DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: U odvolacího soudu máme s přibývajícími závody větší šanci uspět
Odvolací soud FIA bude v pondělí 14. dubna projednávat diskvalifikaci Red Bullu z druhého místa ve Velké ceně Austrálie. Jeho šéf Christian Horner si myslí, že s přibývajícími závody a dalšími problémy jejich šance na úspěch stoupá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull: U odvolacího soudu máme s přibývajícími závody větší šanci uspět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 22 lidí)
11.04.2014 08:55
Red Bull Nevím, nikdy jsem neměl Red Bull rád,… »
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 11 lidí)
11.04.2014 08:49
:D taky to začínám mít, všude tvrdě pracujou,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001447
15:15 12.04.2014 188.123.100.XXXspina jednoznacne najvacsia stoka v F1. nepochybujem o tom, ze odvolanie vyhraju -
Nasir
15:08 11.04.2014 188.175.189.XXXUpřesnění toho, co Horner řekl :) "Další problémy s měřiči průtoku, které se objevily po Austrálii, podle něj posiluje pozici týmu před soudním jednáním." - ne že by to bylo důležité, ale jsem zvědav, jestli problémy RB týmů s měřiči PO soudním jednání "záhadně" ustanou.
Zdá se mi, že PR oddělení Red Bullu bylo příliš horlivé a oznámení pana Hornera zbytečně zkrátilo. Moje malá nedokonalá rekonstrukce toho, co nám pan Horner vzkazuje:
"Ty body jsou životně důležité, každý bod je velmi důležitý, když už nemáme dominantní auto jako dřív. Myslím, že máme velmi silné argumenty pro to, proč jsme nerespektovali FIA a rozhodli se vybojovat body přes právníky. Jak jsme absolvovali další závody, náš problém u soudu se stal zřetelnějším a porozumění, jak u soudu postupovat, se vyjasnilo. Snad naši pozici budeme moci prezentovat účelově, ale naoko férově, a získame u soudu druhé místo, které by si Daniel jinak zasloužil - pokud by ovšem jeho tým dodržoval pravidla."
Snad jsem touto rekonstrukcí nepokazil práci PR oddělení Red Bullu. -
Kapor
09:32 11.04.2014 194.160.178.XXXÁno, uspejú,.. ...a ja so to hovoril už dávno, lebo uvedené nepresné prietokomery montovať do monopostov, bol omyl 3. tisícročia, lebo sledovať prietok z dát, načítavaním množstiev na adresu hlavného počítača FIA v každom kole, je omnoho presnejšie a nejde to ovplyvniť, ak každý dostane do nádrže 100 kg paliva na závod. Takto bol úplne zbytočne a nevinne potrestaný jazdec, ktorý to konečne Sebastianovi naložil a týmto bol vlastne v jeho snažení úplne eliminovaný niečím, čo vôbec nepatrí medzi priority závodného športu v F1, ale nejaká veteš, ktorú tam vo svojej neznalosti dala namontovať FIA.-
Mr_B
10:42 11.04.2014 85.193.24.XXXNepiš pořád dokola ty Tvoje nepodložený názory. Průtokoměry byly odsouhlaseny a jsou zavedeny v pravidlech a stejně tak jsou zavedeny postupy, které se mají dodržovat při nefunkčnosti těchto průtokoměrů. Jestli jsou ty pravidla adekvátní, jestli jsou ty průtokoměry dostatečně přesné, jestli je možno nalézt jiné řešení, jestli jsou tresty přijatelné, jsou určitě témata na diskuzi, ale v tuto chvíli byla pravidla zcela bez debat porušena.
Byl by to velký výsměch pravidlům, pokud by odvolací soud rozhodl ve prospěch RBR. -
-
-
Kapor
10:28 12.04.2014 194.160.178.XXXOno je to vlastne tak,.. ...že presnosť preplňovania nie je dôležitá, lebo pol baru hore, dole nič nerieši, ale u benzínu chybuje každý gram. Teraz im Toto nasadil chrobáka do hlavy, že to čo spôsobuje výhodu Mercedesu je konštrukcia turbokompresora, čo nie je pravda.
Pravda je to, že Mercedes svoj motor 1,6 V6 Turbo nepreplňuje tlakom 5 barov, ale niečo pod 4 a išiel hore naopak s kompresným pomerom. Lebo veľkosť jeho intercolera je odvodená od funkcie tlaku, nakoľko čím väčši tlak na ktorý vzduch stláčam i dáva jeho väčšiu teplotu. Merceds má menší výmeník, ako výrobcovia pohonných jednotiek Renault a Ferrari, práve preto, lebo používa nižší preplňovací tlak. Zvýšením kompresného pomeru dosiahli to, že musia do valcov dodávať menej paliva, lebo do 1/x je preba vstreknúť menej paliva ako do 1/y pri nižšom kompresnom pomere a tam je to šetrenie, preto Mercedesu nikdy palivo nechýba a ani chýbať nebude ani v Monze. Palivo pri vyššom tlaku a v menšom priestore horí rýchlejšie a intenzívnejšie a to je dôsledok väčšej práce na piest, teda väčšieho krútiaceho moment aj výkonu zhruba o 40 kW, ako u konkurencie, preto Marko stále slzí ! Mimo toho pri brzdení Mercedes vypína 3 a 3 valce striedavo, nie preto, aby ušetril palivo, ale aby prepláchol valce zduchom z turba, čím ho chladí zvnútra, pri otvorených všetkých ventiloch (čo variabilné časovanie umožňuje) a pritom aj niečo ušetrí, lebo do prevetrávaných valcov sa palivo nevstrekuje. Časovanie je vyriešené tak, že tie výfukové ostávajú otvorené aj po prejdení piesta v dolej úvrati pri nasávaní a zavrú sa až vtedy, keď čerstvý vzduch z turba vytlačí posledné splodiny a až potom sa zavrú tie výfukové. Piest ide hore a sacie ventily sa zavrú až vtedy, keď je podľa zaťaženia motora vo valci toľko vzduchu, koľko je potrebné a centrálna riadiaca jednotka dá pokyn triske, aby vstrekla do valca toľko paliva, koľko je ho potrebné, aby z toho bola dokonalá a účinná zápalná zmes, hoci je chudobná, ktorá udelí piestu tú najväčšiu prácu, akú mu môže udeliť, pri danom oktanovom čísle. Preto je aj ten vysoký kompresný pomer taký výhodný, lebo na začiatku kompresie nahrádza deficit tlaku pri otvorených sa cích ventiloch. A ak Renault a Ferrri chcú Mrcedesu konkurovať, nemali by strácať čas a konštruovať turbokompresor, ako Mercedes, ale zamerať sa na veci, ktoré uvádzam a ešte na plnenie valcov vzduchom od turba rýchlosťou zvuku, kde vyhotovenie vstupu vzduchu cez sedlá ventilov do valca by malo byť v tvare Venturihi dýzy, aby plnenie valca bolo veľmi rýchle. Kto tomu rozumie nech berie. Kto nie, nech nehá tak.-
-
Kapor
09:42 14.04.2014 194.160.178.XXXAk prietokomer nie je presný... ...a vykazuje + - 0,5 %, čo je 1 kg/hod. tak to je veľký nepomer jedného závodníka, voči druhému, lebo v F1 nie je taxík a záleží tu na každom grame. Pri vzduchu to neplatí, lebo ten, kto dáva do motora vzduchu menej a ide hore s kompresným pomerom, je na tom oveľa lepšie. Auto totiž na vzduch nechodí !
-
-
anonym
11:48 12.04.2014 212.79.110.XXXTolika hloupostí v jednom příspěvku se hned tak nevidí.
Jen namátkou, 5.9.2 Systém proměnného časování ventilů a variabilní systém zdvihu ventilu profilu nejsou povoleny. viz [odkaz na stránku] -
-
-
-
-
jon
08:58 11.04.2014 90.180.50.XXXKdyz upustim od antipatii, ktere k tomu tymu mam, tak chapu skutecnost, ze je zde mezera k pomyslne hrane pravidel. Ale pravidla platila pro ten zavod stejna a jestli by takove jednani melo projit kterekoli staji, z pravidel se stane fraska. Osobne nechapu, k cemu je toto pravidlo dobre v zavode. Je urceno maximalni mnozstvi paliva, povinne absolvovani kola po zavode, kdy je kasne dane, kolik paliva musi zustat pro kontrolni vzorek. Jestli pak nekomu bude stat za to, aby jel po rovine s prutokem 150kg/h a v parc ferme splni uvedene podminky, tak at mu je po vuli. Mohlo by se pak zrusit DRS a predjizdeni by zase bylo vic o pilotech.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek