DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull vyzval Vettela, aby se zlepšil
Čtyřnásobný světový šampion F1, Sebastian Vettel, byl požádán svým týmem, aby se zlepšil poté, co mu start do sezony nevyšel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull vyzval Vettela, aby se zlepšil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 30 lidí)
13.06.2014 15:48
Jejda Sebánku, teď je to na tobě. Lepší to auto… »
» uzivatel001000
(Hlasovalo 16 lidí)
13.06.2014 16:02
Nechci tady vyvolávat nějaký flame, ale taky to… »
» uzivatel001000
(Hlasovalo 13 lidí)
13.06.2014 16:05
Ale abych byl objektivní, Vettel není zdaleka… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
ttomioo
14:50 14.06.2014 109.80.76.XXXA TAK Daniel nemel zadne foukani. Seb mel foukani a zvykl jsi na to. Tak je to pro nej horsi. A jak by se mohl zlepsit, kdyz mu odejde auto, viz Monaco, zachvili dostane penalizaci, protoze bude nad limit s motorama atd. Ale zase na druhou stranu Daniel jezdi suprove-
Fanda.LH
20:19 14.06.2014 213.195.228.XXXTohle jsou hovadiny... Foukání měli všichni... Co se provalilo v 2010, že RB fouka, tak na to přešli i všichni ostatní... Nikdo nevíme jak by si vedl Dani v loňském roce v RB... Třeba by Vettela zničil a dnes by se nevedli takové stupidní úvahy... Jejich prací je řídit auto, nikoli řídit auto s foukaným difuzorem, a tomu je přizpůsobeno v jejich životě vše... Nedá se to hodit na foukaný difuzor... Změnilo se milion věcí. Renaultu se vůbec nepovedl motor, je slabý a poruchový... Nic nenatestovali...
Naproti tomu Dani se veze na pozitivní vlně... Hodně si polepšil co se týče týmu, nemá žádné odpůrce, naopak každý mu úspěch přeje, zvláště aby porazil Vettela. To je vzácný / krátký období na začátku úspěšný kariéry... Dřív nebo později bude muset udělat rozhodnutí, kterým část lidí proti sobě popudí... Pak už nebude tak megacool, dolehne na něj tlak a jeho výkonost trochu klesne... S Lewisem v 07 to bylo podobné, tehdy byl Alonso tím nenáviděným Vettelem... Dnes už víme, že Lewis asi není nejlepším jezdcem v dějinách, že rozhodně není bezchybný a Alonso má zpátky svůj respekt...-
anonym
09:36 15.06.2014 109.81.208.XXXAch jo, už zase začínáš? Foukání, ať už přímé nebo nepřímé, rozhodně neměli všichni stejné (třeba Williams úplně opustil Coanda výfuky, protože mu prostě nefungovaly, jak by měly), to zaprvé. Newey řekl, že dominanci Red Bullu v 2011 přikládá foukaným difuzorům, chceš snad jeho tvrzení rozporovat? Red Bull měl koncepčně auto na foukání perfektně odladěné a měl minimálně rok náskoku před ostatními; RB7 byl co do přímého foukání nejvýkonnější auto v poli.
Za druhé má každý pilot nějaký přirozený styl jízdy a auto buď jeho stylu vyhovuje a pak bez problémů podává excelentní výkony, nebo nevyhovuje a pak se dělí zrno od plev co do všestrannosti pilota, ergo schopnosti zajet v rámci možností dobrý výsledek s čímkoliv. Proto je např. tak ceněný Alonso - třeba není nejrychlejším jezdcem v poli, ale zajíždí dobře i když se jeho týmoví kolegové trápí.
Jak už ti několikrát psala řada lidí, ze Sebových výkonů v čase je jasně patrné, že mu foukání perfektně sedělo a když ho měl, v podstatě zajížděl Marka do země. Když se Red Bull s foukáním trápil (první půle 2012 - sám Newey řekl, že je zákaz přímého foukání srazil dolů), byli s Markem mnohem vyrovnanější. Jakmile Red Bull doladil Coanda výfuky, byl zase Seb suverén. Už několikrát to nepřímo i přímo potvrdili lidi z Red Bullu, tady to Marko říká naplno, ale ty si budeš pořát mlít svou. Fakt ředitel zeměkoule!-
Fanda.LH
09:56 15.06.2014 213.195.228.XXXPsát to můžou třeba milionkrát... Je to nesmysl, klidně ať si to ještě chvíli opakují... Samozřejmě, že měli všichni jiná auta... Taková už je F1... Ale foukali všichni, někteří lépe a jiní hůře... Taková už je F1... Různá auta, různé výkony...
Nicméně díky za perly jako: "RB7 byl co do přímého foukání nejvýkonnější auto v poli." Až to budeš příště měřit, analyzovat... Rád bych byl u toho "prosím, prosím"...
Nebo, že Alonso vlastně nemá žádný styl... (Když zajede dobře s čímkoli). Lidi jako Marko, Newey, piloti... Hodně těhlech insiderů říkají věci, které se mnohdy časem ukážou jako naprosté kraviny... Nedělají to proto, že by byli hloupí, ale proto aby hlupáky krmili... "Omluvte Seba jemu seděl ten foukanej difuzor, jak se o něm mluvilo 3 roky v kuse, jak o něm slyšel i ten největší jantar"...
Seb porazil Marka když byl v STR, porazil ho i v 09, kdy dlouho neměli dvojitý difuzor (Od začátkiu vsadili na jinou filozofii, foukání bylo ještě daleko)... Mark byl pro mě vždy slabším pilotem, byť jako mladši zajel pár slušných kvalifikačních výsledků... Takže ho ani moc neberu jako nějaké měřítko...
-
-
-
-
-
Chasnik
18:07 13.06.2014 217.117.213.XXXNo ve světle tohoto Markova vyjádření je ta pohádka o šasi přesně to, co jsem předpokládal: Sebovi řekli, ať přestane remcat, že mu to auto k obrazu jeho prostě nejde udělat a že musí makat na sobě, aby si s autem sedli. A do médií pustili povídačku o křivém šasi, aby byla objektivní výmluva na horší předchozí výsledky a dal se Sebovi prostor na zlepšení bez zbytečného popichování médií.
Poslední závody ukazují, že Vettel na sobě zřejmě skutečně zapracoval.
Ačkoli limonády moc nemusím, je třeba přiznat, že to tentokrát udělali takticky a šikovně. Jen si představte, kdyby tohle prohlášení udělal Marko v době, kdy měl se Sebem ten rozhovor. A v Barceloně by, i když třeba z objektivních příčin, neudělal slušný výsledek. To by pak byla mediální smršť a spekulace o nespokojenosti týmu, možných přestupů atp...-
uzivatel001512
14:12 15.06.2014 178.72.220.XXXa podle čeho že jsi poznal, že zrovna povídačka o šasi je kec a není to zrovna naopak helmíkovo rozhovor? :D
-
-
-
Kapor
17:01 13.06.2014 194.160.178.XXXJe to všetko o tom,... ...že Daniel prišiel na to, ako sa sžiť s autom a prišlo to úplne spontánne a podvedome, bez toho aby to úmelo silil, preto je v aute taký kľudný a vyrovnaný, vždy sústredený a veľmi dobre aj počas závodu komunikuje s tímom, nič nekritizuje, lebo to má našprtané na simulátore a tým vlastne berie vietor z plachiet aj takému závodníkovi, akým je Sebastian a poráža ho vlastne jeho najúčinnejšími zbraňami, ktorými niekedy on dohnal k slzám aj takého pretekára, akým bol Mak Webber. A to ešte má jednu diskvalifikáciu , ak by mal aj body za to druhé miesto v Austrálii, tak je na tom ešte omnoho lepšie. Medveď Helmut má pravdu, Sebastian musí prestať fňukať a začať na sebe pracovať. Bez práce nebudú koláče. Pred bránami Red Bullu čaká stále zástup záujemcov o sedačku a plačom Sebastian nič neobháji, ale pravidelným bodovaním a sem tam aj nejakým pódiom, ak sa zadarí. Takže tak, Sebastian, našla riť pŕhľavu ! -
uzivatel000635
15:48 13.06.2014 88.101.0.XXXJejda Sebánku, teď je to na tobě. Lepší to auto už nebude a tak teď musíš sám natvrdo dokázat, jestli jsi mistrem světa zaslouženě nebo máš ty tituly jen díky autu. Konečně došlo na lámáni chleba...-
uzivatel001000
16:02 13.06.2014 46.39.185.XXXNechci tady vyvolávat nějaký flame, ale taky to tak vnímám. Jakmile nejede auto jak po kolejích a je vyžadován vyšší um a adaptace, tak se začínají ukazovat další slabinky čtyřnásobného mistra světa.
Tato sezóna krásně ukazuje, jak velký vliv mají ta auta. Můžeš být poleno (pozn. není myšleno na Vettela) ve skvělém autě a výsledek je na světě. Můžeš být špičkový pilot v průměrném autě a neprosadíš se. Podle mně ti piloti budou výkonnostně hodně blízko v podstatě všichni. Pokud by byli ve stejných vozech, myslím, že by byly závody velmi, ale velmi vyrovnané.-
uzivatel001000
16:05 13.06.2014 46.39.185.XXXAle abych byl objektivní, Vettel není zdaleka sám ve startovním poli, kterému dělá trochu potíže se adaptovat na nové technologie. Za další, v letošní sezóně podává celkem dobré výkony, obzvlášť ve Španělsku byl dost vidět v pozitivním světle. -
Duncan66
10:34 14.06.2014 89.29.32.XXXkdyby to bylo pouze autem, tak by musel mit RB za posledni 4 sezony 50x double. To cislo je ale ve skutecnosti uplne nekde jinde, ze? Staci se podivat, jak na tom byl Mark a kazdemu musi byt jasne, ze to pouze autem byt nemohlo.
Holt si zvyka a Kanada ukazala, ze uz na to pomalu prichazi. Nebyt te strategie v boxech, didky ktere se pred nej Daniel dostal, tak by ten zavod vyhral asi Seb.-
Nasir
15:49 14.06.2014 213.216.61.XXX50x double při tom počtu technických problémů RB? To asi těžko.
A hlavně - podívat se na výsledky Webbera ti nic moc neřekne. Musíš se podívat na jeho starty, z jakých pozic se musel probojovávat dopředu, a je jasné, proč neměl RB double víckrát. Auto RB nemělo maximálku, takže chudák Web už to na druhý flek většinou nedotáhl a dojel si pro bramboru nebo třetí flek. Což ale nijak nesouvisí s tím, že by snad auto nebylo silné.-
Duncan66
11:47 15.06.2014 89.29.32.XXXza ty 4 sezony jich bylo 11. To je krapet malo na to, ze podle mnohych za Sebovymi tituly stoji pouze auto, nemyslis? Tech technickych problemu meli tak cca stejne jako tech doublu. Za 80 zavodu 11x double, kdyz mam bezkonkurencni auto je dukaz toho, ze za Sebovymi tituly je pouze auto a nikoli pilot? hahaha, pekna pohadka.
Nejsem zadny Sebuv fanda, spise naopak, ale stejne jako u Alonsa, tak i Seb ma u me velky respekt za to co dokazal a co predvadel na trati minule sezony
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek