DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari vyhodilo šéfa motorů Marmoriniho, propuštění Frye popírá. Odejde Alonso?

Nový šéf závodního týmu Ferrari Marco Mattiacci slibuje, že tým nebude dělat "žádné kompromisy" na cestě zpět na vrchol. Proto sáhlo k interním personálním změnám, které ale na veřejnosti odmítá komentovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari vyhodilo šéfa motorů Marmoriniho, propuštění Frye popírá. Odejde Alonso?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 05.08.2014 08:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000670 (Hlasovalo 20 lidí) 30.07.2014 10:39
Prosím, prosím, prosím, ať už ten španělskej… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 9 lidí) 30.07.2014 09:20
To kde bude nakonec jezdit je mi celkem jedno, … »
» uzivatel000670 (Hlasovalo 7 lidí) 30.07.2014 18:00
Je mě uplně fuk, kde mu bude líp, hůř, stejně,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • plačkobijec

        64.134.69.XXX
        Nejlépe by mu bylo pryč z F1! 01 01 01 03

        + 8 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        213.216.61.XXX
        Ty se spíš starej o svoje špinavé plivání na druhé, aby ti to tady brzo nezatrhli. 12

        + 8 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000670

        uzivatel000670

        86.61.155.XXX
        Je mě uplně fuk, kde mu bude líp, hůř, stejně, já prostě od roku 2010 Ferrari nefandím a nebudu dokuď tohle zlo neodejde. A může to bejt pilot jakej chce, já špínu nezapomínám. Já nejsem z těch, co se z pár vítězství poserou a začnou pilota milovat, a zbožňovat, nehledě na to jaká je to špína! Fuj, jsem se zas nasral.

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Jsem na tom úplně stejně. 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Osobnostně si nedělám iluze o povaze lidí v F1.
          Buď musí být hodně dobří nebo řiťolezci.
          Případně obojí.
          Ale pilot je Alonso podle mne hodně nadpůměrný.
          A pro jeho "fanoušky" bude jezdit ještě dlouho a pokud nepude do RB tak zůstane tam kde je...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          213.216.61.XXX
          Z tvého popisu to vypadá, že Voldemort se vrátil do F1. 12

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fararek

      46.173.194.XXX
      Jasně odejde a Ferrari pak bude už tuplem v hájí a budou se moci s poklidem odebrat do Le Mans. 03

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Já celkem práci Mattiaciho chválím je vidět že dělá změny, pokud tam bylo vše při starém a titul v nedohlednu tak je opravdu asi něco špatně, chybí jim know how nějaká injekce adrenalinu která by je přiměla k jiné cestě, pravdou je že Ferrari je řadu let celkem konzervativní a věří ověřeným věcem což je špatně, Red Bull neustále těžil z nových návrhů a věcí které postupně objevoval...zkrátka zatím je to málo co Ferrari dělá i mercedes se kousnul , vyvalil prachy a je nahoře to samé potřebuje Ferrari...

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Jenže Ferrari se nepotřebuje kousat co se financí nalévaných do týmu týče... Bude to o lidech a jejich motivaci a elánu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.24.10.XXX
      Mattiaciho práce bude k pochvale, až budou výsledky. Spousta manažerů sahá k personálním změnám, když se nedaří. Vyhodit někoho umí každé neschopné nablblo. Důležité není někoho vyrazit, ale sehnat místo něho náhradu, která týmu pomůže a bude se podílet na lepších výsledcích.
      Až budou Ferka dojíždět pravidelně na bedně a bojovat o tituly, pak uznám, že Mattiaci odvedl dobrou práci...

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    To kde bude nakonec jezdit je mi celkem jedno, hlavně ať má pořádné auto a to mě vychází vzhledem k možnostem paradoxně na ferrari. Mcl má nejlepší motor, ale auto dojíždí většinou za ferrari. Navíc ferrari má aspoň velké zdroje a po tolika nevýrazných sezónách tam bude obrovská vůle s tím něco udělat viz změny. Williams má sice letos povedené auto, ale otázka je jak dlouho se na špičce udrží vzhledem k rozpočtu. Podle mě jediná šance je, že mu hodna ukáže, že má neskutečné dělo - čemuž moc nevěřím.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      1) pokud přijde Alonso k Williams, dojdou i zdroje, ne nadarmo se říká, že Alonso za své místo zaplatí nejvíc :-)
      2) zdroje Ferrari a Mc Larenu jsou co do výše srovnatlné
      3) ale není to zdaleka jen o zdrojích - viz. 100x omýlaná Toyota např.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.141.XXX
        K tomu prvnímu bodu - neviděl bych to tak růžově.
        Santander asi platí hodně, jsou tam ale dve "ale"
        - Santander za spojení se značkou Ferrari platí určitou sumu. Otázkou je, kolik by byl ochotný platit za spojení se značkou Williams. Určitě by to bylo o hodně míň - viz nedávný článek o Martini a o tom, jak levně pořídili tým ve svých barvách
        - Williams míval asi třetinový -když budu optimista, tak poloviční- rozpočet ve srovnání s Ferrari. Nevěřím tomu, že Santander platí polovinu rozpočtu Ferrari, takže i kdyby přešel k Williamsu, pořád by nedorovnal budget.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.141.XXX
        ... a k třetímu bodu: zrovna Williams po rozchodu s BMW dlouhodobě patřil dlouhý roky k týmům s nejhorší efektivitou, ať už z hlediska poměru rozpočet / počet zaměstnanců (údajně sir Frank nechtěl restrukturalizovat tým, takže měl počet lidí a nastavený systémový procesy ještě z dob, kdy byli polotovární tým BMW) nebo bodový zisk / počet zaměstnanců, tak i z hlediska rozpočet / bodový zisk.

        Třeba se jim opravdu povedl návrh auta a teď už to bude jenom lepší. Nevím. Stejně tak se může stát, že se po letošku zase propadnou do mizérie.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.221.248.XXX
    Ferrari Ferrari by se mělo přestěhovat do Británie nebo Německa... Spousta skělých inženýrů odmítá Ferrari hlavně z důvodu, že by pracovali v Itálii.

    + 4 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      109.81.210.XXX
      To určitě - sám mercedes vše dělá radši v GB.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      To jsou ale žvásty...

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        213.160.185.XXX
        Je to pravda, nie zvasty.

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          88.103.97.XXX
          Ano to je obecně známá pravda, že většina ingenýrů spjatých s F1 nechce z Británie - také proč? Nejvíc pracovních příležitostí je tam, mají tam zázemí a o odchod mimo toto území může zmenšit šanci i na změnu v budoucnu... A to, že každý chce dělat u Ferrari je nesmysl, toho se nikdo nenají...

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            88.103.97.XXX
            Na druhou stranu pro pracně léta budovanou image Ferrari by to byla celkem rána přesunout vývoj do GB...

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama