DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull vyzval Vettela, aby se zlepšil

Čtyřnásobný světový šampion F1, Sebastian Vettel, byl požádán svým týmem, aby se zlepšil poté, co mu start do sezony nevyšel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull vyzval Vettela, aby se zlepšil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 15.06.2014 14:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 30 lidí) 13.06.2014 15:48
Jejda Sebánku, teď je to na tobě. Lepší to auto… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 16 lidí) 13.06.2014 16:02
Nechci tady vyvolávat nějaký flame, ale taky to… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 13 lidí) 13.06.2014 16:05
Ale abych byl objektivní, Vettel není zdaleka… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    94.112.101.XXX
    neprizpusobivy Vettel je neprizpusobivy. Kouknete na Alonsa, zatim jakekoliv auto dotlacil takrka na maximum moznosti.

    4nasobny mistr sveta by mel byt schopen jezdit s jakymkoliv autem.

    + 18 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Ale houby... Vettel prožívá slabší období nesedí mu auto, má spoustu tech. problémů (Ty ho ještě doženou) a kolega se chytil velice rychle... On to zvládne a překoná, někdy to tak v životě je, že vás srazí nakolena...

      + 7 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      78.45.201.XXX
      Svata pravda, lepe to snad napsat ani nešlo... Srovnání s Alonsem je přesné.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    109.81.208.XXX
    a je to tu zase :-) Osobně vůbec nemusím RB, natož Vettela ... Ale když vidím zase nějaké moudro od tohodle politruka, docela je tam všechny lituji. :-)

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ttomioo

    109.80.76.XXX
    A TAK Daniel nemel zadne foukani. Seb mel foukani a zvykl jsi na to. Tak je to pro nej horsi. A jak by se mohl zlepsit, kdyz mu odejde auto, viz Monaco, zachvili dostane penalizaci, protoze bude nad limit s motorama atd. Ale zase na druhou stranu Daniel jezdi suprove

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Tohle jsou hovadiny... Foukání měli všichni... Co se provalilo v 2010, že RB fouka, tak na to přešli i všichni ostatní... Nikdo nevíme jak by si vedl Dani v loňském roce v RB... Třeba by Vettela zničil a dnes by se nevedli takové stupidní úvahy... Jejich prací je řídit auto, nikoli řídit auto s foukaným difuzorem, a tomu je přizpůsobeno v jejich životě vše... Nedá se to hodit na foukaný difuzor... Změnilo se milion věcí. Renaultu se vůbec nepovedl motor, je slabý a poruchový... Nic nenatestovali...

      Naproti tomu Dani se veze na pozitivní vlně... Hodně si polepšil co se týče týmu, nemá žádné odpůrce, naopak každý mu úspěch přeje, zvláště aby porazil Vettela. To je vzácný / krátký období na začátku úspěšný kariéry... Dřív nebo později bude muset udělat rozhodnutí, kterým část lidí proti sobě popudí... Pak už nebude tak megacool, dolehne na něj tlak a jeho výkonost trochu klesne... S Lewisem v 07 to bylo podobné, tehdy byl Alonso tím nenáviděným Vettelem... Dnes už víme, že Lewis asi není nejlepším jezdcem v dějinách, že rozhodně není bezchybný a Alonso má zpátky svůj respekt...

      + 7 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.208.XXX
        Ach jo, už zase začínáš? Foukání, ať už přímé nebo nepřímé, rozhodně neměli všichni stejné (třeba Williams úplně opustil Coanda výfuky, protože mu prostě nefungovaly, jak by měly), to zaprvé. Newey řekl, že dominanci Red Bullu v 2011 přikládá foukaným difuzorům, chceš snad jeho tvrzení rozporovat? Red Bull měl koncepčně auto na foukání perfektně odladěné a měl minimálně rok náskoku před ostatními; RB7 byl co do přímého foukání nejvýkonnější auto v poli.

        Za druhé má každý pilot nějaký přirozený styl jízdy a auto buď jeho stylu vyhovuje a pak bez problémů podává excelentní výkony, nebo nevyhovuje a pak se dělí zrno od plev co do všestrannosti pilota, ergo schopnosti zajet v rámci možností dobrý výsledek s čímkoliv. Proto je např. tak ceněný Alonso - třeba není nejrychlejším jezdcem v poli, ale zajíždí dobře i když se jeho týmoví kolegové trápí.

        Jak už ti několikrát psala řada lidí, ze Sebových výkonů v čase je jasně patrné, že mu foukání perfektně sedělo a když ho měl, v podstatě zajížděl Marka do země. Když se Red Bull s foukáním trápil (první půle 2012 - sám Newey řekl, že je zákaz přímého foukání srazil dolů), byli s Markem mnohem vyrovnanější. Jakmile Red Bull doladil Coanda výfuky, byl zase Seb suverén. Už několikrát to nepřímo i přímo potvrdili lidi z Red Bullu, tady to Marko říká naplno, ale ty si budeš pořát mlít svou. Fakt ředitel zeměkoule! 20

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Psát to můžou třeba milionkrát... Je to nesmysl, klidně ať si to ještě chvíli opakují... Samozřejmě, že měli všichni jiná auta... Taková už je F1... Ale foukali všichni, někteří lépe a jiní hůře... Taková už je F1... Různá auta, různé výkony...

          Nicméně díky za perly jako: "RB7 byl co do přímého foukání nejvýkonnější auto v poli." Až to budeš příště měřit, analyzovat... Rád bych byl u toho "prosím, prosím"...

          Nebo, že Alonso vlastně nemá žádný styl...12 (Když zajede dobře s čímkoli). Lidi jako Marko, Newey, piloti... Hodně těhlech insiderů říkají věci, které se mnohdy časem ukážou jako naprosté kraviny... Nedělají to proto, že by byli hloupí, ale proto aby hlupáky krmili... "Omluvte Seba jemu seděl ten foukanej difuzor, jak se o něm mluvilo 3 roky v kuse, jak o něm slyšel i ten největší jantar"...

          Seb porazil Marka když byl v STR, porazil ho i v 09, kdy dlouho neměli dvojitý difuzor (Od začátkiu vsadili na jinou filozofii, foukání bylo ještě daleko)... Mark byl pro mě vždy slabším pilotem, byť jako mladši zajel pár slušných kvalifikačních výsledků... Takže ho ani moc neberu jako nějaké měřítko...

          + 2 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.131.62.XXX
    14 Kdyby mu RedBull udělal pěkně rovné šasi, tak se to by vyhrál další titul. 12

    + 5 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      No ve světle tohoto Markova vyjádření je ta pohádka o šasi přesně to, co jsem předpokládal: Sebovi řekli, ať přestane remcat, že mu to auto k obrazu jeho prostě nejde udělat a že musí makat na sobě, aby si s autem sedli. A do médií pustili povídačku o křivém šasi, aby byla objektivní výmluva na horší předchozí výsledky a dal se Sebovi prostor na zlepšení bez zbytečného popichování médií.
      Poslední závody ukazují, že Vettel na sobě zřejmě skutečně zapracoval.

      Ačkoli limonády moc nemusím, je třeba přiznat, že to tentokrát udělali takticky a šikovně. Jen si představte, kdyby tohle prohlášení udělal Marko v době, kdy měl se Sebem ten rozhovor. A v Barceloně by, i když třeba z objektivních příčin, neudělal slušný výsledek. To by pak byla mediální smršť a spekulace o nespokojenosti týmu, možných přestupů atp...

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to všetko o tom,... ...že Daniel prišiel na to, ako sa sžiť s autom a prišlo to úplne spontánne a podvedome, bez toho aby to úmelo silil, preto je v aute taký kľudný a vyrovnaný, vždy sústredený a veľmi dobre aj počas závodu komunikuje s tímom, nič nekritizuje, lebo to má našprtané na simulátore a tým vlastne berie vietor z plachiet aj takému závodníkovi, akým je Sebastian a poráža ho vlastne jeho najúčinnejšími zbraňami, ktorými niekedy on dohnal k slzám aj takého pretekára, akým bol Mak Webber. A to ešte má jednu diskvalifikáciu , ak by mal aj body za to druhé miesto v Austrálii, tak je na tom ešte omnoho lepšie. Medveď Helmut má pravdu, Sebastian musí prestať fňukať a začať na sebe pracovať. Bez práce nebudú koláče. Pred bránami Red Bullu čaká stále zástup záujemcov o sedačku a plačom Sebastian nič neobháji, ale pravidelným bodovaním a sem tam aj nejakým pódiom, ak sa zadarí. Takže tak, Sebastian, našla riť pŕhľavu ! 01

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kakaa

      85.71.39.XXX
      no, nevím za co ty mínusy protože má zhruba pravdu, jen v tý austrálii by to nebylo druhý místo, kdyby jeli v limitu, kde by dojel kdo ví kolik dělá rozdíl

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Jejda Sebánku, teď je to na tobě. Lepší to auto už nebude a tak teď musíš sám natvrdo dokázat, jestli jsi mistrem světa zaslouženě nebo máš ty tituly jen díky autu. Konečně došlo na lámáni chleba...

    + 30 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Nechci tady vyvolávat nějaký flame, ale taky to tak vnímám. Jakmile nejede auto jak po kolejích a je vyžadován vyšší um a adaptace, tak se začínají ukazovat další slabinky čtyřnásobného mistra světa.
      Tato sezóna krásně ukazuje, jak velký vliv mají ta auta. Můžeš být poleno (pozn. není myšleno na Vettela) ve skvělém autě a výsledek je na světě. Můžeš být špičkový pilot v průměrném autě a neprosadíš se. Podle mně ti piloti budou výkonnostně hodně blízko v podstatě všichni. Pokud by byli ve stejných vozech, myslím, že by byly závody velmi, ale velmi vyrovnané.

      + 16 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        Ale abych byl objektivní, Vettel není zdaleka sám ve startovním poli, kterému dělá trochu potíže se adaptovat na nové technologie. Za další, v letošní sezóně podává celkem dobré výkony, obzvlášť ve Španělsku byl dost vidět v pozitivním světle.

        + 13 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        kdyby to bylo pouze autem, tak by musel mit RB za posledni 4 sezony 50x double. To cislo je ale ve skutecnosti uplne nekde jinde, ze? Staci se podivat, jak na tom byl Mark a kazdemu musi byt jasne, ze to pouze autem byt nemohlo.
        Holt si zvyka a Kanada ukazala, ze uz na to pomalu prichazi. Nebyt te strategie v boxech, didky ktere se pred nej Daniel dostal, tak by ten zavod vyhral asi Seb.

        + 6 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          213.216.61.XXX
          50x double při tom počtu technických problémů RB? To asi těžko. 03
          A hlavně - podívat se na výsledky Webbera ti nic moc neřekne. Musíš se podívat na jeho starty, z jakých pozic se musel probojovávat dopředu, a je jasné, proč neměl RB double víckrát. Auto RB nemělo maximálku, takže chudák Web už to na druhý flek většinou nedotáhl a dojel si pro bramboru nebo třetí flek. Což ale nijak nesouvisí s tím, že by snad auto nebylo silné.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            za ty 4 sezony jich bylo 11. To je krapet malo na to, ze podle mnohych za Sebovymi tituly stoji pouze auto, nemyslis? Tech technickych problemu meli tak cca stejne jako tech doublu. Za 80 zavodu 11x double, kdyz mam bezkonkurencni auto je dukaz toho, ze za Sebovymi tituly je pouze auto a nikoli pilot? hahaha, pekna pohadka.
            Nejsem zadny Sebuv fanda, spise naopak, ale stejne jako u Alonsa, tak i Seb ma u me velky respekt za to co dokazal a co predvadel na trati minule sezony

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • AAA

      178.41.95.XXX
      Tak ja si myslím, že si skôr či neskôr zvykne. Objektívne porovnávanie s Rikim však začnú hatiť asi penalizácie, ktoré začne Vettel dostávať pretože tá jeho spolahlivosť je biedna.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama