DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu
Přestože pohonné jednotky od Renaultu jsou považované za nejslabší, Red Bull se jich nechce vzdát.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
TnK
08:28 15.05.2014 88.146.158.XXXTak RB je teď pro Renault jako tovární tým s výhodami, stačí se podívat na Mercedes jak těží z vlastních (továrních) motorů. Ze zákaznických týmů si tahá data zdarma a to nejlepší si nechávají pro sebe, stačí se podívat že se "stejným" (předpokládám že HW je stejný) mají o 10% větší výkon než zákazníci... SW mapování,..atd. Maximálně bych to viděl na přechod k Německému výrobci jako je VW koncern (audi, Lambo) -
Raider
23:40 14.05.2014 85.70.74.XXXCo se ještě dodavatelů motorů týče, tak se po schválení Haasovi přihlášky začínají opět šířit zvěsti, že Ford má zájem o zrušený projekt Cosworthu, americký tým s americkým motorem, takovou kombinaci jsme ještě neviděli. Honda by vedle McLarenu chtěla i něco aspoň trošku japonského, možná ještě někdo oživí Super Aguri... -
-
Raider
23:54 14.05.2014 85.70.74.XXXJe naprosto irelevantní, jestli Infiniti za svojí propagaci platí motory, penězi nebo třeba bramborami.
Spojitost mezi Infiniti a Renaultem je jasná, když RB rozváže technickou spolupráci s Renaultem, tak zároveň prakticky rozváže i obchodní spolupráci s Infiniti a za jiné motory si buď bude muset platit sám nebo si najde jiného sponzora...
-
-
Raider
21:50 14.05.2014 85.70.74.XXXJá kdysi říkal, že RB se motorů Renault hned tak nevzdá. Všude jinde budou jenom zákazníci, u rencku mají podporu na úrovni továrního týmu a motor se jim šije na míru. A navíc, Infiniti je součást slepence Renault-Nissan, takže kdyby RB změnil dodavatele, odejdou i peníze od Infiniti a Mateschitz by musel sáhnout hlouběji do kapsy. A Renault má koneckonců i velký potencionál ve zvyšování výkonnosti, už teď nejspíš mají vyšší výkon než Ferrari, spolehlivost sice ještě kulhá, ale to není nic, co by se nedalo napravit...
Pánové Mateschitz a Marko si mohli svůj plně naložený vagón kydů "Dostali jsme křáp a budeme možná hledat jinde" nechat zaparkovaný za továrnou v Milton Keynes, protože jim to nevěřila ani moje babička, jen to posílilo jejich pověst největších tlučhubů ve světě F1 a narušují si tím vztahy s nejbližším technickým a obchodním partnerem -
FoxPw
21:16 14.05.2014 213.192.37.XXXVše směřuje k tomu, že RB koupí motorárnu Renaultu pod svou značku. Jednak na to mají peníze a pak pokud chtějí dlouhodobě v F1 fungovat, tak musí držet krok s komplexními stájemi (Mercedes, Ferrari, McLaren). Navíc nevím jak je to v pravidlech, ale kdyby to byl formálně nový výrobce, tak by mohl na motoru udělat spoustu úprav oproti současnému stavu. -
-
-
FWMonty
19:16 14.05.2014 80.82.145.XXX -
Tom79
20:32 14.05.2014 94.224.237.XXXTak on si RedBull stěžoval na Renault i v době, kdy sázeli jeden titul za druhým, takže je v tomhle ohledu už vůbec neberu vážně. Jenom mi to na nich vadí. Renault už dřív neměl nejvyšší maximální výkon, ale měl asi nejlepší průběh toho výkonu, což teda RedBull taktně opomíjel a neustále žádal FIA, aby jim povolil úpravy.
-
-
Kapor
17:32 14.05.2014 194.160.178.XXXVšak v Red Bulle mali byť múdrejší už minulý rok,... ...a situáciu predvídať, naliať do Reneultu peniaze, ktoré im zjavne na vývoj chýbali, čo jasne prezentovali a tie by sa Red Bullu boli vrátili a dnes by už bol Renault úplne niekde inde a Red Bull tak isto. Vzájomne by sa neobvoňovali, ale by zbierali víťaztvá a body. Vidieť, že plne podcenili Mercedes, ktorý do toho išiel s veľkou chuťou a odhodlaním. Veď to posilovanie tímu bolo jasné ešte za Rossa Brawna a muselo skončiť tým, čím skončilo, že tento popredný výrobca áut začal všetkých výrazne porážať a tým si urobil najlepšiu reklamu, akú si mohol urobiť odvtedy, čo opustil F1. A o Ferrari platí to isté. Podcenili to na celej čiare.-
-
Kapor
10:23 15.05.2014 194.160.178.XXXSi asi zabudol na to,... ...že Renault je z koncernu Infiniti, ktorý je sponzorom Red Bullu, preto sa rozísť s Renaultom je pre Red Bull také obtiažné a spojiť sa naopak s iným výrobcom, ak sú oni u Renaultu dominantní a ostatní dostávajú zákaznícke motory.
-
-