DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Red Bull zůstane v F1 i bez Neweyho

Helmut Marko se vyjádřil, že i když to nebude po odchodu Adriana Neweyho lehké, tým Red Bull bude s velkou podporou Dietera Mateschitze v F1 pokračovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Red Bull zůstane v F1 i bez Neweyho

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 19.06.2014 08:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 7 lidí) 17.06.2014 12:49
prestiž Má pravdu v tom, že z GP těží především… »
» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 17.06.2014 13:14
No jo, tady to radši rozkradou než přispět na… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 4 lidé) 17.06.2014 23:21
"tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Jak tu bandu RedBulláckou nemám v lásce za ty jejich křivárny, tak jim musím zatleskat za obnovu Osterreichringu. A také za to, že tuto GP dostali do kalendáře sezóny F1. GP Rakouska mi v seriálu mistrovství světa F1 hodně chyběla. Mají u mne 01 01 01 .

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      No počkej, když už, tak obnovu A1 ringu. Starý dobrý dlouhý Osterreichring je nenávratně pryč. Jinak souhlas, je to skvělá trať a díky Mateschitzovi je zpět! 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        A kde byl Osterreichring? Kde A1 Ring a kde je teď Red Bull Ring? Nejedná se náhodou o jedno a to samé místo? O jednu a tu samou trať? Nepojede se náhodou po stejné (části) tratě jako se jezdilo v sedmdesátých letech na Osterreichringu? Vždyť A1 Ring vznikl vypuštěním části trati starého Osterreichringu a tím pádem zkrácením okruhu.
        Podobné to bylo na Nurburgringu. Jenže tam se to pokaždé nepřejmenovávalo. Stále se okruh jmenuje stejně, i když vypustili severní smyčku a z původního okruhu se jezdí po mnohem menší části, než v případě rakouského okruhu.03
        Ano pokud ti jde o správnou posloupnost, tak je jasné, že se okruh nejprve jmenoval Osterreichring, pak A1 Ring a dnes Red Bull Ring. Ale pořád se jedná o jedno a totéž místo. Jenom rakušané rádi přejmenovávají okruhy, zatáčky a všelicos jiného.12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Ne, ne, jde mi o tvar a délku trati. Existovaly jenom dvě základní (drobné úpravy nepočítaje):
          Osterreichring neboli starý dobrý Zeltweg = 5,9km s klopenkou, 1969 - 1995 (F1 1970 - 1987).
          A1 ring = osekaný, zkrácený 4,3km okruh, 1996 - 2004 (F1 1997 - 2003).

          Když řekneš, že obnovili Osterreichring, vypadá to, jakoby vzkřísili starý, dlouhý okruh, což by byla naprostá pecka. Ale ve skutečnosti obnovili "jenom" krátký, novější A1 ring. I to je ale skvělé. 04 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Já vím o co ti jde. Pokud pamatuješ původní Osterreichring, tak také pamatuješ původní Nurburgring. Oba tyto okruhy stihl podobný osud. Oba se upravovaly (zkracovaly), oba na chvíli vypadly ze seriálu F1. A rozdíl mezi nimi je jediný. Zatímco Red Bull Ring je už třetí název "stejného místa", Nurburgring je stále jediný název "stejného místa". I když jde o zcela jiný okruh, který nemá s původním zdaleka tolik společného, co má společné Osterreichring a Red Bull Ringem. 03
            Jinak s tebou souhlasím, že vzkříšení starého Osterreichringu by byla fakt pecka.
            Ale přeme se tu nesmyslně, jak v té reklamě na Snickers. V jedné továrně se čokoládou tyčinky polévaly, zatímco ve druhé čokoládu na tyčinky nalévali....18 18 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Jasně, Nurburgring je stejný a přesto opačný příběh. Většinou je to tak, že podle názvu nerozlišíme různé verze okruhu (Silverstone, Hockenheim...) nebo dokonce ani různé okruhy (Nurburgring). Rakušáci okruh po přestavbě přejmenovali, takže název jasně určuje nejen místo, ale i verzi. Pravda, hodně dlouho jsem s novým názvem bojoval, ale nakonec jsem si zvykl a dnes mi právě přijde fajn, že se dají podle názvu rozlišit různé kapitoly historie okruhu.

              Však se nepřeme, jenom si vyjasňujeme stanoviska. Nejsme přece ženské, abychom si spolu chodili do diskusního fóra (na kafíčko apod.) posouhlasit, no ne? 03 18

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    prestiž Má pravdu v tom, že z GP těží především země. Ať už mezinárodní prestiž (1 z 20 zemí na světě), tak především finanční přínos ve formě daní. Škoda, že si toto neuvědomují čeští papaláši a příští rok se tak u nás nepojede MS motorek..

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to každému normálnemu človeku jasné,... ...že Adrian sa sťahuje z hlavnej pozície preto, lebo nechce mať a ani nemá zodpovednosť za úspechy tímu, lebo on nijako nemôže ovplyvniť to, že tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014, úplne mylnú teóriu, že pokračovanie spolupráce s Renaultom, je to najlepšie, čo existuje, ak ich pohonná jednotka nie je pre auto RB10 to pravé orechové, hoci šasi bolo navrhnuté aj pre túto sezónu na špičkovej úrovni, ale výsledok sa vôbec nedostavil, kôli počiatočnému zlyhávaniu pohonnej jednotky a tento tým je vlastne odkázaný na to, že vyhrá len vtedy, ak jazdci, alebo technika Mrecedesu zlyhá, čo nie je to, na čo Adrian stavia a preto to jasne zdehonestováva jeho prácu, hoci on odviedol s tímom maximum. Hádam pochvala na margo Red Bullu len tá, že okruh F1 v Rakúsku obnovili, za čo by mali určite dostať od štátu vysoké štátne vyznamenanie, lebo je to zviditeľnenie Rakúska vo svete a Marko je určite jeden z kandidátov. 01 Kiež by aj Mercedes takto kúpil a dal do poriadku Nullburbring. Bolo by to v Európe, na závodných tratiach zase o niečo radostnejšie. 01

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      95.105.152.XXX
      "tím Red Bull vyhodnotil pre r. 2014, úplne mylnú teóriu, že pokračovanie spolupráce s Renaultom, je to najlepšie, čo existuje"

      ... Lojzko, zmluva na dodanie nových 1,6 L motorov bola podpísaná už dávnejšie (nie päť minút pred dvanástou) v čase víťazného ťaženia motorov RENAULT, takže tvrdiť, že RED BULL vyhodnotil mylnú teóriu, ako tvrdíš Ty je scestné...

      ... prepáč, ale Ty vždy vyznievaš ako "po boji generál"... a to nie obyčajný...ale ten najmúdrejší ...

      ... 04 03 12 ...

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Napíšem to ešte raz,.. ...lebo ľudí to zaujíma, že nie ja som imbecil ale *** lebo súčasťou každej dobrej obchodnej zmluvy je klauzula o dodávke, kde sa spomína kvalita výrobku, čo Red Bull vo svojej zmluve zabudol urobiť a preto mu dodali brak. A to po stránke HW aj SW pohonnej jednotky. Ak by to mali v zmluve ošetrené mohli od zmluvy okamžite odstúpiť, pričom náklady s tým spojené, by im Renault musel uhradiť. Takto im ostali len oči pre plač ako tebe, lebo ako každý vidí o obchodných zmluvách a ich uzatváraní, nemáš ani dunst. 02 ***
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama