DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: U odvolacího soudu máme s přibývajícími závody větší šanci uspět

Odvolací soud FIA bude v pondělí 14. dubna projednávat diskvalifikaci Red Bullu z druhého místa ve Velké ceně Austrálie. Jeho šéf Christian Horner si myslí, že s přibývajícími závody a dalšími problémy jejich šance na úspěch stoupá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: U odvolacího soudu máme s přibývajícími závody větší šanci uspět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 14.04.2014 14:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 22 lidí) 11.04.2014 08:55
Red Bull Nevím, nikdy jsem neměl Red Bull rád,… »
» Mr.B (Hlasovalo 14 lidí) 11.04.2014 15:28
1. Jelikož ostatních 10 týmů je schopno tyto… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 11 lidí) 11.04.2014 08:49
:D taky to začínám mít, všude tvrdě pracujou,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • jon

        jon

        90.180.50.XXX
        To mi je jasné, ale kolik si myslíš, že by při daných pravidlech tímto získal. Stejně by se to použilo na momentální navýšení výkonu. Delší úsek by s tím nikdo jet nemohl, protože by pak nebyl schopen jet solidní závodní rychlostí několik kol. Když by se k tomu přidalo zrušení DRS, tak by se alespoň zajistila větší stabilita monopostů ve vyšších rychlostech.

        + 1 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Nejde o to, že by s tím delší úseky nemohl jet, jde o ty špičky. Problém je ten, že by všichni nejeli identickou palivovou strategii. Někdo by to napálil od startu, jiný by šetřil na finále. Rozdíly při zvýšení průtoku o nesmyslně vysokých 50 % by mohly vést k obrovským rozdílům v časech na kolo (v řádu několika sekund, ne desetin) a mohlo by to být nebezpečné.

          Nechci teď rozebírat smysl DRS či jeho přínos, ale jeho zrušením bys "větší stabilitu monopostů ve vyšších rychlostech" nedosáhl. Vzhledem k tomu, že ho používají pouze na rovinkách, paradoxně spíše přispívá k vyšší stabilitě monopostů v zatáčkách. A při brzdění to spíše vypadá, že týmy mají větší problémy s BBW než se odtrháváním a rychlostí opětovného přilnutí proudění po jeho deaktivaci.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.3.XXX
            Ty spicky by nebyly tak hrozne. Stejne by pri danem mnozstvi paliva neslo delat nejake psi kusy. Zavodni inzenyri v F1 nejsou kvuli oznamovani jezdcum, ze tymova jednicka jede rychleji, i kdyz se i toto nekdy stava. Takze by ve finale vyjimecne nastavaly situace, kdy by nejaky vuz zpomalil o par desetinek vteriny a porad tu mame modre vlajky, respektive tymovy intercom, v pripade souboje o pozici. Ze stejneho duvodu se delaly nove pneumatiky ...

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • dae

            37.48.34.XXX
            XR - nekterym to proste nevysvetlis ;) chapu, ze by si john pral, aby bylo predjizdeni Na pilotech. Me drs taky zrovna nevoni, ale lepsi reseni zatim neni. Neomezeny prutok je nebezpecny, stejne tak by bylo nebezpecne, z Toho sameho duvodu, udelat vetsi rozdil ve smesich pneu... Takova je dnesni f1 :)

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.180.50.XXX
              Nechci aby to bylo špatně pochopeno. Já chápu, co tím XR celou dobu myslí. Jen jsem chtěl ujasnit, co bylo myšleno tím, co jsem napsal. Mám F1 rád a trochu mě mrzí, že kvůli podobným opatřením, jako je DRS se z ní stává koh kolotočárna. Teď, když se nabízí toto opatření zrušit a za pomocí nových motorů by se tomu dalo vypomoci jinak. Ale každý by si pak musel rozmyslet, zda má na nějaké větší předjíždění dostatek paliva. Osobně mi přijde daleko nebezpečnější, pokud má někdo defekt kousek za startovní rovinou a pak celé kolo krouží do boxů. Ale i to k závodům patří. Je pravda, že z jistých důvodů mám na celou věc možná zaujatější pohled, tak i proto o tom diskutuji a rád si přečtu názory jiných, ideálně lidí, kteří žijí motorsportem pasivně.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Red Bull Nevím, nikdy jsem neměl Red Bull rád, ale co teď předvádějí...jak nevyhrávají, tak kolem sebe kopou, že ten za to může, nebo ten druhý...
    Já bych jim ten trest nechal, i když je mi lito Ricciarda, který odvedl fakt dobrou práci, protože několikrát je napomínali, že porušují max. povolený průtok, takže jejich problém, a to že měřáky nefungují jen na jejich vozech asi tak bude jejich problém, takže...nic
    Jinak nevím proč se pořád vymlouvají na motor Renault? to že celé testy prostáli v garáži je spíš chyba jejich, že nezvládli chlazení, když třeba Caterham jezdil, a rychlostně na tom Renault taky není tak špatně, když se podíváte na data Toro Rossa, které na Mercedesy ztrácí jen minimálně...
    Ať jsi jdou trhnout! A jestli jim ty body vráti, tak jsou pěkní voli!!!!

    + 22 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Rychlost není jen o max rychlosti na rovince... to by si mohl vědět.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        to samozřejmě vím... že je to taky dáno jaký přítlak auto má, ale Toro Roso na tom s přítlakem nebude tak zle, když dokázali docela slušně už bodovat... ano Red Bull má lepší aero packet, o tom žádná, ale určitě všechno není chyba Renaultu, tam kde jsou...

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.202.68.XXX
    tvrdě Hlavně že všichni TVRDĚ pracujou :))))) na tohle slovo začínám už bejt pěkně alergickej :)

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama