DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Red Bull zůstane v F1 i bez Neweyho
Helmut Marko se vyjádřil, že i když to nebude po odchodu Adriana Neweyho lehké, tým Red Bull bude s velkou podporou Dietera Mateschitze v F1 pokračovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Red Bull zůstane v F1 i bez Neweyho
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
odin
14:47 18.06.2014 77.240.96.XXXA kde byl Osterreichring? Kde A1 Ring a kde je teď Red Bull Ring? Nejedná se náhodou o jedno a to samé místo? O jednu a tu samou trať? Nepojede se náhodou po stejné (části) tratě jako se jezdilo v sedmdesátých letech na Osterreichringu? Vždyť A1 Ring vznikl vypuštěním části trati starého Osterreichringu a tím pádem zkrácením okruhu.
Podobné to bylo na Nurburgringu. Jenže tam se to pokaždé nepřejmenovávalo. Stále se okruh jmenuje stejně, i když vypustili severní smyčku a z původního okruhu se jezdí po mnohem menší části, než v případě rakouského okruhu.
Ano pokud ti jde o správnou posloupnost, tak je jasné, že se okruh nejprve jmenoval Osterreichring, pak A1 Ring a dnes Red Bull Ring. Ale pořád se jedná o jedno a totéž místo. Jenom rakušané rádi přejmenovávají okruhy, zatáčky a všelicos jiného.-
anonym
16:46 18.06.2014 178.255.168.XXXNe, ne, jde mi o tvar a délku trati. Existovaly jenom dvě základní (drobné úpravy nepočítaje):
Osterreichring neboli starý dobrý Zeltweg = 5,9km s klopenkou, 1969 - 1995 (F1 1970 - 1987).
A1 ring = osekaný, zkrácený 4,3km okruh, 1996 - 2004 (F1 1997 - 2003).
Když řekneš, že obnovili Osterreichring, vypadá to, jakoby vzkřísili starý, dlouhý okruh, což by byla naprostá pecka. Ale ve skutečnosti obnovili "jenom" krátký, novější A1 ring. I to je ale skvělé.-
odin
18:56 18.06.2014 77.240.96.XXXJá vím o co ti jde. Pokud pamatuješ původní Osterreichring, tak také pamatuješ původní Nurburgring. Oba tyto okruhy stihl podobný osud. Oba se upravovaly (zkracovaly), oba na chvíli vypadly ze seriálu F1. A rozdíl mezi nimi je jediný. Zatímco Red Bull Ring je už třetí název "stejného místa", Nurburgring je stále jediný název "stejného místa". I když jde o zcela jiný okruh, který nemá s původním zdaleka tolik společného, co má společné Osterreichring a Red Bull Ringem.
Jinak s tebou souhlasím, že vzkříšení starého Osterreichringu by byla fakt pecka.
Ale přeme se tu nesmyslně, jak v té reklamě na Snickers. V jedné továrně se čokoládou tyčinky polévaly, zatímco ve druhé čokoládu na tyčinky nalévali....-
anonym
08:46 19.06.2014 178.255.168.XXXJasně, Nurburgring je stejný a přesto opačný příběh. Většinou je to tak, že podle názvu nerozlišíme různé verze okruhu (Silverstone, Hockenheim...) nebo dokonce ani různé okruhy (Nurburgring). Rakušáci okruh po přestavbě přejmenovali, takže název jasně určuje nejen místo, ale i verzi. Pravda, hodně dlouho jsem s novým názvem bojoval, ale nakonec jsem si zvykl a dnes mi právě přijde fajn, že se dají podle názvu rozlišit různé kapitoly historie okruhu.
Však se nepřeme, jenom si vyjasňujeme stanoviska. Nejsme přece ženské, abychom si spolu chodili do diskusního fóra (na kafíčko apod.) posouhlasit, no ne?
-
-
-
-
-
-
Prokop S.
12:49 17.06.2014 89.102.95.XXXprestiž Má pravdu v tom, že z GP těží především země. Ať už mezinárodní prestiž (1 z 20 zemí na světě), tak především finanční přínos ve formě daní. Škoda, že si toto neuvědomují čeští papaláši a příští rok se tak u nás nepojede MS motorek.. -
-
Kapor
11:57 17.06.2014 194.160.178.XXXJe to každému normálnemu človeku jasné,... ...že Adrian sa sťahuje z hlavnej pozície preto, lebo nechce mať a ani nemá zodpovednosť za úspechy tímu, lebo on nijako nemôže ovplyvniť to, že tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014, úplne mylnú teóriu, že pokračovanie spolupráce s Renaultom, je to najlepšie, čo existuje, ak ich pohonná jednotka nie je pre auto RB10 to pravé orechové, hoci šasi bolo navrhnuté aj pre túto sezónu na špičkovej úrovni, ale výsledok sa vôbec nedostavil, kôli počiatočnému zlyhávaniu pohonnej jednotky a tento tým je vlastne odkázaný na to, že vyhrá len vtedy, ak jazdci, alebo technika Mrecedesu zlyhá, čo nie je to, na čo Adrian stavia a preto to jasne zdehonestováva jeho prácu, hoci on odviedol s tímom maximum. Hádam pochvala na margo Red Bullu len tá, že okruh F1 v Rakúsku obnovili, za čo by mali určite dostať od štátu vysoké štátne vyznamenanie, lebo je to zviditeľnenie Rakúska vo svete a Marko je určite jeden z kandidátov. Kiež by aj Mercedes takto kúpil a dal do poriadku Nullburbring. Bolo by to v Európe, na závodných tratiach zase o niečo radostnejšie.-
uzivatel000968
23:21 17.06.2014 95.105.152.XXX"tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014, úplne mylnú teóriu, že pokračovanie spolupráce s Renaultom, je to najlepšie, čo existuje"
... Lojzko, zmluva na dodanie nových 1,6 L motorov bola podpísaná už dávnejšie (nie päť minút pred dvanástou) v čase víťazného ťaženia motorov RENAULT, takže tvrdiť, že RED BULL vyhodnotil mylnú teóriu, ako tvrdíš Ty je scestné...
... prepáč, ale Ty vždy vyznievaš ako "po boji generál"... a to nie obyčajný...ale ten najmúdrejší ...
... ...-
Kapor
10:45 18.06.2014 194.160.178.XXXNapíšem to ešte raz,.. ...lebo ľudí to zaujíma, že nie ja som imbecil ale *** lebo súčasťou každej dobrej obchodnej zmluvy je klauzula o dodávke, kde sa spomína kvalita výrobku, čo Red Bull vo svojej zmluve zabudol urobiť a preto mu dodali brak. A to po stránke HW aj SW pohonnej jednotky. Ak by to mali v zmluve ošetrené mohli od zmluvy okamžite odstúpiť, pričom náklady s tým spojené, by im Renault musel uhradiť. Takto im ostali len oči pre plač ako tebe, lebo ako každý vidí o obchodných zmluvách a ich uzatváraní, nemáš ani dunst. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek