DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce drtit soupeře, podle Rosberga jejich náskok v Barceloně ještě stoupne

Zatímco loňské sezóně dominoval Red Bull, v letošním roce jasně kraluje Mercedes, který vyhrál všechny kvalifikace i závody. Ve Španělsku, kde všichni hodlají nasadit novinky ve snaze stáhnout jeho náskok, chce německý tým svou již tak velkou převahu naopak ještě zvýraznit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chce drtit soupeře, podle Rosberga jejich náskok v Barceloně ještě stoupne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 23.04.2014 11:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, je to možné,... ...ak nájdu ďalší prítlak a zlepšia tak aerodynamiku ich vozidla, aby ten veľký krútiaci moment aj výkon, mohli preniesť zdarne na cestu a do dynamiky vozidla. Inak som fascinovaný čistotou štýlu celého auta, ktoré na sebe nemá nič zbytočne zavesené a to je známy Aldov štýl z Ferrari, keď tam hviezdil Michael Schumascher a pritom to auto pôsobí veľmi dôstojne. To, že nemalo potiaže s chladením ani v Bahrajne, iste bude k dobru aj v Barcelóne, kde ak bude pekné počasie teploty budú značne vysoké. Mne sa však nezdá, že ostatné tímy, ktoré využívajú pohonné jednotky od Renaultu a Ferrari sa Mercedesu a ich autu priblížia z dôvodu, že sa musia nielen dostať na úroveň ich výkonu a krútiaceho momentu 1,6V6 Turbo, ale hlavne spotreby a popremýšľať, ako to dosiahnuť, kade vedie cesta a druhá vec úspešne ju realizovať. Lebo to umožňuje Mercedesu nielen točiť viac na rovikách, ale mať aj viac energie získanej z MGU-H, lebo tade vedie práve cesta, ak totiž zvýšim kompresný pomer, nemusím do valca dávať toľko vzduchu pri tlaku 5 barov, lebo stači menej pri menšom tlaku a k tomu menšiemu objeme vzduchu chudobnú zmes, kde je vlastne zakliata tá úspora paliva, pričom ale nestratím, na výkone ani koník a na krútiacom momente ani Nm, lebo pri väčšom kompresnom pomere palivo horí rýchlejšie a intenzívnejšie a preto sa motor ani tak nehreje, preto s tým nemali Mercedesy problémy v Bahrajne a nebudú mať ani v Barcelóne, ba ani v Monze a budú všetkých porážať aj s tým, že prídu do cieľa a budú tam mať benzínu na rozdávanie. To však nie je všetko, lebo aj hospodárenie s energiou je tým pádom lepšie u týchto pohonných jednotiek Mercedesu preto, lebo príkon na plnenie motora kompresorom je menší pri nižšom objeme aj tlaku ako u konkurencie a teda turbína môže byť ďaleko viac využívaná na rovinkách na výrobu elektrickej energie, preto Mercedesu nikdy elektrická energia nechýbala a nikdy chýbať nebude, pre pohon jednosmerného motora MGU-K ak bude tento systém spoľahlivo fungovať. A ak sa s týmto handicapom iné tímy nevyrovnajú tak dobre ako Mercedes, tak sa nikdy nielenže nepriblížia, ale sa mu budú závod od závodu vzďaľovať a v tom mal Nico R. pravdu. 01

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.48.245.XXX
      A co ostatní stáje používající jejich motory, není to trochu divné, takový rozdíl?

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        89.177.203.XXX
        Ne není, podívej se kde je samotné Ferrari a kde jsou zákaznické týmy s motory Ferrari. Nehledě na to, že monopost F1 není jen pohonná jednotka, ale taky šasi a aero.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Tak, správne,.. ...tu už bolo povedané, že Mercedes v Číne nasadí pohonné jednotky druhej generácie a Williams a Force india až od Barcelóny. To isté platí aj o Ferrari, tú novšiu mal Fernando a Kimi s tou predošlou zjavne zaostal, pritom Marusia má oproti Ferrari handicap aj v aerodynamike vozu a možno aj v nastavení v Číne, kde bolo chladné počasie v tréningoch. 11

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama