DISKUZE K ČLÁNKU O návratu po Hondě přemýšlí i BMW. Nebýt změn, Renault i Mercedes by odešli (+foto)

Letošní změna motorů Formuli 1 pomohla udržet ve vrcholné disciplíně motorsportu Renault i Mercedes. Příští rok se vrací Honda, o podobném kroku nyní vážně přemýšlí i BMW.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O návratu po Hondě přemýšlí i BMW. Nebýt změn, Renault i Mercedes by odešli (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 13.04.2014 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2014 13:30
je rozdíl fanoušek Ferrari a potenciální kupec… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 4 lidé) 10.04.2014 12:18
Promiň, ale už moje babička říkala: "Kdyby… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2014 08:00
ropy je dost.. tak takhle se ten problém bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • kronos

      93.185.2.XXX
      Když jsme už u těch zabedněnců tak vůbec největší jsou ti co "zařízli" starou "turboéru" a vrátili se k atmosférám ! Nyní mají plno chytrých řečí , ale už tenkrát podávaly motory neskutečné výkony , mohli jít cestou omezování počtu motorů na sezónu , úsporou paliva a dneska jsme mohli být úplně někde jinde (i s těmi el. nesmysly třeba) .

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jiný Honza

      194.48.241.XXX
      Příteli, obávám se, že tohle je katastrofální omyl stejně jako FV nebo VE (nebo jako řepka v benzínu a naftě). Hybrid bez zelených dotací nikdy za svůj provoz neušetří tolik paliva, aby se vyrovnala vyšší hmotnost, výrobní náročnost a vývoj. Nemluvě o životnosti baterií a vlivu jejich likvidace na životní prostředí.
      Jenže teď je to IN a na realitu se nehledí, však jim to lidi zaplatí.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mida

        88.101.0.XXX
        A jsme opět u toho, Honzo jak velké máš reálné a osobní zkušenosti s provozem hybridního auta, že zde můžeš tvrdit, že to v provozu nic neušetří?

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiný Honza

          194.48.241.XXX
          Žádné, protože když si počítám náklady na pořízení, prostě se mi nevyplatí - po městě jezdím minimálně a na dálnici se baterka nemá kde dobít.

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mida

            88.101.0.XXX
            Tak proč zde píšeš takové závěry, když s tím nemáš žádné zkušenosti?

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              176.74.136.XXX
              A proč tu všichni píšete o F1 mate snad někdo osobní zkušenost?

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jiný Honza

              194.48.241.XXX
              S heroinem taky nemám zkušenosti, ale mám dojem, že to není to pravé pro mne, o AIDS si to myslím taky. 18

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • mida

                88.101.0.XXX
                Tak to sis trochu popletl témata synku, toto není téma (server) o zdravotnictví. 11

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jiný Honza

                  194.48.241.XXX
                  Chytrému napověz... 19
                  Chci jen naznačit, že když umím počítat, rozhodně se nevrhnu na dražší a méně spolehlivý systém, zvlášť když nevyužiji ani všechny jeho klady, kapišto? 11

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    90.180.29.XXX
    Ferrko No, myslim ze budto Ferrko skripne zubama a zabere v tom smyslu, ze se hold musi zamerit take na efektivnost k palivu, nebo to pro ne nema smysl. Myslim ze pro Ferrari se vydat touto cestou je z obchodniho hlediska naprosto k nicemu, ale odsouhlasili to a maj to. Nebo se na F1 vykaslat, udelat si vlastni Ferrari1, dat si tam poradne 12 valce a to bude rachot. Pokud by sehnali prvotridni piloty, a ja verim ze ano, byla by to zajimava cesta:-)

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Sledovat sérii kde jezdí 20 stejných aut, je alespoň pro mě naprosto nezáživná představa. Takových sérií jsou totiž desítky a není to nikdy nějaká extra podívaná. A k čemu by Ferrari bylo, že by ve Ferrari šampionátu vyhrálo Ferrari? To je marketingově naprosto k ničemu a jsou to vyhozené peníze.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      78.45.201.XXX
      Ferrari potřebuje F1 mnohem více, než F1 Ferrari. Proto z F1 nikdy neodejdou a taková série, kterou popisuješ, by velmi rychle zanikla pro nezájem veřejnosti, zařadila by se maximálně někam mezi Ford Fiesta CUP a serii LeMans. A kolik lidí sleduje tyhle série?
      Ferrari je podnikatel a Chová se tržně. F1 je jejich největší reklamou, bez které by se ocitli na úrovni Aston Martin, Lotus nebo Maserati, a odpovídajícím způsobem by jim také klesly prodeje. Proto Ferrari z F1 nikdy odejít ani nemůže.03

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.70.XXX
        dobre napisane
        a este treba dodat ze tu reklamu im z velkej casti financuju ich sponzori, ferrari lacnejsiu reklamu nema sancu zohnat nikde inde

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Ano, přesně tak, mimochodem Ferrari má svou vlastní okruhovou sérii (Ferrari Challenge), F1 je pro ně marketingová záležitost, která je pro ně sice prodělečná - sami tvrdí, že si na provoz vlastního týmu F1 vydělávají produkcí sériových vozidel, ale na druhou stranu tím výrazně posilují své image výrobce sportovních vozidel.

        Ale k té sérii LeMans - zde nesuď podle sebe - osobně si myslím, že je to hodně sledovaná záležitost, do které je zapojeno hodně výrobců a dodavatelů. Doporučuji se např. na Eurosportu podívat na nějaký závod. Je to docela maso a rozhodně je na co se dívat a hlavně - nepůsobí to tak nepřirozeně uměle, jako F1. Možná je to tím, že jim tam nevládne žádný BE 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        No nevím, podle mě se dneska už nehledí na nikoho jako na boha jen pro to, že se nějakým způsobem účastní kolotoče F1. Podle mě mnoho fandů Ferrari jen skřípe zubama, když už léta sleduje mizerné úspěchy Ferrari v F1. Podle mě to hodně škodí jejich prestiži.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          je rozdíl fanoušek Ferrari a potenciální kupec Ferrari.. právě díky historii v F1 je považováno za ikonu sportovních aut, jak říká Gregorius "bez účasti by to byla automobilka jako Aston Martin, Lamborgini apod".. kupce Ferrari příliš nezajímá jestli se jim v F1 daří nebo ne, zajímá ho co ta značka symbolizuje..

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • PC

            212.47.2.XXX
            Však o tom mluvím! F1 už dělá Ferrari jen ostudu. Nebýt opravdu legendárních "civilních" sporťáků a měřeno jen podle úspěchů v F1 by se dávno ocitli na spodku prodejců sporťáků.
            Bez F1 by měli čistý štít - každý by je posuzoval jen podle skvělých sporťáků ne podle tragické F1.

            + 1 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.97.XXX
              dobře.. jinak.. F1 sleduje aktivně několik set milionů lidí.. ostatní ví, že Ferrari se účastní F1, královské disciplíny, kde jsou jen ti nejlepší.. pro Ferrari není podstatných těch pár set milionů, ale ten několikanásobně větší dav, který nezná konkrétní výsledky..

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • PC

                46.13.21.XXX
                evidentně nosíš růžové brýle nebo nesleduješ situaci posledních let - F1 přichází o fandy a televizní diváky a to velmi výrazně. Tak výrazně, že se ozývají majitelé F1 a sponzoři F1 a chtějí změny a návrat k elitě motorsportu. Co týden se vyjadřují technologické, manažerské a závodní superhvězdy a vyjadřují velkou nespokojenost se směřováním F1. To nejsou žádní naivní hejhulové, tihle točí miliardy a nepodléhají chvilkovým sezóním výpadkům nebo módním trendům. A podle reakce těhle lidí každý musí vidět, že F1 se jednak hroutí a jednak přímo poškozuje sponzory, akcionáře a vlastníky - prostě všechny účastníky(prostě jejich zisky jsou čím dál menší). Má na tom jistě nezanedbatelnou roli i internet - dnes je mnohem více vidět chování každého člověka v týmu, každá chyba šéfa nebo jezdce a taky každý podraz a vrtoch. A to velmi poškozuje kšeft. Dříve by se při ohlášené prezentaci posledního týmu v šampionátu F1 nahrnul dav lidí na čumendu jen proto, že je to F1. Dnes ale většina lidí ví, že Catterham jsou nuly F1, že mají platící jezdce, že se jim nedaří žádný větší pokrok, že mají velké finanční problémy - zkrátka příjde jen třeba 20% lidí co dřív. Nikoho už nezajímá, že je to přeci jeden z dvaceti na celé planětě - tedy super elita. Už to tak nikdo nebere, zájem ochládá.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama