DISKUZE K ČLÁNKU Jezdci varování: Räikkönenův případ není dobrým vzorem
Závodní jezdci F1 byli varování, že způsob, jakým se Kimi Räikkönen vrátil na závodní dráhu ve VC Velké Británie, není dobrým vzorem. Kimi Räikkönen prý může být rád, že za svoji nehodu v Silverstone "neslíznul" ještě nějakou penalizaci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jezdci varování: Räikkönenův případ není dobrým vzorem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
virtual
21:46 24.07.2014 91.197.117.XXXTak aby si nejspíš prolezl okolí tratě po čtyřech, že? A pak se plnej adrenalinu po startu ve dvoustovce s mizerným výhledem z kokpitu nerovnostem vyhne po paměti s přesností na 1 cm. To jsou trochu najivní představy o závodění.
Pořád si nenapsal, jaké pravidlo nedodržel? Pokud vím, KR nikoho samotným návratem nesestřelil. Ztratil auto a ostatní trefil až po odrazu od svodidel...
-
-
-
-
-
Chasnik
22:53 23.07.2014 217.117.213.XXXVarovat nejen jezdce... Furt mi nejde do hlavy, proč na tom travnatém prostoru byla ta strouha. Jestli to mělo být kvůli odvodu dešťové vody, tak je to amatérismus non plus ultra od pořadatele. Copak je takový problém udělat tu únikovou zónu rovnou a odvodnění provést pomocí drenáže??
Kimi při výjezdu mimo trať zvolnil a vracel se v místě, kde neohrožoval jezdce na trati. Nebýt onoho poskočení na tom rigólu, nic závažného by se nestalo.
Tím nechci říct, že by výjezd mimo trať měl být pro jezdce procházka růžovým sadem. Ať je tam cokoliv - asfalt, tráva, kačer či cokoli jiného, vždy to má své výhody a nevýhody. Absolutně nepřípustné ale je náhlá změna charakteru únikové zóny, to je nebezpečné a praxe nám to ukázala.-
kik
18:58 24.07.2014 78.102.206.XXXMe spis vadi to neustale rozsirovani vyasfaltovanych unikovych zon v zatackach a to jak toho piloti zneuzivaji. Kdyby tam byl kacirek tak si daji mnohem vetsi pozor protoze by se spousta z nich uz na trat nevratila.
Kdyz se podivate na zavody cca z 70. a 80.let tak vetsinou kraj tvoril obrubnik na ktery piloti pokud mohli tak nenajizdeli. Byl totiz podstatne vyssi nez dnes. Dnesk si vsimnete toho jak snad kazdy pilot ve vyjezdu ze zatacky se dostava castecne mimo trat. Tak presne tohle se v minulosti diky vyssim obrubnikum nestavalo. -
-
-
Pepan
18:14 24.07.2014 89.24.157.XXXJe docela možné že předpisy tohle neřeší. Vím že Whitting někde říkal, že oni sice projdou trať, ale na důkladnou prohlídku i okolí jich je málo. Tohle jsem nechápal, když vím, kolik traťových komisařů v průběhu závodu okolo trati je. Kdyby se tenhle houf lidí sebral a prošel celý okruh, tak by ho pročesali klidně i do vzdálenosti mnoha desítek metrů a na podobné nerovnosti by přišli. -
known
23:04 24.07.2014 212.79.110.XXX1) Řekl bych, že je vcelku logické, aby i bezpečnostní zóny byly bezpečné....
2) Vhiting v rozhovoru [odkaz na stránku] řekl:
O: Kimi Räikkönen nezvládl auto, protože najel do díry v trávě. Byla chyba na straně trati v Silverstone?
Charlie Whiting: Je to problém všech závodních tratí. Je nemožné takto velké travnaté plochy udržet ve stejné rovině jako je trať nebo obrubník. V tomto případě by bylo lepší, kdyby Kimi najel na trať trošku rozvážněji. Také vůbec nepomohlo, že soudobé vozy jsou v oblasti podlahy dost tvrdě předepsány pravidly.
Pokud by trať byla OK, tak by takto vyhýbavě neodpovídal.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek