DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu

Přestože pohonné jednotky od Renaultu jsou považované za nejslabší, Red Bull se jich nechce vzdát.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 15.05.2014 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 14.05.2014 19:40
Máš pravdu. RBR si zaslouží obdiv za technické… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 15.05.2014 08:47
Na hodnocení tohoto tvého příspěvku je jasně… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 15.05.2014 08:52
Máš jistě pravdu. Podotknu jen, zda to samé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TnK

    88.146.158.XXX
    Tak RB je teď pro Renault jako tovární tým s výhodami, stačí se podívat na Mercedes jak těží z vlastních (továrních) motorů. Ze zákaznických týmů si tahá data zdarma a to nejlepší si nechávají pro sebe, stačí se podívat že se "stejným" (předpokládám že HW je stejný) mají o 10% větší výkon než zákazníci... SW mapování,..atd. Maximálně bych to viděl na přechod k Německému výrobci jako je VW koncern (audi, Lambo)

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Co se ještě dodavatelů motorů týče, tak se po schválení Haasovi přihlášky začínají opět šířit zvěsti, že Ford má zájem o zrušený projekt Cosworthu, americký tým s americkým motorem, takovou kombinaci jsme ještě neviděli. Honda by vedle McLarenu chtěla i něco aspoň trošku japonského, možná ještě někdo oživí Super Aguri...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • koprivak

    37.188.224.XXX
    Jen panove pokud se nepletu... nema je red bull nahodou zdarma ty motory? Diky infiniti

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Raider

      85.70.74.XXX
      Je naprosto irelevantní, jestli Infiniti za svojí propagaci platí motory, penězi nebo třeba bramborami.
      Spojitost mezi Infiniti a Renaultem je jasná, když RB rozváže technickou spolupráci s Renaultem, tak zároveň prakticky rozváže i obchodní spolupráci s Infiniti a za jiné motory si buď bude muset platit sám nebo si najde jiného sponzora...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.136.XXX
        infiniti ako sponzor redbullu konci

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Panek

        89.24.149.XXX
        Ne není to irelevatní! Protože pokud ti budou dávat dary, které použiješ, nevykazuješ tak výdaj. A pokud se nebudou sledovat účetní obraty, ale rozpočty (rozpočtové stropy), tak se takové pořízení motorů do rozpočtových stropů nezapočítává.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Já kdysi říkal, že RB se motorů Renault hned tak nevzdá. Všude jinde budou jenom zákazníci, u rencku mají podporu na úrovni továrního týmu a motor se jim šije na míru. A navíc, Infiniti je součást slepence Renault-Nissan, takže kdyby RB změnil dodavatele, odejdou i peníze od Infiniti a Mateschitz by musel sáhnout hlouběji do kapsy. A Renault má koneckonců i velký potencionál ve zvyšování výkonnosti, už teď nejspíš mají vyšší výkon než Ferrari, spolehlivost sice ještě kulhá, ale to není nic, co by se nedalo napravit...

    Pánové Mateschitz a Marko si mohli svůj plně naložený vagón kydů "Dostali jsme křáp a budeme možná hledat jinde" nechat zaparkovaný za továrnou v Milton Keynes, protože jim to nevěřila ani moje babička, jen to posílilo jejich pověst největších tlučhubů ve světě F1 a narušují si tím vztahy s nejbližším technickým a obchodním partnerem

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Vše směřuje k tomu, že RB koupí motorárnu Renaultu pod svou značku. Jednak na to mají peníze a pak pokud chtějí dlouhodobě v F1 fungovat, tak musí držet krok s komplexními stájemi (Mercedes, Ferrari, McLaren). Navíc nevím jak je to v pravidlech, ale kdyby to byl formálně nový výrobce, tak by mohl na motoru udělat spoustu úprav oproti současnému stavu.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    tak nejdříve na Renault kydaly hnůj a teď se jich nechtějí vzdát11
    U Red Bullu střídají názory jak se jim zlíbí11

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Počkej. Kdo ví, co mají holomci za lubem. 03

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      za co ty mínusi asi máte krátkou paměť [odkaz na stránku]
      [odkaz na stránku]

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        90.176.164.XXX
        Máš pravdu. RBR si zaslouží obdiv za technické dovednosti, ale pohlavek za jejich vystupování.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Na hodnocení tohoto tvého příspěvku je jasně vidět, jací lidé sem také chodí. A největší katastrofou je, když se tito lidé zapojí do diskuze.18 18 18
        Za odkaz dá mínus jen B.L.B.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Tom79

      94.224.237.XXX
      Tak on si RedBull stěžoval na Renault i v době, kdy sázeli jeden titul za druhým, takže je v tomhle ohledu už vůbec neberu vážně. Jenom mi to na nich vadí. Renault už dřív neměl nejvyšší maximální výkon, ale měl asi nejlepší průběh toho výkonu, což teda RedBull taktně opomíjel a neustále žádal FIA, aby jim povolil úpravy.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však v Red Bulle mali byť múdrejší už minulý rok,... ...a situáciu predvídať, naliať do Reneultu peniaze, ktoré im zjavne na vývoj chýbali, čo jasne prezentovali a tie by sa Red Bullu boli vrátili a dnes by už bol Renault úplne niekde inde a Red Bull tak isto. Vzájomne by sa neobvoňovali, ale by zbierali víťaztvá a body. Vidieť, že plne podcenili Mercedes, ktorý do toho išiel s veľkou chuťou a odhodlaním. Veď to posilovanie tímu bolo jasné ešte za Rossa Brawna a muselo skončiť tým, čím skončilo, že tento popredný výrobca áut začal všetkých výrazne porážať a tým si urobil najlepšiu reklamu, akú si mohol urobiť odvtedy, čo opustil F1. 11 A o Ferrari platí to isté. Podcenili to na celej čiare. 02

    + 8 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Proč by měli lít do dodavatelské firma peníze? ... To můžou rovnou Renault koupit a budou si pak dělat své motory, vyladit si je podle svých představ. 03
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Si asi zabudol na to,... ...že Renault je z koncernu Infiniti, ktorý je sponzorom Red Bullu, preto sa rozísť s Renaultom je pre Red Bull také obtiažné a spojiť sa naopak s iným výrobcom, ak sú oni u Renaultu dominantní a ostatní dostávajú zákaznícke motory. 11

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Anis

      193.179.76.XXX
      tak ferrari to podceňuje pravidelně od roku 2009...

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama