DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: U odvolacího soudu máme s přibývajícími závody větší šanci uspět

Odvolací soud FIA bude v pondělí 14. dubna projednávat diskvalifikaci Red Bullu z druhého místa ve Velké ceně Austrálie. Jeho šéf Christian Horner si myslí, že s přibývajícími závody a dalšími problémy jejich šance na úspěch stoupá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: U odvolacího soudu máme s přibývajícími závody větší šanci uspět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 14.04.2014 14:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 22 lidí) 11.04.2014 08:55
Red Bull Nevím, nikdy jsem neměl Red Bull rád,… »
» Mr.B (Hlasovalo 14 lidí) 11.04.2014 15:28
1. Jelikož ostatních 10 týmů je schopno tyto… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 11 lidí) 11.04.2014 08:49
:D taky to začínám mít, všude tvrdě pracujou,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    spina jednoznacne najvacsia stoka v F1. nepochybujem o tom, ze odvolanie vyhraju

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Všetci majú rovnaký prietokomer, len RB ho nevie využiť. Môže mať pokojne aj presnosť 1 %. Rozhodovať závody na súdoch je zvrhlosť.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.189.XXX
    Upřesnění toho, co Horner řekl :) "Další problémy s měřiči průtoku, které se objevily po Austrálii, podle něj posiluje pozici týmu před soudním jednáním." - ne že by to bylo důležité, ale jsem zvědav, jestli problémy RB týmů s měřiči PO soudním jednání "záhadně" ustanou. 03

    Zdá se mi, že PR oddělení Red Bullu bylo příliš horlivé a oznámení pana Hornera zbytečně zkrátilo. Moje malá nedokonalá rekonstrukce toho, co nám pan Horner vzkazuje:

    "Ty body jsou životně důležité, každý bod je velmi důležitý, když už nemáme dominantní auto jako dřív. Myslím, že máme velmi silné argumenty pro to, proč jsme nerespektovali FIA a rozhodli se vybojovat body přes právníky. Jak jsme absolvovali další závody, náš problém u soudu se stal zřetelnějším a porozumění, jak u soudu postupovat, se vyjasnilo. Snad naši pozici budeme moci prezentovat účelově, ale naoko férově, a získame u soudu druhé místo, které by si Daniel jinak zasloužil - pokud by ovšem jeho tým dodržoval pravidla."

    Snad jsem touto rekonstrukcí nepokazil práci PR oddělení Red Bullu. 12

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Férově prezentovat? "Snad naši pozici budeme moci férově prezentovat..."
    Vážený pane Hornere, jedním jsem si naprosto jist: svoji pozici férově prezentovat nebudete, protože to zkrátka neumíte.

    + 21 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, uspejú,.. ...a ja so to hovoril už dávno, lebo uvedené nepresné prietokomery montovať do monopostov, bol omyl 3. tisícročia, lebo sledovať prietok z dát, načítavaním množstiev na adresu hlavného počítača FIA v každom kole, je omnoho presnejšie a nejde to ovplyvniť, ak každý dostane do nádrže 100 kg paliva na závod. Takto bol úplne zbytočne a nevinne potrestaný jazdec, ktorý to konečne Sebastianovi naložil a týmto bol vlastne v jeho snažení úplne eliminovaný niečím, čo vôbec nepatrí medzi priority závodného športu v F1, ale nejaká veteš, ktorú tam vo svojej neznalosti dala namontovať FIA. 02

    + 7 / − 30

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr_B

      85.193.24.XXX
      Nepiš pořád dokola ty Tvoje nepodložený názory. Průtokoměry byly odsouhlaseny a jsou zavedeny v pravidlech a stejně tak jsou zavedeny postupy, které se mají dodržovat při nefunkčnosti těchto průtokoměrů. Jestli jsou ty pravidla adekvátní, jestli jsou ty průtokoměry dostatečně přesné, jestli je možno nalézt jiné řešení, jestli jsou tresty přijatelné, jsou určitě témata na diskuzi, ale v tuto chvíli byla pravidla zcela bez debat porušena.

      Byl by to velký výsměch pravidlům, pokud by odvolací soud rozhodl ve prospěch RBR.

      + 26 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ak sú pravidla nezmyselná,.. ...sú na to, aby sa porušovali. A ak sa RB odvolal tak to určite vyhrá ! 11

        + 3 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          194.228.32.XXX
          1. Jelikož ostatních 10 týmů je schopno tyto pravidla akceptovat, nebudou až tak nesmyslná.
          2. I kdyby byla sebenesmyslněnší, RBR se je zavázal dodržovat.
          3. Pokud je RBR dodržovat nechce - ať jde jinam, na to mají právo.

          + 14 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.189.XXX
          A tu nesmyslnost bude určovat kdo? Ty Kapore? Myslel jsem, že máš ambice spíš jako inženýr a odborník na veškeré tehcnologie a ne komisař FIA.
          A taky mi to moc nejde dohromady. Myslím, že např. blázni také nerozhodují o příčetnosti jiných. 03

          + 12 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Každý si má možnosť blbnúť po svojom,.. ...násire. Proti gustu, žiaden dišputát. 11

            + 4 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      V Ameriku majú výkon preplňovania obmedzený ciachovaným tlakovým ventilom. Ten nemá ani zďaleka presnosť prietokomerov v F1 a nikto si nesťažuje. Ďaľšia nevýhoda je silné zhoršenie spotreby, čo je v súčasnej dobe neprijateľné..

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ono je to vlastne tak,.. ...že presnosť preplňovania nie je dôležitá, lebo pol baru hore, dole nič nerieši, ale u benzínu chybuje každý gram. Teraz im Toto nasadil chrobáka do hlavy, že to čo spôsobuje výhodu Mercedesu je konštrukcia turbokompresora, čo nie je pravda.
        Pravda je to, že Mercedes svoj motor 1,6 V6 Turbo nepreplňuje tlakom 5 barov, ale niečo pod 4 a išiel hore naopak s kompresným pomerom. Lebo veľkosť jeho intercolera je odvodená od funkcie tlaku, nakoľko čím väčši tlak na ktorý vzduch stláčam i dáva jeho väčšiu teplotu. Merceds má menší výmeník, ako výrobcovia pohonných jednotiek Renault a Ferrari, práve preto, lebo používa nižší preplňovací tlak. Zvýšením kompresného pomeru dosiahli to, že musia do valcov dodávať menej paliva, lebo do 1/x je preba vstreknúť menej paliva ako do 1/y pri nižšom kompresnom pomere a tam je to šetrenie, preto Mercedesu nikdy palivo nechýba a ani chýbať nebude ani v Monze. Palivo pri vyššom tlaku a v menšom priestore horí rýchlejšie a intenzívnejšie a to je dôsledok väčšej práce na piest, teda väčšieho krútiaceho moment aj výkonu zhruba o 40 kW, ako u konkurencie, preto Marko stále slzí ! Mimo toho pri brzdení Mercedes vypína 3 a 3 valce striedavo, nie preto, aby ušetril palivo, ale aby prepláchol valce zduchom z turba, čím ho chladí zvnútra, pri otvorených všetkých ventiloch (čo variabilné časovanie umožňuje) a pritom aj niečo ušetrí, lebo do prevetrávaných valcov sa palivo nevstrekuje. Časovanie je vyriešené tak, že tie výfukové ostávajú otvorené aj po prejdení piesta v dolej úvrati pri nasávaní a zavrú sa až vtedy, keď čerstvý vzduch z turba vytlačí posledné splodiny a až potom sa zavrú tie výfukové. Piest ide hore a sacie ventily sa zavrú až vtedy, keď je podľa zaťaženia motora vo valci toľko vzduchu, koľko je potrebné a centrálna riadiaca jednotka dá pokyn triske, aby vstrekla do valca toľko paliva, koľko je ho potrebné, aby z toho bola dokonalá a účinná zápalná zmes, hoci je chudobná, ktorá udelí piestu tú najväčšiu prácu, akú mu môže udeliť, pri danom oktanovom čísle. Preto je aj ten vysoký kompresný pomer taký výhodný, lebo na začiatku kompresie nahrádza deficit tlaku pri otvorených sa cích ventiloch. A ak Renault a Ferrri chcú Mrcedesu konkurovať, nemali by strácať čas a konštruovať turbokompresor, ako Mercedes, ale zamerať sa na veci, ktoré uvádzam a ešte na plnenie valcov vzduchom od turba rýchlosťou zvuku, kde vyhotovenie vstupu vzduchu cez sedlá ventilov do valca by malo byť v tvare Venturihi dýzy, aby plnenie valca bolo veľmi rýchle. Kto tomu rozumie nech berie. Kto nie, nech nehá tak. 01

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • wrt

          88.80.244.XXX
          Podstata je obmedziť výkon turbomotorov. Amerika to robí tlakovým ventilom, F1 prietokomerom. Prietokomer je oveľa presnejší a nezhoršuje spotrebu.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ak prietokomer nie je presný... ...a vykazuje + - 0,5 %, čo je 1 kg/hod. tak to je veľký nepomer jedného závodníka, voči druhému, lebo v F1 nie je taxík a záleží tu na každom grame. Pri vzduchu to neplatí, lebo ten, kto dáva do motora vzduchu menej a ide hore s kompresným pomerom, je na tom oveľa lepšie. Auto totiž na vzduch nechodí ! 11 18

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • anonym

          212.79.110.XXX
          Tolika hloupostí v jednom příspěvku se hned tak nevidí. 12

          Jen namátkou, 5.9.2 Systém proměnného časování ventilů a variabilní systém zdvihu ventilu profilu nejsou povoleny. viz [odkaz na stránku]

          + 11 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Tak mi vlastne vysvetli,.. ...ako Renault a Ferrari vypína valce a časovanie motorov F1, ty mysliteľ. Tiež mi vysvetli ako omeziť sporebu u motorov F1. Ak mi to vysvetíš, tak ťa beriem. Inak len kecáš. 02

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              88.131.62.XXX
              Jak je vypínají nevím, ale určitě ne v rozporu s pravidly. Jednoduše stačí nevstříknout palivo.

              + 0 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.180.50.XXX
    Kdyz upustim od antipatii, ktere k tomu tymu mam, tak chapu skutecnost, ze je zde mezera k pomyslne hrane pravidel. Ale pravidla platila pro ten zavod stejna a jestli by takove jednani melo projit kterekoli staji, z pravidel se stane fraska. Osobne nechapu, k cemu je toto pravidlo dobre v zavode. Je urceno maximalni mnozstvi paliva, povinne absolvovani kola po zavode, kdy je kasne dane, kolik paliva musi zustat pro kontrolni vzorek. Jestli pak nekomu bude stat za to, aby jel po rovine s prutokem 150kg/h a v parc ferme splni uvedene podminky, tak at mu je po vuli. Mohlo by se pak zrusit DRS a predjizdeni by zase bylo vic o pilotech.

    + 3 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Třeba k tomu, aby v různých fázích nebyly mezi vozy jedoucí různé palivové strategie až nebezpečně velké rozdíly? Podívej se, co se dnes děje kvůli lift & coast - rozsvítí se jim sice alespoň zadní světlo, ale i tak to někdy bývá na hraně.

      + 13 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama