DISKUZE K ČLÁNKU Monacká kvalifikace pro Rosberga a Hamiltona
MONAKO - KVALIFIKACE; Týmy se v kvalifikaci seřadili v pořadí Mercedes - první Rosberg, druhý Hamilton, Red Bull - třetí Ricciardo a čtvrtý Vettel, Ferrari - pátý Alonso a šestý Räikkönen. Nico Rosberg na konci tréninku zaváhal a vyjel mimo trať, přesto mu prvenství neušlo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Monacká kvalifikace pro Rosberga a Hamiltona
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Witt
09:11 25.05.2014 86.49.23.XXXNázor 1. Kdo sledoval volné tréninky i první a druhou část kvalifikace, tak ví, že Rosbergovi to tento víkend jelo dobře, chyby moc nedělal, můj dojem je ten, že v tom posledním měřeném kole už musel mít hodně dobrý přehled o limitech jednotlivých zatáček.
2. Určitě věděl, že není posledním vozem na trati a když tam vjel do té odstavné zóny, měl zajet na její konec k levému kraji a zastavit. Při průjezdu Lewise už mu zadek pomalu trčel do trati, jak se snažil couvat, což je podle mě nepochopitelné a když vím, že za mnou jedou rychlé kolo další auta, proč budu v MONAKU couvat zpátky na trať?
3. Data můžou říkat cokoliv, Rosberg může říkat cokoliv, ale celý víkend jezdil čistě a hodně rychle a najednou mu to nevyjde a i kdyby, najednou má velkou potřebu tlačit auto zpátky do cesty.
4. Hamilton to mohl zkusit risknout a tlačit dál. Kde je odstavené auto viděl, tu zatáčku by nějak ukecal, jak říkal na Sky Davidson, pak je pomalý úsek a tuším, že v tunelu už by nebyl problém. -
anonym
20:43 24.05.2014 80.82.146.XXXF1 je těžce v tahu. Časy jako GP2, nejlepší čas této série by stačil na střed pole F1. GP 2 by nemělo porazit žádný vůz F1. Je to ostuda, když vezmeme, že F1 by měla být vrcholem motosportu. A o zvuku ani nemluvím. Ať mi někdo neříká, že se mu nový zvuk líbí, takové řeči, že si zvykneme. Musí být opravdu hrozné porovnat tento zvuk na živo. Vím, že to není jen o zvuku, ale ten loňský opravdu dával adrenalin. Ono totiž je rozdíl točit 18 000 otáček , nebo 10 500. Další věc která mě osobně vadí, zákaz vývoje motorů. Vždyť nová technologie měla být výzvou, nebo se pletu? Tak proč zákaz vývoje.-
uzivatel001447
20:57 24.05.2014 188.123.100.XXXnovy zvuk sa mi vyslovene paci a s casmi (zvlast v monaku, na tak kratkej trati toto nie je prvy krat ze casy gp2 tu su konkurencieschopne) ziadny problem nemam..uz sa tesim na monzu kde to budem pocut nazivo, ale vzhladom na to, ze na f1 som ani doteraz nechodil kvoli tomu neznesitelnemu(!) rachotu, myslim ze budem spoko. a podla mna by nielen mala byt, ale f1 skutocne je vrcholom motosportu... aj pred 50 rokmi, aj teraz.-
-
uzivatel001447
22:09 24.05.2014 188.123.100.XXXtak po svojej prvej skusenosti som si uz nikdy potom nezabudol so sebou zobrat stuplne do usi. nie vsetci ich samozreme potrebuju, ale sudiac podla toho, ze ludia okolo ich maju tiez, nebudem jediny komu ten zvuk robil problemy.
-
-
-
uzivatel000922
20:30 24.05.2014 195.28.75.XXXPráve som sa pozeral na analýzu, ktorú robil Anthony Davidson na SkySports pred chvíľou. Porovnával Rosbergove pole position kolo a kolo, v ktorom "zaparkoval". Z analýzy vyšlo, že Rosberg v parkovacom kole išiel úplne inak, ako v jeho pole-position kole, napríklad v zákrutách okolo kasína išiel v PP kole na stupňoch 6-5-4, pričom v tom parkovacom išiel 6-5-4-3-4, potom v prvej zákrute išiel mimo ideálnu stopu na vstupe do nej a tak isto aj na výjazde z nej. Anthony to napokon zosumarizoval tak, že Rosberg vôbec nebol sústredený na to kolo, v ktorom "zaparkoval", čiže ani nepomýšľal na zlepšenie svojho času.
No urobte si z tohto názor aký chcete, ale ten môj sa týmto len potvrdil, že si to Rosberg pekne zariadil do zajtrajších pretekov.
Pripájam aj Youtube odkaz na analýzu
https://www.youtube.com/watch?v=m2nBODGy5Eo-
anonym
07:39 25.05.2014 109.81.208.XXXPodle mě zbytečný povyk pro nic. Je tam jasně vidět, že víc riskoval a ze začátku byl i o fous rychlejší (ani nepomýšľal na zlepšenie svojho času?), pak udělal dost velkou chybu v Massenet (už v nájezdu), to ho rozhodilo a jak se snažil získat ztracený čas zpět, podělal i brzdění do Mirabeau. Normální přemíra snahy a následná ztráta koncentrace, jakých už jsme viděli spousty.
Kdyby se na to po netrefení brzdného bodu vykašlal a místo záchrany auta to poslal do bariéry (což by dle vlastních slov udělal Davidson), nikdo by ani nepíp. Ale kdo chce psa bít...-
uzivatel000922
08:51 25.05.2014 195.28.75.XXXPozri sa, aj tak si to každý vysvetlí po svojom. Každopádne sa strašne teším na závod, myslím že to bude ešte zaujímavé
-
-
-
pomfir
16:04 24.05.2014 89.103.27.XXXNerozumím některým názorům Sledoval jsem kvalifikaci na netu Nova sport a pak Dajto, Slováci dávali tiskovku a bylo vidět rozladěnost H. Ovšem vše bylo korektní, proto nerozumím názorům diskutujících, kteří se cítí být sudími.
Na vše KOLEM ZÁVODU,je komise a pokud uznají R., že udělal chybu úmyslně tak ať jej osolí. Ale dokud není takový výrok komse soudím, že je odsuzování R. předčasné .Jezdí se za stejných podmínek ve vysokých rachlostech a chyba podobná se stát může.
Opakuji až uzná komise, že to bylo úmyslné, je takový čin závodníka opovržrní hodný ale do té doby je vítězem a v právu.
Zítra si to opět rozdají jako vždy a tak prosím čekejme na výroky komise a neodsuzujme R. za to že udělal chybu, dyk stačí chvilka nekoncentrovanosti a chyba je na světě... DĚKUJI -
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek