DISKUZE K ČLÁNKU Zajímavé návrhy menších týmů na úsporu nákladů
Motorsport není a nikdy nebyl levnou záležitostí. Vzhledem k tomu, že se velké týmy vzpírají rozpočtovým stropům, tak malé týmy přišly s alternativními návrhy. FIA má teď do 30. června čas opatření zakomponovat do pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zajímavé návrhy menších týmů na úsporu nákladů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
11:53 13.05.2014 89.24.157.XXXTrestání starších prohřešků? To jako že si v září vzpomenu že někdo v květnu porušil pravidla a následně budou dotyčnému týmu odebrány body? To mi už zavání bonzáctvím, kdy týmy si budou platit detektivy, kteří budou sedět u počítače a analyzovat všechny možné záběry ze závodů a tréninků, aby někoho nachytali a postarali se o odebrání bodů. Tohle už nemá se sportem nic společného. Je časový limit, do kterého se po závodě může konkurence ozvat a pak už je to pasé. Obávám se, že by se to časem zvrhlo v sérii žalob a protižalob a nikdo si nebude jistý, jak si závodníci vlastně stojí. -
Kapor
10:34 13.05.2014 194.160.178.XXXJa si myslím,... ...že tade cesta nevedie, ale mali by sa zvýšiť podiely z F1 na konci roku pre malé tímy, kde tirto by dostali relatívne ďaleko viac ako dnes, na úkor tímov, ktoré míňajú neobmedzene. Týmto spôsobom by mali malé tímy o niečo viac a je to jediný spôsob, ktorý neohrozí napredovanie tohto športu, lebo neustále obmedzovanie vývoja vždy viedlo a vedie do slepej uličky. Aj homologácia pohonných jednotiek je úplný nezmysel, lebo priestor by mala dostať tvorivosť a ostatný to môžu jednoducho obšľahnúť, ak na to prídu a sú o niekoľko závodov tam, ako ostatní. FIA nesmie úmelo blokovať pokrok, je to proti ľudskej existencii a nielen mysleniu, ale najmä napredovaniu v tejto najvyššej kategórii závodného športu, ktorým F1 rozhodne je.-
Gregorius
23:53 14.05.2014 78.45.201.XXXAbsolutní souhlas. Pokud chtějí vývoj omezovat, tak ať omezí počet specifikací jednotlivých dílů třeba na 3 v sezóně, aby top týmy netahaly na každý závod nový difuzor, přední i zadní křídla, bočnice, deflektory atd. Každý komponent max. 3 verze v sezóně a hotovo, vč. motoru, převodovek atd. Absolutní omezování vývoje motorů, převodovek nebo čehokoli jiného podle mě z dlouhodobého pohledu do tohoto sportu nepatří.
-
-
anonym
09:31 13.05.2014 90.178.5.XXXZavodní víkend jen 2,5 dne ... No pokud to nebude vadit sponzorům, kteří budem kratší dobu vidět ... Ok. Já jakožto člověk, kterej jezdí po závodech, tak uvítám, když se budu moct v pátek podívat do pit lane, kterou jsem krom Barcelony a Abu Dhabi nikdy nestihl. Takže proč ne.
Omezením vývoje zabíjou absolutně půlku sezony a tým kterej si vypracuje náskok potom v pohodě dojede do cíle a lidi na to nebudou koukat = opět méně pěněz od Sponzorů...-
Fanda.LH
23:03 14.05.2014 213.195.228.XXXOmezení vývoje není úlně tak mimo... Po polovině sezóny už nikdo s žádnou novinkou nepřijde, jde jen o ladění, nemluvě o týmech, které to zabalí a soustředí se rovnou na příští rok... Neříkám, že souhlasím, ale chtělo by to si sundat růžové brýle... -
-
-
-
Prokop S.
08:30 13.05.2014 89.102.97.XXXno.. Omezený vývoj
- to je to co dělá F1 právě tak zajímavou, kdo co vymyslí.. není to jen závod na trati (ty mnohdy nejsou příliš zajímavé), ale i závod inženýrů.. asi nejsem jediný kdo F1 sleduje i z toho důvodu technického zbrojení a následných rozborů kdo jak vyvíjel třeba přední křídlo..
Tunel/CFD
- na to je třeba ještě nějakou dobu počkat než bude software dokonalejší, už z toho tunelu jim korelace mnohdy nesedí. A víme jak dopadla Maruška když měli pouze CFD
Nové díly během víkendu
- to je docela rozumný a fér návrh. Nebo to udělat jak s večerkou a povolit pár porušení ročně.
Zkrácení víkendu
- dokud nebudou chtít zkracovat jednotlivé části nebo např posouvat kvalifikaci na neděli. Že se posune páteční program na odpoledne je celkem v pohodě. Ještě by rovnou mohli zrušit večerku a mechanici by tak nemuseli mít ubytování vůbec.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek