DISKUZE K ČLÁNKU Šlo o odplatu? "Jsem si na 110 procent jistý, že to Rosberg neudělal záměrně," tvrdí Wolff

Sportovní výkonný ředitel Mercedesu Toto Wolff se vrací k závodnímu víkendu v Monaku, kde vztah mezi jejich piloty viditelně kulminoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šlo o odplatu? "Jsem si na 110 procent jistý, že to Rosberg neudělal záměrně," tvrdí Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 116, poslední 29.05.2014 13:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 26 lidí) 28.05.2014 10:19
Aje, zaslepení fanoušci nejubrečenějšího pilota… »
» Hr3bec (Hlasovalo 19 lidí) 28.05.2014 10:12
Jinde psali něco o tom, že Ham řekl „Kéž byste… »
» markoj153 (Hlasovalo 14 lidí) 28.05.2014 10:05
Nech si hovorí kto chce, čo chce pre mňa je … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mr.B

                  Mr.B

                  90.176.164.XXX
                  Pro Nica bylo v tu chvíli důležité, že se on nezrychlil. To, že Lewis bude rychlejší, bylo totiž docela pravděpodobné.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Mohl se zrychlit v další fázi a zrovna tak stejně nemusel zrychlit Lewis. Dělat to schválně, bylo by lepší počkat na konec, kdy bude mít víc informací a kde jsou také místa, kde by žluté vlajky museli vyvěsit na 100%. Což v tomto místě nebylo vůbec jisté, jedině že by to schválně poslal do svodidel. To je další věc, kterou (pokud to udělal schválně) udělal úplně blbě. Navíc telemetrie žádné úmyslné rozhození auta neukázala.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V posledních nedokončených pokusech měl Hamilton v prvním sektoru čas 19,906 s, Rosberg 19,950 s.

      Obojí zaostávalo za Rosbergovým časem z předchozího pokusu (a vítězného kola): 19,826 s. Hamilton měl ve svém platném kole (2. nejrychlejší) v prvním sektoru 19,973 s.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        37.48.46.XXX
        Lewisuv čas asi neviděl, ale věděl že v předchozím kole byl Lewis jen o chloupek pomalejší a, že v tom posledním buď zrychlí nebo udělá nejakou chybku, a jelikož viděl ztrátu 1 destiny na svuj předchozí čas, tak se rozhodl pro to co udělal ... samozřejmě jen moje domněnka, ale stále více mi puzzle zapadají do sebe, že to Nico udělal úmyslně...ale to je fuk, já bych mu to chlapci i odpustil, protože se udály větší sviňárny ve F1... stejně by nakonec vyhrál, protože Lewis v tom kole co mu něco spadlo do oka, tak spomalil o 4s v tom kole...

        Jen mně štve, že všichni z Lewise dělají hajzla největšího kalibru, přitom jak Vettel loni v Sepangu předjel Webera tak Weber byl nasraný jak papuč, ale všichni delali hajzla z Vetela, protože on podváděl a nedodržel strategii... teď udělá Nico takový podvůdek, Lewis to pozná (myslím, že jezdec ví o telemetrii více než komisaři, kteří svou idiocii prokázali před pár lety, kdy ohybnost předních křídel měřili pomocí 50kg závaží, když na přední křídlo působila mnoho násobně větší hmotnost) a právem se naštve, jen teď je za hajzla on...

        + 12 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Zajímavá teorie, ale čas se mu na volantu objevil nejdřív ve chvíli, kdy už mu to auto plavalo. Natož, aby měl čas přemýšlet o tom, jestli je ten mezičas rychlý nebo pomalý. 03

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            Piloti mají takový cit, že to rozpoznají sami...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Ano, už mi bylo vysvětleno, že čas asi věděl. Nicméně pořád zůstává několik otázek, bez jejich vysvětlení bych si o Nicovi musel myslet, že je hlupák a o komisařích a Mercedesu to samé. 03
              Třeba: Proč tohle místo, když ještě nevěděl jak jede Lewis? Proč takhle hloupě, když už si vybral toto, snad nejmíň vhodné, místo? Proč to nikdo z telemetrie nezjistil, ikdyž to z ní musí být patrné a spousta lidí ji měla k dispozici? Proč by kupovali za takový prachy Lewise, když chtějí protlačovat Nica? Proč dělali loni TR v jeho prospěch, když mají Nica raději?

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      90.176.164.XXX
      Lewis tvrdí, že to samé, co udělal v Barceloně s režimem motoru, udělal Nico už v Číně, takže kdo vlastně zasel?

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        Kdo ví, co Hamilton všude brečí se svou verzí. Vedení hovořilo každopádně o módech motoru jen ve Španělsku. A v Číně k tomu došlo těžko.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        37.48.46.XXX
        Já četl v Bahrajnu, navíc v čině by neměl důvod, když jel 15 sekund za ním...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Nico v posledním kole viditelně víc riskoval. Už na výjezdu ze Sainte Devote to vzal na centimetry okolo bariéry a podle srovnání s předchozím kolem to vypadalo, že byl i o fous rychlejší. Jenže nahoře skazil nájezd do Massenet a na rovinku za Casinem přijel s viditelnou ztrátou. V ten okamžik určitě věděl, že jeho aktuální čas není dobrý. Ale z toho se definitivní závěry stejně dělat nedají.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • seven

    93.153.124.XXX
    Když to Rosberg přehnal v Činské Q , protože chtěl z auta vyždímat maximum, nikdo to neřešil. Monako a faktor Schumacher je ale jiné kafe. Pokud se na to podívám nezaujatě, Ham může být zklamaný spíše sám ze sebe, protože je jeho problém, že se mu nepodařilo zajet rychlejší kolo už předtím. Jestli taktizoval a nechával si trumfy na poslední minutu je jeho věc. Myslím ale že je natolik zkušený, že ví je to dost velké riziko, protože o svodidlo to tam může rozbít kdokoliv a kdykoliv.

    Jinak neměl by si moc zahrávat s důvěrou týmu (viz nejrůznější prohlášení), protože ačkoliv je špičkový jezdec určitě tu potenciálně existuje skryté přání MB, aby v německém týmu byl na konci sezony mistr světa němec. Se Schumim se to bohužel nepodařilo.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.102.3.XXX
      zklamany sam na sebe? heh, jednoduse je hloupe, kdyz nekdo vyhraje prave proto, ze sam neco podelal a jeste svym chybnym jednanim zamezi ostatnim souperum ho porazit. To neni zcela bezna situace a tezko se divit, ze to ostatni soupere nakrkne, zvlast kdyz maji naslapnuto na porazeni soupere.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • seven

        93.153.124.XXX
        Je to mrzuté pro ostatní jezdce, když se stane tohle, ale je to prostě fakt. Všechny diskuze kolem Ham jsou v duchu toho, že by jisto jistě zajel lepší kolo. Možná jo, možná ne. Možná by taky udělal chybku. Rosberg regulerně vyhrál vloni Q i závod, Ham po tom letos taky extrémně toužil ... A nic.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      37.48.46.XXX
      Tak z 75% ale jede jezdec úplně na hraně až v tom posledním kole, ale je pravda, že v Monaku se muže stát cokoliv, a s tím měl Lewis počítat, ale kdyby ty žluté vlajky nezavinil Nico, tak se o tom taky nemluví...
      Jen je právě rozdíl v tom, že ja Nico udělal chybu v Číně, tak ty žluté vlajky nikoho neomezily...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    zarážející na tom je to, že i wolf připustil že ten úmysl v tom mohl být a naznačil že rosberg je šikovnej, že to uměl dobře zamaskovat.

    překvapilo mě že i massa v tom měl hned jasno, velký nepřítel hammiltona - očividně jezdci kteří jezdí v tom mají jasno, ostatní se raději k tomu vůbec nevyjádřili. já sem nevěřil že by to ros mohl udělat úmyslně, ale začínám o tom čím dál víc pochybovat...

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    Podle mě hlavní zlo dělá Hamilton a Rosberg mu to vrací posvém třeba v kvalifikaci v Monaku . Ale je dobré , že tam je taková rivalita aspoň se dá naco dívat . Doufám že Mercedes do toho nezačne zasahovat třeba týmovou režijí .

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      85.193.24.XXX
      Nepodléhej mediálnímu tlaku. Můžeš nějak konkretizovat to "hlavní zlo"?

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        217.170.97.XXX
        Halmilton měl konflikt i z Alonsem tak si myslím že v Rozberg za to nemůže . Ale jestli si myslíš že je to jinak tak klidně napiš .11

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama