DISKUZE K ČLÁNKU FIA zvažuje změnu penalizací za nebezpečné vypuštění, nevinné jezdce trestá dvakrát
Mezinárodní automobilová federace (FIA) chce prozkoumat penalizace, které udílí za nebezpečné vypuštění vozu po zastávce v boxech. V současnosti jsou pro jezdce velmi tvrdé.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA zvažuje změnu penalizací za nebezpečné vypuštění, nevinné jezdce trestá dvakrát
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zip
14:50 17.07.2014 109.81.209.XXXTresty, tým, jezdec Ahoj lidi. Tak nechci zastírat, že současný stav dané věci se mi také trochu nezdá, ale. Pro jezdce jako takového to je v současnosti krapet hořká pilulka, ale to výměna motoru, převodovky atd také ne? A vlastně za to jezdec nemůže. Je to citlivá otázka na posouzení. Já bych to nechal na jezdcích a FIA ať se rozhodnou, co chtějí a co je pro ně přijatelné. Souhlasím s Vámi, že jezdec by pykat nemusel, ale jednou je součástí týmu, který ho živí, tak snad to skousne. "Nakonec tým mu dává možnost se ukázat v dalším závodě, jak je dobrý". Já jen doufám, že rozhodnutí,ať už bude jakékoliv, bude přistupovat ke všem stejně, což současný model této penalizace z pohledu jezdce dělá. -
rock
14:24 17.07.2014 37.188.141.XXXtrest Těžko říct, jak potrestat tým tak, aby to každý ucítil, ale nebylo to likvidační pro ty slabé.
Možná pilotovi ponechat umístění a případné body, týmu do tabulky dát na ten závod DQ (něco jako McLaren v Maďarsku 2007 - teda předtím, než je disknuli z celýho šampionátu). A pokud pilot bezprostředním následkem toho prohřešku odpadne (typicky uvolněný kolo), tak ten trest odsunout do dalšího závodu? -
Zix.
10:25 17.07.2014 78.102.231.XXXTresty Já bych taky jezdce netrestal vůbec, protože ten vyjede na pokyn týmu a spolíhá, že ho vypouští v době kdy nehrozí nebezpeční.
Jen bych zvýšil pokuty pro tým, aby si na to dávali pořádnej pozor, protože někdy úplně zbytečně zkazej závod cizímu jezdci + 2 svýmu, viz. trest hned v tom samým závodě (pokud neodstoupí) a k tomu penalizace do dalšího závodu.
Takovej Guti to odsral teď a je zajímavý, že sem to v tom článku kritizoval a o pár dní se tím zabývá FIA.-
-
-
-
uzivatel001000
11:00 18.07.2014 46.39.185.XXXPokuty, pokud by zůstaly nastavené tak, jak momentálně jsou, tak toho podle mně moc neřeší. Pokuta ve výši řádově desítek tisíc dolarů je pro tým s ročním příjmem v řádu desítek, někdy i stovek milionů dolarů, řekl bych docela zanedbatelná. To máš jak na silnici. Pro člověka s průměrnou mzdou je řekněme 2 tisíce pokuty docela dost. Když takový člověk bude jezdit jak prase, tak je zachviličku na mizině. Pokud chce dál jezdit, musí začít jezdit normálně. Pro člověka s příjmem třeba 100 tis za měsíc už to není tak bolestné a může si dovolit jezdit jak prase o dost více. Tato situace se řeší bodovým systémem a tento je už zaveden pro piloty i do F1. Tak možná by mohlo mít smysl tento systém zavést i pro týmy. Pár bodů jako varování, pokud si nedáš říct, příjde tvrdý trest.-
Zix.
11:21 18.07.2014 78.102.231.XXXV úvodním příspěvku sem psal, že bych ty pokuty zvýšil, tedy by nezůstaly takový jaký sou teď.
A máš pravdu, ale když by dostávali pokuty ve statisících eur/dolarů, tak by si dali větší pozor.
Nebo by se mohli zavést trestný body pro týmy jako u jezdců a pak pokud by měli více bodů, tak bych odebíral ty body a nebo dával pokuty v řádech milionů.-
uzivatel001000
12:14 18.07.2014 46.39.185.XXXNo jo, ale ikdyž zvýšíš pokutu na statisíce €/$, pořád to bude pro každý tým relativně jiný trest. Když bych to přirovnal se svému příspěvku výše, jsou tam týmy s průměrným příjmem a jsou tam týmy s vysokým příjmem. Podle mně by to ještě zvětšilo propast mezi chudšími týmy a bohatými. Ty chudší týmy by si po zvýšení pokut prostě nemohly dovolit takovéto chyby, tzn. musely by být v pitech opatrnější a tím pádem i pomalejší. Bohatší týmy by to tam stále mohly pouštět pokuta nepokuta, protože na to mají dostatečný rozpočet. Ty trestné body pro týmy by to podle mně mohly vyřešit a myslel jsem to přesně tak, jak jsi napsal.-
uzivatel001000
12:24 18.07.2014 46.39.185.XXXResp. ten trest za nasbírané body by mohl být klidně obdobný, jako mají piloti. Zakázal by se start týmu na další VC, nebo třeba dvou. Protože vyměření velmi vysoké pokuty chudšímu týmu by pro něj mohlo být zcela likvidační, na druhou stranu odebrání bodů z PK týmu, který má 0 by jej nepostihlo vůbec. A to, že by v tomto případě pykal i druhý pilot už je daň za všechny ty chyby týmu, jehož jsou oba piloti součástí.-
Zix.
15:07 18.07.2014 78.102.231.XXXŘek bych že žádnej tým na tom není tak blbě, aby ho nějaká pokuta ve statisících mohla zlikvidovat.
A je kravina, aby za tu samou chybu dostával každej jinej trest (i finanční), když se neví přesně kdo má kolik peněz a pouze se to odhaduje.
Ty trestný body pro týmy by špatný nebyli, ale sem proti aby jim hrozil zákaz startu a tedy by to odsrávali i jezdci, který by v tom byli nevinně.
Horší by pro ně byli ty vyšší pokuty (tedy vyšší náklady) a tým by to mělo donutit si pořídit někoho, kdo tu chybu neudělá,dál méně práce na voze o víkendu nebo třeba méně mechaniků při zastávce v boxech apod. - mírnější tresty, který by zbytečně neovlivňovali mistrovství.
Zas bych z toho ale nedělal takový drama, protože se to tak často neděje. Samozřejmě je blbý, když jezdec nedojede nebo má zkaženej závod kvůli chybě týmu ( nebo někteří i cizího týmu, když do nich jiný jezdec narazí), ale bohužel se to stávat bude, protože musejí být co nejrychlejší a zastávky sou hodně krátký.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001000
10:10 17.07.2014 46.39.185.XXXJá si myslím... Já si myslím, že jezdec by neměl být za tento přestupek trestán vůbec, jak bylo řečeno, je to zcela mimo jeho kontrolu. Vyřešil bych to pokutou, příp. odebráním bodů z PK, akorát by to muselo být vymyšlené férově, protože odebrat 2 body týmu, který jich má 200 je trochu rozdíl oproti týmu, který je má třeba jen 4. Obdobně je to s penězi.-
-
uzivatel001000
12:43 17.07.2014 46.39.185.XXXTak třeba se mnou někdo v tomto nesouhlasí, not a big deal.
Já to hodnocení už neřeším, obzvlášť, když se zde najdou zoufalci, kteří se dokáží snížit k tomu, aby pomocí různých technik překlikali hodnocení u poloviny diskuse, aby to vypadalo, že s nimi ostatní souhlasí.-
-
uzivatel001000
13:11 17.07.2014 46.39.185.XXXNó jasně. A nebo třeba zoufalci, co se vydávají za někoho jiného, že?
Každopádně, jak praví přísloví "Moudřejší ustoupí.", tak já ustupuji.-
Daviiid23
13:19 17.07.2014 109.81.245.XXXZa nikoho jiného se nevydávám, takhle přispívám i jinde. Zajímavé, že zrovna ty se stavíš do role "moudřejšího," když jsi tady nedávno všem sprostě nadával jak malé dítě a vkládal jsi tady vulgární obrázky. Ještěže tady s takovými lumpy redakce umí zatočit a diskuse jim nejsou lhostejné!-
uzivatel001000
14:34 17.07.2014 46.39.185.XXXDovol, abych drobně poupravil tvou lež. Nenadával jsem VŠEM. Příspěvky, ve kterých jsem někoho nějak tituloval byly určeny právě jednomu uživateli.
A když už se pozastavuješ nad tím, co je zajímavé...
Zajímavé je, jsi "takhle" na tomto fóru nenapsal do dneška ani písmenko. A až po tom, co jsem docela nenápadně píchl do zcela cizího vosího hnízda jsi začal mít potřebu se projevovat.
Zajímavé je, že zrovna tobě, třetí osobě (přihlížejícímu), vadí, že jsem neodpověděl někomu na otázku.
Zajímavé je, že všechny věci z minulosti, které jsi tady na mně vytáhl souvisí s diskusemi s právě jedním uživatelem.
Tobě to nepříjde zajímavé?
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek