DISKUZE K ČLÁNKU Alonso chválí "chytrého a férového" Ricciarda: "Vettela poráží 7:3, to jsme nečekali"

Fernando Alonso oceňuje kvality Daniela Ricciarda, se kterým v závěru Velké ceny Německa svedl tuhou, ale velmi čistou bitvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso chválí "chytrého a férového" Ricciarda: "Vettela poráží 7:3, to jsme nečekali"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 27.08.2014 12:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 30 lidí) 21.07.2014 15:35
Daniel Ricciardo ...to je jiná liga než mamánek… »
» Zix. (Hlasovalo 24 lidí) 21.07.2014 16:32
Kecy Alonsa Vettel má konečně zas formu, tak je… »
» Pepan (Hlasovalo 19 lidí) 21.07.2014 15:56
Dr. Marko loni dobře věděl, proč do sedačky po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Dr. Marko loni dobře věděl, proč do sedačky po Webberovi posadil Ricciarda. Navzdory Vergneho prohlášením o tom, že je stejně dobrý jako Ricciardo, je realita jiná a kdyby na místě Ricciarda seděl on, poměr bodů a umístění by asi byl opačný, a to ve prospěch Vettela. Je fakt, že v tabulce Ricciardo nad Vettelem vede, musíme si ale uvědomit, že Vettel musel letos vůz třikrát odstavit pro poruchu, což se tak často Ricciardovi nestalo. Naskýtá se otázka, zda měl Vettel prostě smůlu a nebo jezdí agresivněji, což jeho vůz není schopen tolerovat a pokazí se. A na závěr jedna perlička. V Alonsem zmiňovaném závodě je Vettel porazil oba dva s náskokem skoro 9 vteřin, což zase tak málo není.

    + 19 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      no na to, o kolik pozic se Ricciardo propadl kvuli kolizi Massy s Magnusenem nezbyva nez pred nim znovu smeknout, kdyz skoncil pouze 9s za tymovym kolegou 13

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Moc si nedovedu představit, jakým jízdním stylem by mohl zničit různé součástky motoru, ale možný je všechno. Jinak souhlasím. 03

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Třeba špatným řazením rychlostí. I u našeho "civilního" vozu se dá nevhodným řazením zničit převodovka, u tak komplikovaného zařízení jakým je současný vůz F1 bychom těch možností našli určitě mnohem více.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FoxPw

          213.192.37.XXX
          Pokud vím, tak Vettel nikdy neodstoupil kvůli převodovce. Vždy to byla řídící jednotka motoru a jednou turbo a to jsou komponenty, na které nemá jízdní styl moc velký vliv.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • fo-ol

          89.176.41.XXX
          hm, zrovna razeni tlacitkem by melo byt odolne :)tim nezpochybnuji obecne tvou argumentaci, jen tento konkretni priklad.
          jinak je a) jasne ze alik vettlovi zavidi, za b) bych hlavne vyzdvihl kvality ricciho nez ostouzel vettela, za c) pristi sezonu s jinym vozem muze zase byt vsechno jinak....

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Chápu, ale F1 má omezovač, přetočení motoru nehrozí. Všechno tam hlídá elektronika, takže ani poškodit převodovku by člověk neměl. Ale zas tolik tomu nerozumím, abych to tvrdil jistě. 03

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • alfred

      85.237.224.XXX
      Odkud bereš jistotu že Vergne by si v RB nevedl stejně? S Ricciardem si v Toro Rosso nevedl špatně...
      K tomu že Alonsa oba RB porazili o 9 vteřin se mi nedá nezeptat - není to málo (? Podívej se kde jezdí s F14T Raikkonen....9 vteřin je pro mne málo a fakt že jej porazili, je jen splnění psí povinnosti na to jakou techniku mají oba pod zadkem.

      Krom toho si všimni jak zvládájí souboje Ricciardo, Alonso a Vettel. Ricciardo svedl dva výjimečně krásné a hlavně čisté souboje jak s Alonsem, tak i s Hamiltonem. Alonso když předjížděl Vettela, tak se s ním dlouho nepáral i když měl starší gumy. Vettel když předjíždí Alonsa tak u toho všichni híkají hned několik kol...14

      + 16 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Srovnání těch soubojů je trochu mimo. Alonso měl starší gumy, ale jen o jedno kolo. Tudíž fungl nové a pěkně zahřáté. Takže logicky Vettel nemohl tu první zatáčku projet stejně rychle a pak si ho Alonso mohl pěkně vychutnat na DRS. 03
        Pokud chceš srovnávat jejich souboje, tak to srovnávej se Silverstone a ne že měl Vettel na studených gumách projet stejně rychle první zatáčku. 20

        + 11 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          To klidně můžeme, na Silverstone předjel Vettela taky během mžiku v jednom kole a to měl Vettel nové gumy na kterých udělal hned ve výjezdovém kole fialový sektor.
          Když Vettel předjížděl Alonsa (pneu o 8 kol starší) 13 kol, tak po jeho předjetí měl časy o víc jak sekundu lepší než Alonso. To je panečku výkon vůz o víc jak sekundu rychlejší a předjíždí snad půlhodinu.

          Chtěl jsi srovnávat Silverstone, tak jsem srovnal...a je to pro něj ještě horší Miku.14

          + 16 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            93.99.87.XXX
            Jo to už je ferovejsi. Nebylo to aspoň po prvni zatáčce. 01

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              85.237.224.XXX
              Ne, opravdu to nebylo po první zatáčce, Alonso jej sfoukl ještě před ní....
              Argumentace s odkazem na jiný závod se tímto stala ještě půvabnější než se původně zdálo03

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                93.99.87.XXX
                Předjet jezdce na studených gumách a ještě s drs nepovažuji za velké umění. Samozřejmě každému se líbí něco jiného. V Silverstone aspoň Alonso s Vettelem mnohokrát ukázal, že pořád umí a je špičkový pilot. Ne jen sešlápnout plynový pedál. Proto ten odkaz na Silverstone. Ale pokud je pro tebe nejkouzelnější to nejjednodušší predjetí, nemám námitek.04

                + 7 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  85.237.224.XXX
                  Studené gumy si umím představit všelijak, ale označit takové na kterých zajedeš fialový sektor, tak takové si tedy představit jako studené neumím..

                  Já nic o kouzelnosti jednotlivých předjetí nic nepsal, já jen srovnával jak se kdo dokáže vypořádat s předjížděním, ale když už jsme u toho tak já taky nemám námitek když se ti předjíždení vozu o 1,5 s pomalejšího a s daleko horší trakcí zdá jako kouzelné. O tom že Vettel vyhrál 4 tituly pouze díky tomu že v bezkonkurenčním voze jen šlapal na plynový pedál taky nepochybuji....
                  17

                  + 9 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    1. Mluvil jsem v souvislosti se studenými gumami o Hockenheimu, ne o Silverstone.
                    2. Můžeš mi vysvětlit, jak může mít fialový PRVNÍ SEKTOR někdo, kdo vyjede právě z boxů, když se mu do toho počítá i výjezd z pitlane a samotný pitstop? I včera měli piloti vyjíždějící z boxů první sektor zhruba o 20s pomalejší, tudíž nemůže být fialový. Na tom je vidět, jaký jsi znalec.
                    3. Ty ses tu kochal, jak se s Vettelem nepáral a znalecky jsi dodal že byl na starých gumách. (Staré jedno kolo jsou opravdu strašně staré. Divím se, že se s nima udržel na trati 12)
                    4. Jasně Vettel vyhrál 4 tituly v bezkonkurenčním voze a já bych na to mohl říct, že Alonsovi nestačil bezkonkurenční vůz ani na titul. Ale takovou blbost tvrdit nebudu, protože nemám za potřebí shazovat umění pilota, kterému nefandím. Prostě už jsem z puberty vyrostl.20

                    + 10 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      85.237.224.XXX
                      1. Ony jsou v Hockenheimu gumy po výjezdu z pitlane studené a v Silverstone (kde jsi mě mimochodem odkázal ty a nikdo jiný) ne?
                      2. Miku, Miku....kde píšu o PRVNÍM SEKTORU?
                      3. V Silverstone měl sadu pneu starší o 8 kol a hlavně tvrdší než Vettel. Jestli se ironicky divíš jak se na nich dokázal Alonso udržet na trati, tak si neodpustím podobný údiv proč se toulá mimo trať všemi čtyřmi koly pan Vettel i na nových gumách a snad v každém závodě.
                      4. Jako bezkonkurenční označovali vozy RB v předcházejících 4 sezonách snad všichni co v paddocku něco znamenají, víme znalče?
                      PS: Když nechceš tvrdit blobosti tak je prostě nepiš. Tak jednoduché to je Miku. Bylo by příliš snadné ji vyvrátit. To ty, i když si o mém tvrzení myslíš že je blbost vyrátit jaksi nedokážeš. Pokusit se o to sice můžeš, ale by nastal čas citací všech insiderů F1 které snad nepoctíš ironickou poznámkou o znalcích.

                      + 10 / − 9

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        1. Na Silverstone jsem odkazoval kvůli kvalitě souboje, ne kvůli studeným gumám. Tam je stačil aspoň trochu zahřát, protože ten souboj trval déle a proto byl ten souboj aspoň trochu o něčem.
                        2. A o kterém, když ho v obou případech předjel na začátku druhého???????? Jak mohl zajet druhý sektor nejrychleji, když ho v něm Alonso předjel a tudíž musel být rychlejší????? Nebo nějaký další sektor, v kterém už se vozil za Alonsem? Tos to moc nespravil. 20
                        3. Tvoje citace: "Alonso když předjížděl Vettela, tak se s ním dlouho nepáral i když měl starší gumy."
                        Zcela jasně jsi mluvil o Hockenheimu tak to nezkoušej uhrát na 8 kol staré v Silverstone. Nehledě na to, že se toulal mimo trať i sám stěžující se Alonso. Když už máš potřebu shazovat Vettela, mělo by to být aspoň něčím, v čem se Alonso liší. 20
                        4. Ne nevíme znalče. Obecně se soudí, že RB byl posledních 4 ročnících nejrychlejším vozem. Nejspíš to bude těmi 4-mi tituly. Nikde jsem ale nepostřehl, že byl po celé 4 roky bezkonkurenční. Ono to tvrdit v letech, kdy získal titul v posledním závodě (to znamená, že měl slušnou konkurenci) a stájový kolega byl v hloubi pole by byla blbost. Víme?

                        Zamysli se někdy nad tím, co je blbost. Jestli argumentuješ 1 kolo starými gumami jako nevýhodou, je to blbost. Když argumentuješ fialový sektorem, který z logiky F1 být fialový prostě nemohl být, pak je to blbost. To jsem ti vyvrátit naprosto přesně dokázal. Bezkonkurenčnost RB ti prokazatelně vyvrátit nemůžu, stejně tak jako ty ji nemůžeš prokázat. Protože ono to nejde, dokud si ten samý člověk nesedne do aut všech lepších stájí.
                        Klidně si tu můžeš kidat špínu na Vettela i na další jak chceš. Ale nediv se, když ti někdo omlátí o hlavu takové blbosti, které jsi tu vyplodil.

                        + 7 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Alfred

                          85.237.224.XXX
                          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            1 Tak jinak:
                            Tady máš video, kde předjel Alonso Vettela v Silverstone: https://www.youtube.com/watch?v=X7Qfy_OX3n0
                            Je to zatáčka č.9 na konci BÝVALÉ startovní rovinky!!! Tudíž mezi tím projeli celých 7 zatáček. Takže jsem asi ze sebe udělal to co jsem měl.

                            2. Odkaz na představení okruhu:
                            [odkaz na stránku]
                            Tam najdeš, že ono místo se nachází ve druhém sektoru. Tudíž ani první, ani druhý sektor nemohl mít nejrychlejší. Nehledě na to, že Alonso s 8 kol starými gumami v tu chvíli nejezdil ani zdaleka rekordní kola, takže ani Vettel v těsném závěsu za ním, měl k nim daleko. Na fialový sektor bys měl prostě zapomenout jako na omyl. Livetiming mám a nic jako fialový sektor u Vettela nebo Alonsa jsem v tu dobu neviděl. "Překvapivě"
                            3. Nikde netvrdím, že neměl!!! Ale brát jako 1 kolo staré gumy jako horší, než nezahřáté v první zatáčce je prostě blbost. Okecávej si to jak chceš. Narážka na neudržení na trati byla očividně sarkastická a jestli jsem tím měl někoho shodit, rozhodně to nebyl Alonso. Zajel i Německu perfektní závod, shazoval jsem myšlenku, že to měl těžší kvůli o 1 kolo starším gumám.
                            4. Až se naučíš číst pořádně, pak zjistíš, že kvalitu RB jsem nijak nezpochybnil. Zpochybnil jsem BEZKONKURENČNÍ VŮZ VE 4 LETECH!!! Vnímáš rozdíl? Jako ignorant neignoruji to co píšeš. Tak to zkus taky.

                            Pokud měl Webber bezkonkurenčně nelepší vůz po 4 roky, měl být po 4 roky minimálně druhý. Protože vícekrát končil za konkurencí, pak bezkonkurenční vůz evidentně neměl.

                            Jestli bereš jako urážku slovo znalec, pak se omlouvám. Nicméně pokud považuješ 1 kolo staré gumy za horší než studené a tvrdíš něco o fialovém sektoru ve chvíli kdy být prostě z principu nemůže, pak tvé znalosti v této věci moc velké nejsou. Tudíž mi ironická poznámka o znalci urážlivá nepřijde. Ale pokud tobě ano a vadí ti urážky, měl by ses jim sám vyvarovat. Slovo ignorant se jinak asi chápat nedá. A co se týká demagogie, předložil jsem důkazy pro svá tvrzení. Zkus si najít, co demagogie znamená.
                            Můžu tě ujistit, že mi žilka nepraskne. Na rozdíl od tebe prožívám neúspěchy svých oblíbených pilotů celkem v pohodě. Rozhodně dost na to, abych nemusel ponižovat jejich soupeře. To bych možná dělal v té pubertě. 03

                            + 7 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Alfred

                              85.237.224.XXX
                              Podívál sem se na odkaz a musím konstatovat, že jsi opravdu ze sebe udělal to, co jsi chtěl udělat 12
                              Miku, s tebou je to ztráta času...zkus pohledat pohledat lépe, to co tu tapetuješ je závěr Vettelovy snahy předjet Alonsa která trvala víc jak 10 kol, což uznáš sám za 3 minuty kterými bys tak rád argumentoval stihnout nemohl ...

                              + 5 / − 8

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama