DISKUZE K ČLÁNKU Sauber: Za naše trápení může Ferrari
Šéf traťových inženýrů Sauberu - Giampaolo Dall'Ara - ukazuje prstem na pohonnou jednotku Ferrari jako na hlavní příčinu problémů svého týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber: Za naše trápení může Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
14:58 21.08.2014 178.17.100.XXXv celku zbytečný rozruch To, že motor "F" stojí za prd víme všichni a nemusíme na to bejt inženýry. To, že to "D" řekl je dobře, protože lezdopr...... nemám rád a věci by se měli říkat tak jak jsou. To, že "S" je celkově slabší než "F" nebo možná spíš než "FA" je věc jiná. To vše mě moc nezajímá. Pro mě osobně jsou obrovským zklamání pravidla. To, že někdo zakáže pracovat na motoru během sezony je ubohost. Proč vlastně tu sezonu jezdí ??? Od samého začátku je jasné, kdo bude MS, tedy aspoň v týmech a pro mě osobně i v jednotlivcích a sezona je vlastně zbytečná. Mohli rozdat peníze podle prvního závodu a bylo to vyřešený. Nesmyslnost pravidel, která stále něco zakazují i přesto, že F1 má podle jejich slov být vrchol motor sportu a má vyvíjet moderní technologie, je to nejhorší na celé věci. Jak má někdo něco vyvíjet, když základ je špatný ??? Proč by to vlastně měl vyvíjet a investovat mraky peněz do něčeho co s touhle sezonou skončí ??? Jak to vlastně koresponduje se šetřením peněz v F1 ??? Kolik zbytečných miliard protekl na vývoj něčeho co stejně bude za 3 měsíce minulostí ??? Tohle a logika papalášů v F1 je to, co mě opravdu rozčiluje. Kdysi jsem hltal každý závod F1. Dnes je mi jedno jestli nějaký nevidím. Nic mě na tom neláká, protože vím, že situace se stejně nikdy nezmění. Nejpozději po prvních 3 závodech každý ví jak sezona dopadne a závodění a přejížděcích manévrů je v jiných kategoriích daleko víc. Nahonem mě napadá třeba WTCC, Trucky a mnoho dalších. Od dob zákazu vývoje auta je formule jedna v troskách a jestli to někoho baví tak tomu nerozumím. I v dobách "MS", kdy vládnul, mohl aspoň člověk čekat zda někdo přijde s něčím s čím je porazí. Mohl se rozčilovat, že "F" bylo povoleno vše a ostatním bylo vše zakazováno. Dnes ani to už nemá budoucnost a dokud nezmění pravidla tak se už nikdy nic nezmění. I FOTA už přišla na to, že koukat se stále na dva týmy na čele bez možnosti změny je sebezničující. Dnes mohou produkční týmy pracovat na motorkách stále, používají měkčí pneumatiky a užívají spoustu výhod, které dělají závodění alespoň částečně napínavé. Na čele jsou stále ty dva týmy, ale kvalifikace bejvaj pěkný a produkční týmy mohou vymýšlet a pracovat, je tu prostě aspoň ta šance a je na co čekat.
No těm co se dostali až nakonec se omlouvám, že jsem se tak rozohnil a skoro tu spamuju.-
Prokop S.
20:44 21.08.2014 89.102.95.XXXvývoj možný je.. stačí se podívat na progres RBR.. na příští rok mohou být motory dost upraveny takže i když zásadní změny během sezony provést nemohou, mohou vyvíjet motor pro příští rok.. takže tvůj názor je trochu zcestný.. neomezený vývoj jak za dob MS.. no.. letošní MS je mnohem zajímavější.. Mercedes bojuje mezi sebou, Williams a RBR mu začínají dotahovat..
-
-
FWMonty
12:25 21.08.2014 80.82.145.XXXTakový názor jsem od SAUBERU neboli inženýra od nich nečekal
Za tohle by měl ode mě okamžitě PADÁKA,protože FERRARI má na svém kontě 142 bodů a SAUBER nula.Kdyby měl SAUBER aspoň polovinu bodů co Ferrari tak neřeknu,ale tenhle názor nezodpovědný -
-
-
erdedy
08:48 21.08.2014 195.91.13.XXXPane Boze... Toto neustale sa opakujuce vytrubovanie (obvinovanie) o motoroch - Renault/u ci Ferrari (teraz pre zmenu)...
Napada ma (znova) len jedno - setrenie v F1 je taka utopia, ze hadam realnejsi je navrat V8... A pravdu povediac, plne huby reci o "setreni nakladov", su len pindy pre ludi/media atd...
Alebo inak - "my chceme setrit, ale nech vyrobca/dodavatel motorov (ci cohokolvek homologovabeho) najprv naleje do vyvoja noveho miliardu. Potom budeme setrit, ok?"
Ked Jalinier (mozno aj dalsi) naznacil kolko asi MB investoval, kolko ludi pracuje/ako pracuje... atdatd..., vychadza mi, ze teraz ostatni asi budu "musiet" toto mnozstvo/naklady "nejak dobehnut".
Vzdy sa to deje, minule sezony urcoval smer (nielen rozpoctom) RedBull/Renault, teraz Mercedes.
Toto neobmedzene minanie sa uz nikdy nezastavi - teraz mali jedinencnu moznost nasadit nejake "stropy"*** a prepasli ju. Asi to neni zaujimave pre nikoho a vlastne to nikomu nevyhovuje, aj ked "naoko" budeme plakat o nakladoch...
*** - jasne, ze system "ako ucinne kontrolovat naklady" nemaju, ale za tie roky, co sa o tom rozprava... mohli aspon nieco "zhruba" vykoumat, ze?-
rock
09:09 21.08.2014 37.188.141.XXXHmm, dřív nebo později obvykle platí, že výše rozpočtu je přímo úměrná dosaženým úspěchům. Nakonec to platilo i pro Hondu (za kterou slízl smetanu Brawn) a kdo ví, dost možná by to platilo i pro Toyotu (pokud se dá věřit zákulisním drbům o progresivním autě nachystaném na sezónu 2010).
Souhlasím s tím, že nějaká forma rozpočtového stropu je jediná možnost, jak ušetřit - pokud teda opravdu ušetřit CHTĚJÍ. Jinak to bude pořád probíhat tak, jak to zmínil Mosley v tom rozhovoru: "zmrazili jsme jim motory, aby ušetřili a oni ty peníze nasypali do výfuků"
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek