DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari vyhodilo šéfa motorů Marmoriniho, propuštění Frye popírá. Odejde Alonso?
Nový šéf závodního týmu Ferrari Marco Mattiacci slibuje, že tým nebude dělat "žádné kompromisy" na cestě zpět na vrchol. Proto sáhlo k interním personálním změnám, které ale na veřejnosti odmítá komentovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari vyhodilo šéfa motorů Marmoriniho, propuštění Frye popírá. Odejde Alonso?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000670
(Hlasovalo 20 lidí)
30.07.2014 10:39
Prosím, prosím, prosím, ať už ten španělskej… »
» uzivatel000190
(Hlasovalo 9 lidí)
30.07.2014 09:20
To kde bude nakonec jezdit je mi celkem jedno, … »
» uzivatel000670
(Hlasovalo 7 lidí)
30.07.2014 18:00
Je mě uplně fuk, kde mu bude líp, hůř, stejně,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000670
18:00 30.07.2014 86.61.155.XXXJe mě uplně fuk, kde mu bude líp, hůř, stejně, já prostě od roku 2010 Ferrari nefandím a nebudu dokuď tohle zlo neodejde. A může to bejt pilot jakej chce, já špínu nezapomínám. Já nejsem z těch, co se z pár vítězství poserou a začnou pilota milovat, a zbožňovat, nehledě na to jaká je to špína! Fuj, jsem se zas nasral.-
anonym
19:56 30.07.2014 178.23.219.XXXOsobnostně si nedělám iluze o povaze lidí v F1.
Buď musí být hodně dobří nebo řiťolezci.
Případně obojí.
Ale pilot je Alonso podle mne hodně nadpůměrný.
A pro jeho "fanoušky" bude jezdit ještě dlouho a pokud nepude do RB tak zůstane tam kde je...
-
-
Eracer
10:07 30.07.2014 62.168.11.XXXJá celkem práci Mattiaciho chválím je vidět že dělá změny, pokud tam bylo vše při starém a titul v nedohlednu tak je opravdu asi něco špatně, chybí jim know how nějaká injekce adrenalinu která by je přiměla k jiné cestě, pravdou je že Ferrari je řadu let celkem konzervativní a věří ověřeným věcem což je špatně, Red Bull neustále těžil z nových návrhů a věcí které postupně objevoval...zkrátka zatím je to málo co Ferrari dělá i mercedes se kousnul , vyvalil prachy a je nahoře to samé potřebuje Ferrari...-
anonym
16:37 30.07.2014 78.24.10.XXXMattiaciho práce bude k pochvale, až budou výsledky. Spousta manažerů sahá k personálním změnám, když se nedaří. Vyhodit někoho umí každé neschopné nablblo. Důležité není někoho vyrazit, ale sehnat místo něho náhradu, která týmu pomůže a bude se podílet na lepších výsledcích.
Až budou Ferka dojíždět pravidelně na bedně a bojovat o tituly, pak uznám, že Mattiaci odvedl dobrou práci...
-
uzivatel000190
09:20 30.07.2014 109.81.210.XXXTo kde bude nakonec jezdit je mi celkem jedno, hlavně ať má pořádné auto a to mě vychází vzhledem k možnostem paradoxně na ferrari. Mcl má nejlepší motor, ale auto dojíždí většinou za ferrari. Navíc ferrari má aspoň velké zdroje a po tolika nevýrazných sezónách tam bude obrovská vůle s tím něco udělat viz změny. Williams má sice letos povedené auto, ale otázka je jak dlouho se na špičce udrží vzhledem k rozpočtu. Podle mě jediná šance je, že mu hodna ukáže, že má neskutečné dělo - čemuž moc nevěřím.-
-
rock
12:23 30.07.2014 37.188.141.XXXK tomu prvnímu bodu - neviděl bych to tak růžově.
Santander asi platí hodně, jsou tam ale dve "ale"
- Santander za spojení se značkou Ferrari platí určitou sumu. Otázkou je, kolik by byl ochotný platit za spojení se značkou Williams. Určitě by to bylo o hodně míň - viz nedávný článek o Martini a o tom, jak levně pořídili tým ve svých barvách
- Williams míval asi třetinový -když budu optimista, tak poloviční- rozpočet ve srovnání s Ferrari. Nevěřím tomu, že Santander platí polovinu rozpočtu Ferrari, takže i kdyby přešel k Williamsu, pořád by nedorovnal budget. -
rock
12:34 30.07.2014 37.188.141.XXX... a k třetímu bodu: zrovna Williams po rozchodu s BMW dlouhodobě patřil dlouhý roky k týmům s nejhorší efektivitou, ať už z hlediska poměru rozpočet / počet zaměstnanců (údajně sir Frank nechtěl restrukturalizovat tým, takže měl počet lidí a nastavený systémový procesy ještě z dob, kdy byli polotovární tým BMW) nebo bodový zisk / počet zaměstnanců, tak i z hlediska rozpočet / bodový zisk.
Třeba se jim opravdu povedl návrh auta a teď už to bude jenom lepší. Nevím. Stejně tak se může stát, že se po letošku zase propadnou do mizérie.
-
-
-
-
-
-
-
Ligier
11:59 30.07.2014 88.103.97.XXXAno to je obecně známá pravda, že většina ingenýrů spjatých s F1 nechce z Británie - také proč? Nejvíc pracovních příležitostí je tam, mají tam zázemí a o odchod mimo toto území může zmenšit šanci i na změnu v budoucnu... A to, že každý chce dělat u Ferrari je nesmysl, toho se nikdo nenají...
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek