DISKUZE K ČLÁNKU Prost: Závodění F1 vede u fanoušků ke zklamání. Zašla F1 příliš daleko?

Alain Prost přemýšlí o současné Formuli 1. Proč čelí s novými pohonnými jednotkami tak velké kritice? Nezašla ve změnách příliš daleko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prost: Závodění F1 vede u fanoušků ke zklamání. Zašla F1 příliš daleko?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 02.06.2014 15:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 8 lidí) 30.05.2014 08:51
Největší chybou by bylo těsně po startu nové… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 30.05.2014 13:46
Kdybys žil někde na Aljašce, živil se lovem a… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 30.05.2014 15:31
Třeba i Prost? 13 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    37.188.139.XXX
    Prost No, tak jsou věci, ve kterých má pravdu. Vy jste si nikdy nepoložili otázku, jak se na ty závody může dívat někdo, kdo je "kolemjdoucí", kdo nemá přehled od pilotech, týmech, strategiích, technice, souvislostech? Dyť z toho nemůže nic mít, na trati krouží víceméně nudně 20 aut, všechny stejně...

    Pochybuji, že se lidé někdy na F1 dívali kvůli těsným soubojům; ty tam nebyly nikdy, alespoň ne v takové míře, jako v nižších třídách. To není silná stránka F1, nebyla a asi ani nebude. F1 podle mne přitahovala svojí dramatičností. I přes obrazovku bylo vidět, jak parta bláznů krotí nezvladatelené bestie, jsou pořád jen vlásek od havárie a jde jim o kejhák.
    A většina z toho je pryč. Z party bláznů je skupina seriózních profesionálních atletů, havárií je míň díky nekonečným vyasfaltovaným bezpečnostním zónám a když se někdo dostane až k bariérám, vystoupí a jde na pivo (nebo na zmrzku, dle naturelu). Drama je pryč, závody jsou sterilní až hrůza. Jediné, co letošní F1 dodala, je nízká ovladatelnost aut. Ještě loni se piloti občas prokecli, že řídit F1 je jednodušší, než závodit s GP2. To už letos neplatí, auta kloužou a chovají se nepředvídatelně. Díky i za to málo, ale není to dost.

    btw Sofistikovaná technika přivede k orgasmu pár fanatiků, ale běžného fanouška už těžko a člověka, kterej váhá, jestli se koukat na závody, nebo si raději pustit nějakej film, tomu už je to úplně jedno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sabre

    88.101.169.XXX
    Pokud lidé odcházejí tak se asi F1 nevydala tou atraktivnější cestou. PR na tom nezmůže vůbec nic, pokud tedy počítám lidi s vlastním úsudkem a ne ovečky, které se nechají manipulovat. Já F1 sleduji dál, protože jsem zvědavej co s tím jako chtějí vyvézt. Líbí se mi že monoposty nemají trakční kontrolu a je to zase o trochu víc na pilotovi než na elektronice. Nicméně pokud lidem na okruhu nekrvácejí uši, tak to není F1. Stejně tak ty Tilkedromy, kde se seskupí vláček a jede se je dost naprd. Další věc je na úkor těch zajímavých okruhů dávat VC uzbekistánu, kde bude další Tilkedrom je prostě postavené na hlavu. Tímhle si F1 podřezává větev pod vlastní zadelí a pokud to takhle půjde dál, tak nevim, nevim (resp. vim moc dobře).

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dlhy

    201.18.78.XXX
    no toto cloveku sa nechce verit ze by toto povedal Prost. pravo na nazor ma snad kazdy...fuj!

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Třeba i Prost? 13

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dlhy

        189.113.64.XXX
        prisiel si si rypnut? 12 samozrejme ze aj Prost, a ked je jeho nazorom, ze ostatni by ten svoj najavo davat nemali neda sa na to povedat nic ine iba fuj :) su niektore veci, ako sloboda prejavu, ktore uz maju ludia v niektorych krajinach natolko zakorene, ze ich povazuju za uplnu samozrejmost.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    To mě tedy milý Prost zklamal! Požadovat, aby všichni drželi hubu a krok, vždyť jsou na jedné lodi!? Tak proč nezavést mluvčího F1, který jediný bude poskytovat rozhovory, sdělovat myšlenky a názory, ne? To by šla sledovanost a zájem fanoušků rychle do kopru. Pořád nechápu, proč tolik šéfů požaduje takovou otročinu, takové pokrytectví. Na mě spíše působí jako dobře fungující tým ten, kde může každý beztrestně vyslovit svůj názor a dovolit si nesouhlasit. Všechno ostatní je násilné a nepřirozené a nepřinese to ani solidaritu, ani sounáležitost ani týmového ducha. Nemám samozřejmě na mysli nějaké urážky a sprosťárny, to nepatří na veřejnost nikde.
    F1 by radši měla víc vysvětlovat a informovat (ale to se dnes nenosí nikde). Když nové motory, tak proč, kdo z toho bude co mít a co to přinese. Pak nebude tolik protestů a námitek a diváci budou vědět, co je čeká.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Má pravdu... Vettel si sice otevře hubu, ale F1 ho živí... A její úspěch je závislý na tel. právech a jejich cena tím klesá... Měli by kopat za jeden tým a snažit se přesvědčit diváky o pozitivech, ostatně na tom je postavená většiná byznysů...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      PC, kde jsi viděl požadavek, aby se "držela huba a krok"? Chtít po lidech, které kolotoč F1 živí, aby ho prezentovali fanouškům více pozitivně, není to samé, jako jim nalajnovat přesně slova, která mají říkat. Popřípadě jim zakázat mluvit úplně.
      Kritika není na škodu, ovšem na škodu už je, pokud se zbytečně často opakuje. To opravdu ničemu nepomáhá.
      Pozitivně laděné vyjadřování směrem k týmům ji přece jde. Nebo si opravdu myslíš, že vždycky věří tomu, že nové díly budou fungovat, že pochopili minulé problémy a příště se jim vyhnou, že příští trať jejich káře sedne apod apod? Může to být občas pravda, ale taky je to často jenom PR žvást, který ke kolotoči F1 patří, ať se nám to líbí nebo ne. Samozřejmě, kritika taky občas padne, ale je to sporadická záležitost.
      Mě je jasné, že např. Vettel a Eccelestone jsou rozladění z nových motorů, ale taky jsem si u některých jejich prohlášeních říkal, že už jsem to párkrát četl, tak proč to furt opakovat.

      A ty zbytečné hysterie okolo nosů a (ne)hluku, o tom radši nemluvit...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    ssss F1 je už jenom jedna reklama . Proto se na f1 nebudu dívat . Všechno rozhodují sponzoři . Vše jenom o penězích . Jen pro úplny chudáky

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Kdybys žil někde na Aljašce, živil se lovem a chytáním lososů a oblíkal se do kožešin ulovených zvířat, tak bych tvému názoru i zatleskal. Ale protože sedíš u koupeného počítače a používáš placené připojení k internetu, tak tvůj názor omlouvá jen nezletilý věk. 03
      Pak doporučuji nedívat se na žádný sport (všechny jsou o penězích) a odstěhovat se někam do divočiny, kde ti peníze nebudou kazit život. Nic ve zlém. 04

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Jestli tomu dobře rozumím, tak se doposud na F1 díváš, přestat se teprve chystáš? Já jen, jestli taky patříš mezi ty úplný chudáky tady s námi nebo jsi už někdo lepší. Nebo to začne být pro úplný chudáky až tehdy, když se dívat přestaneš?

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mne o hluk vôbec nejde,.. ...lebo hluk nie je ukazovateľom ani vysokého krútiaceho momentu a tobôž ani výkonu a keď príde na rad po hybridoch Formula E, tak tam nebude figurovať vôbec, lebo je dnes len zanedbateľnou kulisou, ktorá časompominie. Mne ide v podstate o dosahovanú rýchlosť na rovinkách pri predbiehaní v zóne DRS, čo sa podstatne zlepšilo a ak nájdu konštruktéri aj potrebný prítlak, tak sa zlepší aj trakcia a časy pri prejazde zákrut. Turbomotory mali prísť už hodne skôr, lebo sa ukázalo, že ani špičkové tímy ich dnes nevedia postaviť na vrcholnej technickej úrovni, čo dokázal len Mercedes a to je veľmi málo ak Renaul a Ferrari zaostávali a aj ešte stále zaostávajú o výkon priemerného auta strednej triedy za Mercedesom. a ak to nezlepšia, tak prídu iný výrobcovaia, ako Honda a BMW, ktorá im zoberie odberateľov a ostanú im len oči pre plač. 08

    + 1 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Děláš si legraci nebo sleduješ F1 od letoška ? Turboéru jsme přeci už měli , než ji chytrolíni kteří se domnívají že mají patent na rozum poslali nesmyslně do kopru.No a že Renault či Ferrari neumí postavit turbomotor na vrcholnej úrovni to jsi úplně zabil. Co použít google a podívat se jaké turbomotory stavěli a jaké měli výsledky. To že vývoj podcenili a nejsou technicky tak dobří jako Mercedes je pravda , určitě jejich výkon bude lepší jenže to chce čas a ten nemají.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no já bych pootevřel ty jejich průtokoměry, ať trochu zrychlej, to přinese víc chyb a šancí, o tom hluku už by měli přestat kdákat, já osobně miluju ticho a nepotřebuju řev motorů, kór tady na kanapi, kde jsou mi vibrace z projíždějící formule u zadku a řekl bych že z vysílacích práv maj víc čočky než z návštěvníků, takže mě taky respektujte a nemyslete jen na přání pánů co jezděj na okruhy dohadovat miliardový kšefty a chtěj k tomu pořádnou muziku, co se ztráty přítlaku týče, tak je hrozný koukat, jak přilítne do zatáčky, zatáčí a auto jede ještě chvíli rovně místo aby to tam padlo a ze zatáčky vystřelil, jenže je jiná doba a na každejch pravidlech bylo něco na.ovno, všichni vzpomínaj na třílitry, desetiválce apod, ale když si vzpomenu že to každej závod byl jak přes kopírák, trulliho vláčky, prázdnej baryk v první řadě na startu a plnej šumák po první zastávce ve vedení, všechno po startu už lehce odhadnutelný jak to dopadne, ty dvačtyrky co přišly potom se mi líbili asi nejvíc, hned sezona 2006 a šumákův boj o poslední titul, pak 2007 úplná bomba sezona, podobně tak 2008(nejhezčí kára vůbec), no tyhle motory měli přijít už se slickama 2009 spolu s tím strašným zjevem formulí, bez difuzorových afér apod... sebastian by se mnou nejspíš nesouhlasil, ale co bylo bylo, musíme se posouvat a kdo má rád pokrok a techniku, musí jásat jak ty letošní mašinky fungujou, alespoň u mercedesu

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      z televizních práv má prachy Bernie a týmy. Ale diváky na okruhu potřebuje pořadatel aby zaplatil za účast (ten je okolo miliardy?). Dejme tomu návštěvnost 100.000*5.000 nejnižší cena lístku = 500.000.000.. takže návštěvníci na kruhu jsou pro F1 žitně důležití.. více než diváci u TV

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • kakaa

        85.71.39.XXX
        matika mi nikdy moc nešla a čím jsem starší tím jsem sebestřednější, no a když jezdim formule na pc, tak si diváky stejně vypínám hehe, ne, díky tohle jsem nevěděl a nechápu, že s tím nemůžou nic dělat něco jako hele jezdí se to tady u nás na našem asfaltu, tak se o to šábnem, taky nevim co všechno zahrnuje ta platba za pořádání závodů a kolik se na tom dá narejžovat v lokalitě celkově, protože to asi nejsou jen klobásy a redbull u stánku

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.139.XXX
        Nesmysl. Diváci u TV je to, na čem Bernie vydělává a udělá všechno pro to, aby se ten příjem nesnížil. K tomu potřebuje 20 GP rozprostřených po celým světě. Jestliže mu 10 důležitých pořadatelů oznámí, že mu neuspořádá velkou cenu, protože nechodí diváci, bude Bernie do té míry v loji, že se s nimi ještě rád dohodne - i kdyby je měl dotovat. Šejkové velké ceny v Jižní a Severní Americe nebo v Evropě platit nebudou a kolotoč F1 putující pořád dokola jenom mezi Abu Dhabi, Bahrajnem a Katarem není dlouhodobě udržitelný.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama