DISKUZE K ČLÁNKU Ve druhém tréninku Mercedes opět neporažen, třetí Alonso ztrácí více než sekundu
BAHRAJN - 2.TRÉNINK; Mercedes opět neporažen, Hamilton a Rosberg mají náskok na nejlepšího ze zbytku pole, třetího Alonsa, více než sekundu. Ostatní rozestupy jsou mnohem menší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ve druhém tréninku Mercedes opět neporažen, třetí Alonso ztrácí více než sekundu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001112
(Hlasovalo 14 lidí)
04.04.2014 20:03
https://www.youtube.com/watch?v=BSyOF_bLktY
… »
» uzivatel001447
(Hlasovalo 9 lidí)
04.04.2014 18:51
namiesto toho aby si bol rad, ze je treti sa… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Trautenberg
18:45 04.04.2014 90.183.82.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001447
18:51 04.04.2014 188.123.100.XXXnamiesto toho aby si bol rad, ze je treti sa rozculujes. ved treti znamena najlepsi zo zbytku -
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
00:49 05.04.2014 85.207.90.XXXTak ze srandy jsem si spočítal, kolik měnil jednotlivý výrobce motorů dílů v poměru na jedno auto.
Renault: 3,125
Ferrari: 1,83
Mercedes: 0,25
Musím uznat, že Renaultu a Ferrari dělají ostudu hlavně "novější týmy" tedy Caterham a Marrusia, takže bez nich to vychází:
Renault: 2, 66
Ferrari: 0,75
Takže to zatím vypadá, že Renault nejen, že postavil nejméně výkonný, ale i nejméně spolehlivý agregát, a podle dat ze Sepangu o spotřebě, tak to vypadá, že i nejžíznivější motor...
Renault byl můj předsezóní typ na nejlepší motor, ale opět jsem se mýlil :)-
-
Jake HorseRadisher
10:21 05.04.2014 85.207.90.XXXTy kvaldy bych nebral v potaz, upřímně byly obě dvě tak trochu extrémní a vypovídající spíše o aerodynamice a stabilitě vozu, než o výkonu motoru... Já neříkám, že Renaulty jsou úplné šmejdy, například rychlost Torro Rosso není ohledně údajů maximální rychlosti moc daleko od aut poháněných Mercedesem, takže si myslím, že deklarovaných 80 koni je blbosti, ale já tady spíš pokazuju na spolehlivost, protože s takovou by to mohlo skončit tak, že od půlky sezóny budou Renaultem poháněné monoposty startovat z boxové uličky, protože použijou součást navíc...Navíc RedBull je tam kde je jen díky asi nejlepší aerodynamice(myslím, že jsou na tom stejně s Mercedesem, možná jsou na tom aerodynamicky o chloupek lépe)...Jinak o všem hovoři tohle:
Body získané výrobci motorů za první 2 závody:
Mercedes 150
Ferrari 30
Renault 22
Takže tak :)-
Arnoux
11:47 05.04.2014 217.66.164.XXXNo tak v globale máš samozřejmě pravdu,ale jestli ti připadá fer srovnávat Ekipu Mercedesu,která má MCL,WIL,FI s Renaultem který má mimo RB na slušné finanční urovni jen TR. Lotus + CAT jsou týmy finančně na suchu téměř před krachem.
Všechny tyhle a podobný propočty jsou k ničemu.Každý si je překroutí tak jak potřebuje.Fakta jsou jasná.Po testech kdy jste mysleli,že se Renault nebude kvalifikovat do závodů má k dnešku 2x první řadu při startu + 2x podium.Po Mercedesu nejúspěšnější výrobce motoru.Tečka-konec diskuse.
I progres TR je obrovský i když první desítku vyklidil Lotus.Je tam ale zase Wil, takže sázka TR na Renault je výhra.
A pokud jde o spolehlivosti motoru jednou to zdechlo Lewisovi a jednou Sebovi,tak nevím kde je ten problém?Podle Lotusu nebo Caterhamu nejde soudit kvalitu motoru.Nemaj peníze tak ojebá... všechno co jde a pak se nemůžou divit,že pořád stojí.
Jaktože Ferrari nemá s motorem problém a zbylé týmy s jejich motorem víc stojí než jezdí?
A nech těhle prognoz ohledně motorů Renaultu.Vzpomen si na svoje komentáře po testech a přitom dneska bude Vettel na PP zatímco Williams horko těžko do desítky.-
Jake HorseRadisher
12:13 05.04.2014 85.207.90.XXXMáš hodně zaslepené oči Vettelem, že? A nechceš si namluvit, že tím, že třeba Vettel použil už třetí řidíci elektroniku motoru, to taky svědčí o kvalitě motoru, to že ostatní týmy bojují s Renaultem ještě hůře, krom Grosjeana... To svědčí o kvalitě motoru, Hamovi selhala jen nějaká hloupá hadička a byla to jen mega smůla, že mu to prasklo, ale je rozdíl vyměnit hadičky než vyměnit motor, baterie apod.
Jinak nevím jestli si včera sledoval tréningy, ale komentátoři SkySportu si všimli, že Vettel zařadil narozdíl od Mercedesů nebo Ferrari jezdil na nejdelší rovince 8 převodový stupeň, což znamená kratší zpřevodování, takže nechci vidět co budou dělat v Monze nebo ve Spa :/
Jinak odmítám s tebou dále komunikovat, až nebudeš mluvit jako zaslepenec, ale trošku objektivně tak se ozvi... :/
-
-
-
-
Chasnik
11:05 05.04.2014 217.117.213.XXXv průběhu sezóny očekávám postupné prodloužení životnosti komponent, jak se budou postupně systémy dolaďovat. Každopádně třeba Cati to už mají špatný, Kamujovi do první penalizace chybí 2 baterky a už jenom 1 řídící elektronika, s tím asi zbytek sezóny nedojezdí.
A to, že někdo nasadil druhej motor, ještě na 100% neznamená, že ten první je kaput. Je možné, že v závěru sezóny bude ještě v závodu znovu nasazen, až inženýři budou mít více dat a budou schopni přesněji odhadnout možnosti toho konkrétního motoru.
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek