DISKUZE K ČLÁNKU Mattiaci: U Ferrari jsme naštváni sami na sebe, ostatní se opět zlepšili více než my

Šéf závodního týmu Ferrari Marco Mattiacci přiznává frustrace z vývoje sezóny a posledního závodu v Kanadě. Nehodlají však nic vzdávat, budou pokračovat ve vývoji.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mattiaci: U Ferrari jsme naštváni sami na sebe, ostatní se opět zlepšili více než my

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 11.06.2014 08:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 16 lidí) 10.06.2014 08:52
Zkrácený překlad Prostě jako vždy, prohlášení ve… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 10.06.2014 11:25
U Ferrari jsme naštváni sami na sebe,............… »
» enzo (Hlasovalo 9 lidí) 10.06.2014 09:23
To se mi ulevilo Bál jsem se, že budou naštváni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    U Ferrari jsme naštváni sami na sebe,............ Kde už jsem to jenom slyšel? Aha! U Ferrari v roce 2013, 2012, 2011, 2010, 2009,......

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Výsledky to je to co se počítá , ne ty s prominutím žvásty po každém závodě . Možná by měli jak tu někdo psal zabalit sezonu , vyvíjet motor i šasí na příští sezónu protože letos už žádné zázraky nikdo čekat nemůže. Vypadá to že nastala opět doba dlouhého půstu kéž bych se mýlil .

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fantomas

    Fantomas

    195.122.213.XXX
    V poslední době mi přijde, že Ferrari a McLaren zaměstnává lidi, kterým to dobře mluví, ale v továrně se zatím moc nepřevedli 05 . McLaren byl vždycky tým, který nekecal a makal, dneska to tak ale bohužel nevypadá.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    To se mi ulevilo Bál jsem se, že budou naštváni na mě. 04

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Macellatore Matiaci mi hovorí zo srdca,... ...lebo je to čistá pravda, ale chyba bola aj v stratégii, lebo ak by bol išiel Fernando skôr na výmenu, ako to urobil Daniel, tak by bol nejaké to miesto získal, lebo by bol v tej istej línii a za Danielom by sa bol vyviezol dopredu a prebíjal možno až na stupne víťazov. Hold zná stratégia je horšie, ako sa obesiť na hrdzavý drôt ! Takto sa len vozil a ak by tam nebol incident, medzi Perézom a Massom, tak skončí na 7. mieste a Kimi by nemal ani ten jeden bod. 02

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Zkrácený překlad Prostě jako vždy, prohlášení ve stylu CTRL+C a CTRL+V z minulých závodů. Navíc jsme se ale dozvěděli, že ve Ferrari všichni pracují s chutí, jsou za to dobře zaplaceni, už jenom ty výsledky, ale oni jednou přijdou ... Vždyť jsme jeli vlastně dobře a nebýt toho, že ostatní jsou rychlejší, tak jsme mohli dojet lépe. Na startu jsme byli příliš vzadu, protože nějakou shodou okolností jsme byli v kvalifikaci taky pomalí...

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      A co by asi tak mel, jako novy manazer, rikat ? ze za tu dobu, co sefuje Ferrari, pochopil vsechno, co se v tom kolotoci deje ? ;)
      Nejaky cas pozoroval a zrejme take dospel k nazoru, ze ne vsechny procesy jsou optimalni a umoznuji delat vsem to co umi a jak nejlepe umi.
      Pokud bude razny manazer, prosadi si sve zmeny a jestli budou k lepsimu, ukaze cas. Nema smysl ocekavat, ze kdyz ted zacnou se zmenou - asi jinou, nez zacal Fry s Domenicalim - ze se vysledky dostavi hned. A taky uvidime, jestli nebude jete nejaka personalni zmena, prave treba u motoraru. Tam, zda se, je nejvetsi slabina letosniho Ferrari.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Celý problém ve Ferrari se jmenuje Luca. Když to ve Ferrari šlapalo a tým Todt, Brawn, Schumi dělal výsledky tak byl Luca nejen mediálně trochu stranou ale hlavně nerozhodoval a tedy neškodil. To se mu samozřejmě nelíbilo, tak aby ukázal kdo je šéfem, udělal bez souhlasu s ostatními Kimiho. Ti tak pochopili, že jejich éra ve Ferrari končí a postupně se všichni z týmu vypařili. S odchodem posledního přestalo být Ferrari konkurence-schopné v boji o titul. Někdo může namítnout, že Alonso bojoval před třemi lety do posledního závodu o titul, ale tato situace nastala spíš díky vypadkům RB a stabilitě Alonsa. Na samotné trati bylo Ferrari v drtivé většině tím pomalejším vozem. Loni si člověk říkal, že horší to být už nemůže, ale to ještě netušil kam spadne Ferrari letos.

        Já vím, že je těžké špatnou situaci jako manažer týmu komentovat jinak, ale už to působí směrem ven komicky, jak si furt slibují zlepšení, aby se pak ukázalo, že i týmy jako Force India mají větší progres výkonnosti a to mají jiné možnosti a hlavně jiné prostředky. Hlavně by se měli přestat plácat po zádech, omlouvat výkony, mít přehnaná očekávání a místo toho začít skutečně makat na vývoji. Okamžitě přeorientovat vývoj na příští rok, protože tahle je už stejně ztracená a pokud se výsledky nedostaví ani na začátku příští sezóny, tak všechny ty lemply povyhazovat a koupit si lidi ze stájí, kteří dokážou i s menším zázemím odvádět lepší práci.
        Přece není možné, aby tým jako FI měl lepší vývoj než tak bohatá, vybavená a etablovaná stáj jako je Ferrari.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          89.103.144.XXX
          s tim vicemene souhlasim, me slo spis o to, ze jako nove nastoupivsi manazer proste nemuze shodit svuj tym a zaroven, musi se prezentovat nejakou novotou. jak rikas, uvidi se pristi sezonu, tuhle uz zrejme moc neovlivni.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Zbynek Havrda

    178.41.225.XXX
    ferrari sa moc sustredil na placku 5 rokov maju kvoli nemu suchoty. z toho sa tak lahko nedostanu tam je vsetko zle. Prvy krok by malo byt angazovanie Vettela alebo Hamiltona miesto spanielskeho neschopaka

    + 5 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nardo

      95.103.197.XXX
      Preto,že je taký neschopák tak vo všetkých doterajších pretekoch sezóny svojho kolegu porazil. 03

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        ALe takový Lauda přišel do týmu, "něco" poradil designerům a hned byly o dvě sekundy na kolo rychlejší 18 11 18

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    Dokud jejich lidé nedostanou šanci projevit kreativitu a novější způsoby vedení, tak nemají šanci na výraznější zlepšení. Někdo hodně zkostnatělý a žijící z dávno zašlé slávy je pořád drží při zemi a pozadu.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Ta restrukturalizace trvá nějaký čas. Je dobře, že tam je Matiaci protože ač za to Domenicali úplně nemohl, Matiaci pomůže rychlejší restrukturalizaci. I Alison někde uváděl, že jsou teprve na začátku restrukturalizace a teprve se začínají měnit procesy dle jeho představ. Podle mě první dopady dorazej až někdy v příštím roce. Sice jsem věřil, že by to mohlo vyjít už letos, když maj tak dobré jezdce ale bohužel motoráři zaspali, takže všechny ostatní chyby jen více vynikly...
      Jsem taky zvědavej, co udělají s motorem. Renault zvažuje kompletní přestavbu a to je na tom líp než Ferrari. Ferka pořád mluvěj o tom, jak musej zlepšit vše ale ten motor přímo bije do očí...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        93.93.33.XXX
        to neni motor pro Ferrari...mne tam vubec nesedi,proste nazev Ferrari a oznaceni 1,6 je hovadina.Uz minulej rok jsem rikal ze to bude nejvetsi problem tohohle tymu09

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Nesmysl, v 88. byli s úspornou 1,5l V6t nejlepší ze zbytku pole za nedostižným McLarenem s úžasnou Hondou RA168E. Oni umí i malé motory, když na to přijde, ale ta výše zmíněná zkostnatělost tam opravdu dělá brzdu. 17

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            93.93.33.XXX
            a nedelal to tenkrat Fiat?ja se jen ptam,fakt tohle netusim...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Ne, Fiat má někdy od počátku 70. let ve Ferrari většinový podíl, ale biturbo 033E byl samozřejmě vlastní vývoj i výroba Ferrari. V minulosti dělalo Ferrari malé motory pro nižší soutěže a pro Fiat, ale neslyšel jsem, že by se někdy motory Fiat cpaly do vozů Ferrari. Taková zvrhlost, jak tě to mohlo vůbec napadnout!? 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • kakaa

      85.71.39.XXX
      no nebude to jen montezemolo a marmorini, jako schizofrenik si myslím že tam maj trojskýho koně

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama