DISKUZE K ČLÁNKU 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní

Anglický deník Mirror připouští, že současná F1 je příliš nudná, navrhuje proto tucet vtipných způsobů, jak zatraktivnit závody a nalákat víc diváků…

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: 12 (ne)seriózních způsobů, jak udělat F1 atraktivní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 04.07.2014 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 9 lidí) 02.07.2014 15:04
mno Ani bych se tomu moc nesmál, dávám tomu pár… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 8 lidí) 02.07.2014 15:50
Já bych třeba ty poloautomaty nechal, je to… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 02.07.2014 15:46
Asi nejsem ten správný fan Tak já nevím, asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    37.188.134.XXX
    ad skoky [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Sú to hlúposti ! Atraktívnosť F1 je v tom, aby mohli závodníci ísť závodníci naplno a neboli obmedzovaní palivom, pneumatikami a rôznou úrovńou výkonu a spoľahlivostou pohonnej jednotky. To je alfa a omega toho, prečo závodníci nezávodia, ale len krúžia. 18 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    213.81.218.XXX
    no Klidně by to všechno mohli zavést, ať je sranda. Stejně ty závody ted nejsou nijak zvlášť seriozní...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no omezený počet mechaniků je nejlepší nápad, omezil bych to na šest, dva na zvedání plus každý kolo jeden maník, jo a vrátil bych tankování,ale ne hadicí ale pěkně konvema, takže ještě borec nebo možná dva na kterejch to bude stát

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.134.XXX
      Tak. Koneckonců počet mechaniků u výměny je omezený už dneska, tak by holt byl omezený víc. Co na tom? Klidně, sem s tím.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    176.222.224.XXX
    zajímavé kolik lidí nepozná sarkasmus technicky vzato dóóóóbře není nadávka ani, když to ó protáhneš sebevíc

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Většina bodů jsou hovadiny k pousmání. Pouze o zjednodušení volantu a "zkratce" na okruhu, kterou by každý jezdec mohl použít např. 5x kdykoli v závodě, by se dalo vážně uvažovat. Zkratky jsou součásti autokrosu, kde se také velmi těžko předjíždí, tak proč by to nešlo v F1.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Zkratky jsou absolutní nesmysl... To snad nemyslíš vážně...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FoxPw

        213.192.37.XXX
        Zkratky (kdy by jedna zatáčka měla alternativní kratší dráhu) jsou určitě menší nesmysl, než dvojité body nebo extra výkon dle "popularity" u fanoušků. Zkratku by mohl každý jezdec využít např. max. 5x v závodě a bylo by na jeho uvážení, kdy ji využije. Pro každého by to bylo stejné a např. vozy s nízkou maximálkou by měly šanci někoho předjet. Jak by takovou zkratku uvítal např. Alonso zaseklý za Petrovem.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Bral bych to pouze z důvodu, že by to byla nová proměnná do strategií. Oproti tomu by se ale znepřehlednily závody pro diváka, pokud bys přišel třeba z wc, nevěděl bys, jak kdo na tom je. Musela by tam být nějaká infografika. Pro diváka přímo na okruhu by to bylo přehledné snad ještě méně. A co je ještě horší, ještě více by ubylo těch ryzích soubojů o pozici. Myslím, že bychom si měli odpovědět na otázku - co vlastně chceme? Chceme vidět skutečné předjíždění a nebo další umělou možnost pro změnu pozic? A když už jsi zmínil toho Alonsa s Petrovem... Sice z toho Alonso vyšel s prázdnou, ale bylo v podstatě více než půl závodu zajímavé sledovat, jak mezi sebou bojují. A že ho to zřejmě stálo titul? Byl to zcela férový souboj o pozici, nedá se na to nic jiného říct.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            Alonsa vyřešili zavedením DRS, které vede alespoň k předjetí na dráze... Představa, že by např. z nějakého důvodu rychlejší vůz startující vzadu, se dostal dopředu využitím zkratek... Jak říkám tohle je nebetyčná kravina... Předjíždět se má po trati a ne vymejšlet bejkárny... Přineslo by to jen chaos...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              DRS je taky umělina jako prase. Sice se to děje na dráze, ale slovo "předjíždí" je tak trochu silná káva, bych řekl. Podle mně je úplná blbost se zamýšlet nad různými udělátky typu DRS, titanové podlahy, trumpety u výfuku atp., jen aby to bylo zajímavější pro diváky. To, co chce divák vidět jsou pořádné závody a ne nějaká pitomá show. Jenže vysvětli to €ccle$tonovi.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              Ale ještě k těm zkratkám... Ty v tom vidíš pořád jen výhodu pro nějakého konkrétního jedince. Všichni by měli rovnocenné podmínky pro použití zkratky. Tzn. i ten bránící pilot by ji mohl samozřejmě využít. Jak už zde bylo navrženo, jednalo by se o omezený počet využití, např. těch 5 za celý závod. Náhodou mohlo by to být zajímavé např. v okamžiku, kdy by si to pilot pošetřil a na konci by nasadil nové gumy, hodil by 5 zkratek po sobě a udělal vítr ve startovním poli 03

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                62.209.192.XXX
                Ale já nechci, aby měl každý tu úžasnou skvělou možnost někoh předjet zkratkou... To radši DRS, které je umělé, zdaleka ne tolik...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001000

                  uzivatel001000

                  46.39.185.XXX
                  Já to tam taky nechci. Nicméně, kdybych měl tento nápad nějak ohodnotit, tak by mezi těmi již schválenými "výmysly" byl spíš v té lepší polovině.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.134.XXX
                  Cokoliv je lepší než DRS, který v principu umožní jednomu pilotovi jezdit v autě jiné specifikace než druhému. Fuj, hnus a ku zblití.

                  To už fakt raději ty zkratky, pokud budou pro všechny stejný a všichni budou mít v cíli odjetou stejnou vzdálenost (samozřejmě pokud budou ve stejném kole).

                  + 0 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    213.195.228.XXX
                    Teď fylozofuješ, ale nemáš pravdu... DRS má každé auto a každé auto ho může využívat za daných okolností... Myslím, že je to aplikováno spravedlivě a chytře... Byť samozřejmě je to umělé, ale udělat to neumělé se snažili několikrát a... Je zkrátka jiná doba...

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      37.188.129.XXX
                      Tady těžce nesouhlasím. Pokud by byla řeč o různých turbo boosterech, jak jsou v jiných sériích, tak neřeknu ani slovo. Každý ho má k dispozici a každý si může říct, kdy ho má použít. Ale DRS je jiné, pilot č. 1 ho použít nemůže. A pokud ho pilot č.2 použije při poslední možné příležitosti, mizí i ten argument "může mu to v dalším kole vrátit". Nemůže. Je to ptákovina a hnus a nikdy se to nemělo v F1 objevit.

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001000

                        uzivatel001000

                        46.39.185.XXX
                        Souhlasím s výše uvedeným. Navíc jsou tam i jiné situace, kdy DRS pomáhá i tam, kde nemá. Např. o kolo předjetý jedzdec těsně před detekční zónou dostává příležitost se vyvézt na rovince a získat tak někdy i 1s výhodu před svým nejbližším soupeřem, což samozřejmě není fér.

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama