DISKUZE K ČLÁNKU Weber doufá, že o Schumacherovi brzy uslyší něco pozitivního

Dřívější manažer Michaela Schumachera, Willi Weber, čeká na novinky o jeho zdravotním stavu a zároveň kritizuje aktuální situaci v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Weber doufá, že o Schumacherovi brzy uslyší něco pozitivního

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 09.08.2014 18:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 12 lidí) 06.08.2014 19:05
kecy.. letos to byl minimálně Bahrajn,… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 06.08.2014 22:35
jediné co bylo lepší bylo mládí.. když byl… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 08.08.2014 10:26
V mnohém máš jistě pravdu. Ale podle mne jsi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    80.95.126.XXX
    Hloupost Sorry, ale argumenty, že dnes si jezdci jen stěžují fakt neberu. Tenkrát to nebylo jiné, jen toho tolik ještě nešlo do televize. Sundejme si růžové brýle, historie také byla plná politikaření, týmové režie, hádání se, ukazování na toho druhého a vůbec všeho, co nemáme rádi ani dnes. Jediný rozdíl je, že tenkrát na předjíždění nesloužilo speciální tlačítko. 07

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    A čemu se diví.
    Vše je dnes jen o penězích, a to dřív nebyl takový problém (alespoň pro ty na vrcholu). Dnes musí i v F1 vše šlapat jen pro tým, proto bylo úplně odbouráno "pěstování" jakýchkoliv superhvězd a dokonce se dává ve velké části startovního pole přednost platícím jezdcům, velké části společností mají majoritní vlastníky z blízkého východu a pod. Prostě i špičkové "západní" společnosti chudnou, jak klesá veškerá výroba a přesunuje se do Asie.
    Dnes by nikdo (kromě diváků) o žádnou superhvězdu nestál, protože je to drahé. Dnes mistři světa makají jak šrouby, drží hubu a krok, ostříží pohled chlebodárců v každé minutě sleduje každou jejich grimasu, gesto a výrok a upadne-li v nemilost, je s ním v týmu mžikem ámen, mistr nemistr....
    Je to smutné, ale přesně tohle diváky kdysi přitahovalo - úžasné superhvězdy, božští manažeři, nelidská supertechnika. V dnešní době vidíme, že tohle je proti tamtomu šrot, že tenhle je poloviční psychopat, že tamten má prázdné kapsy -zmizela díky honbě za ziskem veškerá aura tajemnosti, zázračnosti a dokonalosti. Vše je dnes uměle vyvolávané a tvořené. A asi není cesty zpátky, leda až se dnešní společnost zase úplně sesype zpátky do feudalismu 05 .

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      V mnohém máš jistě pravdu. Ale podle mne jsi popsal důsledky.
      I dnes se pěstují superhvězdy. Vždyť co je takový Hamilton, Vettel, Alonso? Dokonce bych řekl, že dnes je mediální hodnota těchto superhvězd vyčíslitelná a sledovaná.
      To F1 se dostala "někam jinam". Radiová komunikace s piloty je z části veřejná, tak že každý divák na světě ví, co kdo řekl. Díky internetu se o všem ví pár minut po "události".Tak že o auře tajemnosti nelze vůbec mluvit. Technologie jsou tak vyspělé, že lidský faktor zde hraje nicotnou roli. Vždyť kdyby na to přišlo, tak konstruktéři postaví auta na "dálkové ovládání", kde piloti nebudou vůbec potřeba. Dokonce ani nebude potřeba ono dálkové ovládání, vše zařídí počítačový program uvnitř auta. Proto se vše řeší mnoha a mnoha zákazy v pravidlech, které se zase kompenzují umělými systémy k závodění. Proto se uměle zavádí náhodný faktor v podobě "nekvalitních pneumatik." Je to začarovaný kruh, nebo spíše sebezničující spirála.
      Mně připadá, že v současné době je v F1 vše jenom "jako". Divadlo pro nás fanoušky.
      Když v Holandsku 1975 si James Hunt zajel dříve, nž konkurence pro sliky a pak po zbytek závodu za sebou držel Nikiho Laudu, aby poprvé v kariéře získal vítězství pro Hesketh. Věřil jsem, že toto vítězství bylo pilotovou zásluhou.
      Dnes mi dělá problém uvěřit, že jakékoliv vítězství je pilotovou zásluhou. Vždyť nezřídka slyšíme v rádiu: " nemohu ho předjet, co mám dělat?" a odpověď "... v zatáčkách 5 a12 zvol mód 3".18 18

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        46.13.21.XXX
        asi tak. Dnešní superhvězdy jsou ale umělé. Manažeři vědí, že je diváci chtějí, proto vytvořili umělé pseudohvězdy. Ne že by nebyli dobří jezdci. Naopak, myslím, že jen málokdo z minulosti by se snimi mohl rovnat. Ale jsou "připouštěni"veřejnosti uměle. Žádné spontání chování, vyjádření a reakce, jejich slovo v týmu nemá žádnou váhu. Jsou jen poslušní zaměstnaci. Vše co řeknou, jak reagují, je jim dopředu stanoveno a je to nepřekročitelné. Každá reakce nad rámec je pro šéfy zděšením a hnez zkoumají jak s takovým "neposluchou" zatočit a vrátit ho pod kontrolu. Útěchou jsou jim alespo%n kolosální platy. Kde jsou časy, kdy se kvůli jménu Mensel překopával vůz tak, aby byl mistr maximálně spokojen a to ještě dělal drahoty. ......

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno , je potrebné s tým len súhlasiť,... ...lebo Willi je starý fajšmeker F1 a F1 aj dobre rozumie. 01

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ja

    212.37.65.XXX
    charakter Ma pobavil s tým charakterom. "Charakter" Schumiho bol zvíťaziť aj za cenu odrovnania súperov - viď Hilla v 94, Villenneuva v 97, takmer pripučenie Barrichella o boxový múr ... Otázka pre štatistikov : pozná história okrem Schumiho v 97 ešte nejakého pilota, ktorý bol diskvalifikovaný z celej sezóny? Ako pilot bol Schumi dobrý, o tom nikto nepochybuje, ale že charakter - to je na mňa veľa. Napriek tomu, že som ho z tohto dôvodu nemal rád mu prajem ten zázrak, aby si ešte užil s rodinou v dobrom zdraví príjemný zvyšok života. A to mu naozaj prajem úprimne.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      11 Lépe bych to nenapsal.11
      Míša největší gentleman a charakter ze všech pilotů, kteří prošli F1?18 18 18 Tak tady na tomto výroku je jasně vidět, funkce manažerů pilotů. Nalhávat do světa nesmysly, kterým lidé bez znalostí a rozumu rádi uvěří.02

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    před 20 lety a později to bylo lepší

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      jediné co bylo lepší bylo mládí.. když byl člověk mladý, vše se zdálo být lepší.. stejně jako když bylo za bolševika vše kvalitnější, levnější, prostě lepší..

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    přiznávám ale za něčím si stojím

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    současná f1 Současná f1 stojí za nic i , když poslední závod v Madarsku ušel , ale když víte že nejedou na plno tak to je na ho . A ještě ten zvuk to je jako mixér . Šetření benzínu do motosportu nepatří . Kdyby to alespoň byly vytrvalostní závody , kde se jezdí do boxu tankovat . Je to prostě na nic . F1 zemřela 1.května 1994 v Imole s Ayrtonem Sennou poslední záchvěvy f1 byly za Schumachera . Snad příjde nová legenda která , bude bojovat proti těm jejich blbých kerzech , kontrole trakce , drs , a všem těhle blbostech které ničí zavodění . Každej dobrej jezdec umí závodit bez toho .

    + 6 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      kecy.. letos to byl minimálně Bahrajn, Španělsko, Kanada, Británie, Německo a Maďarsko kdy bylo opravdu na co koukat. Především poslední tři a hlavně Bahrajn byly skvělé závody. To už tu dlouho nebylo. Že nejedou na plno? No nevím, moc často se nestává, že někdo musí jet pomalu, palivo se téměř nešetří, když týmy tankují i méně než těch 100kg. Za Schumchera byla větší nuda. A kontrola trakce, pokud vím, už několik let je zakázána. ERS mají všichni stejné podmínky, bez DRS by sis stěžoval, že je nuda a stejně se předjíždí i bez něj..

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama