DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari dementuje, že by mohlo opustit Formuli 1. O Le Mans ale uvažuje
V době, kdy eso týmu Ferrari, Fernando Alonso, odstartoval letošní 24 hodinovku v Le Mans, můžeme číst prohlášení jeho šéfa o tom, že Ferrari by se klidně místo F1 mohlo vrhnout na sportovní vozy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari dementuje, že by mohlo opustit Formuli 1. O Le Mans ale uvažuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001480
(Hlasovalo 23 lidí)
15.06.2014 08:59
elektroformula-vysmech fanusikom priznam sa za… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dannak
09:54 17.06.2014 193.245.34.XXXjakozto fanda Ferrari nezpochybnuji, ze tou dobou Ferrari vylozene neprispelo k dramaticnosti a podivane. Nerozumim ale tomu, proc pravidla drastickym omezenim vyvoje ve jmenu setreni k tomuto prizpiva znova a jeste vic ? tenkrat to bylo jen o penezich. Te je direktivne zakazan vyvoj motoru, az na par vyjimek ktere jsou navic nejak obodovane, takze nakonec to dospeje opet ke zmrazeni. Kralovna motorsportu ? Bohuzel, uz nejakou dobu ne !:(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SebVonVett
14:07 15.06.2014 79.127.137.XXXCo si soudruzi ve FIA upekli, to ať si taky snědí. Pekli ještě hůř než pejsek a kočička. S Montym musím než jen souhlasit....bohužel... -
anonym
10:27 15.06.2014 78.136.146.XXXAsi jsem četl něco jiné než někteří tady, kdo říká že za jejich potíže může FIA? Nevadí mu nové technologie vč. motorů. Krásně to použijí do aut konečně, ale vadí mu omezení vývoje stejně jako jiným. Oni jsou odedávna v F1 právě kvůli vývoji, fia omezuje pravidla vývoje, vymýšlí DRS a podobné nesmysly, omezuje také vývoj gum, proto mimochodem odešel B i M z F1. Na F1 mě osobně bavil vždy právě ten vývoj a soutěž konstruktérů. Jezdci si své ego můžou dokazovat i jinde. Ale právě vývojem byla vždy F1 právě tou královnou. Nebylo to nikdy kvůli zvuku motorů a jiným nesmyslům, kterých nyní využívají média k nátlaku. Co z toho, že se předjíždí když je to tak snadné? Nebo vám nechybí doba kdy druhý dojel prvního a bojovalo se až do konce? Kdy měl i pomalejší vždy šanci ubránit se? Proč odešla Toyota, BMV, Renault? Kvůli krizi? Na to zapomeňte, odešly s rozhodnutím o nových pravidlech. Kvůli neustálému zasahování FIA uprostřed sezóny do vývoje. tento trend bude i dál pokračovat. s tím počítejte. za chvíli se tu budete dívat jak krouží dvacet Marušek do kola. Budete tu mít F3000 se značkou F1. Oni budou mít co chtěli, náklady nepřesáhnou 10000000 a budou vyhrávat. Budou se chlubit jak vyhrávají F1 tu královnu motor-sportu. Přesně tam to spěje. Je mi z toho na zvracení. To ať uplakánci raději odejdou, Ti co chtějí zůstat ať si založí juniorské týmy jako RB a bude se na co koukat. -
uzivatel001480
08:59 15.06.2014 141.0.9.XXXelektroformula-vysmech fanusikom priznam sa za seba ze na zavod uz nepojdem .kazdy kto bol na zivo na zavode vie ze s pretekov a diania na trati na zivo tam velmi uceleny obraz nieje naopak tam je zazitok s toho ako auta zrychluju a brzdia a k tomu nenahraditelna zvukova kulisa -ked boli destvalce tak to bolo uzasne no i osemvalce sa dali.toto kvicanie co je teraz by som prirovnal k safety car bernarda a halovemu motokarizmu. tolko ku zvuku na co si aj tak zvykneme ale na co nie to su tie stale obmedzenia a elektrika -adrian newy to pochopil a odchadza uz nieje priestor na kreativitu a tak isto ho vzali aj ferari.pretoze urobit spickovy motor vedia viaceri ale tento hybrid tam uz treba ine zdroje -moz no este honda a elektrojaponci lenze to nieje F1.podla mna mali nechat spalovaci motor rozmery auta a fertig.nech si skusaju technologie v inych seriach. -
JaroB
00:02 15.06.2014 88.212.40.XXXJa neviem o čom ten Ja neviem o čom ten truľo trepe...aké šetrenie paliva alebo gúm??? Nepamatám si závod v tejto sezóne kedy a v ktorom závode šetrili palivo a gumy hlavne tí vpredu alebo v strede poľa...ako vláčik jazdia akurát tak Ferrari a Mclaren inak ostatný bojujú o každé jedno miesto. či je to RB Williams či FI a o Mercedesoch ani nehovorím...oni nešetria ani palivo ani gumy ani techniku ani keď sú pol minúty pred ostatnými a to sa mi páči...-
TLA4ENKA
00:29 15.06.2014 85.71.177.XXXMě to teď taky přijde dobrý, sezóny 200x měly svoje + (motory, zvuk, vzhled, gumy, hořící motory), ale i spoustů - (pozice v kvalifikaci se téměř = výsledné závodní, a možná jsem byl tupej, ale strategie s palivem mě vždycky dokázali strašně zmást a nevěděl jsem kdo na čem je a proč a pak na mě na konci vybafla výsledná pozice a já často nevěděl jak se tam ten člověk dostal, za to teď vždycky u každýho vim jakou má strategii a orientuju se, přímé souboje kolo na kolo mi hodně chyběly dřív, i když uznávám, že dneska je hodně předjíždění umělých).
....mám dneska pisálkovou, to bude tím matrošem
-
-
TLA4ENKA
23:18 14.06.2014 85.71.177.XXXBlafujou Takže celým tim divadýlkem s Alonsem a vlaječkou, svejma blafama - rádoby tajemným prohlášením o odchodu se na sebe snaží upnout pozornost a dosáhnout potenciálních změn v pravidlech, které by jim hrály do karet. Ty co máme teď jim evidentně nehrajou vůbec, tak proto to všechno. Blaf na FIA! Jsem Sherlock, má úcta
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek