DISKUZE K ČLÁNKU 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní
Anglický deník Mirror připouští, že současná F1 je příliš nudná, navrhuje proto tucet vtipných způsobů, jak zatraktivnit závody a nalákat víc diváků…
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 7 lidí)
02.07.2014 15:46
Asi nejsem ten správný fan Tak já nevím, asi… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
rock
13:38 03.07.2014 37.188.134.XXXA není (nebo nebylo, moc to nesleduju) už něco podobnýho v rallycrossu? Dvě varianty zatáčky s tím, že obvykle se jezdí rychlejší, ale každý je povinnen během rozjížďky použít i tu pomalejší, nebo tak nějak to tam bylo...
Tím nechci říct, že to obhajuji. Jenom konstatuji, že to je existující věc.
A ještě poznámka: když si do druhé věty mýho postu dosadíš místo slova "zatáčky" slovo "pneumatiky", tak to už v F1 máme a taky jsme si zvykli. A přitom je to v principu stejné a úplně stejně absurdní jak ty zkratky / prodlužky.
-
-
-
-
-
kik
18:35 02.07.2014 78.102.206.XXXNo, vice nez 2 jezdci v jednom tymu uz tady bylo nekolikrat - napr. v 50. letech Mercedes mival 3 jezdce, Ferrari nekdy i 5, Alfa Romeo taky 3. Pozdeji se ustalil pocet jezdcu v tymech na 2 a az zacatkem 70. let BRM stavelo do zavodu obcas 3 piloty a jednou jich dokonce chteli mit 5. Samozrejme dopadli jak sedlaci u Chlumce...
Manualni razeni by nebylo uplne tak od veci, ale nevim jak by to vzali piloti. V minulosti si napr. v Monacu oblepovali prsty leukoplasti a i tam meli po zavode ruce plne puchyru, obcas i krvavych
Jeste bych navrhoval po kazdych 15 kolech povinna zastavka v boxech s tim ze pilot vyleze z vozu a udela 10 kliku -
-
uzivatel001000
15:46 02.07.2014 46.39.185.XXXAsi nejsem ten správný fan Tak já nevím, asi nejsem jako "každý", ale já třeba Monaco nemiluju. Plné město primadon a rádoby celebrit, pomalý okruh, na kterém se nedá předjíždět. Abych pravdu řekl, bez tohoto závodu bych se obešel, asi nejsem ten skalní fan. -
Fanda.LH
15:05 02.07.2014 62.209.192.XXXManuální převodovka Není vůbec špatný nápad, jistě by se i ušetřilo a zvýšilo by to nároky na jezdce... Rovněž by nebyl k zahození jednoduší volant...
Co se týče těch mechaniků... Mohlo by jich být jen 6 (Zvednout vpředu, vzadu a 4 na kola), zastávky by se zpomalily a to by mohlo být ku prospěchu...
Jinak přesně takovéhle články si F1 zaslouží za ptákoviny jako jsou 2jité body, či pevný restart pokaždém SC...-
uzivatel001000
15:50 02.07.2014 46.39.185.XXXJá bych třeba ty poloautomaty nechal, je to technologie, která má z technologií v F1 asi nejblíž k tomu, aby se prosadila do sériové výroby. U své 10 let staré ojetiny jsem rád, že mám manuál, protože u automatu z té doby bych čekal čtvrt hodiny na přeřazení. Ale dnešní sekvenčkou bych se asi přemluvit nechal.
Ale jinak souhlas
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek