DISKUZE K ČLÁNKU Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"
Poté, co se Sauber Adriana Sutila v poslední zatáčce roztočil a zůstal stát na cílové rovince 20 kol před koncem Velké ceny Německa, očekával Mercedes s Lewisem Hamiltonem výjezd safety caru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
pomfir
15:22 26.07.2014 89.103.29.XXXVýmluvy snad nezískají živnou půdu Co se děje v poslední době kolem Hamiltoba a jeho techniky je sice zarážející ale chyba byla v technice a nikoliv v tom, že nevyjelo safety car. Soudím, že by měli hledat chybu vtýmu a nikoliv v něčem jiném.
Předchozí závod to byly brzdy a nyní motor ... Tak kde je vlastně chyba?
Nevěřím, že by šéf dtáje dovolil takhle jezdce. Ovšem každý jezdec má svůj tým a ten Rosbergův asi odvádí lepší práci. Tam je podle mého soudu ta chyba!!! -
uzivatel000906
12:50 22.07.2014 198.102.219.XXXSC vyjet měl Chápu Lewisovu frustraci, již několikrát jsme byli svědky deploye SC v momentě kdy nebylo zapotřebí a stojící vůz na začátku cílové/startovní rovinky bez vyjetí SC??? No pardon tady je něco špatně. SC je součástí závodů a nelze jej zpochybňovat či nárokovat kompenzace za nevhodné vypuštění. Jezdec musí tento fakt přijmout, ale nedivím se mu, že když je SC častokrát vypouštěn, kvůli méně závažným věcem, tak už kalkulujete, že v takovém případě vyjede taky a tak ku svému prospěchu (občas milnému) naplánujete vhodnou strategii a ono ejhle SC nikde a strategie je v ***. Kdo už někdy závodil, tak pochopí, že ta frustrace je na místě ;-) Prostě se snažíte udělat maximum pro nejlepší umístění a pokud zasáhne vyšší moc na úkor průměru předchozích rozhodnutí...to by se ve mě krve nedořezal. To je jako dostat černou vlajku na motokárách za kolizi u které jsem ani vůbec nebyl :-D
Příspěvek byl redakčně upraven. -
kakaa
20:37 21.07.2014 85.71.39.XXXno fia neomezeně vládne, takhle to prostě je, jen by mě zajímalo jestli by to udělali v anglii taky pro hamiltona, kdyby mi to nebylo jedno, tak bych se hodně vztekal a nedivím se lidem, že přestávaj koukat na f1, já u toho už taky usínám, protože předjíždění pomocí hejblátek není zajímavý, formule jsou pomalý a celkově to nemá šmrnc a dějou se tu věci, že jednou se na hodinu zastaví závod jen proto, že nemůžou najít díru v plotě aby jí zadělali a podruhý dělaj mrtvý brouky když by mohli ohrozit vítězství domácího jezdce... sice z hamiltona vyrostlo něco jinýho než bych chtěl a ty jeho prohlášení a chování jsou jak od cucáka, ale jezdit umí a co se letoška týče bojuje opravdu proti osudu, protože rosbergovi hraje všechno a všichni do ruky -
Panek
16:33 21.07.2014 89.24.149.XXXStačil by třebe defekt na jiné formuly, která by pak Sutilovo auto trefila a kritika byl byla z 99% namířena proti rozhodnutí o nepovolat SC. Takhle to hodnotí lidi z hlediska emocí, protože Lewis měl v této sezóně více smůly a potřebuje, aby měl smůlu i Nico (SC + Lewis s čerstvým obutím). Takovýmto emocím nahrává i situace z minulého závodu, kdy někteří televizní diváci museli od TV odejít před koncem závodu, protože ten byl znečně posunut kvůli opravě odřených a zvlněných svodidel. -
Adi
15:45 21.07.2014 176.74.130.XXXSC mělo vyjet. Nejsem fanda Mercedesu a už vůbec ne Lewise, ale tady s ním absolutně souhlasím. Nevypustit SC bylo pouze a jen politické rozhodnutí (v Německu vede německý tým s německým jezdcem)! Totální amaterizmus maršálů a jejich přebíhání tratě, to už jsem dlouho neviděl... vlastně naposledy loni v Německu, když jim po dráze jezdili formule bez pilotů. Za toto si zaslouží pořadatelé pokutu a Whithing přes kebuli. Nebo je snad, milé vedení F1, nutné opět začít zabíjet piloty hasícíma přístrojema a půlit maršály přebíhající trať? Ten, kdo zapomíná svoji minulost je předurčený k tomu ji opakovat :( -
eR
11:06 21.07.2014 62.245.107.XXXDle mého je to zbytečná hysterie. SC vyjíždí poslední léta čím dál častěji, kvůli každé blbosti a kdyby letos bylo o polovinu méně výjezdů, tak by se nic nestalo. Nezlobte se na mě, ale neexistuje jediná závodní stopa, která by vedla místem kde Sutilovo auto stálo, takže o nějakém ohrožení bezpečnosti pilotů nemůže být ani řeč. A že by to na stejném místě roztočili běhěm 5 kol dva piloti je statisticky zanedbatelné. V takové situaci stačí bohatě dvojnásobné žluté vlajky.-
Huhukoktejl
11:59 21.07.2014 37.48.36.XXXOvsem v kontextu toho, ze v minule VC se 40 minut "sudlili" s opravou bariery, jsem byl opravdu hooodne prekvapeny tim, co jsem videl ... komisari tam pobihaji po trati v miste, kde to dost frci a SC nikde ... at v takovych situacich klidne SC nevyjizdi, taky jsem pro, ale ty rozhodnuti MUSI byt konzistentni a ne jednou tak a jindy tak ... pak to opravdu svadi k ruznym teoriim a Hamiltonovi se vubec nedivim ... -
Adi
15:49 21.07.2014 176.74.130.XXXTo, že maršál přebíhající trať je přepůlen projíždějící formulí, jehož pilota usmrtí hacící přístroj, který maršál držel, je statisticky defakto nemožné, ale stejně se to stalo! Promiň, ale tvá argumentace statistikou hodně kulhá. To s takovou můžeme SC zrušit rovnou ne?!-
eR
15:57 21.07.2014 62.245.107.XXXŽe maršálové přebíhali je samozřejmě chybou pořadatele (alespoň vidíme že i Němci dělají chyby), nicméně jistě díky vysílačkám věděli, kdy mohou bezpečně přeběhnout. Konce konců stačilo, aby přišla skupina od boxů a nemusela nic přebíhat. Argumentovat nehodou ze sedmdesátých let, kdy neměli ani vysílačky, natož ponětí o tom, jak jsou auta rozeseta po okruhu, je zbytečné.
Byla to jednoznačně bezpečná situace a byly mávány dvojnásobné žluté vlajky, což znamená, že je na trati nebezpečí a pilot musí být připraven i zastavit formuli.-
Adi
16:14 21.07.2014 176.74.130.XXXTak to přeběhnutí rozhodně nebylo koordinované přes vysílačky (viz váhání s přeběhnutím některých z nich). Dále je naivní myslet si, že v každém stanovišti bude vybavení, které přes GPS udává přesné pozice všech vozů na trati včetně rychlostí, rozestupů atd)... zásadní rozdíl je v komunikaci mezi týmy a piloty, všichni věděli, kde přesně Sutilův monopost stojí a velmi pravděpodobně byli i informování, že tam pobíhají maršálové. V 70. letech taky mávali dvojtýma žlutýma a k čemu jim to bylo?... nezlob se na mě, ale ten přebeh byl úplně stejný amaterizmus jako v těch 70. letech.-
zeto
21:29 21.07.2014 89.102.65.XXXOno hlavně zdaleka nešlo jen o ten přeběh, protože v tu chvíli nikdo nemohl vědět, jestli se auto vůbec povede odtlačit. Stačila seknutá rychlost a bylo by vymalováno. Osobně si myslím, že to skutečně bylo politické rozhodnutí, což je dost smutné.
-
-
-
-
-
-
Adi
15:53 21.07.2014 176.74.130.XXXAle tady přece nejde jen o piloty, jde i o lidi v okolí trati a přebíhání hned za zatáčkou přes závodní stopu a v závodním tempu, to je velký problém!!! (hlavně mi netvrď, že při žlutých jezdec spomalí a jede stejně pomalu jako za SC!) A když sme u té Sutilové formule, nenapadá mě moc vážnějších důvodů pro SC, než monopost stojící uprostřed dráhy napříč, navíc hned za zatáčkou
-
jako
10:53 21.07.2014 46.135.121.XXXSC Všichni tady spekulujete o tom jak mohl pomoct SC Hamovi.. Ale on do boxu mohl behem sc zajet i ros s bottasem jeste před hamem..zalezelo by kdy by presne vyjel sc..A klidne mohl vyhrat Valteri..takze trosku policitkym rozhodnutim to zavani..hlavne kdyz tam byli pritomni vsechny špičky od Mercedesu (Daimleru)...Jinak osobne si myslim ze mel urcite vyjet..narozdil od prvniho kola..ale tam si nejsem jist kolik bylo trosek na trati..
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek