DISKUZE K ČLÁNKU Mattiaci: U Ferrari jsme naštváni sami na sebe, ostatní se opět zlepšili více než my
Šéf závodního týmu Ferrari Marco Mattiacci přiznává frustrace z vývoje sezóny a posledního závodu v Kanadě. Nehodlají však nic vzdávat, budou pokračovat ve vývoji.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mattiaci: U Ferrari jsme naštváni sami na sebe, ostatní se opět zlepšili více než my
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kronos
11:18 10.06.2014 93.185.2.XXXVýsledky to je to co se počítá , ne ty s prominutím žvásty po každém závodě . Možná by měli jak tu někdo psal zabalit sezonu , vyvíjet motor i šasí na příští sezónu protože letos už žádné zázraky nikdo čekat nemůže. Vypadá to že nastala opět doba dlouhého půstu kéž bych se mýlil . -
Kapor
09:11 10.06.2014 194.160.178.XXXMacellatore Matiaci mi hovorí zo srdca,... ...lebo je to čistá pravda, ale chyba bola aj v stratégii, lebo ak by bol išiel Fernando skôr na výmenu, ako to urobil Daniel, tak by bol nejaké to miesto získal, lebo by bol v tej istej línii a za Danielom by sa bol vyviezol dopredu a prebíjal možno až na stupne víťazov. Hold zná stratégia je horšie, ako sa obesiť na hrdzavý drôt ! Takto sa len vozil a ak by tam nebol incident, medzi Perézom a Massom, tak skončí na 7. mieste a Kimi by nemal ani ten jeden bod. -
mi88ki
08:52 10.06.2014 165.72.200.XXXZkrácený překlad Prostě jako vždy, prohlášení ve stylu CTRL+C a CTRL+V z minulých závodů. Navíc jsme se ale dozvěděli, že ve Ferrari všichni pracují s chutí, jsou za to dobře zaplaceni, už jenom ty výsledky, ale oni jednou přijdou ... Vždyť jsme jeli vlastně dobře a nebýt toho, že ostatní jsou rychlejší, tak jsme mohli dojet lépe. Na startu jsme byli příliš vzadu, protože nějakou shodou okolností jsme byli v kvalifikaci taky pomalí...-
dannak
10:36 10.06.2014 193.245.34.XXXA co by asi tak mel, jako novy manazer, rikat ? ze za tu dobu, co sefuje Ferrari, pochopil vsechno, co se v tom kolotoci deje ? ;)
Nejaky cas pozoroval a zrejme take dospel k nazoru, ze ne vsechny procesy jsou optimalni a umoznuji delat vsem to co umi a jak nejlepe umi.
Pokud bude razny manazer, prosadi si sve zmeny a jestli budou k lepsimu, ukaze cas. Nema smysl ocekavat, ze kdyz ted zacnou se zmenou - asi jinou, nez zacal Fry s Domenicalim - ze se vysledky dostavi hned. A taky uvidime, jestli nebude jete nejaka personalni zmena, prave treba u motoraru. Tam, zda se, je nejvetsi slabina letosniho Ferrari.-
mi88ki
15:07 10.06.2014 165.72.200.XXXCelý problém ve Ferrari se jmenuje Luca. Když to ve Ferrari šlapalo a tým Todt, Brawn, Schumi dělal výsledky tak byl Luca nejen mediálně trochu stranou ale hlavně nerozhodoval a tedy neškodil. To se mu samozřejmě nelíbilo, tak aby ukázal kdo je šéfem, udělal bez souhlasu s ostatními Kimiho. Ti tak pochopili, že jejich éra ve Ferrari končí a postupně se všichni z týmu vypařili. S odchodem posledního přestalo být Ferrari konkurence-schopné v boji o titul. Někdo může namítnout, že Alonso bojoval před třemi lety do posledního závodu o titul, ale tato situace nastala spíš díky vypadkům RB a stabilitě Alonsa. Na samotné trati bylo Ferrari v drtivé většině tím pomalejším vozem. Loni si člověk říkal, že horší to být už nemůže, ale to ještě netušil kam spadne Ferrari letos.
Já vím, že je těžké špatnou situaci jako manažer týmu komentovat jinak, ale už to působí směrem ven komicky, jak si furt slibují zlepšení, aby se pak ukázalo, že i týmy jako Force India mají větší progres výkonnosti a to mají jiné možnosti a hlavně jiné prostředky. Hlavně by se měli přestat plácat po zádech, omlouvat výkony, mít přehnaná očekávání a místo toho začít skutečně makat na vývoji. Okamžitě přeorientovat vývoj na příští rok, protože tahle je už stejně ztracená a pokud se výsledky nedostaví ani na začátku příští sezóny, tak všechny ty lemply povyhazovat a koupit si lidi ze stájí, kteří dokážou i s menším zázemím odvádět lepší práci.
Přece není možné, aby tým jako FI měl lepší vývoj než tak bohatá, vybavená a etablovaná stáj jako je Ferrari.
-
-
-
-
-
-
skejpa
08:13 10.06.2014 88.146.158.XXXTa restrukturalizace trvá nějaký čas. Je dobře, že tam je Matiaci protože ač za to Domenicali úplně nemohl, Matiaci pomůže rychlejší restrukturalizaci. I Alison někde uváděl, že jsou teprve na začátku restrukturalizace a teprve se začínají měnit procesy dle jeho představ. Podle mě první dopady dorazej až někdy v příštím roce. Sice jsem věřil, že by to mohlo vyjít už letos, když maj tak dobré jezdce ale bohužel motoráři zaspali, takže všechny ostatní chyby jen více vynikly...
Jsem taky zvědavej, co udělají s motorem. Renault zvažuje kompletní přestavbu a to je na tom líp než Ferrari. Ferka pořád mluvěj o tom, jak musej zlepšit vše ale ten motor přímo bije do očí...-
-
-
-
anonym
06:55 11.06.2014 178.255.168.XXXNe, Fiat má někdy od počátku 70. let ve Ferrari většinový podíl, ale biturbo 033E byl samozřejmě vlastní vývoj i výroba Ferrari. V minulosti dělalo Ferrari malé motory pro nižší soutěže a pro Fiat, ale neslyšel jsem, že by se někdy motory Fiat cpaly do vozů Ferrari. Taková zvrhlost, jak tě to mohlo vůbec napadnout!?
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek