DISKUZE K ČLÁNKU Nejrychlejší kola předváděly Mercedesy, Massa dosáhl na rovince 335,7 km/h

BAHRAJN - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Nejrychlejší kola dnes s přehledem předváděly suverénní Stříbrné šípy, na rovinkách byly pro změnu nejrychlejší Williamsy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejrychlejší kola předváděly Mercedesy, Massa dosáhl na rovince 335,7 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 07.04.2014 15:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 9 lidí) 07.04.2014 00:55
Velkou míru na tom asi bude mít použití DRS -… »
» uzivatel001465 (Hlasovalo 7 lidí) 06.04.2014 23:01
Top Speed Top speedy jsou prostě skvělý letos.… »
» uzivatel001465 (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2014 00:14
To je pravda, ale co jsem tak stačil pochytit z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Felipe fantasticky odštartoval,... ...taký excelentný štart som už dávno nevidel. Potom išli veľmi dobre obaja a stratégia tímu na výmenu pneumatík bola úplne zlá, lebo ich pustili do najväčšej premávky na trati a tam nemohli využiť svoju rýchlosť, naopak využili to Force Indie. Z McLarenov nedokončil ani jeden. Ron asi dnes zamkne do šatne pre zmenu Elvisa, aby rozímal, ako je to možné ! 18 Najlepší výkon na trati však suverejne okrem víťaznej dvojice podal Daniel, predbehol temer celé pole pred sebou a ak by nevyšiel Safety Car, bol by skončil ešte lepšie. Seb mu nesiahal ani po členky. 02

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Pokud by nevyjel SC, tak by se Ricciardo horko těžko snažil na odcházející měkčí směsi za sebou udržet oba vozy Ferrari. Bylo by z toho 7.-9. místo. Williams naopak na výjezdu SC ztratil, jinak by bojoval s vozy Force Indie o 3.-6. místo.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • AAA

        147.229.208.XXX
        Myslím si že pri forme Ferrari by ich Ricciardo udržal za sebou aj na holých diskoch 12

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FF

          37.221.245.XXX
          Proč se teda vozy Red Bullu a Ferrari po většinu závodu držely u sebe, když měl Ricciardo tak navrch?

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Išiel rýchlejšiu stopu,.. ...si pusť animáciu záznamu v porovnaní s inými pretekármi napr. Sebastianom a budeš to dokonale vidieť, že bol o slepačí krok vždy vpredu. 11 A keď to sčítaš, tak dostaneš výsledok. 18

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • AAA

            147.229.208.XXX
            Ricciardo trčal za Kimim niekoľko kôl a dokonca ho 2x predbehol. Ferrari malo šancu, že vypadol McL a bodovalo. Force India si Alonsa vychutnala ako na tanieri 11 tá strata je tam znatelná. Od roku 2007 to ide s Ferrari dolu vodou aj keď si to nechceš priznať. No a Vettel mal tiež navrh SF mu síce pomohol, ale jeho prvý stint na tvrdšej zmesi bol veľmi dobrý predviedol aj niekoľko pekných predbiehacích manévrov. Ferrari brzdilo už od prvého kola, na RB nemali.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FF

              37.221.245.XXX
              Že to jde s Ferrari z kopce a Force India byla výrazně rychlejší nepopírám, dokonce jsem se o tom vůbec nezmínil. Ale Ferrari a Red Bull na tom byly v Bahrajnu dosti podobně. Red Bull byl o chloupek rychlejší, ale nijak rychlejší. Podívej se, kdy Red Bully přezouvaly na měkkčí sadu, pokud by nevyjel SC, tak by v závěru dost ztrácely.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • FF

                37.221.245.XXX
                * rychlejší, ale nijak výrazně.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • AAA

                147.229.208.XXX
                Nesúhlasím, po prezutí nebolo Ferrari o nič rýchlejšie. Williamsi boli na tom rovnako, tiež mali čerstvejšie gumy, ale Vettela nepredbehli a príležitostí na to mali dosť. Ešte nezabúdaj, že vďaka SF sa pole scvrklo dohromady.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • FF

                  37.221.245.XXX
                  Williamsy stejně jako Ferrari měly na poslední stint tvrdší směs. Red Bullu, který jen na dva pitstopy, se SC náramně hodil, protože šest kol mohly šetřit gumy, bez SC by byly určitě za Williamsy a řekl bych, že minimálně Vettel i za Ferrari.

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      Tým Sebom sa nelíškaj, pluská ti aj tak nedáme 20

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • karel01

    86.49.109.XXX
    top speed u mercedesu Proc ma Lewis o tolik mensi top speed nez Nico?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001465

      uzivatel001465

      62.168.11.XXX
      Velkou míru na tom asi bude mít použití DRS - Lewis se k použití v podstatě celej závod nedostal, zatímco Nico jo.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    62.168.11.XXX
    Top Speed Top speedy jsou prostě skvělý letos. Těším se na Monzu, snad zase budou lítat 360+ jako dřív!

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      To je těžká otázka... Uvědom si, že mají jedno nastavení převodovky na celou sezónu, které můžou jen jednou změnit (Tzn. mají 2 možnosti pro celou sezónu)... Tak je tedy otázka jestli na to mají vůbec nastavení....

      PS: Nerad bych se pletl...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001465

        uzivatel001465

        62.168.11.XXX
        To je pravda, ale co jsem tak stačil pochytit z onboard záběrů, tak mi přišlo, že jen Red Bull má dost krátký zpřevodování (jako obvykle). No uvidíme... Jsem fakt zvědavej :-).

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        chtělo by to statistiku kolik týmů využilo ten osmý stupeň a při jaké rychlosti ho zařazovali..

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zlo

          94.113.8.XXX
          Většina týmů, co jsem tak postřehl, na osmičku nejezdila.
          Na Sky během kvalifikace říkali něco v tom duchu, že RB už změnil převody, aby kompenzoval výkonostní deficit motoru.
          Teď mě tady případně opravte - ta osmička bude hodně dlouhá. Motor má navíc velkou rezervu v otáčkách. Situace jako loni, kdy na většině okruhů šly vozy v půlce rovinek do omezovače, by se tak neměla opakovat. I Rosberg při testech prohlásil, že na Monze se letos bude jezdit 360+

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.97.XXX
            taky mám za to, že na 8 týmy moc nejezdily zatím.. uvidíme za dva týdny v Číně jak to pojede na té dlouhé rovince, je tam pěkný nájezd a k tomu DRS.. snad se Caterham nebude chtít zavděčit sponzorům a nevzlétne 12

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama