodů. Může mi to někdo vysvětlit?

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Kdyby byl motor co k čemu, tak má Ferrari dvojnásobek a Sauber těch 142...

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já si myslím že rock to napsal naprosto přesně. A to, že je Sauber i za Marussií, je neskutečná ostuda. Asi by měli ve firmě udělat stejné zemětřesení jako dělá Mattiaci u Ferrari a neházet svoji neschopnost na jiné.

        + 13 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          88.146.158.XXX
          Tak jasně, že si za to můžou hlavně sami ale ty body Marusie bylo velké štěstí, takže s tím bych to moc nesrovnával...

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Štěstí přeje připraveným. A za deset let se nikdo nebude ptát, jestli měla Maruška kliku a nebo byla skutečně lepší než Sauber.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama