DISKUZE K ČLÁNKU Jezdci varování: Räikkönenův případ není dobrým vzorem

Závodní jezdci F1 byli varování, že způsob, jakým se Kimi Räikkönen vrátil na závodní dráhu ve VC Velké Británie, není dobrým vzorem. Kimi Räikkönen prý může být rád, že za svoji nehodu v Silverstone "neslíznul" ještě nějakou penalizaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jezdci varování: Räikkönenův případ není dobrým vzorem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 25.07.2014 18:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 13 lidí) 24.07.2014 10:25
Nechápu kdo ti může dát mínus? V F1 řeší kousek… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 23.07.2014 23:34
Kimi za toto - "mohol" aj nemohol 03»
» virtual (Hlasovalo 6 lidí) 24.07.2014 21:30
Kde si přišel na "definovanou dráhu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • virtual

            virtual

            91.197.117.XXX
            Tak aby si nejspíš prolezl okolí tratě po čtyřech, že? A pak se plnej adrenalinu po startu ve dvoustovce s mizerným výhledem z kokpitu nerovnostem vyhne po paměti s přesností na 1 cm. To jsou trochu najivní představy o závodění.
            Pořád si nenapsal, jaké pravidlo nedodržel? Pokud vím, KR nikoho samotným návratem nesestřelil. Ztratil auto a ostatní trefil až po odrazu od svodidel...

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Varovat nejen jezdce... Furt mi nejde do hlavy, proč na tom travnatém prostoru byla ta strouha. Jestli to mělo být kvůli odvodu dešťové vody, tak je to amatérismus non plus ultra od pořadatele. Copak je takový problém udělat tu únikovou zónu rovnou a odvodnění provést pomocí drenáže??

    Kimi při výjezdu mimo trať zvolnil a vracel se v místě, kde neohrožoval jezdce na trati. Nebýt onoho poskočení na tom rigólu, nic závažného by se nestalo.

    Tím nechci říct, že by výjezd mimo trať měl být pro jezdce procházka růžovým sadem. Ať je tam cokoliv - asfalt, tráva, kačer či cokoli jiného, vždy to má své výhody a nevýhody. Absolutně nepřípustné ale je náhlá změna charakteru únikové zóny, to je nebezpečné a praxe nám to ukázala.

    + 21 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kik

      78.102.206.XXX
      Me spis vadi to neustale rozsirovani vyasfaltovanych unikovych zon v zatackach a to jak toho piloti zneuzivaji. Kdyby tam byl kacirek tak si daji mnohem vetsi pozor protoze by se spousta z nich uz na trat nevratila.
      Kdyz se podivate na zavody cca z 70. a 80.let tak vetsinou kraj tvoril obrubnik na ktery piloti pokud mohli tak nenajizdeli. Byl totiz podstatne vyssi nez dnes. Dnesk si vsimnete toho jak snad kazdy pilot ve vyjezdu ze zatacky se dostava castecne mimo trat. Tak presne tohle se v minulosti diky vyssim obrubnikum nestavalo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.218.XXX
        naprosty suhlas
        a este sa stazuju ak je nejaky obrubnik trosku vyssi, ze ake je to nebezpecne a podobne kraviny

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • known

      212.79.110.XXX
      Taky bych řekl, že trať v těch místech neodpovídala bezpečnostním předpisům. Nejde jen o vracení na trať, ale kdyby někdo v tomto místě trať opustil, tak ho ten hrb katapultuje nad svodidla.

      + 17 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        91.197.117.XXX
        Technická poznámka: Ty znáš ty "bezpečnostní předpisy", nebo jak víš že neodpovídala?
        P.S. Tím nerozporuju, že to místo bylo špatné...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Je docela možné že předpisy tohle neřeší. Vím že Whitting někde říkal, že oni sice projdou trať, ale na důkladnou prohlídku i okolí jich je málo. Tohle jsem nechápal, když vím, kolik traťových komisařů v průběhu závodu okolo trati je. Kdyby se tenhle houf lidí sebral a prošel celý okruh, tak by ho pročesali klidně i do vzdálenosti mnoha desítek metrů a na podobné nerovnosti by přišli.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            Moje řeč. Milion detailů se při každém závodě řeší a tohle je prostě na okraji zájmu, ačkoli řešení by určitě nebylo náročné a drahé.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • known

          212.79.110.XXX
          1) Řekl bych, že je vcelku logické, aby i bezpečnostní zóny byly bezpečné....

          2) Vhiting v rozhovoru [odkaz na stránku] řekl:
          O: Kimi Räikkönen nezvládl auto, protože najel do díry v trávě. Byla chyba na straně trati v Silverstone?
          Charlie Whiting: Je to problém všech závodních tratí. Je nemožné takto velké travnaté plochy udržet ve stejné rovině jako je trať nebo obrubník. V tomto případě by bylo lepší, kdyby Kimi najel na trať trošku rozvážněji. Také vůbec nepomohlo, že soudobé vozy jsou v oblasti podlahy dost tvrdě předepsány pravidly.

          Pokud by trať byla OK, tak by takto vyhýbavě neodpovídal. 03

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Nechápu kdo ti může dát mínus? V F1 řeší kousek promáčklého svodidla, ale že je vedle dráhy strouha asi nikomu nevadí.

      + 13 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama