DISKUZE K ČLÁNKU 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní
Anglický deník Mirror připouští, že současná F1 je příliš nudná, navrhuje proto tucet vtipných způsobů, jak zatraktivnit závody a nalákat víc diváků…
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 7 lidí)
02.07.2014 15:46
Asi nejsem ten správný fan Tak já nevím, asi… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
11:57 03.07.2014 158.193.80.XXXSú to hlúposti ! Atraktívnosť F1 je v tom, aby mohli závodníci ísť závodníci naplno a neboli obmedzovaní palivom, pneumatikami a rôznou úrovńou výkonu a spoľahlivostou pohonnej jednotky. To je alfa a omega toho, prečo závodníci nezávodia, ale len krúžia. -
-
FoxPw
20:16 02.07.2014 213.192.37.XXXVětšina bodů jsou hovadiny k pousmání. Pouze o zjednodušení volantu a "zkratce" na okruhu, kterou by každý jezdec mohl použít např. 5x kdykoli v závodě, by se dalo vážně uvažovat. Zkratky jsou součásti autokrosu, kde se také velmi těžko předjíždí, tak proč by to nešlo v F1.-
-
FoxPw
21:03 02.07.2014 213.192.37.XXXZkratky (kdy by jedna zatáčka měla alternativní kratší dráhu) jsou určitě menší nesmysl, než dvojité body nebo extra výkon dle "popularity" u fanoušků. Zkratku by mohl každý jezdec využít např. max. 5x v závodě a bylo by na jeho uvážení, kdy ji využije. Pro každého by to bylo stejné a např. vozy s nízkou maximálkou by měly šanci někoho předjet. Jak by takovou zkratku uvítal např. Alonso zaseklý za Petrovem.-
uzivatel001000
22:07 02.07.2014 46.39.185.XXXBral bych to pouze z důvodu, že by to byla nová proměnná do strategií. Oproti tomu by se ale znepřehlednily závody pro diváka, pokud bys přišel třeba z wc, nevěděl bys, jak kdo na tom je. Musela by tam být nějaká infografika. Pro diváka přímo na okruhu by to bylo přehledné snad ještě méně. A co je ještě horší, ještě více by ubylo těch ryzích soubojů o pozici. Myslím, že bychom si měli odpovědět na otázku - co vlastně chceme? Chceme vidět skutečné předjíždění a nebo další umělou možnost pro změnu pozic? A když už jsi zmínil toho Alonsa s Petrovem... Sice z toho Alonso vyšel s prázdnou, ale bylo v podstatě více než půl závodu zajímavé sledovat, jak mezi sebou bojují. A že ho to zřejmě stálo titul? Byl to zcela férový souboj o pozici, nedá se na to nic jiného říct.-
Fanda.LH
22:26 02.07.2014 213.195.228.XXXAlonsa vyřešili zavedením DRS, které vede alespoň k předjetí na dráze... Představa, že by např. z nějakého důvodu rychlejší vůz startující vzadu, se dostal dopředu využitím zkratek... Jak říkám tohle je nebetyčná kravina... Předjíždět se má po trati a ne vymejšlet bejkárny... Přineslo by to jen chaos...-
uzivatel001000
09:22 03.07.2014 46.39.185.XXXDRS je taky umělina jako prase. Sice se to děje na dráze, ale slovo "předjíždí" je tak trochu silná káva, bych řekl. Podle mně je úplná blbost se zamýšlet nad různými udělátky typu DRS, titanové podlahy, trumpety u výfuku atp., jen aby to bylo zajímavější pro diváky. To, co chce divák vidět jsou pořádné závody a ne nějaká pitomá show. Jenže vysvětli to €ccle$tonovi. -
uzivatel001000
09:30 03.07.2014 46.39.185.XXXAle ještě k těm zkratkám... Ty v tom vidíš pořád jen výhodu pro nějakého konkrétního jedince. Všichni by měli rovnocenné podmínky pro použití zkratky. Tzn. i ten bránící pilot by ji mohl samozřejmě využít. Jak už zde bylo navrženo, jednalo by se o omezený počet využití, např. těch 5 za celý závod. Náhodou mohlo by to být zajímavé např. v okamžiku, kdy by si to pilot pošetřil a na konci by nasadil nové gumy, hodil by 5 zkratek po sobě a udělal vítr ve startovním poli-
-
uzivatel001000
12:37 03.07.2014 46.39.185.XXXJá to tam taky nechci. Nicméně, kdybych měl tento nápad nějak ohodnotit, tak by mezi těmi již schválenými "výmysly" byl spíš v té lepší polovině. -
rock
13:44 03.07.2014 37.188.134.XXXCokoliv je lepší než DRS, který v principu umožní jednomu pilotovi jezdit v autě jiné specifikace než druhému. Fuj, hnus a ku zblití.
To už fakt raději ty zkratky, pokud budou pro všechny stejný a všichni budou mít v cíli odjetou stejnou vzdálenost (samozřejmě pokud budou ve stejném kole).-
Fanda.LH
23:31 03.07.2014 213.195.228.XXXTeď fylozofuješ, ale nemáš pravdu... DRS má každé auto a každé auto ho může využívat za daných okolností... Myslím, že je to aplikováno spravedlivě a chytře... Byť samozřejmě je to umělé, ale udělat to neumělé se snažili několikrát a... Je zkrátka jiná doba...-
rock
08:35 04.07.2014 37.188.129.XXXTady těžce nesouhlasím. Pokud by byla řeč o různých turbo boosterech, jak jsou v jiných sériích, tak neřeknu ani slovo. Každý ho má k dispozici a každý si může říct, kdy ho má použít. Ale DRS je jiné, pilot č. 1 ho použít nemůže. A pokud ho pilot č.2 použije při poslední možné příležitosti, mizí i ten argument "může mu to v dalším kole vrátit". Nemůže. Je to ptákovina a hnus a nikdy se to nemělo v F1 objevit.-
uzivatel001000
11:17 04.07.2014 46.39.185.XXXSouhlasím s výše uvedeným. Navíc jsou tam i jiné situace, kdy DRS pomáhá i tam, kde nemá. Např. o kolo předjetý jedzdec těsně před detekční zónou dostává příležitost se vyvézt na rovince a získat tak někdy i 1s výhodu před svým nejbližším soupeřem, což samozřejmě není fér.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek