DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá

Piloti Red Bullu se včera dočkali pódia a poprvé i vítězství. Na tiskové konferenci Sebastian Vettel ale uznal, že v Montrealu měli štěstí a že pohonná jednotka Renaultu je stále jejich slabinou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 11.06.2014 20:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 17 lidí) 09.06.2014 11:42
Nico dokončil závod druhý, ale bez ERS i tak… »
» uzivatel000792 (Hlasovalo 16 lidí) 09.06.2014 12:19
Zacinam byt alergicky na stazovanie sa… »
» mi88ki (Hlasovalo 13 lidí) 09.06.2014 13:53
No nepřišlo mi, že by Renault na rovinkách nějak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Shaze

    89.203.142.XXX
    Je zajímavý jak všichni mluví (hlavně díky RB) o tom jak je Renault špatnej, ale přitom se mi zdá, že motor Ferrari je na tom úplně stejně blbě, možná maj akorát míň poruch, ale jeho výkon je docela tragickej a na těch rovinkách je to vidět. Docela průser, když v minulým roce byly top speedy jedna z mála předností Ferrari a i ta je teď fuč.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No ak si Sebastian myslí,... ...že strata klesne, tak je na omyle, lebo to nebude v žiadnom prípade. Aj tak ale Renault dodáva Red Bullu tie najlepšie pohonné jednotky, lebo majú aspoň od istého času malú poruchovosť, hoci k výkonu Mercedesu ešte ďaleko. Tím Red Bullu, hlavne u Daniela zvolil dobrú taktiku a po výmene pneumatík sa Daniel dostal pomerne do čistého vzduchu, na trati už bolo o dve Marusie menej tuším aj s Maldonádom na Lotuse, lebo ten jeho motor bol ako šrotovník, takže mohol ísť svoje tempo a že bolo dobré je fakt, lebo hoci odštartoval za Sebastianom, ocitol sa razom pred ním a už ho k slovu viac nepustil, ako to už viackrát ukázal v tejto szóne, až do víťazného konca. Nebyť žltej fáze tak mohol byť ešte o jedno miesto lepší, lebo možno ani nie, lebo Felípek bol pri chuti a upaľoval čo to dalo, až kým ho Sergio nezostrelil. Dúfam, že chlapča to nevyľakalo a že bude rýchly aj v Rakúsku na VC Red Bullu. 01

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    No nepřišlo mi, že by Renault na rovinkách nějak výrazně ztrácel na soupeře z motory Mercedes a tím nemyslím jen přímo tým Mercedes. Už kvůli tomu, že i když byl zavěšená FI za renaultem, tak pokud měli oba k dispozici DRS, tak se odstupy moc neměnil. Ale bylo vidět, že RB byl daleko rychlejší na výjezdu z té pomalé šikany na výjezd na delší rovinku. To co tam vydělal to pak na rovince ztratil, takže to bylo poměrně vyrovnané a renault byl i vtomto sektoru konkurenceshopný. Samozřejmě samotný tým Mercedes je trošku jiná liga, ale jak bylo v závodě vidět, tak i přes problémy s výkonem, získával hlavně v technických sekcích tratě. Z toho usuzuji, že hledání problému ve výkonu je jen čistý alibismus, Mercedes je rychlý hlavně v technických pasážích, což dokázal i závod v technicky náročné Barceloně, kde měli být soupeři blíže ale byli spíš v ještě větší **** :D
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 13 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ono stačilo se podívat jak marné byly snahy obou RB na nejdelší rovince se přiblížit FI nebo Williamsům. I přes DRS se k nim ani nepřiblížili. V prvních dvou sektorech je dorazili až na křídlo, ale na té dlouhé rovince byla z Pereze (NH, VB, FM) jen malá tečka na obzoru (ano přeháním).
      Čím by to tak mohlo být, že jim všichni ujížděli na rovince? 03

      + 10 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.224.XXX
        treba nastavenim pritlaku, RB mel loni taky nejnizsí top speedy a nejak jsem neregistroval plac Fetla na motory... 03

        STR pohani taky Renault a top speedy meli vyssí nez RB

        + 12 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Hmm, a stejně tak měli problémy s předjížděním i Lotusy a STR. Že by všechny týmy s Renaultem používali vysoký přítlak a všechny s Mercedesem nízký? Podívej se na top speedy loňské a letošní u všech těchto týmů. STR byli na špici, jsou v průměru. RB byl loni v průměru a letos na konci. Nesvědčí to o něčem?

          Nehledě na to, že rozdíl v motorech nikdo v F1 nepopírá, včetně Renaultu. Že by shazovali vlastní motory jen tak pro legraci? 20
          Ale je jasné, že když to řekne Vettel, musí to být blbost. Že?

          + 9 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            85.237.224.XXX
            Blbost to nemusí být, ale Ricciardo ukázal že to alespoň částečně blbost být může.
            Jinak Lotus, Caterham s STR jsou týmy středu pole v lepším případě a z chvostu v tom horším bez ohledu na to, jaký motor mají pod kapotou - tudíž je to srovnání irelevantní. Massa měl top speed přes 340 km/h, tedy víc než tovární Mercedes a přesto se mi nezdálo, že by si dával každého s prstem v nose a to měl pneu nejméně opotřebované.
            Jistě, Renault něco málo ztrácí, ale v RB je opravdu shazují, čtyři roky sbírali tituly a na Renault taky žádné ovace nezpívali. To bylo furt Newey sem, Vettel tam, proudy sodovky se lily a Renaultu věnovali ve svých PR žvástech nula selá, nula, nula, skoro nic prostoru. Teď mu ho věnují téměr celý...za mne říkám, ať si ji strčí tam odkud je vytáhli, tedy do p.dele03

            + 12 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.98.61.XXX
              Ono nemusis mat najvacsi top speed, strasne vela zalezi od pociatocneho zrychlenia a ten ma mercedes vdaka MGU-K neskutocne. Krasne to bolo vidiet ked Rosbergovi MGU-K nefungoval, s jakou lahkostou ho Riciardo predbehol aj s daleko nizsim top speedom.

              + 9 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Ricci z tohoto pohledu neukázal nic. Celý závod se vozil za vozy s Mercedesem bez jediného náznaku předjíždění. Až na 2 vyjímky. Poprvé předjel Pereze, který udělal chybu v poslední šikaně a Ricci toho s pomocé DRS využil. Podruhé předjel Rosberga, který ovšem měl (podle týmu) o 160 koní míň (ERS). Takže včetně DRS opravdu žádný zázrak někoho takového předjet.
              A Massa? Ano na tom vláčku (SP, DR, SV a FM) na dlouhé rovince bylo krásně vidět, jak na tom jsou. Ricci i přes DRS se k Perezovi ani nepřiblížil (na začátku rovinky byl nalepený na jeho křídle, v šikaně na konci trochu ztrácel), Vettel jel se stejným odstupem za Riccim (oba s DRS) a Massa to na Vettela pravidelně zkoušel a ten se musel opakovaně bránit (opět oba s DRS).
              Mně to stačí na úsudek, že Renaultu nějaký ten koník chybí, jak ostatně tvrdí všichni.
              A RB nemá být Renaultu za co vděčný. RB by získal tituly nejspíš i s jinými motory. Rychlost na rovinkách nebylo zrovna to, v čem vynikali. Renault se na těch vítězství také svezl, dodnes běží reklamy na jejich auta s odkazem na vítězství v F1. Prostě obchodní vztah. A pokud nedodávají to, za co jim RB platí, pak je kritika na místě.

              + 7 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                85.237.224.XXX
                Hele, nevím jak chceš dokázat že Renault ztrácí na výkonu, když je RB momentálně jasně nejlepší vůz ze zbytku světa za Mercedesem...
                je lepší než McLaren
                je lepší než Williams
                a je taky lepší než Force India
                Na základě jednoho závodu na trati, kde se jim nadmíru nevedlo ani v době kdy byl RB dominantní jsou kecy o chybějícím výkonu opravdu asi jenom kecy.

                Jestli chtějí v RB jezdit s přítlakem takovým jaký měl poslední 3-4 sezony, tak by dost možná tlachali o tom, jak jim chybí výkon i poté co by měli pod kapotou motory Mercedes.

                + 6 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Důkazy jsou 2:
                  1. RB byl nejsilnější na trati, kde měl výkon motoru nejmenší vliv (Monaco). Tam RB soupeřil přímo s oběma Mercedesy a ne s FI a Wiliamsy.
                  2. Sám Renault přiznává, že mu proti Mercedesu nějaký výkon chybí. Proč by to dělali, kdyby to nebyla pravda? Pokud by jejich vedení nespadla cihla na hlavu (a to z hodně velké výšky), pak nemají důvod pomlouvat své "skvělé" motory.

                  Troufám si říct, že letos jezdí RB s menším přítlakem než loni. Proč? Protože letos musí na rozdíl od loňské sezony počítat s tím, že musí předjíždět. Takže vyšší přítlak určitě nemají a přesto se jejich TS propadla.

                  + 6 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    85.237.224.XXX
                    Renault něco přiznává, ale dle hochštaplerů z RB, hlavně pana Marka to mělo být snad 80 koní, což je holý nesmysl. A mimochodem, RB byl druhý nejlepší tým ve VŠECH dopsud odjetých závodech, nejen v Monaku...že někde nebodovali jak by se na druhý nejlepší tým patřilo je taky v režii týmu - penalizace za nedodržení přímého nařízení komisařů anebo zpackaný pit v Malajsii (?) rohodně není dílem Renaultu.
                    Jistě, Renault něco málo pravděpodobně opravdu ztrácí, ale opravdu je to tolik aby se po KAŽDÉM závodě musela o Renault otírat každá huba která něco v RB znamená?

                    Úroveň přítlaku proti loňsku klesl všem, nejen RBR a přesto loni RB měl na některých tratích TS dokonce nejnižší ze všech. Neumím si představit že RB tuto koncepci, která jim nesla úspěch 5 let jen tak opustili - hlevně ne když insideři stále tvrdí, že v zatáčkách má RB navrch dokonce i vůči Mercedesu...

                    Takže ne, jestli Renault na výkonu ztrácí, což je klidně možné, tak tvé argumenty a hlavně PR kydy RBR mě o tom nepřesvědčili - nemají jak.

                    + 7 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Až mi najdeš další závod, kde RB tlačil na Mercedes, tak tvůj argument o ostatních závodech beru. Ale on v ostatních byl sice za Mercedesy, ale s brutálním odstupem. Takže je celkem patrné, že jim Monaco sedělo a je celkem jasné proč. Netvrdím nic o 80 koních, jen jsem poukázal na evidentní fakt, že motorům Renault nějaký ten koník chybí.

                      + 5 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      78.157.160.XXX
                      Ty musíš být strašně inteligentní, když se neumíš ani podepsat. Na tebe je jakýchkoliv argumentů škoda.. jako házet perly sviním. 04

                      + 4 / − 19

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Podla topspeadu vykon motora neurcis... Do toho vstupuje prilis vela dalsich premennych... Na to sa vykasli04

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          U jednoho týmu souhlasím. Pokud je průměr všech týmů s jedním motorem výrazně jinde než u druhých, pak to o něčem již vypovídá. 03

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    213.160.185.XXX
    Zacinam byt alergicky na stazovanie sa kohokolvek z Red Bullu na Renault...

    + 16 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Severin

    147.175.127.XXX
    Stesti No zda se, ze dobre sasi ma i Mercedes. Pres dvacet kol se s tim Nico pral, chybelo mu 160 koni vykonu a presto dojel prvni. Ztracel akorat na rovince, v technicke casti okruhu mu to jelo docela dobre. Takze jen tak lehce Mercedesy neporazi i s konkurenceschopnym motorem.

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama