DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Todt po kritice uvažuje o změně pravidel v F1

Prezident FIA, Jean Todt slíbil, že popřemýšlí nad některými z návrhů, které dostal od týmu Red Bull a které kritizují aktuální pravidla v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Todt po kritice uvažuje o změně pravidel v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 13.04.2014 20:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TLA4ENKA (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2014 22:11
Sníh Chci grand prix na SNĚHU!!! »
» Prokop S. (Hlasovalo 6 lidí) 11.04.2014 08:02
nepřipadlo nebezpečně? ..stač se podívat na… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2014 20:21
No Marko si neodpoustil přihodit polínko do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001478

    uzivatel001478

    77.240.96.XXX
    No nazdar bude přemýšlet.... to zas bude týmy stát nehorázný peníze.... teda pokud to nedopadne že odvolá co slíbil a slíbí to co odvolal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Pri ďaľšej havárii sa môže stať, že niekoho zrania zase vysokým nosom. Pomohlo by vystreľovacie sedadlo, alebo závodiť s tankami.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Já jsem proti veškerým změnám pravidel, protože FIA má nezpochybnitelný talent na nahrazování blbých pravidel ještě blbějšími.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    venku se ochladilo, tak jsem si pustil záznam F1 a jsem rád, že jsem neseděl přes víkend u TV. Kdysi mě bavilo i Moto GP, ale po "modernizaciů se už na to nedalo koukat. S F1 je to teď totéž. Neříkám, že se ještě někdy nepodívám, ale musí to být večer nebo musí být venku psí počasí. Lituji teď ty, co sedí za krásného počasí přes víkend doma v potemnělém pokoji a koukaj na něco tak nepřirozeného jako "nové" závody omezené F1.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr_B

      85.193.24.XXX
      Upřímně řečeno nevím, co se ti na tom posledním závodu nelíbilo.

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FF

        37.221.245.XXX
        Biblbroxovi zřejmě vadilo, že na čele nebyl ani Vettel ani Grosjean případně jiný jeho oblíbený mladík.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      A nám je líto tebe, máme ale radost z tvého sebemrskačství, sám se alespoň dokážeš vytrestat. 04

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tak sa mi vidí,... ..., že v tejto koncepcii auta, v ktorej dominuje Mercedes, niečo nie je po chuti tímu Red Bull, lebo je aerodynamicky veľmi čisté a preto si to chcú obrátiť v ich prospech, pričom sa vyhovárajú na nosy, ktoré vôbec nemusia byť mrzké, o čom svedčí nos Mercedesu, ktorý je úplne čistým riešením, aby človeka napadlo niečo, že by mal k nemu odpor. Preto nikomu nič nebráni, aby si urobil nos, taký, ako má Mercedes. Predsa to riešenie nie je chránené priemyselným vzorom. A pokiaľ sa týka trestu Daniela, mal Marko pravdu, bola to chyba tímu a mali im dať pokutu, lebo by z toho FIA mala aspoň Euri a pohla ich rozdeliť na konci roku ako bonus svojim komisárom, za zaparené rite a prepotené košele pri monitoroch. 11 18

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Samostatná pokuta bez ničeho dalšího je nesmysl, bohaté týmy netrápí pár desítek tisíc dolarů pokuty, pokud je šance získat body nebo body navíc.
      I když je to nespravedlivé pro jezdce, na výsledku se to prostě musí projevit, aby ta sankce byla účinná.
      Společně vyhrávají, společně prohrávají. Někdy zase udělá pilot chybu, přestože tým funguje bezchybně. Tak to prostě chodí, totální spravedlnost je utopie.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ale komisárov to poteší,.. ...kto by sa netešil na prémie a jazdci nebudú strádat body a nebudú penalizovaný. Koza celá, aj vlk sýty. 11

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • zeto

        89.102.65.XXX
        Měli by jim v takovém případě vzít body z PK. To by bylo myslím mnohem férovější.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          A jaké body v PK bys jim chtěl vzít? Když Ricciardo po špatně upevněném kole ztratil šanci na jakékoliv body? Nakonec ani závod nedokončil...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.102.44.XXX
    No já bych chtěl být šejkem a pořídit si vlastní tým a vlastní FIA a nenechat je rozhodovat o stupidních pravidlech. 03 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Withman

    83.69.58.XXX
    Souhlasím... Musím souhlasit, ta "dvojitá" penalizace byla zbytečná, stačila by jedna a pokuta pro tým. Nepřipadlo mi to ani nebezpečné, nakonec to skvěle zvládli.
    Nosy - to je kapitola sama pro sebe, také by se s tím mělo pracovat...01

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Salto Gutiérreze nezpůsobil nos, ale kontakt pneumatik, byly doby kdy boly nosy ještě níže
      . Vypuštění jezdce bylo nebezpečné v principu, protože při větším návalu v pitu by zablokoval provoz, anebo by jel dál a kolo mohlo odlítnout. Pravidla a tresty byla jasná dopředu, nemohou řešit každou situaci jednotlivě. Krom toho trest za nebezpečné vypuštění mělo zabránit hlavně šílenému ztlačování času zastávek a donutit týmy k tomu aby věnovali péči spíš kvalitě výměny kol a ne její rychlosti.

      Ricciarda mi je rovněž líto, ale vina bez jakýchkoliv pochyb leží pouze na bedrech týmu.

      Marko nepromeškal příležitost držet hubu a potvrdil svou pověst tlučhubu odtrženého od reality.

      + 38 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        193.87.54.XXX
        K tomu Maltonadovi asi len toľko, že Marko ma sklené už asi aj druhé oko, žiaden kontakt s nosom tam nebol, bolo to ako si napísal koleso na koleso.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          No Marko si neodpoustil přihodit polínko do ohně ani při této kolizi. Za vystřelení vozu do vzduchu samozřejmě mohl kontakt pneumatik, dokud nebudou mít monoposty krytá kola, tak toto nebezpečí hrozí neustále. Nos nenos. Ale abych byl zcela objektivní, konkrétně tato kolize nemusela vyústit v salto, kdyby byl nos Lotusu výše. Po kontaktu pneumatik Gutierezovo auto nadskočilo a v okamžiku, kdy bylo ve vzduchu jej Maldonado podebral právě nosem. Být ten nos výše, pravděpodobně by do něj jen z boku strčil.
          Myslím, že je to celé zbytečná debata, najde se milion situací, kdy bude bezpečnější vyšší nos, stejně tak se najde další milion situací, kdy by byl bezpečnější právě nižší nos. Spíš bych ale řekl, že jim nízký nos nevyhovuje z aerodynamických důvodů a snaží se prosadit změnu z "bezpečnostních" důvodů.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.97.XXX
      nepřipadlo nebezpečně? ..stač se podívat na záznam Německa 2013 kdy nastala ta samá chyba a kolo si to štrádovalo v boxech.. nejde ani tak o potrestání chyby, ale především o prevenci..

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • TLA4ENKA

        TLA4ENKA

        85.71.177.XXX
        Omg, a jak bys tomu chtěl asi předejít aby se čas v boxech nezpomalil. Myslim, že zrovna v Redbullu kdyby věděli jak tomu předejít ve všech případech tak by to už dávno udělali.

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          kdybych věděl jak, první kdo by se to dozvěděl by byl nějaký tým 04 ..je to prostě trest za nebezpečné vypuštění na trať..

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama