DISKUZE K ČLÁNKU Herbert: Jezdec musí mít situaci vždy pod kontrolou
Johny Herbert má o technické úrovni F1 vysoké mínění, přesto lituje, že některá geniální technická řešení už v F1 nejsou
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Herbert: Jezdec musí mít situaci vždy pod kontrolou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:25 11.08.2014 80.87.214.XXXF kanál, nahradilo zadné krídlo,... ...ktorého otvorenie je vylepšenie riešenie F kanálu, ale FRIC bol zakázaný preto, lebo všetky riešenia neboli rovnaké a niektoré tímy si s ním nevedeli rady a tím to bola pre ne veľká nevýhoda, na úkor tých, ktorým fungoval výborne. Tak preto, Johny ! -
odin
10:54 09.08.2014 77.240.96.XXXHerbert? Tak zrovna Massa si s Lewisem nemají co vyčítat. Možná jenom to, že Herbert tlačí káru Lewisovi a Massu stírá, kde může. Zrovna sezóna 2011 je toho důkazem. Ať si tento pan "spravedlivý" porovná incidenty Massy a Hamiltona v Anglii a Indii. Na Silverstonu stejným způsobem Hamík zavřel útočícího Massu a žádný trest nenásledoval. Ale na Lewise se podobné způsoby obrany praktikovat nesmí. Proč asi?-
anonym
12:39 09.08.2014 174.127.68.XXXKrom Grosjeana ve Spa Hamilton žádného jiného jezdce nevinil ze svých kolizí, a když jo, tak to s odstupem pár hodin vzal zpátky jako v případě Kobajašiho ve Spa. Nehledě na to, že Massa je v kolizích pravidelně a Hamilton snad jen 2011, tak Massa si stěžuje pokaždé, on by se stěžoval na jiné jezdce snad i tehdy kadyby jezdil po dráze sám.
Herbert myslím dost jasně naznačil, že by penalizaci nedostal, kdyby nepřiběhl zase fňukat jak uražená běhna. Co se týče Silverstone 2011, tak je to snad i neuvěřitelné, ale tehdy Filípek sám řekl, že to bylo z Hamiltonovy strany OK.-
odin
13:36 09.08.2014 77.240.96.XXXJak vidno, nevíš nic o Hamiltonovi, ani o kolizích Massa x Hamilton v r.2011.
Nejde tu o pohled pilotů, ale o rozhodování komisařů. A to by mělo být stejné, ať se jedná o kteréhokoliv jezdce. V případě Herberta evidentně není. Naopak pohled Massy jasně dokládá, že pokud byl souboj v Anglii OK, tak musel být i jejich souboj v Indii OK. Být na jeho místě kdokoliv jiný, také by si stěžoval.
Tvá obhajoba Hamíka je směšná. Jako by Ham nikdy nevydíral komisaře z rasismu, jako by si nikdy nestěžoval na své kolegy, jako by neobviňoval Alonsa, Webbera, Maldonada, Kobajašiho, Massu...-
-
odin
09:37 10.08.2014 77.240.96.XXXMaldonado ve Valencii kolizi s Hamem samozřejmě způsobil, stejně jako, Hamilton samozřejmě způsobil kolizi s Massou v Indii. Asi by se ti nelíbilo, kdyby nějaký trouba ve Valencii dal Hamovi flastr za to, že musel vědět, že se Pastor vrací na trať a umožnit mu návrat. Tak totiž tento pan spravedlivý zdůvodnil své rozhodnutí v případě Massy. To se potom Filípkovi vůbec nedivím, že si na něho došlápl. A že si stěžuje? Jistě, když má poměrně dobré auto a kopec smůly. Lewis si také stěžoval na všechny, když procházel smolným rokem 2011 a dokonce v r.2012 práskal tým na Twiteru. Nakonec odešel z McLarenu. Jak jsem napsal původně, v těchto ohledech si Lewis nemá co vyčítat s nikým, natož s Massou. Je stejný a někdy i horší.
V F1 se pro úspěch dělají různé podrazy, ale aby podráželi i komisaři, to se vidí málokdy. Ale také to není nic nového. Kdyby dostal Lewis v Silverstonu flastr tak, jako Massa v Indii, neřekl bych ani slovo. Bylo by to OK, ale takto? A to má Herbert ještě tu drzost s odstupem tří let tento svůj podraz glorifikovat. Ještě, že šlo o prd, protože se oba bili o 5. místo celkově.-
anonym
12:10 10.08.2014 85.237.227.XXXV Silverstone Herbert nebyl jedním z komisařů a rozdílných verdiktů v obdobných situacích nalezneš mraky aniž by u nich seděl právě Herbert, nebo by byli aktéry sporných situací Massa, anebo Hamilton.
Nicméně gro článku je o tom, že Massa si stěžuje neustále a to je prostě FAKT...a promiň Hamilton si na nikoho nestěžoval NEUSTÁLE, dokonce bych řekl že je v tomto pod průměrem celého pole (odkazy kde se tolik stěžuje nejsi schopen dodat doteď).
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek