DISKUZE K ČLÁNKU Šlo o odplatu? "Jsem si na 110 procent jistý, že to Rosberg neudělal záměrně," tvrdí Wolff

Sportovní výkonný ředitel Mercedesu Toto Wolff se vrací k závodnímu víkendu v Monaku, kde vztah mezi jejich piloty viditelně kulminoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šlo o odplatu? "Jsem si na 110 procent jistý, že to Rosberg neudělal záměrně," tvrdí Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 116, poslední 29.05.2014 13:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 26 lidí) 28.05.2014 10:19
Aje, zaslepení fanoušci nejubrečenějšího pilota… »
» Hr3bec (Hlasovalo 19 lidí) 28.05.2014 10:12
Jinde psali něco o tom, že Ham řekl „Kéž byste… »
» markoj153 (Hlasovalo 14 lidí) 28.05.2014 10:05
Nech si hovorí kto chce, čo chce pre mňa je … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • anonym

            78.157.160.XXX
            Jde o slušné veřejné gesto, to s pocity křivdy či neprokázané nesportovnosti jednotlivce nesouvisí. Je tu buran! Zbytečně proti sobě popudil i ty zbytky z fanoušků, kteří nevěděli, co si o těch žlutých vlajkách myslet.

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    Ha, Wolf a jeho PR řeč.... No tedy sám jsem z toho v rozpacích....věřím, že Nico chtěl vylepšit kolo ale pak viděl, že na to nemá a tak trochu pár pohyby volantem auto rozhoupal, probrzdil a zajel do uličky.... To že se budou mávat žluté, o tom nebylo sporu, to Nico věděl. To je Monaco přece, to je beton a svodidla, ne královsky vyasfaltované výjezdové plochy apod.

    Tedy můj názor je...Nico velmi chytře vyhrál kvalifikaci, pomohl si asi trochu nečistě, ale to mu nikdo nemůže dokázat, tedy co?! Není vinen, je tedy nevinen. Vyhrál, body jsou jeho, trofej z Monaca také. Jestli udělal malou prasárnu v kvalifikaci....na to se historie neptá....
    To říkám jako fanda McLarenu, který tiše fandí i Lewisovi.

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud to Rosberg udělal úmyslně, tak se určitě poučil u příčin Alonsova "vítězství" v Malajsii, když telemetrie nic neodhalila. A abych řekl pravdu, sám nevím co si o tom myslet.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    90.180.29.XXX
    Divne toto Tohle mu nezeru ani za mak, nejprve napise: "Pokud to udělal záměrně, pak šlo možná o odplatu. V tom případě to provedl velmi inteligentně, ale já nevěřím, že šlo o záměr ... a pak - Takže si jsem na 110 % jistý, že to neudělal záměrně. Bud to tam jsou jen tupci co neumej pocitat 2+2, nebo maj Hama v zaludku. Muj nazor je tokovy ze ciste to od nica nebylo, a Ham si musi myslet totez. Tohle utvrzovani ze to nebylo schvalne ze strany Mercedesu nemuze Hamovi pomoci se uklidnit. Kdyby alespon rekl ze na 99%, ale takhle delaj z Hama jen saska. jisti si byt nemuzou. Meli by rici ted uz na to kaslete musime jit dale, neco, ale rikat Hamovi nechovej se jako dite, on to neudelal na 110% nikam nevede. Jsou to packalove. Skoda ze nekdo nema vykonnostni auto jako Medak, aby jim dal za vyucenou.

    + 11 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Blabla

    94.113.104.XXX
    Kecy prdy Samé PR kecy, Komisaři možná nic nepoznali, ale Lewis jakožto závodník a závodník se stejným vozem ví, a kdyby to byla chyba závodníka, tak si myslím, že by uznal, že to nebyla jeho chyba... a vsadím, že kdyby Nico po prvním vyjezdu byl o těch 32 tisícin on pozadu, tak do te unikove zóny nevjede a bude se snažit udržet auto na trati....
    a pokud by to udělal a tim prohrál kvaldu, tak by jeho frustrace dosáhla vysokých hodnot, ale takhle jsou oba frunstrovaní....

    Jinak byt šéfem Mercedesu, tak ty dva zavřu do cely, ať si to vyříkají ať se klidně poperou, ale ať se alespoň trochu začnou k sobě chovat :)

    + 10 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      Asi tak, brzdiť o 10m neskôr, ako pri svojom najrýchlejšom kole, teda vôbec nie je náhoda, resp. chyba.
      Dobre vedel, že je tam výbehová zóna, dokonca si ani tak nenadišiel doľava, ako v poslednom rýchlom kole, aby mohol pekne rovno brzdiť do výjazdovej zóny. niekto má protiargument? 03

      + 13 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Proč by to neměla být náhoda či chyba? Hamilton tam brzdil o 8 m později v tom posledním pokusu.

        Skončil hluboko v uličce s nepoškozeným vozem, měl 100 % jistotu, že komisaři hned začnou mávat? Pokud bych to chtěl udělat záměrně, tak tam ťuknu předním křídlem/nosem do té bariéry (tak ať nepoškodím zavěšení), to jde snadno vyměnit.

        + 14 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.180.29.XXX
          jo, brzdil, ale take si na to spravne najel a nesavloval pred tim naschval volantem aby nemel cistoj prujezd!

          + 6 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          82.119.113.XXX
          haha, tak teraz si vyber, či chceš obhajovať Nica, alebo ho len usvedčiť s podrazu.
          hamilton tiež brzdil neskôr, a v pohode prešiel, nico chaoticky mixoval volantom a neprešiel ... nejako som z tvojho vyjadrenia nesvoj 12

          + 6 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Při brzdění na hraně, navíc na hrbu před Mirabeau, šlo o normální korekce, čistý průjezde. Samozřejmě že Hamilton pohodlně přešel, když odhadl ten kritický okamžik, zatímco ho Nico prošvihl. Nesvůj můžeš být leda tak ze sebe, když si nepoznal, koho objahuji. Až získáš koule na to, aby ses podepsal, můžeme pokračovat v diskusi. S anonymy mě to moc nebaví - nevím, tak píše jeden člověk nebo se střídá hlupáků. 03

            + 10 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              85.193.24.XXX
              Koukni se na to video, ty vidíš na začátku nějaký ustřelení auta, který by ROS musel korigovat?

              [odkaz na stránku]

              To auto mu začalo tancovat až poté, co ho on rozkmital.

              + 4 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Díky za video. Je tam krásně vidět, jako ho hrbol před Mirabeau rozhodil, ale hezky to ukrotil. Jinak jezdci se neřídí podle video, ale podle toho, co cítí v zadku - a na to musí hned reagovat. Takže i kdybys na tom videu nic neviděl, tak může existovat podnět, který musí zvládnout (třeba při začátku brzdění ho to zatáhne do strany atd). Což není tento případ, na tomto videu je jasně vidět, že musel reagovat.

                + 11 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mr.B

                  Mr.B

                  85.193.24.XXX
                  Každý asi vidíme něco jiného. I s tím se dá žít :-)

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  82.119.113.XXX
                  ok, tak mi povedz, prečo nešiel k ľavému mantinelu tak, ako pri jeho najrýchlejšom kole? jednoznačne bolo jasné, že pri rýchlejšom prejazde tú zákrutu menším oblúčkom neprejde.

                  + 2 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • enzo

                    enzo

                    89.177.132.XXX
                    Protože pokud to nebylo schválně (netvrdím, že ne), tak korigoval už na začátku 3 sec a nestačil se vrátit nalevo.

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • enzo

                enzo

                89.177.132.XXX
                Sorry, ale z toho videa se dá vyčíst, co chceš, protože malé ustřelení zadku nemáš šanci opticky poznat, zato pilot ho cítí. Tím chci říct, že to mohlo být i schválně, ale taky nemuselo.
                Ve 2 sec je v poho, ve 3 sec už koriguje (při návratu do stopy po objetí té ďuzny - tam mu ustřelil zadek), důsledkem čehož byl víc vpravo, pozdní brždění, užší nájezd do zatáčky. A pak zlomky vteřiny na rozhodnutí, jestli jo stihne zatočit nebo spíš napálí do toho zeleného "Rolex" a poškodí si auto, anebo to zaparkuje. Neobhajuji, jen se do toho dokážu vžít.

                + 8 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mr.B

                  Mr.B

                  85.193.24.XXX
                  Tak se podívej na venkovní kameru, kdy je vidět, že auto nikam neustřelilo a prakticky krásně drží stopu do té doby, než Nico začne šavlovat s volantem.
                  [odkaz na stránku]

                  + 4 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • enzo

                    enzo

                    89.177.132.XXX
                    Jo, souhlasím, že se to dá tak vidět, ale jednak to na videu fakt nemusí být vidět ten ústřel a na onboardu koriguje v té 3 sec fakt dost. To není rozkolíbávání auta, to je normální korekce dle mého. Ale jsou to jen videa a ruku do ohně bych nedal.

                    + 5 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Aje, zaslepení fanoušci nejubrečenějšího pilota v novodobé historii F1 mají jasno. Nezlob se na mě, ale argument, že Lewis má stejný auto a je závodník, takže je přece jasný, že ví, jak to Nico udělal je tak absurdní, až se musím smát! 18
      Podle záběrů šel Nico opravdu příliž pozdě na brzdy, prostě šel kousek za limit. Možná ti to připadne divný, ale pilot se snaží co nejvíce přiblížit limitu, jedině tak budeš rychlejší, než týmový kolega, který má stejnou techniku.
      V Monacu jsou na toto chování extrémě hákliví (viz. Schumacherova diskvalifikace v r. 2006), kdyby v telemetrii našli cokoliv podezřelého, tak věz, že by mu zajetý čas bez milosti sebrali, nebo by ho jako Schumiho poslali na konec startovního roštu.
      Fanoušci Lewise jsou stejně histeričtí, jako sám Lewis. Celý Mercedes je mi jedno, ale mám jasno v jejích jezdcích. Charizmatický a skromný "Britney" Nico a nebo histerický a chronický uplakánek Lewis? Co myslíš? 03

      + 26 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama