DISKUZE K ČLÁNKU Každé kilo se počítá a piloti F1 kvůli tomu trpí hlady

Váha sportovců je důležitá a v motorsportu, kde hraje roli každé kilo, obzvlášť. Letos navíc nová pravidla a motory F1 vedly k těžším vozům a týmy se s obtížemi dostanou na minimální hranici 691kg. Srazit kila dolů tak museli především jezdci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Každé kilo se počítá a piloti F1 kvůli tomu trpí hlady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 15.04.2014 16:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» zipp (Hlasovalo 9 lidí) 11.04.2014 14:27
Vina na straně týmů Do dneška jsem s byl pro… »
» enzo (Hlasovalo 7 lidí) 11.04.2014 12:47
Asi nejde jen o výkon, ale 10 kg dělá taky… »
» zipp (Hlasovali 5 lidé) 11.04.2014 14:31
zajímavé, že třeba FI do auta přidává ještě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • zipp

          zipp

          81.19.3.XXX
          zajímavé, že třeba FI do auta přidává ještě 10kg závaží. Naprostej souhlas s Fandou lewise, vina na straně týmů, že neumí vyrobit lehčí auto

          + 5 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.213.50.XXX
          Ale houby bylo to dříve daleko horší... A nemyslím tím dávnou budoucnost, ale období kolem roku 2000... Spousta vozů byla nad limitem a hmotnost tedy hrála rozhodující roli... Naopak časem se to zlepšilo k nepoznání => Mohli si dovolit vozy dovažovat... Takže teď je na čase, aby to sami zlepšili... Celkový výkon se stejně odvíjí od výkonu auta, tak tomu bylo vždy... Uznávám, že když má jeden kolega před druhým výhodu, tak to není ideální... Ale takový je život, ne každý má předpoklady stát se pilotem F1...

          + 6 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.189.XXX
            No nevím, ale já bych chtěl viděl v F1 hlavně lepší piloty a nikoliv hlavně ty menší a lehčí.

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              Ale F1 byla vždycky o autě a tohle je jeden z důsledků... A to mají ještě dobrý, protože hmotnost může jak tým tak jezdec ovlivnit... Jak to mají jezdci v jiných sériích?

              + 3 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jc

    89.190.50.XXX
    Vana Skoda ze Charous nema v F1 svuj tym, mohl by nasadit Vanu! 03

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    90.180.29.XXX
    spravedlnost Ano ano, je to nespravedlive, nevim proc treba nezvysej minimalni hmotnost o 20 kg, tem lepsim tymum a lehcim jezdcum zbyde jako vyhoda lepsi rozmisteni zavazi. 10 kg je 0,5s na kolo a to ve svete F1 neni fer. Vettel ma take vyhodu pred Riccim, Kimi o 6 kg pred Alonsem, i kdyz si myslim ze tyto staje jsou pod limitem tak se to pozna jen ve vetsim mnozstvim dobre umisteneho zavazi. Zvyste to o tech 20 kg, nechci aby se hublo, neni to fer.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no já mám metr devadesát a sto kilo, zajímalo by mě o kolik bych byl pomalejší než nejlehčí závodník, kdo z místních to spočítá? nevim jak je to mediálně vymasírovaný, ale jestli proto jezděj bez pití a nežerou, tak budou za chvíli v prdeli i v hlavě a akorát přijdou výpadky v závodě kde je nejvíc potřeba bejt fit

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jc

      89.190.50.XXX
      Mne se nejak nezda, ze by deset kilo udelalo takovy rozdil u tak vykonych aut. Porovnani mam z "osobaku" na okruhu, casy solo a se spolujezdcem.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • enzo

        enzo

        89.177.132.XXX
        Asi nejde jen o výkon, ale 10 kg dělá taky větší odstředivé síly v zatáčkách, čili pomalejší průjezd a kdovíco ještě. Takže nějakou desetinku navíc si laicky dokážu představit.

        + 7 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Říkalo se za dob kdy F1 vážili 605 kg, že 10 kg paliva dělá 0,4 sec... Podle mého teď musí dělat 10 kg méně, protože je to menší podíl na celkové hmotnosti... Resp. nevěří, že je to tak jednoduchá matematika...

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        O výkon nejde - auto bude vážit stejně, ať má pilot 65 nebo 75 kilo, protože ve skutečnosti jsou auta i s pilotem pod váhovým limitem, do kterého se dovažují pomocí závaží. Problém je, že u nových aut je pro dovažování mnohem menší prostor, takže auto s těžším pilotem může jít mnohem hůř vybalancovat a stoprocentně bude mít vyšší těžiště. Vyvážení a těžiště jsou kritickým faktorem pro čas na kolo.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Takhle tomu bylo i dříve, postupem času se to naučili dělat lehčí a lehčí...

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama