DISKUZE K ČLÁNKU Každé kilo se počítá a piloti F1 kvůli tomu trpí hlady
Váha sportovců je důležitá a v motorsportu, kde hraje roli každé kilo, obzvlášť. Letos navíc nová pravidla a motory F1 vedly k těžším vozům a týmy se s obtížemi dostanou na minimální hranici 691kg. Srazit kila dolů tak museli především jezdci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Každé kilo se počítá a piloti F1 kvůli tomu trpí hlady
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Fanda.LH
14:34 11.04.2014 194.213.50.XXXAle houby bylo to dříve daleko horší... A nemyslím tím dávnou budoucnost, ale období kolem roku 2000... Spousta vozů byla nad limitem a hmotnost tedy hrála rozhodující roli... Naopak časem se to zlepšilo k nepoznání => Mohli si dovolit vozy dovažovat... Takže teď je na čase, aby to sami zlepšili... Celkový výkon se stejně odvíjí od výkonu auta, tak tomu bylo vždy... Uznávám, že když má jeden kolega před druhým výhodu, tak to není ideální... Ale takový je život, ne každý má předpoklady stát se pilotem F1... -
-
-
-
Situs
12:06 11.04.2014 90.180.29.XXXspravedlnost Ano ano, je to nespravedlive, nevim proc treba nezvysej minimalni hmotnost o 20 kg, tem lepsim tymum a lehcim jezdcum zbyde jako vyhoda lepsi rozmisteni zavazi. 10 kg je 0,5s na kolo a to ve svete F1 neni fer. Vettel ma take vyhodu pred Riccim, Kimi o 6 kg pred Alonsem, i kdyz si myslim ze tyto staje jsou pod limitem tak se to pozna jen ve vetsim mnozstvim dobre umisteneho zavazi. Zvyste to o tech 20 kg, nechci aby se hublo, neni to fer. -
kakaa
12:04 11.04.2014 85.71.39.XXXno já mám metr devadesát a sto kilo, zajímalo by mě o kolik bych byl pomalejší než nejlehčí závodník, kdo z místních to spočítá? nevim jak je to mediálně vymasírovaný, ale jestli proto jezděj bez pití a nežerou, tak budou za chvíli v prdeli i v hlavě a akorát přijdou výpadky v závodě kde je nejvíc potřeba bejt fit-
-
anonym
17:51 11.04.2014 178.255.168.XXXO výkon nejde - auto bude vážit stejně, ať má pilot 65 nebo 75 kilo, protože ve skutečnosti jsou auta i s pilotem pod váhovým limitem, do kterého se dovažují pomocí závaží. Problém je, že u nových aut je pro dovažování mnohem menší prostor, takže auto s těžším pilotem může jít mnohem hůř vybalancovat a stoprocentně bude mít vyšší těžiště. Vyvážení a těžiště jsou kritickým faktorem pro čas na kolo.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek