DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá
Piloti Red Bullu se včera dočkali pódia a poprvé i vítězství. Na tiskové konferenci Sebastian Vettel ale uznal, že v Montrealu měli štěstí a že pohonná jednotka Renaultu je stále jejich slabinou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Shaze
02:35 10.06.2014 89.203.142.XXXJe zajímavý jak všichni mluví (hlavně díky RB) o tom jak je Renault špatnej, ale přitom se mi zdá, že motor Ferrari je na tom úplně stejně blbě, možná maj akorát míň poruch, ale jeho výkon je docela tragickej a na těch rovinkách je to vidět. Docela průser, když v minulým roce byly top speedy jedna z mála předností Ferrari a i ta je teď fuč. -
Kapor
14:12 09.06.2014 194.160.178.XXXNo ak si Sebastian myslí,... ...že strata klesne, tak je na omyle, lebo to nebude v žiadnom prípade. Aj tak ale Renault dodáva Red Bullu tie najlepšie pohonné jednotky, lebo majú aspoň od istého času malú poruchovosť, hoci k výkonu Mercedesu ešte ďaleko. Tím Red Bullu, hlavne u Daniela zvolil dobrú taktiku a po výmene pneumatík sa Daniel dostal pomerne do čistého vzduchu, na trati už bolo o dve Marusie menej tuším aj s Maldonádom na Lotuse, lebo ten jeho motor bol ako šrotovník, takže mohol ísť svoje tempo a že bolo dobré je fakt, lebo hoci odštartoval za Sebastianom, ocitol sa razom pred ním a už ho k slovu viac nepustil, ako to už viackrát ukázal v tejto szóne, až do víťazného konca. Nebyť žltej fáze tak mohol byť ešte o jedno miesto lepší, lebo možno ani nie, lebo Felípek bol pri chuti a upaľoval čo to dalo, až kým ho Sergio nezostrelil. Dúfam, že chlapča to nevyľakalo a že bude rýchly aj v Rakúsku na VC Red Bullu. -
mi88ki
13:53 09.06.2014 165.72.200.XXXNo nepřišlo mi, že by Renault na rovinkách nějak výrazně ztrácel na soupeře z motory Mercedes a tím nemyslím jen přímo tým Mercedes. Už kvůli tomu, že i když byl zavěšená FI za renaultem, tak pokud měli oba k dispozici DRS, tak se odstupy moc neměnil. Ale bylo vidět, že RB byl daleko rychlejší na výjezdu z té pomalé šikany na výjezd na delší rovinku. To co tam vydělal to pak na rovince ztratil, takže to bylo poměrně vyrovnané a renault byl i vtomto sektoru konkurenceshopný. Samozřejmě samotný tým Mercedes je trošku jiná liga, ale jak bylo v závodě vidět, tak i přes problémy s výkonem, získával hlavně v technických sekcích tratě. Z toho usuzuji, že hledání problému ve výkonu je jen čistý alibismus, Mercedes je rychlý hlavně v technických pasážích, což dokázal i závod v technicky náročné Barceloně, kde měli být soupeři blíže ale byli spíš v ještě větší **** :D
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mike17
15:54 09.06.2014 93.99.87.XXXOno stačilo se podívat jak marné byly snahy obou RB na nejdelší rovince se přiblížit FI nebo Williamsům. I přes DRS se k nim ani nepřiblížili. V prvních dvou sektorech je dorazili až na křídlo, ale na té dlouhé rovince byla z Pereze (NH, VB, FM) jen malá tečka na obzoru (ano přeháním).
Čím by to tak mohlo být, že jim všichni ujížděli na rovince?-
-
Mike17
19:47 09.06.2014 93.99.87.XXXHmm, a stejně tak měli problémy s předjížděním i Lotusy a STR. Že by všechny týmy s Renaultem používali vysoký přítlak a všechny s Mercedesem nízký? Podívej se na top speedy loňské a letošní u všech těchto týmů. STR byli na špici, jsou v průměru. RB byl loni v průměru a letos na konci. Nesvědčí to o něčem?
Nehledě na to, že rozdíl v motorech nikdo v F1 nepopírá, včetně Renaultu. Že by shazovali vlastní motory jen tak pro legraci?
Ale je jasné, že když to řekne Vettel, musí to být blbost. Že?-
anonym
20:08 09.06.2014 85.237.224.XXXBlbost to nemusí být, ale Ricciardo ukázal že to alespoň částečně blbost být může.
Jinak Lotus, Caterham s STR jsou týmy středu pole v lepším případě a z chvostu v tom horším bez ohledu na to, jaký motor mají pod kapotou - tudíž je to srovnání irelevantní. Massa měl top speed přes 340 km/h, tedy víc než tovární Mercedes a přesto se mi nezdálo, že by si dával každého s prstem v nose a to měl pneu nejméně opotřebované.
Jistě, Renault něco málo ztrácí, ale v RB je opravdu shazují, čtyři roky sbírali tituly a na Renault taky žádné ovace nezpívali. To bylo furt Newey sem, Vettel tam, proudy sodovky se lily a Renaultu věnovali ve svých PR žvástech nula selá, nula, nula, skoro nic prostoru. Teď mu ho věnují téměr celý...za mne říkám, ať si ji strčí tam odkud je vytáhli, tedy do p.dele-
anonym
20:42 09.06.2014 78.98.61.XXXOno nemusis mat najvacsi top speed, strasne vela zalezi od pociatocneho zrychlenia a ten ma mercedes vdaka MGU-K neskutocne. Krasne to bolo vidiet ked Rosbergovi MGU-K nefungoval, s jakou lahkostou ho Riciardo predbehol aj s daleko nizsim top speedom. -
Mike17
11:12 10.06.2014 93.99.87.XXXRicci z tohoto pohledu neukázal nic. Celý závod se vozil za vozy s Mercedesem bez jediného náznaku předjíždění. Až na 2 vyjímky. Poprvé předjel Pereze, který udělal chybu v poslední šikaně a Ricci toho s pomocé DRS využil. Podruhé předjel Rosberga, který ovšem měl (podle týmu) o 160 koní míň (ERS). Takže včetně DRS opravdu žádný zázrak někoho takového předjet.
A Massa? Ano na tom vláčku (SP, DR, SV a FM) na dlouhé rovince bylo krásně vidět, jak na tom jsou. Ricci i přes DRS se k Perezovi ani nepřiblížil (na začátku rovinky byl nalepený na jeho křídle, v šikaně na konci trochu ztrácel), Vettel jel se stejným odstupem za Riccim (oba s DRS) a Massa to na Vettela pravidelně zkoušel a ten se musel opakovaně bránit (opět oba s DRS).
Mně to stačí na úsudek, že Renaultu nějaký ten koník chybí, jak ostatně tvrdí všichni.
A RB nemá být Renaultu za co vděčný. RB by získal tituly nejspíš i s jinými motory. Rychlost na rovinkách nebylo zrovna to, v čem vynikali. Renault se na těch vítězství také svezl, dodnes běží reklamy na jejich auta s odkazem na vítězství v F1. Prostě obchodní vztah. A pokud nedodávají to, za co jim RB platí, pak je kritika na místě.
-
anonym
11:55 10.06.2014 85.237.224.XXXHele, nevím jak chceš dokázat že Renault ztrácí na výkonu, když je RB momentálně jasně nejlepší vůz ze zbytku světa za Mercedesem...
je lepší než McLaren
je lepší než Williams
a je taky lepší než Force India
Na základě jednoho závodu na trati, kde se jim nadmíru nevedlo ani v době kdy byl RB dominantní jsou kecy o chybějícím výkonu opravdu asi jenom kecy.
Jestli chtějí v RB jezdit s přítlakem takovým jaký měl poslední 3-4 sezony, tak by dost možná tlachali o tom, jak jim chybí výkon i poté co by měli pod kapotou motory Mercedes.-
Mike17
12:56 10.06.2014 93.99.87.XXXDůkazy jsou 2:
1. RB byl nejsilnější na trati, kde měl výkon motoru nejmenší vliv (Monaco). Tam RB soupeřil přímo s oběma Mercedesy a ne s FI a Wiliamsy.
2. Sám Renault přiznává, že mu proti Mercedesu nějaký výkon chybí. Proč by to dělali, kdyby to nebyla pravda? Pokud by jejich vedení nespadla cihla na hlavu (a to z hodně velké výšky), pak nemají důvod pomlouvat své "skvělé" motory.
Troufám si říct, že letos jezdí RB s menším přítlakem než loni. Proč? Protože letos musí na rozdíl od loňské sezony počítat s tím, že musí předjíždět. Takže vyšší přítlak určitě nemají a přesto se jejich TS propadla.-
anonym
15:48 10.06.2014 85.237.224.XXXRenault něco přiznává, ale dle hochštaplerů z RB, hlavně pana Marka to mělo být snad 80 koní, což je holý nesmysl. A mimochodem, RB byl druhý nejlepší tým ve VŠECH dopsud odjetých závodech, nejen v Monaku...že někde nebodovali jak by se na druhý nejlepší tým patřilo je taky v režii týmu - penalizace za nedodržení přímého nařízení komisařů anebo zpackaný pit v Malajsii (?) rohodně není dílem Renaultu.
Jistě, Renault něco málo pravděpodobně opravdu ztrácí, ale opravdu je to tolik aby se po KAŽDÉM závodě musela o Renault otírat každá huba která něco v RB znamená?
Úroveň přítlaku proti loňsku klesl všem, nejen RBR a přesto loni RB měl na některých tratích TS dokonce nejnižší ze všech. Neumím si představit že RB tuto koncepci, která jim nesla úspěch 5 let jen tak opustili - hlevně ne když insideři stále tvrdí, že v zatáčkách má RB navrch dokonce i vůči Mercedesu...
Takže ne, jestli Renault na výkonu ztrácí, což je klidně možné, tak tvé argumenty a hlavně PR kydy RBR mě o tom nepřesvědčili - nemají jak.
-
Mike17
20:13 11.06.2014 93.99.87.XXXAž mi najdeš další závod, kde RB tlačil na Mercedes, tak tvůj argument o ostatních závodech beru. Ale on v ostatních byl sice za Mercedesy, ale s brutálním odstupem. Takže je celkem patrné, že jim Monaco sedělo a je celkem jasné proč. Netvrdím nic o 80 koních, jen jsem poukázal na evidentní fakt, že motorům Renault nějaký ten koník chybí.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000792
06:49 10.06.2014 88.212.36.XXXPodla topspeadu vykon motora neurcis... Do toho vstupuje prilis vela dalsich premennych... Na to sa vykasli
-
-
-
uzivatel000792
12:19 09.06.2014 213.160.185.XXXZacinam byt alergicky na stazovanie sa kohokolvek z Red Bullu na Renault... -
Severin
11:35 09.06.2014 147.175.127.XXXStesti No zda se, ze dobre sasi ma i Mercedes. Pres dvacet kol se s tim Nico pral, chybelo mu 160 koni vykonu a presto dojel prvni. Ztracel akorat na rovince, v technicke casti okruhu mu to jelo docela dobre. Takze jen tak lehce Mercedesy neporazi i s konkurenceschopnym motorem. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek