DISKUZE K ČLÁNKU 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní

Anglický deník Mirror připouští, že současná F1 je příliš nudná, navrhuje proto tucet vtipných způsobů, jak zatraktivnit závody a nalákat víc diváků…

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 04.07.2014 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 9 lidí) 02.07.2014 15:04
mno Ani bych se tomu moc nesmál, dávám tomu pár… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 8 lidí) 02.07.2014 15:50
Já bych třeba ty poloautomaty nechal, je to… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 02.07.2014 15:46
Asi nejsem ten správný fan Tak já nevím, asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Je to absolutní nesmysl... To by ze závodů udělalo totální frašku... Je to větší kravina než dvojité body... Tohle teda fakt ne...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.134.XXX
            A není (nebo nebylo, moc to nesleduju) už něco podobnýho v rallycrossu? Dvě varianty zatáčky s tím, že obvykle se jezdí rychlejší, ale každý je povinnen během rozjížďky použít i tu pomalejší, nebo tak nějak to tam bylo...

            Tím nechci říct, že to obhajuji. Jenom konstatuji, že to je existující věc.

            A ještě poznámka: když si do druhé věty mýho postu dosadíš místo slova "zatáčky" slovo "pneumatiky", tak to už v F1 máme a taky jsme si zvykli. A přitom je to v principu stejné a úplně stejně absurdní jak ty zkratky / prodlužky.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              Je to možný, ale F1 je opravdu jiná soutěž... Jinak není to stejné... Divák vidí předjetí a upřímně to funguje... Jasný, když tu situaci rozpitváš, tak výsledek nestojí za moc ale...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • kik

    78.102.206.XXX
    No, vice nez 2 jezdci v jednom tymu uz tady bylo nekolikrat - napr. v 50. letech Mercedes mival 3 jezdce, Ferrari nekdy i 5, Alfa Romeo taky 3. Pozdeji se ustalil pocet jezdcu v tymech na 2 a az zacatkem 70. let BRM stavelo do zavodu obcas 3 piloty a jednou jich dokonce chteli mit 5. Samozrejme dopadli jak sedlaci u Chlumce...
    Manualni razeni by nebylo uplne tak od veci, ale nevim jak by to vzali piloti. V minulosti si napr. v Monacu oblepovali prsty leukoplasti a i tam meli po zavode ruce plne puchyru, obcas i krvavych10
    Jeste bych navrhoval po kazdych 15 kolech povinna zastavka v boxech s tim ze pilot vyleze z vozu a udela 10 kliku18

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    box něco takového? [odkaz na stránku] 04

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Asi nejsem ten správný fan Tak já nevím, asi nejsem jako "každý", ale já třeba Monaco nemiluju. Plné město primadon a rádoby celebrit, pomalý okruh, na kterém se nedá předjíždět. Abych pravdu řekl, bez tohoto závodu bych se obešel, asi nejsem ten skalní fan.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    62.209.192.XXX
    Manuální převodovka Není vůbec špatný nápad, jistě by se i ušetřilo a zvýšilo by to nároky na jezdce... Rovněž by nebyl k zahození jednoduší volant...

    Co se týče těch mechaniků... Mohlo by jich být jen 6 (Zvednout vpředu, vzadu a 4 na kola), zastávky by se zpomalily a to by mohlo být ku prospěchu...

    Jinak přesně takovéhle články si F1 zaslouží za ptákoviny jako jsou 2jité body, či pevný restart pokaždém SC...

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Já bych třeba ty poloautomaty nechal, je to technologie, která má z technologií v F1 asi nejblíž k tomu, aby se prosadila do sériové výroby. U své 10 let staré ojetiny jsem rád, že mám manuál, protože u automatu z té doby bych čekal čtvrt hodiny na přeřazení. Ale dnešní sekvenčkou bych se asi přemluvit nechal.

      Ale jinak souhlas 01

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    mno Ani bych se tomu moc nesmál, dávám tomu pár sezón a bude to tam.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama